Ogłoszenie z dnia 2022-03-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00335835/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-29
- 2021/BZP 00340878/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa części pomieszczeń i tarasu w BP w Ząbkowicach Śl. oraz poprawa dostępności architektonicznej w lokalach Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR na terenie woj. dolnośląskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: AGENCJA RESTRUKTURYZACJI I MODERNIZACJI ROLNICTWA
1.3.) Oddział zamawiającego: DOLNOŚLĄSKI ODDZIAŁ REGIONALNY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010613083
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Giełdowa
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 52-438
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 0713697400
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dolnoslaski@arimr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/arimr1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
dotacje dla rolników
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa części pomieszczeń i tarasu w BP w Ząbkowicach Śl. oraz poprawa dostępności architektonicznej w lokalach Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR na terenie woj. dolnośląskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e684188-6893-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00075095
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00335835/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BOR01.2619.04.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 647723,58 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1: poprawa dostępności architektonicznej w lokalu Biura Powiatowego ARiMR w Bolesławcu,adres: BP w Bolesławcu, ul. Komuny Paryskiej 38, 59-700 Bolesławiec
a. Zakres czynności:
a) Przygotowanie dokumentacji projektowo-kosztowej,
b) Nadzór inwestorski
c) Wyznaczenie miejsca parkingowego,
d) Wykonanie rampy (winda),
e) Montaż przycisku przywoławczego,
f) Montaż siłownika do otwierania drzwi, x 2 (wejściowe,wiatrołap),
g) Przebudowa wiatrołapu,
h) Dostosowanie toalety,
i) Dostosowanie schodów,
j) Dokumentacja powykonawcza.
Zgodnie z Programem Funkcjonalno - Użytkowym stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.5.5.) Wartość części: 56910,57 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2: poprawa dostępności architektonicznej w lokalu Biura Powiatowego ARiMR w Górze,adres: Armii Polskiej 8, 56-200 Góra
a. Zakres czynności:
a) Przygotowanie dokumentacji projektowo-kosztowej,
b) Wyznaczenie miejsca parkingowego,
c) Montaż przycisku przywoławczego,
d) Montaż siłownika do otwierania drzwi, x 2 (wejściowe,wiatrołap)
e) Montaż obniżonej lady,
f) Dostosowanie toalety.
Zgodnie z Programem Funkcjonalno - Użytkowym stanowiącym Załącznik nr 10 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.5.5.) Wartość części: 25203,25 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3: poprawa dostępności architektonicznej w lokalu Biura Powiatowego ARiMR w Legnicy,adres: ul. Bydgoska 18, 59-220 Legnica
a. Zakres czynności:
a) Przygotowanie dokumentacji projektowo-kosztowej,
b) Nadzór inwestorski
c) Wyznaczenie miejsca parkingowego,
d) Wykonanie robót budowlanych umożliwiających wjazd wózka inwalidzkiego do budynku,
e) Oznakowanie miejsca obsługi,
f) Montaż przycisku przywoławczego,
g) Montaż siłownika do otwierania drzwi x2 (wejściowe,wiatrołap)
h) Montaż obniżonej lady,
i) Dostosowanie toalety,
j) Dokumentacja powykonawcza.
Zgodnie z Programem Funkcjonalno - Użytkowym stanowiącym Załącznik nr 11 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.5.5.) Wartość części: 57560,98 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4: poprawa dostępności architektonicznej w lokalu Biura Powiatowego ARiMR w Lubaniu,adres: ul. Karola Miarki 1, 59-800 Lubań
a. Zakres czynności:
a) Przygotowanie dokumentacji projektowo-kosztowej,
b) Nadzór inwestorski
c) Wyznaczenie miejsca parkingowego,
d) Wykonanie robót budowlanych umożliwiających wjazd wózka inwalidzkiego do budynku,
e) Oznakowanie miejsca obsługi,
f) Montaż przycisku przywoławczego,
g) Montaż siłownika do otwierania drzwi x 2 (wejściowe,wiatrołap)
h) Montaż obniżonej lady,
i) Dostosowanie toalety,
j) Dokumentacja powykonawcza.
Zgodnie z Programem Funkcjonalno - Użytkowym stanowiącym Załącznik nr 12 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.5.5.) Wartość części: 96260,16 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5: poprawa dostępności architektonicznej w lokalu Biura Powiatowego ARiMR w Lwówku Śląskimadres: Ubocze 300, 59-620 Gryfów Śląski
a. Zakres czynności:
a) Przygotowanie dokumentacji projektowo-kosztowej,
b) Nadzór inspektorski,
c) Wyznaczenie miejsca parkingowego,
d) Wykonanie rampy (windy),
e) Oznakowanie miejsca obsługi,
f) Montaż przycisku przywoławczego,
g) Montaż siłownika do otwierania drzwi x 2 (wejściowe,wiatrołap)
h) Montaż obniżonej lady,
i) Dostosowanie toalety,
j) Przystosowanie chodnika,
k) Dokumentacja powykonawcza.
Zgodnie z Programem Funkcjonalno - Użytkowym stanowiącym Załącznik nr 13 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.5.5.) Wartość części: 66910,57 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 6: poprawa dostępności architektonicznej w lokalu Biura Powiatowego ARiMR w Miliczu,adres: Sławoszowice, ul. Kolejowa 28, 56-200 Milicz
a. Zakres czynności:
a) Przygotowanie dokumentacji projektowo-kosztowej,
b) Wyznaczenie miejsca parkingowego,
c) Montaż przycisku przywoławczego,
d) Montaż siłownika do otwierania drzwi x 2 (wejściowe,wiatrołap)
e) Przebudowa wiatrołapu (wyrównanie progów)
f) Montaż obniżonej lady,
g) Dostosowanie toalety.
