eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-KoźleBudowa placu fitness, siłowni i streeet workout w Sławięcickim parku- B.O. - II POSTĘPOWANIE



Ogłoszenie z dnia 2025-01-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa placu fitness, siłowni i streeet workout w Sławięcickim parku- B.O. - II POSTĘPOWANIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kędzierzyn-Koźle - Urząd Miasta

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412912

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piramowicza 32

1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@kedzierzynkozle.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kedzierzynkozle.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=f15dda4c-01df-4c59-b90f-a767d9826443

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa placu fitness, siłowni i streeet workout w Sławięcickim parku- B.O. - II POSTĘPOWANIE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14c323e7-f3f6-4c25-9af9-8b2e7f487251

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00075801

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00023525/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.22 Budowa placu fitness, siłowni i street workout w Sławięcickim parku - B.O.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00592659

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.69.2024.DM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 280730,66 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

A. ZAKRES PODSTAWOWY (GWARANTOWANY).
Zakres podstawowy obejmuje:
1. Roboty ziemne i rozbiórkowe, zabezpieczenie drzew zabytkowego parku na czas budowy w zakresie podstawowym.
2. Wykonanie nawierzchni bezpiecznej dla zestawu streetworkout.
3. Dostawa i montaż zestawu streetworkout.
4. Wykonanie częsci komunikacyjnej w postaci utwardzenia z obrzeżem z kostki granitowej.
5. Wykonanie i montaż tablicy z regulaminem.
6. Wykonanie i podłączenie instalacji monitoringu wizyjnego składającego się z dwóch kamer, w tym zakup licencji GENETEC oraz uruchomienie rejestracji w systemie monitoringu miejskiego.
7. Wykonanie oświetlenia terenu na nowych słupach i z oprawami LED wraz z jego podłączeniem do zasilania z lokalnego oświetlenia parkowego.
8. Wykonanie trawnika z siewu w zakresie podstawowym.


B. ZAKRES ZAMÓWIENIA objęty prawem opcji:

1. Zakres zamówienia opcjonalnego obejmuje:
1) Roboty ziemne i rozbiórkowe, zabezpieczenie drzew zabytkowego parku na czas budowy w zakresie objętym prawem opcji
2) Wykonanie nawierzchni bezpiecznej dla urządzeń do ćwiczeń: przysiady ze sztangą, wyciąg górny, biegacz, prasa ręczna, twister.
3) Dostawa i montaż urządzeń do ćwiczeń: przysiady ze sztangą, wyciąg górny, biegacz, prasa ręczna, twister.
4) Wykonanie trawnika z siewu w zakresie objętym prawem opcji.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia zamówienia podstawowego o zakres objęty prawem opcji. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w sytuacji posiadania środków finansowych.
3. O skorzystaniu z prawa Opcji Zamawiający zawiadomi Wykonawcę pisemnie w terminie 60 dni od dnia podpisania umowy.
4. Wszystkie Postanowienia Umowy dotyczące realizacji zamówienia podstawowego stosuje się odpowiednio do zamówień realizowanych w ramach Opcji.
5. W przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego prawa Opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
6. Sposób rozliczenia: jak dla zamówienia podstawowego.
7. Termin realizacji zamówienia objętego prawem opcji liczony od daty ponownego przekazania placu budowy i wynosi 60 dni.

