Ogłoszenie z dnia 2025-01-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00096226/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-10
- 2025/BZP 00101470/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-12
- 2025/BZP 00162904/01 - Wynik z dnia 2025-03-26
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa urządzeń medycznych dla Centrum Reumatologii Sp. z o.o., tj. napędów chirurgicznych – zamówienie nr 1
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Śląskie Centrum Reumatologii im. gen. Jerzego Ziętka w Ustroniu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243693791
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 11
1.5.2.) Miejscowość: Ustroń
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-450
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 33 854 26 40, 33 854 54 93
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zaopatrzenie@reumatologiczny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.reumatologiczny.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa urządzeń medycznych dla Centrum Reumatologii Sp. z o.o., tj. napędów chirurgicznych – zamówienie nr 1
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-673eda86-c961-4e87-b381-75fa1857e4a0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00075842
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-673eda86-c961-4e87-b381-75fa1857e4a03.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zamawiający informuje, że głównym źródłem komunikacji elektronicznej z
Wykonawcami jest platforma eZamówienia. Każda ze stron postępowania będzie odbierała korespondencję na swoim koncie, na
platformie w zakładce komunikacja. https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-673eda86-c961-4e87-b381-75fa1857e4a0
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Dokumenty w postępowaniu sporządza
się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach doc. docx. rtf. xls. xlsx. odt. pdf.
itp. oraz składa się na całym etapie postępowania, pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, chyba że w treści SWZ dla danego dokumentu
postanowiono inaczej.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zawarto w Rozdziale XXII SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 3/TP/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch napędów chirurgicznych do Centrum Reumatologii Sp. z o.o.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena oferty najtańszej/cena oferty badanej*100
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie Wykonawcy sporządzone wg załącznika nr 3 do SWZ – oświadczenie Wykonawcy
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający żąda przedstawienia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:1) Dokumentu potwierdzającego, że oferowane urządzenia oznakowane są znakiem CE i posiadają ważną deklarację zgodności CE – wymóg dotyczy napędu do małych stawów (konsola, silnik, wyłącznik nożny), napędu do średnich stawów, ładowarki do akumulatorów oraz ostrzy;
2) Dokumentów (foldery, ulotki, katalogi, opisy) potwierdzających spełnianie wszystkich oferowanych parametrów wskazanych w załączniku nr 1 – tabele (formularz oferty cd.) oraz zawierających nazwę producenta i numer katalogowy. W dokumentach przedmiotowych należy oznaczyć potwierdzenie spełniania parametru jego liczbą porządkową z zał. nr 1.
3) Oświadczenie, w którym Wykonawca potwierdza, że wszelkie dokumenty (certyfikaty) dopuszczające do obrotu wyroby medyczne oferowane w postępowaniu przetargowym, są zgodne z obowiązującymi przepisami, w szczególności z Rozporządzeniem MDR 2017/745 z dnia 26 maja 2021 r., oraz Rozporządzeniem PE z dnia 15 marca 2023 r. w sprawie przedłużenia okresów przejściowych dla wyrobów medycznych. Ponadto, Wykonawca oświadcza, że dokumenty te będą ważne przez cały okres obowiązywania umowy – wymóg dotyczy ostrzy
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1) Dokument potwierdzający, że oferowane urządzenia oznakowane są znakiem CE i posiadają ważną deklarację zgodności CE – wymóg dotyczy napędu do małych stawów (konsola, silnik, wyłącznik nożny), napędu do średnich stawów, ładowarki do akumulatorów oraz ostrzy;2) Dokumenty (foldery, ulotki, katalogi, opisy) potwierdzające spełnianie wszystkich oferowanych parametrów wskazanych w załączniku nr 1 – tabele (formularz oferty cd.) oraz zawierających nazwę producenta i numer katalogowy. W dokumentach przedmiotowych należy oznaczyć potwierdzenie spełniania parametru jego liczbą porządkową z zał. nr 1.
3) Oświadczenie, w którym Wykonawca potwierdza, że wszelkie dokumenty (certyfikaty) dopuszczające do obrotu wyroby medyczne oferowane w postępowaniu przetargowym, są zgodne z obowiązującymi przepisami, w szczególności z Rozporządzeniem MDR 2017/745 z dnia 26 maja 2021 r., oraz Rozporządzeniem PE z dnia 15 marca 2023 r. w sprawie przedłużenia okresów przejściowych dla wyrobów medycznych. Ponadto, Wykonawca oświadcza, że dokumenty te będą ważne przez cały okres obowiązywania umowy – wymóg dotyczy ostrzy
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Jeśli dotyczy:a) pełnomocnictwo,
b) pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie wykonawcy według załącznika nr 3 do SWZ składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia z postępowania.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za jego prawidłową realizację.
6. Składający ofertę jako spółka cywilna będzie traktowany jak Wykonawcy wspólnie składający ofertę.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zawarto w załączniku nr 2 do SWZ - wzór umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-11 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: platforma e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-11 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa kriostatu wolnostojącego
- SZP.281.37.2025 - Dostawa morcelatora dla Instytutu "CZMP"
- Dostawa asortymentu do Kliniki Okulistyki
- Dostawa staplerów i rękojeści dla Bloków Operacyjnych
- Dostawa sprzętu i urządzeń medycznych dla SP ZOZ MSWiA w Krakowie
- "Dostawa sprzętu do zabiegów laparoskopowych oraz do implantacji portów naczyniowych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej we Włoszczowie - Szpitala Powiatowego im. Jana Pawła II".
więcej: Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.