Ogłoszenie z dnia 2021-06-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00011275/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-26
- 2021/BZP 00011275/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-26 (po zmianach)
- 2021/BZP 00011275/03 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-26 (po zmianach)
- 2021/BZP 00011275/04 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-26 (po zmianach)
- 2021/BZP 00011275/05 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-26 (po zmianach)
- 2021/BZP 00013591/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-05
- 2021/BZP 00015451/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-10
- 2021/BZP 00018207/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-16
- 2021/BZP 00020790/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-22
- 2021/BZP 00054204/01 - Wynik z dnia 2021-05-13
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00075145 z dnia 2021-06-08 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowego sprzętu TIK i punktów dostępowych do sieci Wi-Fi dla 2 przedszkoli gminy Wrocław – w podziale na 2 zadania.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO
1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Kształcenia Zawodowego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931911784
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Strzegomska 49A
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-611
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 717986700
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kwolicka@ckz.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ckz.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowego sprzętu TIK i punktów dostępowych do sieci Wi-Fi dla 2 przedszkoli gminy Wrocław – w podziale na 2 zadania.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b767889b-7804-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00075145
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000511/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa sprzętu TIK i punktów dostępowych do sieci Wi-Fi w projekcie "Mali Odkrywcy - upowszechnienie i zapewnienie wysokiej jakości edukacji przedszkolnej w Gminie Wrocław”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Mali odkrywcy - upowszechnienie i zapewnienie wysokiej jakości edukacji przedszkolnej w Gminie Wrocław”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00011275/05
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/TP/J/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 311391,24 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1: Dostawa i montaż fabrycznie nowego sprzętu TIK dla 2 przedszkoli gminy Wrocław:1) komputer przenośny (laptop dla nauczycieli) - 16 sztuk
2) urządzenie wielofunkcyjne - 14 sztuk
3) toner do urządzenia wielofunkcyjnego - 28 sztuk
4) tablet edukacyjny - 64 sztuki
5) mobilna szafa dokująca do tabletów - 2 sztuki
6) projektor wraz z systemem mocowania - 2 sztuki
7) ekran projekcyjny - 2 sztuki
8) monitor interaktywny - 14 sztuk
9) statyw do monitora interaktywnego - 14 sztuk
1. W ramach przedmiotowego Zadania Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy sprzętu TIK (zwanego dalej „sprzętem”) dla 2 przedszkoli gminy Wrocław, w tym do transportu przedmiotu zamówienia, jego rozładunku i wniesienia do wskazanych pomieszczeń w przedszkolach wymienionych w pkt. 6 oraz uprzątnięcia wszelkich powstałych w wyniku dostawy odpadów i nieczystości oraz usunięcia ewentualnie powstałych uszkodzeń.
2. Wykonawca, w ramach realizacji przedmiotowego zadania zobowiązany jest również do zmontowania, zamontowania, ustawienia i podłączenia przedmiotu zamówienia (w zakresie tego wymagającym).
3. Przedmiot zamówienia obejmuje również przeprowadzenie - dla każdego rodzaju dostarczanego wyposażenia TIK - instruktażu dla maksymalnie 4 osób wskazanych przez Dyrektorów każdego z przedszkoli wskazanych w ust. 6, w zakresie obsługi urządzeń (podłączenie, włączenie i wyłączenie, demonstracja podstawowych funkcji). Szkolenie ma trwać minimum 15 min dla każdego modelu urządzenia.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Arkuszu kalkulacyjnym dla Zadania 1, stanowiącym załącznik nr 1 do swz (zwanym dalej „Arkuszem 1”).
5. Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt był fabrycznie nowy, nieużywany i nieuszkodzony.
6. Wszystkie powyżej wskazane czynności zostaną wykonane w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w siedzibach wskazanych przedszkoli:
1) Przedszkole nr 17 we Wrocławiu, z/s: ul. Okulickiego 2A;
2) Przedszkole nr 73 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 23 we Wrocławiu, z/s: ul. Przedwiośnie 47.
7. Zamawiający informuje, iż użytkownikami dostarczanych pomocy będą dzieci w wieku 3-6 lat – w tym dzieci z niepełnosprawnościami.
