eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynTransport podopiecznych do Środowiskowego Domu Samopomocy w Wygodzie



Ogłoszenie z dnia 2022-03-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Transport podopiecznych do Środowiskowego Domu Samopomocy w Wygodzie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Polski Komitet Pomocy Społecznej Warmińsko - Mazurski Zarząd Wojewódzki w Olsztynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00702376000379

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dąbrowszczaków 34 lok 3

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-541

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pkpszrksiegowosc@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pkpsolsztyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pkps-ostroda.logintrade.net/zapytania_email,70863,9db6076ee7ef4bb588baf84289f7cd26.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Transport podopiecznych do Środowiskowego Domu Samopomocy w Wygodzie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f30b2a30-695e-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00075218

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00338809/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Transport podopiecznych do Środowiskowego Domu Samopomocy w Wygodzie przez trasę:
punkt startowy: Ostróda
punkt docelowy : Wygoda
przez miejscowości: TRASA 1: Ostróda, Tyrowo, Turznica, Reszki, Marynowo, Bałcyny, Smykówko, Smykowo, Pietrzwałd, Zajączki, Wygoda, TRASA 2: Wygoda- Jagodziny - Wygoda
Następnie powrót do Ostródy przez te same miejscowości.
Z transportu będzie korzystało: TRASA 1: 16 osób; TRASA 2: 4 osoby
Łącznie 140 km dziennie.
Wszyscy uczestnicy muszą być w Wygodzie w godz. 7.30-8.00, wyjazd z Wygody godzina 14.00.
Trasy mogą nieznacznie ulegać zmianie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 101851,85 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Transport podopiecznych do Środowiskowego Domu Samopomocy w Wygodzie przez trasę:
punkt startowy: Ostróda
punkt docelowy : Wygoda
przez miejscowości: Ostróda, Ornowo, Brzydowo, Kraplewo, Durąg, Pancerzyn, Domkowo, Bednarki, Szczepankowo, Kitnowo, Dylewo, Bartki, Giętlewo, Marwałd, Wygoda
Następnie powrót do Ostródy przez te same miejscowości.
Z transportu będzie korzystało 15 osób.
Łącznie 135 km dziennie.
Wszyscy uczestnicy muszą być w Wygodzie w godz. 7.30-8.00, wyjazd z Wygody godzina 14.00.
Trasy mogą nieznacznie ulegać zmianie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 111111,11 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Transport podopiecznych do Środowiskowego Domu Samopomocy w Wygodzie przez trasę:
punkt startowy: Ostróda
punkt docelowy : Wygoda
przez miejscowości: Ostróda, Grabin, Samin, Grunwald, Osiekowo, Gardyny, Wierzbica, Klonowo, Wygoda
Następnie powrót do Ostródy przez te same miejscowości.
Z transportu będzie korzystało 11 osób.
Łącznie 192 km dziennie.
Wszyscy uczestnicy muszą być w Wygodzie w godz. 7.30-8.00, wyjazd z Wygody godzina 14.00.
Trasy mogą nieznacznie ulegać zmianie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 101851,85 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108934,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 136343,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108934 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi transportowe Robert Oryl,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7411267820

7.3.3) Ulica: ul. Widok 93/6

7.3.4) Miejscowość: Ostroda

7.3.5) Kod pocztowy: 14-100

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108934,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100977,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 131473,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100977,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PTO LIPNICKI SP. Z O.O. SP. K.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7411512573

7.3.4) Miejscowość: Morąg

7.3.5) Kod pocztowy: 14-300

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100977,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125299,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 151322,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 151322,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi transportowe Robert Oryl

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7411267820

7.3.4) Miejscowość: Ostróda

7.3.5) Kod pocztowy: 14-100

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 125299,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.