Ogłoszenie z dnia 2022-03-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00042562/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-01
- 2022/BZP 00052569/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zagospodarowanie odpadów biodegradowalnych o kodzie 20 02 01 pochodzących z selektywnej zbiórki z możliwością składania ofert częściowych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770530530
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szczecińska 112
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 59 843 40 22
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@pgkslupsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.pgkslupsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pgkslupsk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Obróbka i usuwanie odpadów innych niż niebezpieczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie odpadów biodegradowalnych o kodzie 20 02 01 pochodzących z selektywnej zbiórki z możliwością składania ofert częściowych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f21ad7da-7f71-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00075550
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00042562/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/T/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 900000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi zagospodarowania odpadów biodegradowalnych o kodzie 20 02 01, zgromadzonych na terenie Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów w Bierkowie zarządzanego przez Zamawiającego, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa i decyzjami posiadanymi przez Wykonawcę, z możliwością składania ofert częściowych: Część nr 1 – 1.000 Mg.2. Miejscem zagospodarowania ww. odpadów będzie instalacja znajdująca się w odległości nie większej niż 150 km od Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów w Bierkowie, Bierkowo 120, 76-200 Słupsk, mierzona drogami publicznymi wg. portalu www.tageo.pl.
3. Morfologia odpadów typowa dla zbiórki selektywnej (odpady w postaci luźnej oraz w workach). Składają się na nią odpady zielone - odpady z pielęgnacji drzew i krzewów, odpady warzywne i owocowe oraz odpady pochodzenia kuchennego tj. - resztki żywności pochodzenia roślinnego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90513000-6 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne
4.5.5.) Wartość części: 300000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi zagospodarowania odpadów biodegradowalnych o kodzie 20 02 01, zgromadzonych na terenie Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów w Bierkowie zarządzanego przez Zamawiającego, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa i decyzjami posiadanymi przez Wykonawcę, z możliwością składania ofert częściowych: Część nr 2 – 1.000 Mg.2. Miejscem zagospodarowania ww. odpadów będzie instalacja znajdująca się w odległości nie większej niż 150 km od Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów w Bierkowie, Bierkowo 120, 76-200 Słupsk, mierzona drogami publicznymi wg. portalu www.tageo.pl.
3. Morfologia odpadów typowa dla zbiórki selektywnej (odpady w postaci luźnej oraz w workach). Składają się na nią odpady zielone - odpady z pielęgnacji drzew i krzewów, odpady warzywne i owocowe oraz odpady pochodzenia kuchennego tj. - resztki żywności pochodzenia roślinnego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 300000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi zagospodarowania odpadów biodegradowalnych o kodzie 20 02 01, zgromadzonych na terenie Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów w Bierkowie zarządzanego przez Zamawiającego, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa i decyzjami posiadanymi przez Wykonawcę, z możliwością składania ofert częściowych: Część nr 3 – 500 Mg.2. Miejscem zagospodarowania ww. odpadów będzie instalacja znajdująca się w odległości nie większej niż 150 km od Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów w Bierkowie, Bierkowo 120, 76-200 Słupsk, mierzona drogami publicznymi wg. portalu www.tageo.pl.
3. Morfologia odpadów typowa dla zbiórki selektywnej (odpady w postaci luźnej oraz w workach). Składają się na nią odpady zielone - odpady z pielęgnacji drzew i krzewów, odpady warzywne i owocowe oraz odpady pochodzenia kuchennego tj. - resztki żywności pochodzenia roślinnego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 150000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi zagospodarowania odpadów biodegradowalnych o kodzie 20 02 01, zgromadzonych na terenie Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów w Bierkowie zarządzanego przez Zamawiającego, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa i decyzjami posiadanymi przez Wykonawcę, z możliwością składania ofert częściowych: Część nr 4 – 500 Mg.2. Miejscem zagospodarowania ww. odpadów będzie instalacja znajdująca się w odległości nie większej niż 150 km od Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów w Bierkowie, Bierkowo 120, 76-200 Słupsk, mierzona drogami publicznymi wg. portalu www.tageo.pl.
3. Morfologia odpadów typowa dla zbiórki selektywnej (odpady w postaci luźnej oraz w workach). Składają się na nią odpady zielone - odpady z pielęgnacji drzew i krzewów, odpady warzywne i owocowe oraz odpady pochodzenia kuchennego tj. - resztki żywności pochodzenia roślinnego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 150000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 432000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 432000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 432000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Zagospodarowania Odpadów Sierzno Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 842-171-72-48
7.3.3) Ulica: Sierzno
7.3.4) Miejscowość: Rekowo
7.3.5) Kod pocztowy: 77-131
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW SIERZNO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW SIERZNO SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 432000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-01-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji nie złożono żadnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 138807,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 138807,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 138807,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 669-050-57-83
7.3.3) Ulica: Komunlna 5
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-724
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 138807,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-01-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji nie złożono żadnej oferty
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Dostawa stymulatorów i akcesoriów dla Pracowni Urządzeń Wszczepialnych Serca - 31/TP/2025
- Wykonanie remontu Sali wykładowej nr 24 w budynku dydaktycznym wraz z przynależnym tarasem oraz remontu schodów wejściowych w budynku przy ul. Policjantów 11, na terenie Szkoły Policji w Słupsku.
- Zakup usług zdrowotnych - świadczenie usług psychotraumatologa
- DOSTAWA W FORMIE LEASINGU OPERACYJNEGO Z OPCJĄ WYKUPU POJAZDU SPECJALISTYCZNEGO - SAMOCHODU DOSTAWCZEGO
- Przewóz uczestników na zajęcia laboratoryjne na trasie Słupsk-Gdańsk-Słupsk w ramach projektu: "Szkoła zawodowa szkołą dobrego wyboru - podniesienie jakości edukacji (...)"
- Sukcesywne dostawy pieczywa do Aresztu Śledczego w Słupsku i Oddziału Zewnętrznego w Ustce Aresztu Śledczego w Słupsku na rok 2025/2026
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i wywóz odpadów innych niż niebezpieczne z obiektów należących do Szpitala Nowowiejskiego
- ,,Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o.''
- USŁUGA ODBIORU, TRANSPORTU I SKŁADOWANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH NA WYSYPISKU, WYTWARZANYCH W PLACÓWKACH "CENTRUM MEDYCZNEGO W ŁAŃCUCIE" SP. Z O. O.
- Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów wysokokalorycznych o kodzie 19 12 12 pochodzących z Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Wielopole Skrzyńskie oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.