Ogłoszenie z dnia 2021-06-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00051912/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-12
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00075227 z dnia 2021-06-08 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dzierżawa pojemników używanych z tworzywa sztucznego
do zbiórki bioodpadów-kuchennych na terenie Gminy Jarocin”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JAROCIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854702
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: AL. NIEPODLEGŁOŚCI 10
1.5.2.) Miejscowość: Jarocin
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-200
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jarocin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jarocin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://jarocin.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dzierżawa pojemników używanych z tworzywa sztucznegodo zbiórki bioodpadów-kuchennych na terenie Gminy Jarocin”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95ab3204-b2ed-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00075227
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000710/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dzierżawa pojemników używanych z tworzywa sztucznego do zbiórki bioodpadów-kuchennych na terenie Gminy Jarocin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WR-RGK.271.1.13.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa pojemników używanych z tworzywa sztucznego do
zbiórki bioodpadów-kuchennych na terenie Gminy Jarocin. Wykonawca zobowiązany jest
dostarczyć pojemniki w miejsca wskazane przez Zamawiającego na terenie Gminy Jarocin. 1.1.
Ilość pojemników wykonanych z tworzywa sztucznego, przeznaczonych do zbiórki bioodpadów
kuchennych, które Zamawiający zamierza wydzierżawić w oparciu o przeprowadzone
postępowanie:- 5900 szt. pojemników 80 l. - 300 szt. pojemników 240l.W gotowości do
wydzierżawienia Wykonawca musi posiadać dodatkowo 360 szt. pojemników 80 litrowych, oraz
40 szt. pojemników 240 litrowych. Zamawiający nie gwarantuje wydzierżawienia wszystkich
dodatkowych pojemników tj. 360 szt. pojemników 80 litrowych oraz 40 szt. pojemników 240
litrowych. Przedstawiona oferta dzierżawy musi obejmować całość zamówienia. Wykonawca nie
będzie wnosił roszczeń z tytułu nieobjęcia dzierżawą dodatkowych pojemników.1.2. Wykonawca
zobowiązany jest do dostarczenia pojemników do miejsc wskazanych przez Zamawiającego na
terenie Gminy Jarocin w terminie 30 dni od daty zawarcia umowy oraz w terminie 4 dni od daty
zgłoszenia przez Zamawiającego, które wynika z doraźnego zapotrzebowania mieszkańców, na
dodatkowe pojemniki, do których zabezpieczenia zobowiązany jest Wykonawca (360 szt.
pojemników 80 litrowych, oraz 40 szt. pojemników 240 litrowych).1.3. Wymagania techniczne
dot. pojemników 80 l i 240 l:• Zamawiający wymaga wydzierżawienia pojemników, których stan
techniczny pozwala na dalsze użytkowanie zgodnie z przeznaczeniem.• Pojemniki wykonane są
z zastosowaniem technologii wtrysku polietylenu niskociśnieniowego o wysokiej gęstości,
odporne na działanie UV, warunki atmosferyczne i temperaturę, uszkodzenia mechaniczne, a
także działania chemikaliów.• Pojemniki muszą posiadać solidne ogumienie tj. pełne gumowe
opony z metalową osią łączącą.• Części metalowe zainstalowane w pojemnikach nie mogą
ulegać korozji.• Pojemniki muszą być wykonane tak, by po napełnieniu stały stabilnie, nie
przechylały się, nie wywracały, podłoga pojemników nie może być zlokalizowana wyżej niż 15
cm od podłoża.• Korpus pojemników musi zostać wykonany w odcieniu brązu. Odcień brązu
pojemników musi być zgodny z paletą kolorów RAL tj. nr. 8024 lub 8025.• Wszystkie
dostarczone pojemniki muszą być w jednym odcieniu brązu.• Wszystkie pojemniki muszą
posiadać wentylacje na obydwóch ścianach bocznych korpusu za pomocą rozet wentylacyjnych
znajdujących w górnej części pojemnika. Przy czym każda z rozet wentylacyjnych powinna
posiadać minimum 34 otwory wentylacyjne o średnicy nie większej niż 7mm każdy.
