Ogłoszenie z dnia 2022-03-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00282909/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie zwykłych usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób dorosłych i dzieci z autyzmem – podopiecznych GOPS w Kosakowie w 2022 r
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002837216
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Fiołkowa 2B
1.5.2.) Miejscowość: Kosakowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-198
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kosakowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gops.kosakowo.com
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie zwykłych usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób dorosłych i dzieci z autyzmem – podopiecznych GOPS w Kosakowie w 2022 r2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e6778a7-4d2d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00075858
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000999/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług opiekuńczych zwykłych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób dorosłych i dzieci z autyzmem – podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kosakowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00282909/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 176265,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zwykłe usługi opiekuńcze (dla 10 os. – łącznie 3840 h)1. Przedmiotem zamówienia jest: usługa opiekuńcza. Przez usługi opiekuńcze zwykłe
z zadań własnych gminy rozumie się świadczenie usług na rzecz podopiecznych GOPS w Kosakowie, w miejscu ich zamieszkania, polegających w szczególności na:
zaspokojeniu szczególnych potrzeb wynikających z rodzaju schorzenia lub niepełnosprawności świadczone przez osoby ze specjalistycznym przygotowaniu zawodowym,
zaspokajaniu podstawowych, codziennych potrzeb życiowych podopiecznego,
podstawowej opiece higieniczno-sanitarnej nad podopiecznym,
pielęgnacji, dokonywaniu zakupów, załatwianiu spraw osobistych podopiecznego,
pomocy w utrzymaniu przez podopiecznego więzi ze środowiskiem,
rehabilitacja fizyczna,
usprawnianie do funkcjonowania w społeczeństwie,
wspieranie psychologiczno-pedagogiczne i edukacyjno-terapeutyczne,
wykonywanie innych czynności na rzecz podopiecznego, wynikających
z rozeznania potrzeb w środowisku podopiecznego,
zapewnieniu kontaktów podopiecznego z otoczeniem.
2. Realizacja zamówienia wymaga od Wykonawcy dysponowania personelem do realizacji zamówienia do wykonania zadań na stanowisku opiekuna, legitymującym się przynajmniej rocznym doświadczeniem w pracy na podobnym stanowisku
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży
85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną
4.5.5.) Wartość części: 79402,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Specjalistyczne usługi opiekuńcze, w tym dla osób z zaburzeniami psychicznymi - dotacja z państwa ( 3 osoby dorosłe - łącznie 262 godziny)1. Przedmiotem zamówienia jest: usługa . Przez specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi z zadań zleconych gminie rozumie się świadczenie usług na rzecz podopiecznych GOPS w Kosakowie, w miejscu ich zamieszkania, polegających w szczególności na:
a) rozwijaniu umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia, w tym zwłaszcza:
• kształtowanie umiejętności zaspokajania podstawowych potrzeb życiowych
i umiejętności społecznego funkcjonowania, motywowanie do aktywności, leczenia i rehabilitacji, prowadzenie treningów umiejętności samoobsługi
i umiejętności społecznych oraz wspieranie, także w formie asystowania
w codziennych czynnościach życiowych, w szczególności takich jak:
samoobsługa, zwłaszcza wykonywanie czynności gospodarczych
i porządkowych, w tym umiejętność utrzymania i prowadzenia domu,
dbałość o higienę i wygląd,
utrzymywanie kontaktów z domownikami, rówieśnikami, w miejscu nauki i pracy oraz ze społecznością lokalną,
wspólne organizowanie i spędzanie czasu wolnego,
korzystanie z usług różnych instytucji,
• interwencje i pomoc w życiu w rodzinie, w tym:
pomoc w radzeniu sobie w sytuacjach kryzysowych - poradnictwo specjalistyczne, interwencje kryzysowe, wsparcie psychologiczne, rozmowy terapeutyczne,
ułatwienie dostępu do edukacji i kultury,
doradztwo, koordynacja działań innych służb na rzecz rodziny, której członkiem jest osoba uzyskująca pomoc w formie specjalistycznych usług,
kształtowanie pozytywnych relacji osoby wspieranej z osobami bliskimi,
współpraca z rodziną - kształtowanie odpowiednich postaw wobec osoby chorującej, niepełnosprawnej,
• pomoc w załatwianiu spraw urzędowych, w tym:
w uzyskaniu świadczeń socjalnych, emerytalno-rentowych,
w wypełnieniu dokumentów urzędowych,
• wspieranie i pomoc w uzyskaniu zatrudnienia, w tym zwłaszcza:
w szukaniu informacji o pracy, pomoc w znalezieniu zatrudnienia lub alternatywnego zajęcia, w szczególności uczestnictwo w zajęciach warsztatów terapii zajęciowej, zakładach aktywności zawodowej, środowiskowych domach samopomocy, centrach i klubach integracji społecznej, klubach pracy,
w kompletowaniu dokumentów potrzebnych do zatrudnienia,
w przygotowaniu do rozmowy z pracodawcą, wspieranie i asystowanie
w kontaktach z pracodawcą,
w rozwiązywaniu problemów psychicznych wynikających z pracy lub jej braku.
