eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-BiałaRemont konserwatorski budynku położonego przy ul. 11 Listopada 3 w Bielsku-Białej wraz z przebudową kominów i pomieszczeń higieniczno-sanitarnych oraz demontażem instalacji gazowej - ETAP II remontu



Ogłoszenie z dnia 2022-03-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont konserwatorski budynku położonego przy ul. 11 Listopada 3 w Bielsku-Białej wraz z przebudową kominów i pomieszczeń higieniczno-sanitarnych oraz demontażem instalacji gazowej – ETAP II remontu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Bielsko-Biała - Zakład Gospodarki Mieszkaniowej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070019077

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lipnicka 26

1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 33 499 06 02

1.5.8.) Numer faksu: 33 499 06 11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zgm.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont konserwatorski budynku położonego przy ul. 11 Listopada 3 w Bielsku-Białej wraz z przebudową kominów i pomieszczeń higieniczno-sanitarnych oraz demontażem instalacji gazowej – ETAP II remontu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a460f38-8405-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00075301

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000778/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Modernizacja budynku przy ul. 11 Listopada 3 w Bielsku-Białej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Poprawa efektywności energetycznej wielorodzinnych budynków mieszkalnych w Bielsku-Białej – etap II

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00044379/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZGM/DZ-JR/20/2022/ADM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 817147,53 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie konserwatorskim budynku mieszkalno-usługowego położonego przy ul. 11 Listopada 3 w Bielsku-Białej wraz z przebudową kominów i pomieszczeń higieniczno-sanitarnych oraz demontażem instalacji gazowej – ETAP II remontu.
1) w zakres robót objętych etapem II remontu wchodzą – izolacja przeciwwilgociowa ścian fundamentowych, modernizacja instalacji elektrycznej, remont kominów, prace odtworzeniowe, zagospodarowanie terenu wokół budynku, prace demontażowe oraz roboty montażowe węzła cieplnego itp.,
2) zamieszczona dokumentacja projektowa obrazuje cały zakres robót związanych z remontem konserwatorskim budynku przy ul. 11 Listopada 3 realizowanych w ramach dwóch etapów. Prace budowlane wchodzące w zakres Etapu I jest realizowany na przełomie 2021 - 2022 roku i aktualnie jest w toku. Przedmiot niniejszego zamówienia publicznego obejmuje tylko roboty budowlane wchodzące w zakres prac przewidzianych do realizacji dla ETAPU II remontu,
3) budynek objęty zamówieniem położony jest na działce nr 54, 56, Obręb: Dolne Przedmieście 55. Jest to budynek zbudowany w XIX w. To budynek czterokondygnacyjny z poddaszem częściowo użytkowym, częściowo podpiwniczony, przykryty dachem drewnianym, pokrytym blachą płaską na deskowaniu . Budynek wzniesiono w konstrukcji tradycyjnej, ściany murowane kamienno-ceglane. Budynek wyposażony jest w instalację gazową, centralnego ogrzewania, elektryczną, wodną oraz kanalizacji sanitarnej i deszczowej. Budynek jest elementem zabytkowego układu urbanistycznego wpisanego do rejestru zabytków na podstawie decyzji Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Katowicach, podlega więc szczególnej ochronie konserwatorskiej,
4) dane techniczne budynku:
- budynek pełni funkcję mieszkalno-usługową z 9 lokalami mieszkalnymi oraz 4 lokalami usługowymi:
- powierzchnia zabudowy - 450,00 m2
- powierzchnia użytkowa budynku ogółem - 961,12 m2,
- pow. użytkowa lokali mieszkalnych - 606,47 m2,
- pow. użytkowa piwnic - 52,19 m2,
- pow. użytkowa lokali usługowych - 302,46 m2,
- kubatura - 7 280,00 m3,
- rok budowy - 1890r.,
5) roboty budowlane prowadzone będą na budynku stanowiącym element zabytkowego układu urbanistycznego wpisanego do Rejestru zabytków pod pozycją A- 479/87 na podstawie pozwolenia Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr BB/328/2020 z dnia 05.05.2020r, na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku nieruchomym wpisanym do rejestru zabytków,
6) prace należy wykonać zgodnie z Decyzją o pozwoleniu na budowę Nr 462/2020 z dnia 15.06.2020r. wydaną przez Prezydenta Miasta Bielska-Białej, zgodnie z Dokumentacją Projektową budowlaną, STWiORB oraz przedmiarami robót - zał. nr 2, 2a, 2b i 2c do swz i umowy,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45212350-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane

45262610-0 - Kominy przemysłowe

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

45442110-1 - Malowanie budynków

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 882296,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 882296,17 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 882296,17 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „LIGRA” Agata Pawlus

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 242904441

7.3.4) Miejscowość: Międzyrzecze Dolne

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 882296,17 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.