Zgodnie z Programem Funkcjonalno - Użytkowym stanowiącym Załącznik nr 14 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.5.5.) Wartość części: 30162,60 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 7: poprawa dostępności architektonicznej w lokalu Biura Powiatowego ARiMR w Ząbkowicach Śląskich,adres: ul. Staszica 18, 57-200 Ząbkowice Śląskie
a. Zakres czynności:
a) Przygotowanie dokumentacji projektowo-kosztowej,
b) Nadzór inwestorski,
c) Wyznaczenie miejsca parkingowego,
d) Wykonanie platformy schodowej,
e) Montaż przycisku przywoławczego,
f) Montaż siłownika do otwierania drzwi x 2 (wejściowe,wiatrołap),
g) Montaż obniżonej lady,
h) Dostosowanie toalety,
i) Dokumentacja powykonawcza.
Zgodnie z Programem Funkcjonalno - Użytkowym stanowiącym Załącznik nr 15 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.5.5.) Wartość części: 111463,42 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 8: Przebudowa części pomieszczeń i tarasu siedziby Biura Powiatowego ARiMR w Ząbkowicach Śląskich.adres: ul. Staszica 18, 57-200 Ząbkowice Śląskie
a. Zakres czynności:
a) Przygotowanie dokumentacji projektowej,
b) Nadzór inwestorski,
c) Rozbiórka i prace demontażowe,
d) Modernizacja instalacji elektrycznej oraz oświetlenia,
e) Osuszenie ścian oraz położenie nowej izolacji,
f) Budowa ścian działowych oraz montaż drzwi wewnętrznych,
g) Położenie kafli podłogowych i tarasowych,
h) Montaż systemu alarmowego SSWIN,
i) Instalacja systemu klimatyzacji w składnicy akt.
Zgodnie z Programem Funkcjonalno - Użytkowym stanowiącym Załączniki nr 16 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.5.5.) Wartość części: 203252,03 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
oferta przekracza środki jakie Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie Części nr 1
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135939,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135939,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135939,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU PROFES ANDRZEJ ZUBOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8981528399
7.3.3) Ulica: JANA RUBCZAKA 4
7.3.4) Miejscowość: WROCŁAW
7.3.5) Kod pocztowy: 54-002
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 150400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-288.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70799,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70799,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70799,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU PROFES ANDRZEJ ZUBOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8981528399
7.3.3) Ulica: JANA RUBCZAKA 4
7.3.4) Miejscowość: WROCŁAW
7.3.5) Kod pocztowy: 54-002
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 189199,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-128.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118400 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU PROFES ANDRZEJ ZUBOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8981528399
7.3.3) Ulica: JANA RUBCZAKA 4
7.3.4) Miejscowość: WROCŁAW
7.3.5) Kod pocztowy: 54-002
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 189199,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-128.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82300 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82300 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82300 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU PROFES ANDRZEJ ZUBOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8981528399
7.3.3) Ulica: JANA RUBCZAKA 4
7.3.4) Miejscowość: WROCŁAW
7.3.5) Kod pocztowy: 54-002
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 150400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-30Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37100 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37100 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37100 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU PROFES ANDRZEJ ZUBOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8981528399
7.3.3) Ulica: JANA RUBCZAKA 4
7.3.4) Miejscowość: WROCŁAW
7.3.5) Kod pocztowy: 54-002
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 150400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-07-268.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137099,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 137099,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 137099,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU PROFES ANDRZEJ ZUBOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8981528399
7.3.3) Ulica: JANA RUBCZAKA 4
7.3.4) Miejscowość: WROCŁAW
7.3.5) Kod pocztowy: 54-002
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 387099,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-128.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 250000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 341503,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 250000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU PROFES ANDRZEJ ZUBOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8981528399
7.3.3) Ulica: JANA RUBCZAKA 4
7.3.4) Miejscowość: WROCŁAW
7.3.5) Kod pocztowy: 54-002
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 387099,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-088.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa, instalacja, wdrożenie, integracja z urządzeniami i systemami działającymi - systemu PACS wraz z platformą konsultacji telemedycznych, systemem monitorowania dawki oraz niezbędnym sprzętem
- Całodobowa usługa ochrony obiektu, osób i mienia realizowana dla potrzeb Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Krzyków w budynku przy ul. Joannitów 14 oraz ul. Komandorskiej 16 we Wrocławiu.
- SZP/242-236/2024 Przebudowa części Domu Studenckiego T3 związana z wydzieleniem pożarowym klatki schodowej.
- Wykonanie oraz dostawa wraz z montażem czterech akustycznych ścianek działowych mobilnych w budynku P-4 należącym Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wrocławiu
- Odnowienie wsparcia technicznego oraz subskrypcji używanych funkcji bezpieczeństwa dla posiadanych urządzeń i licencji Fortinet
- ."Dostawa energii elektrycznej dla Zakładu Narodowego im. Ossolińskich"
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- Przebudowa drogi gminnej relacji Klichy - Burchaty - Burchaty Kolonia
- "Zmiana sposobu użytkowania budynku w celu dostosowania pomieszczeń Szkoły Podstawowej z Oddziałami Przedszkolnymi w Czernej do wymogów ochrony Przeciwpożarowej i Sanitarnej"
- BUDOWA DROGI GMINNEJ UL. ASNYKA, UL. KROKUSOWEJ I UL. NARCYZOWEJ W LUZINIE O BUDOWĘ JEZDNI, BUDOWĘ CHODNIKA I KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Wykonywanie w 2025 roku remontów bieżących w zakresie robót ogólnobudowlanych w obiektach budowlanych będących własnością Gminy Kwidzyn
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.