Ogłoszenie z dnia 2024-01-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00457973/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-24
- 2024/BZP 00080439/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
POPRAWA WARUNKÓW UŻYTKOWANIA OBIEKTÓW SŁUŻĄCYCH SPOŁECZNOŚCI GMINY WOLIN
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WOLIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685510
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 23
1.5.2.) Miejscowość: Wolin
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-510
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: + 48 512186788
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminawolin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminawolin.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
POPRAWA WARUNKÓW UŻYTKOWANIA OBIEKTÓW SŁUŻĄCYCH SPOŁECZNOŚCI GMINY WOLIN2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5c6edfa-699f-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00075183
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062054/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 POPRAWA WARUNKÓW UŻYTKOWANIA OBIEKTÓW SŁUŻĄCYCH SPOŁECZNOŚCI GMINY WOLIN
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00457793
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający podjął decyzję o zleceniu realizacji przedmiotowego zamówienia osobie prawnej - Miejskiemu Przedsiębiorstwu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Mickiewicza 2D, 72- 510 Wolin, dalej „MPGK Sp. z o.o." gdyż spełnione są łącznie warunki zastosowania art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.:
a) Zamawiający Gmina Wolin sprawuje nad MPGK Sp. z.o.o. kontrolę odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej,
b) Ponad 90 % działalności MPGK Sp. z o.o. dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez Gminę Wolin, sprawującą nad tą Spółką kontrolę,
c) W MPGK Sp. z o.o. nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego. Poprzez powierzenie realizacji zadania MPGK Sp. z o.o. zostaną spełnione w sposób optymalny cele przedmiotowego zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.21.2023.HP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1867305,18 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn.: POPRAWA WARUNKÓW UŻYTKOWANIA OBIEKTÓW SŁUŻĄCYCH SPOŁECZNOŚCI GMINY WOLIN, w tym wykonanie wszystkich prac prowadzących do osiągnięcia stanu zgodnie z Dokumentacją projektową, Zaproszeniem do negocjacji oraz Projektowanymi Postanowieniami Umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje dwa zadania:
1) Zadanie nr 1: Rozbudowa i przebudowa infrastruktury technicznej i ciągów komunikacyjnych na Cmentarzu Komunalnym w Wolinie,
2) Zadanie nr 2: Realizacja plaży nad jeziorem Ostrowo w Wiejkowie.
3. Opis techniczny poszczególnych zadań:
3.1. Zadanie nr 1: Rozbudowa i przebudowa infrastruktury technicznej i ciągów komunikacyjnych na Cmentarzu Komunalnym w Wolinie
Planowane zadanie w obszarze cmentarza komunalnego w Wolinie ma na celu uporządkowanie, przebudowę i uzupełnienie infrastruktury zagospodarowanej przestrzeni publicznej - miejsca pochówku zmarłych, ale jednocześnie miejsca zadumy o wielowątkowej treści kulturowej, walorach przyrodniczych i architektonicznych.
Cmentarz komunalny jest wpisany do Gminnej Ewidencji Zabytków i objęty ochroną konserwatorską w rozumieniu ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
Teren cmentarza komunalnego objęty planowaną inwestycją znajduje się w granicach działki nr 247 i 246 obręb 4 miasta Wolin. Rozplanowany jest pomiędzy szpalerami drzew, z zachowanym układem historycznym ścieżek.
Zadanie w tym zakresie, obejmujące przebudowę i rozbudowę ciągów komunikacyjnych, rozbudowę zewnętrznych instalacji wodociągowych i energetycznych - oświetlenia, realizowane będzie na podstawie zgłoszenia robót z dn. 08.10.2021r.
Nawierzchnia istniejących alejek o nawierzchni bitumicznej i gruntowej zostanie wykonana z kostki brukowej betonowej. Powstaną dodatkowe punkty czerpania wody. Cmentarz zostanie wyposażony w oświetlenie poprzez montaż latarni parkowych zlokalizowanych wzdłuż alejek cmentarnych.
Zadanie w pełnym zakresie obejmuje swoim obszarem części niżej wymienionych działek ewidencyjnych nr: - 247 w obr. 4 miasta Wolin (cmentarz), 250/5 w obr. 4 miasta Wolin, 250/6 w obr. 4 miasta Wolin, 246 w obr. 4 miasta Wolin, 259 w obr. 3 miasta Wolin.
