eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarocin"Zakup używanych pojemników przeznaczonych do zbiórki popiołów z terenu Gminy Jarocin"



Ogłoszenie z dnia 2021-06-08


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00075249 z dnia 2021-06-08

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup używanych pojemników przeznaczonych do zbiórki popiołów z terenu Gminy Jarocin”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JAROCIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854702

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: AL. NIEPODLEGŁOŚCI 10

1.5.2.) Miejscowość: Jarocin

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 627499502

1.5.8.) Numer faksu: 62 747 22 25

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jarocin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jarocin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://jarocin.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup używanych pojemników przeznaczonych do zbiórki popiołów z terenu Gminy Jarocin”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7cda02a-b2f0-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00075249

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000710/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup używanych pojemników przeznaczonych do zbiórki popiołów z terenu Gminy Jarocin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WR-RGK.271.1.14.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup używanych pojemników przeznaczonych do zbiórki popiołów z terenu Gminy Jarocin. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć pojemniki
w miejsca wskazane przez Zamawiającego na terenie Gminy Jarocin.
Ilość używanych pojemników przeznaczonych do zbiórki popiołów, które Zamawiający ma zamiar zakupić w oparciu o przeprowadzone postępowanie:
- 6 450 szt. pojemników o pojemności 80 l wykonanych z tworzywa sztucznego,
- 72 szt. pojemników 660 l wykonanych z blachy

1.1. Parametry techniczne pojemników 80l:
• Pojemniki wykonane są z zastosowaniem technologii wtrysku polietylenu niskociśnieniowego o wysokiej gęstości.
• Pojemniki odporne na działanie UV, warunki atmosferyczne i temperaturę, uszkodzenia mechaniczne, a także działania chemikaliów.
• Pojemniki muszą posiadać solidne ogumienie tj. pełne gumowe opony.
• Części metalowe zainstalowane w pojemnikach nie mogą ulegać korozji.
• Pojemniki muszą być stabilne po napełnieniu odpadami, nie przechylające się, nie wywracające, podłoga pojemników nie może być zlokalizowana wyżej niż 15 cm od podłoża.
• Korpus pojemników musi zostać wykonany w odcieniu szarości. Odcień szarości pojemników musi być zgodny z jednym, z kolorów według palety kolorów RAL tj. nr. 7003 lub 7005, lub 7006.
• Pokrywa pojemnika musi być w odcieniu fioletu, odcień fioletu zgodny z jednym, z kolorów według palety kolorów RAL tj. nr. 4001 lub 4006 lub 4008.
• Pojemniki muszą być przystosowane do opróżniania przez śmieciarki.
• Wszystkie pojemniki powinny być wykonane zgodnie z normą PN – EN 840.
• Wszystkie pojemniki powinny posiadać certyfikat jakości RAL-GZ 951/1 lub równoznaczny.
• Wszystkie pojemniki powinny posiadać atest Państwowego Zakładu Higieny.
• Pojemniki mają być kompletne i spełniać funkcję do jakich są przeznaczone.
• Stan techniczny używanych pojemników przeznaczonych do zbiórki popiołów musi pozwalać na dalsze użytkowanie zgodnie z przeznaczeniem.
• Każdy pojemnik powinien być wyposażony w nośnik (chip) danych RFID do identyfikacji i ważenia pojemników typu „Bin Tag” o częstotliwości pracy tagów 125kHz.
• Nośnik danych RFID powinien być zamontowany w lewym, górnym rogu korpusu pojemnika patrząc od jego czoła, w specjalnie przygotowanym do tego celu gnieździe.
• Pojemniki muszą być oznaczone napisem POPIÓŁ zlokalizowanym na ścianie czołowej pojemnika, w połowie jego wysokości. Napis powinien posiadać wysokość liter: - nie mniej niż 3 cm każda.
• Na klapie musi być umieszczony napis „Uwaga! Nie wrzucać gorącego popiołu”.

1.2. Parametry techniczne pojemników 660l:
• pojemniki mają być wykonane z blachy o gr. 2 - 1,5 mm wzmocnienia, płaszcz pojemnika o gr. 1,25 mm.
• pojemniki powinny być wykonane zgodnie z normą PN/EN 840-2.
• pokrywa wierzchnia pojemnika powinna być dzielona w połowie.
• pojemniki muszą posiadać solidne ogumienie tj. pełne gumowe opony.
• pojemniki powinny być oznaczone fioletową naklejką w formacie A4 z białym napisem POPIÓŁ zlokalizowanym na stronie czołowej pojemnika.
• każdy pojemnik powinien być wyposażony w nośnik (chip) danych RFID
do identyfikacji i ważenia pojemników typu „Bin Tag” o częstotliwości pracy tagów 125kHz

1.3. Wymagania ogólne dla pojemników 80l i 660l.
• Wszystkie pojemniki muszą być dostarczone do miejsc wskazanych przez Zamawiającego w terminie 30 dni od daty zawarcia umowy.
• Wymienione wyżej oznaczenia muszą znajdować się na pojemnikach
w momencie przekazywania ich Zamawiającemu w miejsca wskazane.
• Pojemniki powinny mieć zamontowane klapy wsypowe.
• Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji i rękojmi za wady na zakupione pojemniki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 291879,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 291879,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 291879,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZGO Sp. z o.o. w Jarocinie - Wielkopolskie Centrum Recyklingu

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 617-20-54-982

7.3.3) Ulica: ul. Mariusza Małynicza 1

7.3.4) Miejscowość: Witaszyczki

7.3.5) Kod pocztowy: 63-200

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 291879,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

2021-06-08 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.