eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławPrzebudowa części pomieszczeń i tarasu w BP w Ząbkowicach Śl. oraz poprawa dostępności architektonicznej w lokalach Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR na terenie woj. dolnośląskiego



Ogłoszenie z dnia 2022-03-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa części pomieszczeń i tarasu w BP w Ząbkowicach Śl. oraz poprawa dostępności architektonicznej w lokalach Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR na terenie woj. dolnośląskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: AGENCJA RESTRUKTURYZACJI I MODERNIZACJI ROLNICTWA

1.3.) Oddział zamawiającego: DOLNOŚLĄSKI ODDZIAŁ REGIONALNY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010613083

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Giełdowa

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 52-438

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 0713697400

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dolnoslaski@arimr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/arimr

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


dotacje dla rolników

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa części pomieszczeń i tarasu w BP w Ząbkowicach Śl. oraz poprawa dostępności architektonicznej w lokalach Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR na terenie woj. dolnośląskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e684188-6893-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00075095

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00335835/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BOR01.2619.04.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 647723,58 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1: poprawa dostępności architektonicznej w lokalu Biura Powiatowego ARiMR w Bolesławcu,
adres: BP w Bolesławcu, ul. Komuny Paryskiej 38, 59-700 Bolesławiec

a. Zakres czynności:
a) Przygotowanie dokumentacji projektowo-kosztowej,
b) Nadzór inwestorski
c) Wyznaczenie miejsca parkingowego,
d) Wykonanie rampy (winda),
e) Montaż przycisku przywoławczego,
f) Montaż siłownika do otwierania drzwi, x 2 (wejściowe,wiatrołap),
g) Przebudowa wiatrołapu,
h) Dostosowanie toalety,
i) Dostosowanie schodów,
j) Dokumentacja powykonawcza.

Zgodnie z Programem Funkcjonalno - Użytkowym stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.5.) Wartość części: 56910,57 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2: poprawa dostępności architektonicznej w lokalu Biura Powiatowego ARiMR w Górze,
adres: Armii Polskiej 8, 56-200 Góra

a. Zakres czynności:
a) Przygotowanie dokumentacji projektowo-kosztowej,
b) Wyznaczenie miejsca parkingowego,
c) Montaż przycisku przywoławczego,
d) Montaż siłownika do otwierania drzwi, x 2 (wejściowe,wiatrołap)
e) Montaż obniżonej lady,
f) Dostosowanie toalety.

Zgodnie z Programem Funkcjonalno - Użytkowym stanowiącym Załącznik nr 10 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.5.) Wartość części: 25203,25 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3: poprawa dostępności architektonicznej w lokalu Biura Powiatowego ARiMR w Legnicy,
adres: ul. Bydgoska 18, 59-220 Legnica

a. Zakres czynności:
a) Przygotowanie dokumentacji projektowo-kosztowej,
b) Nadzór inwestorski
c) Wyznaczenie miejsca parkingowego,
d) Wykonanie robót budowlanych umożliwiających wjazd wózka inwalidzkiego do budynku,
e) Oznakowanie miejsca obsługi,
f) Montaż przycisku przywoławczego,
g) Montaż siłownika do otwierania drzwi x2 (wejściowe,wiatrołap)
h) Montaż obniżonej lady,
i) Dostosowanie toalety,
j) Dokumentacja powykonawcza.

Zgodnie z Programem Funkcjonalno - Użytkowym stanowiącym Załącznik nr 11 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.5.) Wartość części: 57560,98 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 4: poprawa dostępności architektonicznej w lokalu Biura Powiatowego ARiMR w Lubaniu,
adres: ul. Karola Miarki 1, 59-800 Lubań

a. Zakres czynności:
a) Przygotowanie dokumentacji projektowo-kosztowej,
b) Nadzór inwestorski
c) Wyznaczenie miejsca parkingowego,
d) Wykonanie robót budowlanych umożliwiających wjazd wózka inwalidzkiego do budynku,
e) Oznakowanie miejsca obsługi,
f) Montaż przycisku przywoławczego,
g) Montaż siłownika do otwierania drzwi x 2 (wejściowe,wiatrołap)
h) Montaż obniżonej lady,
i) Dostosowanie toalety,
j) Dokumentacja powykonawcza.

Zgodnie z Programem Funkcjonalno - Użytkowym stanowiącym Załącznik nr 12 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.5.) Wartość części: 96260,16 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 5: poprawa dostępności architektonicznej w lokalu Biura Powiatowego ARiMR w Lwówku Śląskim
adres: Ubocze 300, 59-620 Gryfów Śląski

a. Zakres czynności:
a) Przygotowanie dokumentacji projektowo-kosztowej,
b) Nadzór inspektorski,
c) Wyznaczenie miejsca parkingowego,
d) Wykonanie rampy (windy),
e) Oznakowanie miejsca obsługi,
f) Montaż przycisku przywoławczego,
g) Montaż siłownika do otwierania drzwi x 2 (wejściowe,wiatrołap)
h) Montaż obniżonej lady,
i) Dostosowanie toalety,
j) Przystosowanie chodnika,
k) Dokumentacja powykonawcza.