• pomoc w gospodarowaniu pieniędzmi, w tym:
nauka planowania budżetu, asystowanie przy ponoszeniu wydatków,
pomoc w uzyskaniu ulg w opłatach,
zwiększanie umiejętności gospodarowania własnym budżetem oraz usamodzielnianie finansowe;
b) pielęgnacja - jako wspieranie procesu leczenia, w tym:
• pomoc w dostępie do świadczeń zdrowotnych,
• uzgadnianie i pilnowanie terminów wizyt lekarskich, badań diagnostycznych,
• pomoc w wykupywaniu lub zamawianiu leków w aptece,
• pilnowanie przyjmowania leków oraz obserwowanie ewentualnych skutków ubocznych ich stosowania,
• w szczególnie uzasadnionych przypadkach zmiana opatrunków, a także w utrzymaniu higieny,
• pomoc w dotarciu do placówek służby zdrowia,
• pomoc w dotarciu do placówek rehabilitacyjnych.
c) pomoc mieszkaniowa, w tym:
• w uzyskaniu mieszkania, negocjowaniu i wnoszeniu opłat,
• w organizacji drobnych remontów, adaptacji, napraw, likwidacji barier architektonicznych,
• kształtowanie właściwych relacji osoby uzyskującej pomoc z sąsiadami
i gospodarzem domu;
2. Realizacja zamówienia wymaga Wykonawcy, który dysponuje zapleczem personalnym, spełniającym następujące wymagania:
a) Personel posiadający jedną z niżej wymienionych kwalifikacji do wykonywania zawodu:
• Opiekunki środowiskowej,
• Asystenta osoby niepełnosprawnej,
• Terapeuty zajęciowego,
• Pielęgniarki,
• Pracownika socjalnego.
b) Personel świadczący specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób
z zaburzeniami psychicznymi posiadający minimum półroczny staż pracy
w jednej z następujących jednostek:
• w jednostce świadczącej specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób
z zaburzeniami psychicznymi,
• zakładzie rehabilitacji,
• ośrodku terapeutyczno – edukacyjno – wychowawczym,
• placówce terapii lub placówce oświatowej dla osób z zaburzeniami psychicznymi,
• jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi,
• szpitalu psychiatrycznym,
• innej jednostce niż wymienione, świadczące specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi.
c) Personel posiada przeszkolenie i doświadczenie w jednej z niżej wymienionych dziedzin:
• prowadzenia treningów samoobsługi;
• wspomagania procesu uczenia się;
• prowadzenia treningów zachowań społecznych;
• kształtowania motywacji do akceptowanych przez otoczenie zachowań,
• kształtowanie nawyków celowej aktywności
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży
85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną
4.5.5.) Wartość części: 7875,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Specjalistyczne usługi opiekuńcze, w tym dla osób z zaburzeniami psychicznymii innymi schorzeniami lub niepełnosprawnością: dorosłych oraz dzieci - dotacja
(4 osoby - łącznie 336 godz.)
