Ogłoszenie z dnia 2021-06-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00044700/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-30
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00075168 z dnia 2021-06-08 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n.
,, Poprawa stanu technicznego chodnika w pasie drogi wojewódzkiej nr 324 w m. Jastrzębia – etap III,,
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Góra
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050669
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Adama Mickiewicza 1
1.5.2.) Miejscowość: Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 655 44 36 41
1.5.8.) Numer faksu: 65 543 26 58
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pomieszcz@gora.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gora.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gora.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n.,, Poprawa stanu technicznego chodnika w pasie drogi wojewódzkiej nr 324 w m. Jastrzębia – etap III,,
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd121011-a99b-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00075168
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001042/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.25 Wykonanie robót budolwanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: ,,Poprawa stanu nawierzchni chodnika w pasie drogi wojewódzkiej nr 324 w m. Jastrzębia - etap III"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00044700/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.43.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 351525,62 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach przedmiotu zamówienia przewidziano do wykonania remont istniejącej nawierzchni chodnika, remont drogi wojewódzkiej wzdłuż prowadzonych prac- pas o szer. 1,0 m, rozbiórka i odtworzenie nawierzchni zjazdów/ skrzyżowań, remont przepustów pod zjazdami/skrzyżowaniami, reprofilacja skarp rowu wraz z oczyszczeniem/odmuleniem dna, umocnienie skarpy rowu płytami rowu płytami ażurowymi prefabrykowanymi, regulacja wysokości istniejących włazów i pokryw uzbrojenia podziemnego, oznakowanie poziome i pionowe, wycinka drzew.
Zakres robót niezbędnych do wykonania:
odcinek I
- roboty przygotowawcze, rozbiórkowe- m.in. roboty pomiarowe- ok. 0,270 km, frezowanie nawierzchni bitumicznej ok. 267,2 m2,
- roboty ziemne – mechaniczne wykonanie koryta ok. 393,5 m2, umocnienie skarp betonowymi płytami ażurowymi 196,9 m2,
- odwodnienie i urządzenia obce- odtworzenie przepustów pod rowami – ok. 7,5 m, ścieki podchodnikowe- ok. 15,0 m,
- podbudowy-
- nawierzchnie- nawierzchnie z mieszanek bitumicznych -warstwa ścieralna- ok. 683,8 m2,
- elementy ulic- ława, obrzeża, krawężniki
- roboty wykończeniowe i towarzyszące- humusowanie skarp z obsianiem trawą ok. 607,5 m2
- urządzenia bezpieczeństwa ruchu- oznakowanie pionowe i poziome grubowarstwowe.
odcinek IA
- roboty przygotowawcze, rozbiórkowe- m.in. roboty pomiarowe- ok. 0,155 km, frezowanie nawierzchni bitumicznej ok. 155,62 m2,
- roboty ziemne – oczyszczenie rowów z namułu – ok. 146,7 m, umocnienie skarp betnowymi płytami ażurowymi 170,5 m2
- odwodnienie i urządzenia obce- odtworzenie przepustów pod rowami – ok. 15,0 m, ścieki podchodnikowe- ok. 9,0 m,
- podbudowy-
- nawierzchnie- nawierzchnie z mieszanek bitumicznych -warstwa ścieralna- ok. 423,02 m2,
- elementy ulic- ława, obrzeża, krawężniki
- roboty wykończeniowe i towarzyszące- humusowanie skarp z obsianiem trawą ok. 170,5 m2
- urządzenia bezpieczeństwa ruchu- oznakowanie pionowe i poziome grubowarstwowe.
Dokładny opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa wraz z uzupełniającymi ją przedmiarami robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
2. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie materiałów i urządzeń , dopuszcza się stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały i urządzenia użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji służą określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi materiałami o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych , jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami i urządzeniami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 391742,45
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 423443,12
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 391742,45
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGTRANZ Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5010075657
7.3.3) Ulica: ul. Witosa 8,
7.3.4) Miejscowość: Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 56-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 391742,45
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-06-08 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z GÓRY
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkolnej Gminnego Przedszkola Publicznego im. Jana Brzechwy w Górze w 2025 roku
- Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego przewozów o charakterze użyteczności publicznej na linii komunikacyjnej.
więcej: przetargi w Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Budowa drogi łączącej ul. Na Lotnisko z planowanym Centrum Szkolenia załóg Ryanair
- Budowa parkingu przy ul. Zdrowej 13
- Budowa przystanku autobusowego przy DW939 w Zbytkowie
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii"
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego w Paku Gminnym w Dobroniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.