3.1.1. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji Zadania zawierają:
1) Dokumentacja projektowa, stanowiąca Załącznik nr 1 do Zaproszenia, w której skład wchodzi:
a) Projekt zagospodarowania terenu,
b) Projekt architektoniczno-budowlany
c) Dokumentacja techniczna – oświetlenie
d) Dokumentacja techniczna - zewnętrzne instalacje wodociągowe,
e) Dokumentacja techniczna - sieć wodociągowa przyłączeniowa,
f) Rysunek sytuacyjny określający obszar objęty przedmiotem zamówienia,
g) Przedmiar robót
2) Projektowane Postanowienia Umowy, stanowiące Załącznik nr 3 do Zaproszenia
Uwaga:
- Załączone do Zaproszenia do negocjacji Przedmiary robót są tylko materiałem pomocniczym i nie stanowią zestawienia planowanych prac i przewidywanych wszystkich kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
3.2. Zadanie nr 2: Realizacja plaży nad jeziorem Ostrowo w Wiejkowie.
Celem planowanego zadania obejmującego realizację plaży nad jeziorem Ostrowo w Wiejkowie jest uporządkowanie zdegradowanego obszaru i uruchomienie przedmiotowego terenu jako dobrze funkcjonującej przestrzeni wypoczynku, i rekreacji przede wszystkim dla mieszkańców pobliskiej miejscowości. Realizacja przedsięwzięcia ma na celu wykorzystanie istniejącego potencjału, jakim niewątpliwie jest jezioro Ostrowo i umożliwienie społeczności korzystania z walorów, które niesie zarówno lokalizacja obszaru objętego inwestycją w bezpośrednim sąsiedztwie jak i pozostałych terenów usytuowanych wzdłuż linii brzegowej jeziora.
Zakres robót nad jeziorem Ostrowo obejmuje:
- zalądowienie części akwenu (pow. ok. 1200 m2),
- wykonanie reprofilacji korpusu nasypu wraz z wykonaniem umocnienia skarpy czołowej (slipu):
- wykonanie obiektów małej architektury,
- wycinkę trzciny i zakrzewień w wymaganym zakresie (pow. ok. 3100 m2).
Zadanie w tym zakresie, zlokalizowane w dz. nr 98/2 obręb Mierzęcin, zostanie zrealizowane na podstawie decyzji pozwolenia na budowę Nr 256/2022r. z dn. 05.07.2022r.
3.2.1. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zawierają:
1) Dokumentacja projektowa, stanowiąca Załącznik 2 do Zaproszenia, w której skład wchodzi:
a) Projekt zagospodarowania terenu (branża hydrotechniczna/architektoniczna)
b) Projekt architektoniczno-budowlany (branża hydrotechniczna),
c) Załączniki do projektu budowlanego (dokumentacja formalno-prawna),
d) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót budowlanych,
e) Przedmiar robót,
2) Projektowane Postanowienia Umowy, stanowiące Załącznik nr 3 do Zaproszenia
Uwaga: Załączony do Zaproszenia do negocjacji Przedmiar jest tylko materiałem pomocniczym i nie stanowi zestawienia planowanych prac i przewidywanych wszystkich kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45000000-7 - Roboty budowlane
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych
45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:9860253395
7.3.3) Ulica: ul. Mickiewicza 2D
7.3.4) Miejscowość: Wolin
7.3.5) Kod pocztowy: 72-510
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2487853,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-08-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i wyposażenie Oddziału Chirurgii Dziecięcej Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach - I część w systemie zaprojektuj i wykonaj
- Remont sali gimnastycznej z pomieszczeniem do przechowywania sprzętu sportowego oraz sali do tenisa stołowego w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 18 w Krakowie przy ul. Senatorskiej 35
- Budowa drogi dojazdowej do terenów inwestycyjnych przy Węźle Jarocin
- Dostosowanie budynku Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Stanisława Liebharta w Lublinie do wymagań ochrony przeciwpożarowej - Etap 2.
- Remont instalacji elektrycznej w części budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Krakowie na os. Szkolnym 21. Etap IIA.
- Remont dachu budynku Szkoły Podstawowej w Babicach, malowanie dachu kaplic cmentarnych w Babicach i Krzywczy oraz dostawa i montaż klimatyzacji w budynku świetlicy w Reczpolu.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.