C. Wykonanie zamówienia obejmuje ponadto:
(dotyczy zakresu podstawowego i opcjonalnego):
1. Wykonanie dokumentacji powykonawczej i odbiorowej oraz dostarczenie jej Zamawiającemu do dnia zgłoszenia wykonanych robót, w formie papierowej i elektronicznej.
2. Wykonanie kompleksowej obsługi geodezyjnej inwestycji wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną, w czterech kompletach (w tym 1 komplet na nośniku elektronicznym). Zamawiający w dniu odbioru robót końcowego będzie wymagał od wykonawcy dokumentację geodezyjną, zawierającą wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, w tym mapę, o której mowa w art. 2 pkt 7b ustawy z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne, czyli wyniki pomiarów powykonawczych, w tym mapę opatrzoną, z uwzględnieniem art. 12c ust. 1, klauzulą urzędową, o której mowa w art. 40 ust. 3g pkt 3, stanowiącą potwierdzenie przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego zbiorów danych lub dokumentów, o których mowa w art. 12a ust. , w oparciu o które mapa ta została sporządzona, albo oświadczenie wykonawcy prac geodezyjnych o uzyskaniu pozytywnego wyniku weryfikacji.
3. Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy.
4. Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu.
5. Zagospodarowanie odpadów powstałych przy realizacji robót objętych niniejszą umową zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami. Wykonawca jest zobowiązany udokumentować Zamawiającemu sposób zagospodarowania powstałych w wyniku prowadzenia tych robót odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami nie później niż w dniu zawiadomienia o zakończeniu robót budowlanych. Udokumentowana ilość odpadów powinna być zgodna z przedmiarem robót. W przypadku rozbieżności wykonawca jest zobowiązany wyjaśnić i uzasadnić Zamawiającemu z czego wynika rozbieżność.
6. Próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji, inwestora i użytkownika.
7. Remont i naprawę zniszczonej podczas robót nawierzchni alejek parkowych, ulicy, chodnikach ora terenu parku zabytkowego;
8. Sporządzenie inwentaryzacji fotograficznej terenu, polegającej w szczególności na uwidocznieniu ogólnego stanu placu budowy przed rozpoczęciem robót. Inwentaryzację Wykonawca przekaże Zamawiającemu w wersji elektronicznej na nośniku danych CD w terminie 5 dni od dnia przekazania placu budowy.
9. Wykonanie w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji wymaganych przeglądów gwarancyjnych zabudowanych urządzeń na obiekcie oraz wykonanie czynności konserwacyjnych tychże urządzeń, warunkujących utrzymanie gwarancji na zasadach przez Wykonawcę udzielonej...
10. Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót.
11. Uporządkowanie także terenu przylegający do placu budowy, który został naruszony wskutek prowadzonych robót.
12. Zapewnienie pełnego dostępu do systemu sterowania, zarządzania i monitoringu oświetleniem na 10 lat poprzez wykupienie odpowiedniego abonamentu;
13. Wykonawca ponosi wszystkie koszty wynikające z warunków i decyzji instytucji w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot umowy.
14. Wykonawca zobowiązany jest z dniem przekazania placu budowy, posiadać i przedłożyć Zamawiającemu opłacony dokument ubezpieczenia OC od prowadzonej działalności gospodarczej.
D. Wymagania wynikające z ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych
Zgodnie z art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz.U. z 2023 r. poz. 875 ze zm.) Zamawiający wymaga aby łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosił co najmniej 10%. Zasady obliczania udziału pojazdów elektrycznych we flotach pojazdów wskazano w art. 36a o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
E. Wymóg zatrudnienia na umowę o prace. Na podstawie art. 95 ustawy Pzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia: roboty budowlane, roboty elektryczne, roboty branży telekomunikacyjnej.
F. Sposób weryfikacji zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy.
G. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają w szczególności: Opis przedmiotu zamówienia, Projektowane postanowienia umowy, załączona dokumentacja projektowa sporządzona przez LAND ART PROJEKT Sp. z o.o. ul. LIPOWA 3/24, 30-702 KRAKÓW zamieszczone wraz z załącznikami w wersji elektronicznej na stronie internetowej prowadzonego postępowania stanowiące integralną częścią SWZ.
Przedmiary robót należy traktować jako elementy wyłącznie pomocnicze.
Uwaga:
INTEGRALNĄ CZĘŚĆ OPISU PRZEDMIOTU NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA STANOWIĄ WYJAŚNIENIA TREŚCI SWZ UDZIELONE PRZEZ ZAMAWIANEGO W TOKU POSTEPOWANIA NR 1. NA TĘ OKOLICZNOŚĆ ZAMAWIAJĄCY ZAŁĄCZA PLIK PN. WIĄŻĄCE WYJAŚNIENIA TREŚCI SWZ (ZAŁ. NR 1 DO OPZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 369896,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 369896,69 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 369896,69 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: K+D Budownictwo Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1990031269

7.3.4) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

7.3.5) Kod pocztowy: 47-200

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

branża elektryczna- Elbor s.c.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 369896,69 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Terminu realizacji umowy
1) termin przekazania placu budowy - do 60 dni kalendarzowych liczonych od daty podpisania umowy;
2) termin realizacji przedmiotu zamówienia :
Zakres podstawowy (gwarantowany) - 80 dni kalendarzowych liczonych od daty przekazania placu budowy.
Zakres zamówienia objętego prawem opcji: 60 dni kalendarzowych liczonych od daty ponownego przekazania placu budowy;

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.