8. W związku z faktem, iż odbiorcą zamówienia będą między innymi osoby niepełnosprawne, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, by dostarczony sprzęt był odpowiednio przystosowany w celu umożliwienia korzystania z niego również przez osoby niedowidzące, niedosłyszące i z ograniczeniami ruchowymi, w tym m.in.:
1) monitor interaktywny - możliwość zainstalowania w przyszłości oprogramowania oraz podłączenia urządzeń takich jak: klawiatura specjalistyczna, urządzenia zastępujące mysz komputerową, dla osób niedosłyszących, niedowidzących oraz dla osób z niepełnosprawnością ruchową.
9. Przy dostawie sprzętu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć instrukcje obsługi w języku polskim.
10. Przedmiot zamówienia ma być opakowany w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu umowy aż do chwili wydania Zamawiającemu w miejscu dostawy, potwierdzonej protokołem odbioru.
11. Zamawiający wymaga, aby całość przedmiotu zamówienia dla danego przedszkola została zrealizowana w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych.
12. Dostawa winna być realizowana wyłącznie w dni robocze w godzinach od 8.00 do 15.00, z wyłączeniem sobót - bądź w innym terminie zaakceptowanym przez Dyrektora przedszkola.
13. Zamawiający wymaga gwarancji na dostarczony sprzęt, liczonej od daty podpisania protokołu odbioru końcowego (szczegółowy zakres gwarancji wraz z określeniem asortymentu, którego dotyczy został określony w Arkuszu 1, natomiast warunki gwarancji określone zostały w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do swz).
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30121200-5 - Urządzenia fotokopiujące
30213200-7 - Komputer tablet
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
38652100-1 - Projektory
4.5.5.) Wartość części: 291596,24 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadania 2: Dostawa i montaż punktów dostępowych do sieci Wi-Fi dla 2 przedszkoli gminy Wrocław - 12 sztuk. TEGO ZADANIA DOTYCZY NINIEJSZE OGŁOSZENIE4.5.3.) Główny kod CPV: 32413100-2 - Rutery sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 19794 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 285180,42
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 334867,50
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 299787,90
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Optimus sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 730173184
7.3.3) Ulica: Jana Pawła II 84k
7.3.4) Miejscowość: Sieradz
7.3.5) Kod pocztowy: 98-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO "OPTIMUS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO "OPTIMUS" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 299787,90
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24060,27
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24060,27
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24060,27
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Q4Net Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 020685778
7.3.3) Ulica: Al. Karkonoska 59
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-015
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24060,27
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
2021-06-08 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont dachu budynku przy ul. Karczemnej 12 we Wrocławiu.
- Świadczenie usług wydawania i dystrybucji czasopism naukowych w formie elektronicznej - powtórka
- Remont kuchni wraz z wymianą instalacji elektrycznej w kuchni, w budynku internatu Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHPw Mysłakowicach
- Zakup wraz z dostawą sprzętu poligraficznego na potrzeby Akademii Wojsk Lądowych imienia generała Tadeusza Kościuszki.
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ MATERIAŁÓW INFORMACYJNO-PROMOCYJNYCH NA POTRZEBY AKADEMII WOJSK LĄDOWYCH WE WROCŁAWIU - Umowa ramowa
- Dostawa kolorowego powielacza cyfrowego wraz z materiałami eksploatacyjnymi dla Działu Poligrafii Urzędu Miejskiego Wrocławia
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa sprzętu komputerowego, pomocy dydaktycznych i wyposażenia sal lekcyjnych na potrzeby szkół z terenu Gminy Kamień
- Dostawa sprzętu i oprogramowania na rzecz Gminy Lututów realizowana w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup komputerów dla placówek oświatowych w Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- "Dostawa urządzeń multimedialnych i biurowych w ramach projektu: UCZYMY (SIĘ) Z PASJĄ - WDROŻENIE PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH GMINY KOŃSKOWOLA z podziałem na trzy części.
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- DOSTAWY - Dostawa sprzętu komputerowego do Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych w Częstochowie
więcej: Urządzenia fotokopiujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.