Ogłoszenie z dnia 2024-01-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00559344/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymywania w ciągłej czystości budynków Zespołu Szkół w Kowalewie-Pomorskim w okresie 6 miesięcy 2024 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ W KOWALEWIE POMORSKIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871210585
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Świetego Mikołaja 6
1.5.2.) Miejscowość: Kowalewo Pomorskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-410
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 566841503
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zskowalewo.golub-dobrzyn.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zskowalewo.golub-dobrzyn.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/sp_golub_dobrzyn1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymywania w ciągłej czystości budynków Zespołu Szkół w Kowalewie-Pomorskim w okresie 6 miesięcy 2024 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6990e586-9de1-11ee-953e-c2ea26915e21
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00075410
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00559339/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wykonywanie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymywania w ciągłej czystości budynków Zespołu Szkół w Kowalewie-Pomorskim w okresie 6 miesięcy 2024 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00559344
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi :
1. Usługa sprzątania pomieszczeń budynków i terenów Zespołu Szkół w Kowalewie Pomorskim wykonywana będzie w dni robocze, 5 razy w tygodniu, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
2. Powierzchnie: 1685,50 m2 powierzchni całkowitej netto budynków (pcv: 299,0, płytki: 1053,5, panele: 56,0, parkiet: 277,0)
• pomieszczenia budynku administracyjnego i budynków warsztatów,
• sali gimnastycznej,
• kompleksowe usługi sprzątania dotyczyć będą pomieszczeń: klas, pokoi biurowych, sanitariatów, korytarzy, klatek schodowych, sali gimnastycznej, hali warsztatowej, piwnicy.
3. Godziny pracy: poniedziałek – piątek od 13:00 do 21:00
4. W Zespole Szkół prowadzona jest selektywna segregacja odpadów.
5. Kompleksowa usługa sprzątania dotyczyć będzie :
a) Wykonawca zapewni co najmniej 3 osoby, wyznaczone do realizacji niniejszego zamówienia. Łączna ilość etatów – minimum 3
b) usługa wykonywana będzie przez wszystkie dni robocze miesiąca w godzinach od 9:00 do 22:00, przy czym jedna osoba od 9:00 do 17:00 oraz dwie osoby od 14:00 do 22:00 również w trakcie prowadzonych remontów; w sporadycznych przypadkach, kiedy Zespół Szkół będzie czynny również w soboty. Wykonawca powinien wykonać prace porządkowe również w te dni.
c) Zakresy wykonywania usługi:
• zamiatanie, zmywanie podłóg, odkurzanie mebli tapicerowanych, przecieranie z kurzu i mycie wszystkich mebli,
parapetów, lamp, kontaktów prądu, wyłączników oświetlenia, gniazd komputerowych, grzejników, likwidowanie pajęczyn,
wyrzucanie śmieci z koszy i pojemników do tego przystosowanych, utrzymanie w czystości wycieraczek, przecieranie poręczy schodowych, gablot, obrazów, tablic, gaśnic, itp.
• utrzymanie w czystości naświetleń oraz drzwi, usuwanie na bieżąco zabrudzeń sufitów i ścian możliwych do wyczyszczenia, utrzymanie w czystości sedesów, pisuarów, umywalek, mycie płytek ceramicznych, utrzymanie w należytej czystości pomieszczeń socjalnych, korytarzy oraz WC na terenie warsztatów, sali gimnastycznej z użyciem odpowiednich
środków do czyszczenia jej nawierzchni,
• usuwanie zgłaszanych na bieżąco przez przedstawiciela Zespołu Szkół zabrudzeń w sytuacjach awaryjnych takich jak:
powstałych zanieczyszczeń w ciągu dnia pracy (np. rozsypanie sypkich artykułów spożywczych, rozsypane ścinki papieru,
rozsypany toner itp.), zagrożenie pośliźnięciem (np. rozlana woda),
• bieżące wykładanie i uzupełnianie środków higienicznych, wkładów do urządzeń, mydła w płynie, papieru toaletowego, ręczników papierowych, środków zapachowych w łazienkach i ubikacjach, worków do koszy na śmieci,
f) do wykonania zamówienia Wykonawca zapewni własny sprzęt oraz środki czystości wysokiej jakości, posiadające aktualne atesty lub certyfikaty dopuszczające je do stosowania na rynku polskim lub inne dokumenty potwierdzające stosowanie rozwiązań równoważnych. Stosowane przez Wykonawcę środki czystości muszą być odpowiedniej jakości,
skuteczne w stosowaniu, powszechnie dostępne i używane na rynku, posiadające atest PZH, kartę charakterystyki lub CPNP, bezpieczne dla każdej zmywalnej powierzchni, rozkładalne, nietoksyczne, posiadające właściwości odtłuszczająco –myjące (dotyczy środków, dla których jest to wymagane z racji ich przeznaczenia). Stosowane przez Wykonawcę środki
czystości muszą odpowiadać wymogom ustawy z dnia 25 lutego 2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r., poz. 2289), tj. nie mogą zawierać substancji powodujących zagrożenie dla środowiska, zdrowia lub życia człowieka. Środki czystości będą dostarczane i uzupełniane według bieżących potrzeb w celu zapewnienia należytego wykonania Umowy. Wykorzystywane przez Wykonawcę środki czystości będą nowe, nieużywane wcześniej, wolne od wad fizycznych,
g) Zamawiający, przed podpisaniem umowy i w trakcie jej realizacji, będzie żądał od Wykonawcy listy środków, z których będzie korzystał lub korzysta. W przypadku stwierdzenia, że środki te nie są dopuszczone do użytku na terenie kraju, Zamawiający nie podpisze umowy lub ją rozwiąże.
h) Zespół Szkół udostępnia odrębne pomieszczenie na przechowywanie maszyn i urządzeń koniecznych do wykonywania zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90919100-3 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 152397 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 152397 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 152397 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FU BŁYSK Ewa Boniecka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8781248198
7.3.3) Ulica: Wrzosowa 5
7.3.4) Miejscowość: Golub-Dobrzyń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-400
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWA "BŁYSK" EWA BONIECKA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWA "BŁYSK" EWA BONIECKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 152397 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-02-01 do 2024-07-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania w budynku Centrum Dydaktyczno-Badawczego Nanotechnologii przy al. Piastów 45 w Szczecinie
- SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ SZKOLNO-BIUROWYCH W OBIEKTACH ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO NR 1 W BRODNICY W 2025r.
- Usługi kompleksowego sprzątania Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Krzeptowie
- Świadczenie usług sprzątania otoczenia oraz wybranych pomieszczeń części oddziałów Narodowego Muzeum Morskiego w Gdańsku
- Bieżące, kompleksowe sprzątanie i utrzymanie czystości pomieszczeń w budynkach biurowych na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków przy ul. Srebrnej 172/188 w Częstochowie w latach 2025 i 2026
- Świadczenie usług sprzątania w budynkach Urzędu Miasta Zduńska Wola w 2025 r.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.