Ogłoszenie z dnia 2023-02-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00513239/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-22
- 2023/BZP 00015356/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-09
- 2023/BZP 00029550/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-13
- 2023/BZP 00035078/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-16
- 2023/BZP 00040013/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa istniejącego Domu Kultury w Czechowicach Dziedzicach przy ul. Nad Białką 1c w Zespole Szkół Specjalnych nr 4 w Czechowicach-Dziedzicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Bielski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181706
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piastowska 40
1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: (33) 81-36-900
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.bielsko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat.bielsko.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiat-bielsko.logintrade.net/zapytania_email,113002,36e80ad911d3dfc3cde90c9ac9f8f859.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa istniejącego Domu Kultury w Czechowicach Dziedzicach przy ul. Nad Białką 1c w Zespole Szkół Specjalnych nr 4 w Czechowicach-Dziedzicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cee773f0-8246-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00075759
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018344/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 Przebudowa istniejącego Domu Kultury w Czechowicach Dziedzicach przy ul. Nad Białką 1c w Zespole Szkół Specjalnych nr 4 w Czechowicach-Dziedzicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00513239
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZI.272.19.2022.HM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4497534,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącego Domu Kultury w Czechowicach Dziedzicach przy ul. Nad Białką 1c w Zespole Szkół Specjalnych nr 4 w Czechowicach-Dziedzicach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarach robót, które stanowią integralną część SWZ.
Wykonawca powinien niezwłocznie zawiadomić Zamawiającego o stwierdzonych nieprawidłowościach w dokumentacji projektowej, które mogłyby przeszkodzić prawidłowemu wykonaniu robót.
2. Wizja lokalna
Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający zaleca odbycie przez Wykonawcę wizji lokalnej.
Zamawiający wyznacza termin wizji lokalnej na dzień 03.01.2023r. godz. 10.00
Chęć udziału w wizji lokalnej zainteresowany Wykonawca zobowiązany jest zgłosić e-mailem na adres: przetargi@powiat.bielsko.pl bądź poprzez stronę internetową prowadzonego postępowania, najpóźniej na godzinę przed terminem planowanej wizji. Zgłoszenie powinno zawierać nazwę wykonawcy oraz imiona i nazwiska osób, które mają wziąć udział w wizji.
Potwierdzeniem udziału w wizji lokalnej będzie podpisana lista obecności uczestników wizji.
3. Wymagania w zakresie zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy
Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, określa wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia związane z wykonaniem robót budowlanych, instalacji elektrycznych, teletechnicznych, wodno-kanalizacyjnych, sanitarnych, centralnego ogrzewania, wentylacyjnych (w tym związanych z wykonaniem klimatyzacji) oraz związanych z montażem sprzętu i urządzeń wchodzących w skład branży akustycznej (adaptacja akustyczna), wykonaniem ścieżek pieszych oraz zagospodarowaniem terenu na podstawie dokumentacji projektowej, z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie.
Wymaganie, o którym mowa, nie dotyczy osobistego wykonywania zamówienia przez osobę fizyczną, w tym również przedsiębiorcy prowadzącego indywidualną działalność gospodarczą.
Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób, sposób kontroli spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz postanowienia dotyczące sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są w projekcie umowy.
Zamawiający nie określa innych niż określone w art. 95 ust. 1 wymagania związane z realizacją zamówienia, które mogą obejmować aspekty gospodarcze, środowiskowe, społeczne, związane z innowacyjnością, zatrudnieniem lub zachowaniem poufnego charakteru informacji przekazanych wykonawcy w toku realizacji zamówienia.
4. Gwarancja/rękojmia
Na wykonane roboty Wykonawca udzieli rękojmi na okres, jaki został wskazany w formularzu ofertowym, licząc od daty odbioru końcowego robót (potwierdzonego pisemnie protokołem odbioru), w tym zastosowane materiały oraz zamontowane urządzenia (wraz z ich nieodpłatną naprawą w okresie rękojmi), co oznacza, że jeżeli w okresie rękojmi ujawnią się wady fizyczne wykonanych robót, Wykonawca niezwłocznie je usunie lub na żądanie Zamawiającego całość lub część robót wykona ponownie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45314200-3 - Instalowanie linii telefonicznych
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
32342000-2 - Urządzenia głośnikowe
32343100-0 - Wzmacniacze częstotliwości akustycznych
32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
51310000-8 - Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych, radiowych, dźwiękowych i wideo
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
45314310-7 - Układanie kabli
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęło 6 ofert:Oferta nr 1 – Przedsiębiorstwo Budowlane „HB-UNIBUD” S.A., Czechowice-Dziedzice
Cena brutto: 6 625 000,00 zł
Oferta nr 2 – Zakład Projektowania i Realizacji Inwestycji STALEX Ryszard Oleś-Adamiecki, Bielsko-Biała
Cena brutto: 6 229 950,00 zł
Oferta nr 3 – Konsorcjum firm:
Przedsiębiorstwo Robót Budowlanych „WIECHA” Wiesław Fiedor, Pietrzykowice – Lider konsorcjum
Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane „ALMEX” Jan Stolarczyk, Żywiec – Członek konsorcjum
Cena brutto: 6 959 736,00 zł
Oferta nr 4 – INSTAL Cymorek Sp. z o.o., Kiczyce
Cena brutto: 8 257 330,94 zł
Oferta nr 5 – Firma Budowlano-Consultingowa Ika Jarosław Wójcik, Bielsko-Biała
Cena brutto: 6 704 973,26 zł
Oferta nr 6 – JM KONTRAKT SP. Z O.O. SP.K., Łąka
Cena brutto: 6 990 000,00 zł
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 4 533 342,67 zł brutto.
Cena oferty z najniższą ceną (oferta nr 2) przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych - cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6229950,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8257330,94 PLN
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- "Sukcesywna dostawa materiałów do badań laboratoryjnych na potrzeby laboratorium Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Bielsku-Białej"
- Prowadzenie zajęć nauki pływania "Powszechna nauka pływania klas trzecich" na Krytej Pływalni "TROCLIK" ul. gen. K. Sosnkowskiego 14 w B-B oraz Krytej Pływalni przy BSOGKK ul. J. Lompy 7 w B-B
- Świadczenie usług konserwacji, drobnych napraw i usuwania awarii budowlanych w lokalach i budynkach stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, zarządzany przez ZGM, w podziale na 2 części
- Ochrona obiektów i mienia Galerii Bielskiej BWA przy ul. 3 Maja 11 w Bielsku-Białej
- Świadczenie usług kominiarskich w budynkach stanowiących zasobów Gminy Bielsko - Biała będących w zarządzie Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku - Białej w podziale na 2 części.
- Usługa wykonania dokumentacji Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (SZBI), lub jej dostosowania
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia pogotowia technicznego awaryjnego oraz wykonywanie robót remontowo - budowlanych dla Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
- Budowa zbiornika na poferment
- "Rozbudowa sieci rozdzielczej nN, oświetlenia i monitoringu (etap pierwszy)"
- Zakup pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Nauczanie rolnicze XXI wieku - lepszy start" - sprzęt informatyczny
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Waganiec
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
więcej: Urządzenia multimedialne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.