Ogłoszenie z dnia 2022-03-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00329364/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-23
- 2021/BZP 00340543/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-31
- 2022/BZP 00009585/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej budynku Urzędu Miejskiego w Mieroszowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mieroszów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718260
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Niepodległości
1.5.2.) Miejscowość: Mieroszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-350
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@mieroszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mieroszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa efektywności energetycznej budynku Urzędu Miejskiego w Mieroszowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa799987-63bb-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00075426
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00329364/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BR.271.38.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Poprawa efektywności energetycznej budynku Urzędu Miejskiego w Mieroszowie wraz z zagospodarowaniem terenu z ułatwieniem dostępu do budynku osobom z niepełnosprawnościami.
Zakres prac obejmuje przede wszystkim termomodernizację budynku Urzędu Miejskiego w Mieroszowie usytuowanego przy Pl. Niepodległości 1, w zakresie wykonania remontu dachu z dociepleniem mansard, remontu elewacji budynku z częściową wymianą stolarki okiennej i drzwiowej (drzwi z dziedzińca) oraz remontu korytarzy i części pomieszczeń na parterze.
W zakres prac wchodzą:
- remont elewacji
- remont dachu i kominów
- ocieplenie stropu nad poddaszem oraz ocieplenie mansard w obrębie poddasza
- częściowa wymiana stolarki okiennej
- wymiana drzwi technicznych w ścianie tylnej
- renowacja drzwi zabytkowych w ścianie frontowej
- remont posadzek na korytarzach parteru i remont toalety na parterze z przystosowaniem dla potrzeb osób z niepełno sprawnościami
- wydzielenie na parterze toalety dla personelu
- remont naprawczy schodów zewnętrznych od strony Placu Niepodległości
- remont naprawczy ścian w piwnicach z odtworzeniem studzienki chłonnej i systemem kanalików odwadniających
- wymiana instalacji odgromowej
- wykonanie oświetlenia zewnętrznego budynku
Budynek w całości znajduje się na działce gruntu nr 49/2 w Mieroszowie.
Budynek został wpisany do rejestru zabytków pod numerem A/4449/1743 decyzją z dnia 30.06.1966 r. Usytuowany jest na terenie historycznego układu urbanistycznego miasta Mieroszów, wpisanego do rejestru zabytków pod numerem A/5913/624 decyzją z dnia 01.09.1959.
W związku z powyższym, budynek podlega nadzorowi Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu z Delegatura w Wałbrzychu.
Ponadto w ramach zagospodarowania terenu, zakres prac obejmuje:
- remont i utwardzenie nawierzchni na dojściach i dojazdach, rozebranie części murków oporowych, budowa nowego muru oporowego z elementów prefabrykowanych, uporządkowanie infrastruktury wodociągowej i kanalizacyjnej
- zagospodarowanie terenu w elementy małej architektury (ławki, stojaki na rowery, oświetlenie solarne, kosze na śmieci).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3569435,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4503319,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3569435,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DAM-BUD Usługi Ogólnobudowlane Damian Wąchała
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 885-161-06-88
7.3.3) Ulica: Główna
7.3.4) Miejscowość: Ludwikowice Kłodzkie
7.3.5) Kod pocztowy: 57-450
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DAMIAN WĄCHAŁA DAM - BUD Usługi Ogólnobudowlane
jakie przetargi wygrała firma
DAMIAN WĄCHAŁA DAM - BUD Usługi Ogólnobudowlane
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3569435,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 380 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odwodnienie budynku wraz z wykonaniem robót budowlanych w Przedszkolu nr 1 w Ustrzykach Dolnych w ramach zadania pn. Poprawa infrastruktury przedszkolnej w Gminie Ustrzyki Dolne
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Wykonanie przebudowy (wzmocnienia i zabezpieczenia konstrukcji) Pawilonu C w Ośrodku Szkoleniowo-Wypoczynkowym Politechniki Warszawskiej w Grybowie przy ul. Chłodnej 16
- Przebudowa pomieszczenia magazynowego w budynku nr 15 dla potrzeb zbierania odpadów poreakcyjnych
- Wykonanie remontu 21 lokali mieszkalnych w budynku położonym przy Al. Wojska Polskiego 53 w Szczecinie
- Świadczenie usług Inżyniera Kontraktu/Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn.: "Instalacja odnawialnych źródeł energii na budynkach użyteczności publicznej w Sosnowcu".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.