Zgodnie z Programem Funkcjonalno - Użytkowym stanowiącym Załącznik nr 13 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.5.) Wartość części: 66910,57 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 6: poprawa dostępności architektonicznej w lokalu Biura Powiatowego ARiMR w Miliczu,
adres: Sławoszowice, ul. Kolejowa 28, 56-200 Milicz

a. Zakres czynności:
a) Przygotowanie dokumentacji projektowo-kosztowej,
b) Wyznaczenie miejsca parkingowego,
c) Montaż przycisku przywoławczego,
d) Montaż siłownika do otwierania drzwi x 2 (wejściowe,wiatrołap)
e) Przebudowa wiatrołapu (wyrównanie progów)
f) Montaż obniżonej lady,
g) Dostosowanie toalety.

Zgodnie z Programem Funkcjonalno - Użytkowym stanowiącym Załącznik nr 14 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.5.) Wartość części: 30162,60 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 7: poprawa dostępności architektonicznej w lokalu Biura Powiatowego ARiMR w Ząbkowicach Śląskich,
adres: ul. Staszica 18, 57-200 Ząbkowice Śląskie

a. Zakres czynności:
a) Przygotowanie dokumentacji projektowo-kosztowej,
b) Nadzór inwestorski,
c) Wyznaczenie miejsca parkingowego,
d) Wykonanie platformy schodowej,
e) Montaż przycisku przywoławczego,
f) Montaż siłownika do otwierania drzwi x 2 (wejściowe,wiatrołap),
g) Montaż obniżonej lady,
h) Dostosowanie toalety,
i) Dokumentacja powykonawcza.

Zgodnie z Programem Funkcjonalno - Użytkowym stanowiącym Załącznik nr 15 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.5.) Wartość części: 111463,42 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 8: Przebudowa części pomieszczeń i tarasu siedziby Biura Powiatowego ARiMR w Ząbkowicach Śląskich.
adres: ul. Staszica 18, 57-200 Ząbkowice Śląskie

a. Zakres czynności:
a) Przygotowanie dokumentacji projektowej,
b) Nadzór inwestorski,
c) Rozbiórka i prace demontażowe,
d) Modernizacja instalacji elektrycznej oraz oświetlenia,
e) Osuszenie ścian oraz położenie nowej izolacji,
f) Budowa ścian działowych oraz montaż drzwi wewnętrznych,
g) Położenie kafli podłogowych i tarasowych,
h) Montaż systemu alarmowego SSWIN,
i) Instalacja systemu klimatyzacji w składnicy akt.

Zgodnie z Programem Funkcjonalno - Użytkowym stanowiącym Załączniki nr 16 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.5.) Wartość części: 203252,03 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

oferta przekracza środki jakie Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie Części nr 1

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135939,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135939,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135939,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU PROFES ANDRZEJ ZUBOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8981528399

7.3.3) Ulica: JANA RUBCZAKA 4

7.3.4) Miejscowość: WROCŁAW

7.3.5) Kod pocztowy: 54-002

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 150400 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-28

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70799,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70799,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70799,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU PROFES ANDRZEJ ZUBOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8981528399

7.3.3) Ulica: JANA RUBCZAKA 4

7.3.4) Miejscowość: WROCŁAW

7.3.5) Kod pocztowy: 54-002

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 189199,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-09-12

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118400 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118400 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118400 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU PROFES ANDRZEJ ZUBOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8981528399

7.3.3) Ulica: JANA RUBCZAKA 4

7.3.4) Miejscowość: WROCŁAW

7.3.5) Kod pocztowy: 54-002

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 189199,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-09-12

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82300 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82300 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82300 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU PROFES ANDRZEJ ZUBOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8981528399

7.3.3) Ulica: JANA RUBCZAKA 4

7.3.4) Miejscowość: WROCŁAW

7.3.5) Kod pocztowy: 54-002

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 150400 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-30

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37100 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37100 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37100 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU PROFES ANDRZEJ ZUBOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8981528399

7.3.3) Ulica: JANA RUBCZAKA 4

7.3.4) Miejscowość: WROCŁAW

7.3.5) Kod pocztowy: 54-002

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 150400 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-07-26

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137099,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 137099,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 137099,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU PROFES ANDRZEJ ZUBOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8981528399

7.3.3) Ulica: JANA RUBCZAKA 4

7.3.4) Miejscowość: WROCŁAW

7.3.5) Kod pocztowy: 54-002

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 387099,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-09-12

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 250000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 341503,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 250000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU PROFES ANDRZEJ ZUBOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8981528399

7.3.3) Ulica: JANA RUBCZAKA 4

7.3.4) Miejscowość: WROCŁAW

7.3.5) Kod pocztowy: 54-002

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 387099,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-08

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.