1. Przedmiotem zamówienia jest: usługa. Przez specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi i innymi schorzeniami lub niepełnosprawnością
z zadań zleconych gminie rozumie się świadczenie usług na rzecz podopiecznych GOPS w Kosakowie, w miejscu ich zamieszkania, polegających w szczególności na:
a) pielęgnacja - jako wspieranie procesu leczenia, w tym: w szczególnie uzasadnionych przypadkach zmiana opatrunków, pomoc w użyciu środków pomocniczych i materiałów medycznych, przedmiotów ortopedycznych,
b) rehabilitacja fizyczna i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nieobjętym przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2020 r., poz. 1398, z późn. zm.):
• zgodnie z zaleceniami lekarskimi lub specjalisty z zakresu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii,
• współpraca ze specjalistami w zakresie wspierania psychologiczno-pedagogicznego i edukacyjno-terapeutycznego zmierzającego do wielostronnej aktywizacji osoby korzystającej ze specjalistycznych usług;
2. Realizacja zamówienia wymaga Wykonawcy, który dysponuje zapleczem personalnym, spełniającym następujące wymagania:
a) Personel posiadający jedną z niżej wymienionych kwalifikacji do wykonywania zawodu:
• Fizjoterapeuty,
• Specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej,
• Pielęgniarki,
• Pedagoga,
• Logopedy, psychologa,
b) Personel świadczący specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi posiadający minimum półroczny staż pracy w jednej
z następujących jednostek:
• w jednostce świadczącej specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób
z zaburzeniami psychicznymi,
• zakładzie rehabilitacji,
• ośrodku terapeutyczno – edukacyjno – wychowawczym,
• placówce terapii lub placówce oświatowej dla osób z zaburzeniami psychicznymi,
• jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi,
• szpitalu psychiatrycznym,
• innej jednostce niż wymienione, świadczące specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi.
c) Personel posiada przeszkolenie i doświadczenie w jednej z niżej wymienionych dziedzin:
• usprawniania zaburzonych funkcji organizmu;
• wspomagania procesu terapeutycznego poza miejscem zamieszkania,
• kształtowania motywacji do akceptowanych przez otoczenie zachowań,
kształtowanie nawyków celowej aktywności.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży
85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną
4.5.5.) Wartość części: 41395,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób autystycznych: dorosłych oraz dzieci (4 osoby - łącznie 649 godzin)1. Przedmiotem zamówienia jest: usługa. Przez specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób dorosłych i dzieci z autyzmem z zadań zleconych gminie rozumie się świadczenie usług na rzecz podopiecznych GOPS w Kosakowie, w miejscu ich zamieszkania, polegających w szczególności na:
a) uczeniu i rozwijaniu umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia, w tym zwłaszcza:
• kształtowanie umiejętności zaspokajania podstawowych potrzeb życiowych
i umiejętności społecznego funkcjonowania, motywowanie do aktywności, leczenia i rehabilitacji, prowadzenie treningów umiejętności samoobsługi i umiejętności społecznych oraz wspieranie, także w formie asystowania w codziennych czynnościach życiowych, w szczególności takich jak:
samoobsługa, zwłaszcza wykonywanie czynności gospodarczych
i porządkowych, w tym umiejętność utrzymania i prowadzenia domu,
dbałość o higienę i wygląd,
utrzymywanie kontaktów z domownikami, rówieśnikami, w miejscu nauki oraz ze społecznością lokalną,
wspólne organizowanie i spędzanie czasu wolnego,
korzystanie z usług różnych instytucji,
• interwencje i pomoc w życiu w rodzinie, w tym:
pomoc w radzeniu sobie w sytuacjach kryzysowych - poradnictwo specjalistyczne, interwencje kryzysowe, wsparcie psychologiczne, rozmowy terapeutyczne,
ułatwienie dostępu do edukacji i kultury,
doradztwo, koordynacja działań innych służb na rzecz rodziny, której członkiem jest osoba uzyskująca pomoc w formie specjalistycznych usług,
kształtowanie pozytywnych relacji osoby wspieranej z osobami bliskimi,
współpraca z rodziną - kształtowanie odpowiednich postaw wobec osoby chorującej, niepełnosprawnej,
• pomoc w załatwianiu spraw urzędowych dla opiekunów dziecka, w tym:
w uzyskaniu świadczeń socjalnych, emerytalno-rentowych,
w wypełnieniu dokumentów urzędowych,
b) pielęgnacja - jako wspieranie procesu leczenia, w tym:
• pomoc w dostępie do świadczeń zdrowotnych,
• pomoc opiekunom dziecka w uzgadnianiu i pilnowaniu terminów wizyt lekarskich, badań diagnostycznych,
• pomoc opiekunom dziecka w wykupywaniu lub zamawianiu leków w aptece,
• pomoc opiekunom dziecka w pilnowaniu przyjmowania leków oraz obserwowaniu ewentualnych skutków ubocznych ich stosowania,
• pomoc opiekunom dziecka w dotarciu do placówek służby zdrowia,
• pomoc opiekunom dziecka w dotarciu do placówek rehabilitacyjnych dla podopiecznych.
