Ogłoszenie z dnia 2023-02-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00454028/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa budynku przedszkola publicznego przy ul. Górskiej w Szczyrku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SZCZYRK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182232
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Beskidzka 4
1.5.2.) Miejscowość: Szczyrk
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-370
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 338295027
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szczyrk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczyrk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.szczyrk.pl/aktualne,m,m2,50,156,1571.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa budynku przedszkola publicznego przy ul. Górskiej w Szczyrku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f31930f-6b0c-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00075512
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00004225/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Rozbudowa przedszkola publicznego przy ul. Górskiej 104 w Szczyrku.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00454028/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKUHiR272.10.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: ”Rozbudowa budynku przedszkola publicznego przy ul. Górskiej w Szczyrku”.
Rozbudowa przedszkola ma na celu poprawę funkcjonalności istniejącego przedszkola i zwiększenie przestrzeni użytkowej. Rozbudowa budynku polega na dobudowaniu dwukondygnacyjnego skrzydła przedszkola ze stropodachem o kącie nachylenia ~1,5%. Obiekt w całości nie będzie podpiwniczony. Bryła projektowanego skrzydła opiera się na rzucie prostokąta o wymiarach 10,80 m x 16,00 m ze ścięciem południowo-zachodniego narożnika w celu podkreślenia strefy wejściowej. Wysokość dobudowanej części będzie wynosić 7,41 m - od poziomu +/- 0,00.
Dobudowywane skrzydło przedszkola zlokalizowane zostanie bezpośrednio przy istniejącym budynku od strony północno-zachodniej. W związku z tym, przewiduje się połączenie projektowanej elewacji z istniejącą od strony południowo-zachodniej.
CHARAKTERYSTYCZNE PARAMETRY DOBUDOWANEGO SKRZYDŁA
● wysokość (od poziomu +/- 0,00) - 7,41 m
● maksymalna wysokość pomieszczeń - 3,17 m
● minimalna wysokość pomieszczeń - 3,02 m
● długość - 16,00 m + 0,05 m dylatacji
● szerokość - 10,83 m
● ilość kondygnacji - dwie kondygnacje nadziemne
● powierzchnia zabudowy (budynek istniejący i budynek projektowany) - 448,00 m2
● powierzchnia użytkowa - 265,95 m2
ROZBIÓRKI I DEMONTAŻE
- wyburzenia istniejącego skrzydła północnego przedszkola,
- rozbiórki i demontaże elementów zagospodarowania terenu,
- demontaż sieci zewnętrznych (gaz, kanalizacja deszczowa, kanalizacja sanitarna),
- wyburzenia i rozbiórki instalacji wewnętrznych,
INSTALACJE i WENTYLACJE
• OGRZEWANIE
Instalacja ogrzewania projektowanej rozbudowy zasilana będzie z istniejącej kotłowni gazowej zlokalizowanej w piwnicy w istniejącej części budynku. Włączenie do instalacji grzewczej należy wykonać w kotłowni do istniejącego rozdzielacza. Na przewodzie zasilającym instalację o.p. zamontować należy pompę obiegową i podłączyć ją do automatyki kotłowni. W rozbudowywanej części budynku zaprojektowano instalację grzewczą, pracującą w układzie zamkniętym. Jako elementy grzejne zaprojektowano pętle ogrzewania podłogowego. Wyjątek stanowi grzejnik stalowy płytowy w istniejącej klatce schodowej, który zamontowany zostanie w zastępstwie likwidowanego grzejnika na spoczniku klatki schodowej. Trasy prowadzenia przewodów oraz rozmieszczenie elementów grzejnych i rozdzielaczy pokazano na rysunkach. Zapotrzebowanie rozbudowywanej części budynku na pokrycie strat ciepła określono na poziomie: Qstr= 13,6 kW.
• INSTALACJA WODOCIĄGOWE
Projektowany obiekt zasilany jest w wodę przez istniejące przyłącze wodociągowe pokrywające w całości jego zapotrzebowanie na wodę do celów bytowych. Ciepła woda użytkowa przygotowywana będzie centralnie z pojemnościowym podgrzewaczu CWU w kotłowni. Przewody rozprowadzające instalacji wodociągowej dla projektowanej rozbudowy należy włączyć do istniejącej instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji. Podłączenie należy wykonać w pomieszczeniu kotłowni. W rozbudowywanej części przewody rozprowadzające zostaną wprowadzone do posadzek, gdzie w warstwie izolacji doprowadzone zostaną do przyborów sanitarnych. Trasy prowadzenia przewodów oraz rozmieszczenie urządzeń pokazano na rysunkach.
• KANALIZACJA SANITARNA
Ścieki sanitarne z budynku odprowadzane będą na zewnątrz do istniejącej studzienki kanalizacji sanitarnej zlokalizowanej na
działce inwestora. Odpływy od projektowanych przyborów sanitarnych należy podłączyć do pionów spustowych, zgodnie z rysunkami. Piony kanalizacyjne wychodzące ponad dach należy wyprowadzić na wysokość ok. 1,0 m. i zakończyć rurami wywiewnymi. Średnice pionów – zgodnie z obowiązującymi wymogami. Na trasie prowadzenia projektowanych odcinków kanalizacji sanitarnej, na zewnątrz budynku oraz w miejscu ich włączenia do istniejącej studni, należy uwzględnić prace związane z rozbiórką i późniejszym odtworzeniem istniejącej nawierzchni utwardzonej. Ponadto przewody kanalizacji sanitarnej przewidziane do likwidacji, w związku z planowaną inwestycją, należy usunąć z gruntu i poddać utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami.
