Ogłoszenie z dnia 2025-01-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00662381/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń Ośrodka Pomocy Społecznej w tym Sali widowiskowej oraz utworzenie pomieszczeń Centrum Usług Społecznych na potrzeby realizacji usług higienicznych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej w Radkowie zs. w Ścinawce Średniej
1.3.) Oddział zamawiającego: OPS Radków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005811080
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 16
1.5.2.) Miejscowość: Ścinawka Średnia
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-410
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 748715382
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ops@opsradkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opsradkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10393911.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont pomieszczeń Ośrodka Pomocy Społecznej w tym Sali widowiskowej oraz utworzenie pomieszczeń Centrum Usług Społecznych na potrzeby realizacji usług higienicznych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4515d7c1-a479-4552-a451-276aaa14cf51
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00075590
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00639497/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont pomieszczeń Ośrodka Pomocy Społecznej w tym Sali widowiskowej oraz utworzenie pomieszczeń Centrum Usług Społecznych na potrzeby realizacji usług higienicznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Fundusz Społeczny Plus w ramach Priorytetu nr 7 "Fundusze Europejskie na rzecz rynku pracy i włączenia społecznego na Dolnym Śląsku” Działania nr 7.7 „Rozwój usług społecznych i zdrowotnych” Programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00662381
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KK.261.77.2024.MF
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont pomieszczeń OPS (w tym sali widowiskowej) w celu utworzenia CUS i dostosowania
do potrzeb osób z niepełnosprawnościami zgodnie ze standardami dostępności komunikacyjnej i
architektonicznej. Utworzenie CUS (spełniającego standardy dostępności jak i wymagania BHP) wymaga:
- dostosowania strefy wejściowej OPS i sali widowiskowej do potrzeb OzN zgodnie ze Standardem
architektonicznym
- przeprowadzenia remontu sali widowiskowej OPS gdzie będą realizowane usługi zdrowotne
(wymiana instalacji elektrycznej; drzwi wejściowych; likwidacja progów; malowanie ścian wraz z
cząstkowym remontem tynków)
- przeprowadzenia remontu sali obsługi uczestnik. i pomieszczeń biurowych OPS (wymiana
oświetlenia, malowanie).
Adaptacja pomieszczeń OPS (CUS) na potrzeby realizacji usług higienicznych - utworzenie
pralni i pomieszczenia z prysznicem. W celu utworzenia pomieszczenia prysznicowego oraz pralni konieczne jest przeprowadzenie
robót budowlanych umożliwiających zaadoptowanie pomieszczenia do świadczenia usług
higienicznych oraz potrzeb osób z niepełnosprawnościami (zgodnie ze standardami dostępności).
Adaptacja pomieszczenia obejmuje:
- wykonanie instalacji elektrycznej; wodno - kanalizacyjnej; CO;
- docieplenie ścian i dachu;
- wykonanie tynków i posadzki
- wstawienie drzwi i okien;
- wydzielenie w istniejącym pomieszczeniu strefy: pod prysznic oraz montaż prysznica; dla pralni
oraz montaż zakupionej pralki i suszarki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 521520 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 676474,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 521520 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mieszkania Dolnośląskie Sp. z o.o. Adres:
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8822143936
7.3.3) Ulica: ul. WOLNOŚCI, nr 24,
7.3.4) Miejscowość: BIELAWA
7.3.5) Kod pocztowy: 58-260
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 521,520 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-22 do 2025-04-068.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI ŚCINAWKA ŚREDNIA
- Rewalidacja ruchowa w formie grupowej oraz indywidualnej
- Realizacja usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania w ramach projektu: Utworzenie Centrum Usług Społecznych dla mieszkańców Gminy Radków
- Usługa wsparcia rodziny - psycholog w ramach projektu: Utworzenie Centrum Usług Społecznych dla mieszkańców Gminy Radków
więcej: przetargi ŚCINAWKA ŚREDNIA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie środowiskowego domu samopomocy poprzez rozbiórkę, rozbudowę, przebudowę i adaptację budynku mieszczącego się pod adresem Zawoja 35A
- Wykonanie robót budowlanych w budynku Powiatowego Centrum P.P.P. i D.E. polegających na: Część I - Przebudowie ściany frontowej, Część II - Przebudowie klatki schodowej i korytarza
- Modernizacja skweru na Os. Kazimierza Wielkiego w Gnieźnie
- Rozbudowa i przebudowa Zespołu Edukacyjnego o salę gimnastyczną w miejscowości Żdżary w Gminie Nowe Miasto nad Pilicą
- Prace remontowe w żłobku Michałki- placówce Poznańskiego Zespołu Żłobków
- Prace remontowe w żłobku Przemko- placówce Poznańskiego Zespołu Żłobków
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.