Ogłoszenie z dnia 2022-03-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00286879/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-26
- 2021/BZP 00294984/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH
Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY WAŚNIÓW
NA 2022R.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WAŚNIÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010837
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 24
1.5.2.) Miejscowość: Waśniów
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-425
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: techniczny@wasniow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wasniow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wasniow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCHZ NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY WAŚNIÓW
NA 2022R.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8f903a2-4eca-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00075266
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006651/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Waśniów na 2021r
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00286879/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: T.2710.24.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 911967,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Realizacja usługi odbioru odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Waśniów wraz z ich transportem i zagospodarowaniem w sposób zapewniający osiągnięcie określonych poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2021 r. poz. 888) bezpośrednio ze wszystkich nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy (w okresie realizacji zamówienia) – częstotliwość odbioru jeden raz
w miesiącu dla wszystkich rodzajów odpadów;
2. Wyposażenie wszystkich nieruchomości zamieszkałych (w terminie do 14 dni od momentu podpisania Umowy) wskazanych w załączniku nr 2 do SWZ, w pojemniki i worki, tj:
a) dla odpadów zmieszanych – w pojemniki;
b) dla odpadów segregowanych – w worki, lub w worki i pojemniki (w zależności od wskazania w kryterium K2– dział 19 punkt 4 i 5 SWZ)
3. Odbieranie przeterminowanych leków zbieranych przez mieszkańców w punktach zbiórki przeterminowanych leków zlokalizowanych w GZOZ Waśniów i GZOZ Garbacz, dwóch aptekach położonych na terenie Gminy Waśniów oraz z PSZOK (w okresie realizacji zamówienia), wraz z ich wyposażeniem w oznakowane pojemniki przeznaczone do zbierania przeterminowanych leków (w terminie do 14 dni od momentu podpisania Umowy) –częstotliwość odbioru uzależniona od zapełniania się pojemników (odbiór w terminie 3 dni roboczych od zgłoszenia).
4. Wyposażenie w pojemniki, oraz wagę punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych, zwanego dalej PSZOK zlokalizowanego na terenie oczyszczalni ścieków w Pękosławicach (w terminie do 14 dni od momentu podpisania Umowy), oraz odbioru tych odpadów i ich zagospodarowania (w okresie realizacji zamówienia) – częstotliwość odbioru uzależniona od zapełniania się pojemników (odbiór w terminie 3 dni roboczych od zgłoszenia)
5. Odbieranie zużytych baterii i akumulatorów z punktów zbiórki zlokalizowanych w czterech szkołach na terenie gminy oraz w siedzibie Urzędu Gminy w Waśniowie (w okresie realizacji zamówienia). Pojemniki na zużyte baterie i akumulatory w tych punktach stanowią własność Zamawiającego – częstotliwość odbioru uzależniona od zapełniania się pojemników (odbiór w terminie 3 dni roboczych od zgłoszenia)
6. Organizowanie przez wykonawcę co najmniej raz w okresie realizacji usługi odbioru sprzed wszystkich posesji odpadów wielkogabarytowych (w zależności od wskazania w kryterium K4 – dział 19 punkt 4 i 5 SWZ)
7. Wyposażenie nieruchomości zamieszkałych w pojemniki i worki do gromadzenia odpadów zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia (w terminie do 14 dni od momentu podpisania Umowy).
8. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 1 do SWZ), Uchwałami Rady Gminy w Waśniowie (załączniki nr 10,11,12, i 13 do SWZ), oraz projektowanymi postanowieniami Umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 835725,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 862893,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 835725,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych FART-BIS sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572386966
7.3.3) Ulica: ul. Ściegiennego 268a
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-116
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH "FART BIS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH "FART BIS" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 835725,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI WAŚNIÓW
- Modernizacja infrastruktury gospodarki odpadami na terenie gminy Waśniów
- Modernizacja infrastruktury sportowej przy Szkole Podstawowej w Waśniowie
więcej: przetargi WAŚNIÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa odbioru odpadów opakowaniowych ze znormalizowanych kontenerów z USK przy ul. Borowskiej 213 we Wrocławiu przez okres 12 miesięcy
- Remont i wymiana zużytych elementów centrali went w związku ze stwierdzoną awarią sekcji nawilżania oraz wyeksploatowaniem sekcji wentylatorowej i pomp ciepła w 2 centralach wentylacyjnych
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Tuczna
- UTRZYMANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI DRÓG MIEJSKICH
- Usługa wywozu odpadów na rzecz Międzygminnego Kompleksu Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp. z o.o.
- Remont pomieszczeń poddasza w budynku nr 4 w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiełły 11-23 w Grudziądzu - PRAWA STRONA-sprawa numer 48/2024
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.