• KANALIZACJA DESZCZOWA
Odbiornikiem ścieków deszczowych dla projektowanej inwestycji jest istniejąca sieć kanalizacji deszczowej. Projektowana instalacja kanalizacji deszczowej będzie odprowadzała wody opadowe z dachu rozbudowywanej części budynku. Deszczówka z rynien odprowadzana będzie do przewodów spustowych kanalizacji deszczowej prowadzonych na zewnątrz budynku. Piony spustowe sprowadzone zostaną do poziomu terenu, gdzie połączą się z projektowaną zewnętrzną instalacją kanalizacji deszczowej.
Wody deszczowe włączone zostaną do istniejącej studzienki kanalizacji deszczowej zlokalizowanej na terenie działki, z której odprowadzone zostaną do sieci KD w ulicy.
• WENTYLACJE
- wentylacja sali wielofunkcyjnej i szatni na parterze,
- wentylacja pomieszczenia gospodarcze i WC niepełnosprawnych,
- wentylacja Sali dydaktycznej na piętrze,
- wentylacja łazienki przy sali na piętrze,
- wentylacja gabinetu dyrektora,
• INSTALACJE ELEKTRYCZNE
Podstawowe dane techniczne:
- napięcie zasilania nn: 230/400 V,
- zakładany współczynnik mocy cosφ=0,93, tgφ=0,4,
- projektowane dopuszczalne długotrwałe napięcie dotykowe: UL=50 V,
- projektowany system ochrony od porażeń: samoczynne wyłączenie zasilania o czasie nie dłuższym niż 0,2s,
- układ sieci: TT,
- projektowana skuteczność świetlna oświetlenia: przynajmniej 60 lm/W,
- projektowany czas działania oświetlenia ewakuacyjnego po zaniku zasilania podstawowego: przynajmniej jedna godzina,
- projektowany czas zadziałania oświetlenia ewakuacyjnego po zaniku oświetlenia podstawowego: mniej niż 2 s,
- zasilanie awaryjne poszczególnych opraw: indywidualne z baterii akumulatorów(autonomiczne) z autotestem,
- ochrona przeciwprzepięciowa: T1 i T2,
- moc czynna zainstalowana projektowanej rozbudowy: Pi = 29,3 kW,
- moc czynna szczytowa (zapotrzebowania) projektowanej rozbudowy: PS = 14,8 kW.
1.2. OBOWIĄZKI WYKONAWCY
a) Roboty będą wykonywane w czynnym obiekcie (miesięczna przerwa w działalności placówki w miesiącu lipcu), tzn. w trakcie realizacji robót w budynku odbywać się będą codzienne zajęcia dydaktyczne - w związku z tym Wykonawca zobowiązany jest do zaplanowania i przeprowadzenia prac w sposób gwarantujący ciągłe funkcjonowanie obiektu, w tym zachować ciągłość korzystania z ciągów komunikacyjnych, dojść do obiektu. Ewentualne zmiany w organizacji pracy placówki i komunikacji należy uzgodnić z dyrektorem placówki.
Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót w sposób pozwalający na zminimalizowanie czasu wyłączenia pomieszczeń z użytkowania, z zachowaniem szczególnych warunków czystości, ograniczenia hałasu i ograniczenia innych uciążliwości dla użytkowników.
b) Wykonawca zobowiązany będzie prowadzić roboty w systemie wielozmianowym, jeżeli będzie to niezbędne do dochowania terminów umownych lub wymagać tego będzie specyfika robót budowlanych koniecznych do wykonania na czynnym obiekcie.
c) Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania czystości terenu robót oraz ciągów komunikacyjnych w obrębie prowadzonych robót przez cały okres realizacji zadania. Prace porządkowe Wykonawca będzie wykonywał na bieżąco.
d) Wykonawca zobowiązany jest do zachowania szczególnej ostrożności podczas wykonywania robót, odpowiedniego wydzielenia, zabezpieczenia i oznakowania terenu prowadzonych robót oraz odpowiedniego zabezpieczenia narzędzi i urządzeń mogących stwarzać zagrożenie dla osób trzecich w przypadku ich dostępności.
e) Wykonywanie robót - odbiory oraz organizację (bhp, p.poż. oraz koordynacja w zakresie bhp) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy.
Zaleca się dokonanie wizji lokalnej terenu, dla prawidłowej oceny przedsięwzięć organizacyjnych i technicznych, koniecznych do należytego wykonania zamówienia.
1.3. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZAWIERA
a) Dokumentacja projektowa stanowiąca, załącznik nr 1 do SWZ
- Projekt Techniczny Wykonawczy – TOM I – Projekt zagospodarowania terenu,
- Projekt Techniczny Wykonawczy – TOM II – Projekt architektoniczno-budowlany,
- Projekt Techniczny Wykonawczy – TOM III – Projekt wykonawczy załącznik,
- Projekt Techniczny Wykonawczy – TOM IV – Projekt instalacje sanitarne,
- Projekt Techniczny Wykonawczy – TOM IV – Projekt instalacji elektrycznej,
- Projekt Techniczny Wykonawczy – TOM IV – Projekt konstrukcyjny,
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych /STWIORB-y/,
- Przedmiary robót,
b) Projekt umowy – stanowiący załącznik nr 6 SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45410000-4 - Tynkowanie
45432200-6 - Wykładanie i tapetowanie ścian
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421110-8 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45321000-3 - Izolacja cieplna
39100000-3 - Meble
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3140000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3245890,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3140000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlano -Montażowy Probud Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5532281456
7.3.3) Ulica: ul. Leśnianka 101
7.3.4) Miejscowość: Żywiec
7.3.5) Kod pocztowy: 34-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD BUDOWLANO-MONTAŻOWY PROBUD SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD BUDOWLANO-MONTAŻOWY PROBUD SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3140000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.