eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Waśniów › ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY WAŚNIÓW NA 2022R.



Ogłoszenie z dnia 2022-03-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH
Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY WAŚNIÓW
NA 2022R.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WAŚNIÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010837

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 24

1.5.2.) Miejscowość: Waśniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-425

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: techniczny@wasniow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wasniow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wasniow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH
Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY WAŚNIÓW
NA 2022R.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8f903a2-4eca-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00075266

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006651/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Waśniów na 2021r

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00286879/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: T.2710.24.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 911967,25 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Realizacja usługi odbioru odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Waśniów wraz z ich transportem i zagospodarowaniem w sposób zapewniający osiągnięcie określonych poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2021 r. poz. 888) bezpośrednio ze wszystkich nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy (w okresie realizacji zamówienia) – częstotliwość odbioru jeden raz
w miesiącu dla wszystkich rodzajów odpadów;
2. Wyposażenie wszystkich nieruchomości zamieszkałych (w terminie do 14 dni od momentu podpisania Umowy) wskazanych w załączniku nr 2 do SWZ, w pojemniki i worki, tj:
a) dla odpadów zmieszanych – w pojemniki;
b) dla odpadów segregowanych – w worki, lub w worki i pojemniki (w zależności od wskazania w kryterium K2– dział 19 punkt 4 i 5 SWZ)
3. Odbieranie przeterminowanych leków zbieranych przez mieszkańców w punktach zbiórki przeterminowanych leków zlokalizowanych w GZOZ Waśniów i GZOZ Garbacz, dwóch aptekach położonych na terenie Gminy Waśniów oraz z PSZOK (w okresie realizacji zamówienia), wraz z ich wyposażeniem w oznakowane pojemniki przeznaczone do zbierania przeterminowanych leków (w terminie do 14 dni od momentu podpisania Umowy) –częstotliwość odbioru uzależniona od zapełniania się pojemników (odbiór w terminie 3 dni roboczych od zgłoszenia).
4. Wyposażenie w pojemniki, oraz wagę punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych, zwanego dalej PSZOK zlokalizowanego na terenie oczyszczalni ścieków w Pękosławicach (w terminie do 14 dni od momentu podpisania Umowy), oraz odbioru tych odpadów i ich zagospodarowania (w okresie realizacji zamówienia) – częstotliwość odbioru uzależniona od zapełniania się pojemników (odbiór w terminie 3 dni roboczych od zgłoszenia)
5. Odbieranie zużytych baterii i akumulatorów z punktów zbiórki zlokalizowanych w czterech szkołach na terenie gminy oraz w siedzibie Urzędu Gminy w Waśniowie (w okresie realizacji zamówienia). Pojemniki na zużyte baterie i akumulatory w tych punktach stanowią własność Zamawiającego – częstotliwość odbioru uzależniona od zapełniania się pojemników (odbiór w terminie 3 dni roboczych od zgłoszenia)
6. Organizowanie przez wykonawcę co najmniej raz w okresie realizacji usługi odbioru sprzed wszystkich posesji odpadów wielkogabarytowych (w zależności od wskazania w kryterium K4 – dział 19 punkt 4 i 5 SWZ)
7. Wyposażenie nieruchomości zamieszkałych w pojemniki i worki do gromadzenia odpadów zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia (w terminie do 14 dni od momentu podpisania Umowy).
8. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 1 do SWZ), Uchwałami Rady Gminy w Waśniowie (załączniki nr 10,11,12, i 13 do SWZ), oraz projektowanymi postanowieniami Umowy (załącznik nr 4 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 835725,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 862893,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 835725,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych FART-BIS sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572386966

7.3.3) Ulica: ul. Ściegiennego 268a

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-116

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 835725,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.