eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KosakowoUsługa cateringowa - przygotowanie i dostawa wyżywienia dla uczestników Klubu Seniora - 2 edycja



Ogłoszenie z dnia 2022-03-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa cateringowa – przygotowanie i dostawa wyżywienia dla uczestników Klubu Seniora - 2 edycja

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002837216

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Fiołkowa 2B

1.5.2.) Miejscowość: Kosakowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-198

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kosakowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gops.kosakowo.com

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa cateringowa – przygotowanie i dostawa wyżywienia dla uczestników Klubu Seniora - 2 edycja

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42bf8a76-2787-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00075142

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000999/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Wyżywienie/ usługi cateringowe na potrzeby uczestników klubu seniora w Kosakowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Kompleksowy system wsparcia mieszkańców miast i gmin powiatu puckiego w wieku senioralnym I ich opiekunów

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00224983/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 174796,75 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa Cateringowa – przygotowanie i dostawa wyżywienia dla uczestników Klubu Seniora przy
Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Kosakowie
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi pod nazwą Usługa cateringowa –
przygotowanie i dostawa wyżywienia dla uczestników Klubu Seniora.
2. Miejsce realizacji usługi: Klub Seniora przy Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej
w Kosakowie, 81-198 Kosakowo ul. Żeromskiego 53.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie obiadu (drugie danie) dla grupy 30 osób
w wieku 60+ od rozpoczęcia umowy do 30.06.2023 r.
4. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić ilość posiłków zgodzie z zapotrzebowaniem.
Zaplanowano dziennie zamawiać wyżywienie dla 30 osób, rozliczanie na podstawie faktycznie
zamówionych i dostarczonych posiłków. Zamawiający do godz. 9:00 będzie zgłaszał
zapotrzebowanie ilościowe na bieżący dzień. W przypadku braku dostarczenia informacji o ilości
zamawianych posiłków Wykonawca dostarczać będzie 30 posiłków w bieżącym dniu.
5. Posiłki będą dostarczane 1 raz dziennie w godzinach 12.00-13.30 w dni robocze tj. od
poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Zamawiający zobowiązuje
się powiadomić Wykonawcę, telefonicznie lub mailowo, z jednodniowym wyprzedzaniem o
odwołaniu zajęć.
6. Usługa powinna spełniać następujące warunki:
a) jadłospis powinien być urozmaicony, rodzaj potraw nie powinien powtarzać się w tym samym
tygodniu,
b) w jadłospisie powinny przeważać potrawy gotowane i duszone, nie wyklucza się potraw
smażonych,
c) wyklucza się używania produktów typu instant oraz gotowych produktów np.: mrożone pierogi,
gołąbki, klopsy, stosowania produktów z glutaminianem sodu, produktów z zawartością
barwników, konserwantów i zagęszczaczy szkodliwych dla zdrowia,
d) mięso nie może być MOM (mięso oddzielone mechanicznie),
e) do przygotowania posiłków zalecane jest: stosowanie tłuszczów roślinnych (ograniczone
stosowanie tłuszczów zwierzęcych), stosowanie dużej ilości warzyw i owoców, w tym także
nasion roślin strączkowych, różnego rodzaju kasz.
7. Posiłki będą przygotowywane na podstawie tygodniowego jadłospisu opracowanego przez osobę posiadającą doświadczenie w komponowaniu jadłospisów.
8. Jadłospis tworzony jest z uwzględnieniem diet stosowanych w żywieniu osób starszych (m.in.
dieta bezmleczna, cukrzycowa). Wykonawca w przypadku alergii bądź nietolerancji pokarmowej
któregokolwiek z uczestników projektu zastosuje zamienniki. Po uprzednim uzgodnieniu z
zamawiającym.
9. Wszelkie zmiany w jadłospisie sugerowane przez Zamawiającego będą wiążące dla
Wykonawcy.
10. Wykonawca w ramach zamówienia dostarcza obiad:
a) drugie danie m.in.: warzywa sezonowe, pomidory, marchewka, ziemniaki, zamiennie ryż,
różne rodzaje kasz, kopytka, makaron, dania mięsne np. sztuka mięsa, udziec kurczaka, pierś z
indyka, pulpety w tym rybne, kotlety z piersi z kurczaka, gulasz, ryba gotowana, pierogi,
naleśniki, knedle itp., marchewka gotowana, surówka z marchewki, z selera, warzywa na parze
itp.
b) Gramatura drugiego dania: porcja mięsa, 100-200g, mięso w formie mielonej 60g-100g,
ziemniaki ugotowane 200g-350g, kasza, ryż po ugotowaniu od 170-220g, ryba pieczona,
gotowana na parze 120-160g, surówka 200 g.
11. Do obowiązków Wykonawcy realizowanych za pomocą personelu własnego należeć będzie
przygotowanie, dostarczenie i porcjowanie gorącego posiłku do Klubu Seniora. Talerze
i sztućce zapewnia Zamawiający.
12. Wykonawca zobowiązuje się przygotować posiłki z produktów zakupionych we własnym
zakresie.
13. Wykonawca ma obowiązek przestrzegania zasad higieny przy sporządzaniu i dystrybucji
posiłków i utrzymanie odpowiedniej temperatury posiłków oraz przewozu pojazdem
dostosowanym do przewozu żywności.
14. Obowiązkiem Wykonawcy jest przechowywanie próbek pokarmowych ze wszystkich
przygotowanych i dostarczanych posiłków, każdego dnia przez okres 72 godzin z oznaczeniem
daty, godziny, zawartości próbki pokarmowej z podpisem osoby odpowiedzialnej za pobieranie
tych próbek
-

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 167961,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 216043,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 167961,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU JAKS S.C. Cienko i Grubo Grażyna Korcz i Jacek Korcz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5860160438

7.3.3) Ulica: Dąbrowskiego

7.3.4) Miejscowość: Rumia

7.3.5) Kod pocztowy: 84-230

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 167961,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.