Zamawiający nie dopuszcza stosowania rozet wentylacyjnych w dolnej części pojemnika.•
Wszystkie pojemniki muszą posiadać otwory wentylacyjne w pokrywie pojemnika
uniemożliwiające dostawanie się do pojemnika opadów atmosferycznych lub posiadać dystanse
w pokrywie pojemnika umożliwiające cyrkulacje powietrza.• Wszystkie pojemniki powinny posiadać certyfikat jakości RAL-GZ 951/1 lub równoznaczny.• Wszystkie pojemniki powinny
posiadać atest Państwowego Zakładu Higieny.• Pojemniki muszą być przystosowane do
opróżniania przez śmieciarki i być wykonane zgodnie z normą PN - EN 840.• Każdy pojemnik
powinien być wyposażony w nośnik (chip) danych RFID do identyfikacji i ważenia pojemników
typu „Bin Tag” o częstotliwości pracy tagów 125kHz. • Nośnik danych RFID powinien być
zamontowany w lewym, górnym rogu korpusu pojemnika patrząc od jego czoła, w specjalnie
przygotowanym do tego celu gnieździe.• Pojemniki mają być kompletne i spełniać funkcję do
jakich są przeznaczone.• Pojemniki 80 oraz 240 litrów muszą być dostarczone jako kompletne.•
Każdy z dzierżawionych pojemników musi posiadać nadrukowany napis BIO w kolorze białym
zlokalizowany na ścianie czołowej pojemnika, w połowie jego wysokości. Napis powinien
posiadać następującą wysokość liter: - nie mniej niż 7 cm każda na pojemnikach 80 i 240 litrów.•
Wymienione wyżej oznaczenie musi znajdować się na pojemnikach w momencie przekazywania
ich w miejsca wskazane przez Zamawiającego. • Zamawiający zastrzega sobie prawo
weryfikacji dzierżawionych pojemników pod kątem zgodności, wynikających z wymagań
technicznych i oznakowania, w każdym momencie trwania umowy.• Pojemniki powinny mieć
zamontowane klapy wsypowe.2. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 34928480-6 Pojemniki i
kosze na odpady i śmieci.3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.4.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów
elektronicznych.5. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214
ust. 1 pkt 8.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 161323,11
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 161323,11
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 161323,11
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZGO Sp. z o.o. w Jarocinie - Wielkopolskie Centrum Recyklingu
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 617-20-54-982
7.3.3) Ulica: ul. Mariusza Małynicza 1
7.3.4) Miejscowość: Witaszyczki
7.3.5) Kod pocztowy: 63-200
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WIELKOPOLSKIE CENTRUM RECYKLINGU - SP. Z O.O. W JAROCINIE
jakie przetargi wygrała firma
WIELKOPOLSKIE CENTRUM RECYKLINGU - SP. Z O.O. W JAROCINIE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 161323,11
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-302021-06-08 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z JAROCINA
- "Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Jarocin"
- Zakup energii elektrycznej, sprzedaż energii elektrycznej z OZE wraz z usługą bilansowania handlowego
więcej: przetargi w Jarocinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pojemników i koszy na odpady i śmieci
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstających na nieruchomościach zamieszkałych na terenie gminy Przewóz w 2025 roku
- Sukcesywne dostawy asortymentu do pakowania odpadów medycznych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Dostawa i montaż pojemników naziemnych systemowych na odpady w różnych lokalizacjach Wrocławia, z dostosowaniem nawierzchni i wykonaniem oznakowania.
- Odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Domu Pomocy Społecznej w Legnickim Polu
- Utrzymanie bieżące koszy na śmieci usytuowanych w pasach dróg wojewódzkich oraz parkingach na terenie będącym w zarządzie ŚZDW w Kielcach z podziałem na zadania częściowe
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.