c) rehabilitacja fizyczna i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nieobjętym przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2020 r., poz. 1398, z późn. zm.):
• zgodnie z zaleceniami lekarskimi lub specjalisty z zakresu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii,
• współpraca ze specjalistami w zakresie wspierania psychologiczno-pedagogicznego i edukacyjno-terapeutycznego zmierzającego do wielostronnej aktywizacji osoby korzystającej ze specjalistycznych usług;
d) pomoc mieszkaniowa opiekunom dziecka, w tym:
• w uzyskaniu mieszkania, negocjowaniu i wnoszeniu opłat,
• w organizacji drobnych remontów, adaptacji, napraw, likwidacji barier architektonicznych,
e) zapewnienie dzieciom i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi dostępu do zajęć rehabilitacyjnych i rewalidacyjno-wychowawczych, w wyjątkowych przypadkach, jeżeli nie mają możliwości uzyskania dostępu do zajęć, o których mowa w art. 7 ustawy z dnia 19 sierpnia 1994r. o ochronie zdrowia psychicznego (Dz. U. z 2020 poz. 685.).
2. Realizacja zamówienie wymaga od Wykonawcy, dysponowania zapleczem personalnym, spełniającym następujące wymagania:
a) Personel posiadający jedną z niżej wymienionych kwalifikacji do wykonywania zawodu:
• Opiekunki środowiskowej,
• Fizjoterapeuty,
• Asystenta osoby niepełnosprawnej,
• Terapeuty zajęciowego,
• Specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej,
• Pielęgniarki,
• Pedagoga,
• Logopedy, psychologa,
• Pracownika socjalnego.
b) Personel świadczący specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób
z zaburzeniami psychicznymi posiadający minimum półroczny staż pracy
w jednej z następujących jednostek:
• w jednostce świadczącej specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób
z zaburzeniami psychicznymi,
• zakładzie rehabilitacji,
• ośrodku terapeutyczno – edukacyjno – wychowawczym,
• placówce terapii lub placówce oświatowej dla osób z zaburzeniami psychicznymi,
• jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi,
• szpitalu psychiatrycznym,
• innej jednostce niż wymienione w pkt a-f, świadczące specjalistyczne usługi opiekuńcze
dla osób z zaburzeniami psychicznymi.
c) Personel posiada przeszkolenie i doświadczenie w jednej z niżej wymienionych dziedzin:
• prowadzenia treningów samoobsługi;
• wspomagania procesu uczenia się;
• prowadzenia treningów zachowań społecznych;
• usprawniania zaburzonych funkcji organizmu;
• wspomagania procesu terapeutycznego poza miejscem zamieszkania,
• kształtowania motywacji do akceptowanych przez otoczenie zachowań,
kształtowanie nawyków celowej aktywności
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży
85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną
4.5.5.) Wartość części: 39200,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 153600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 153600 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 153600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kaszubska Spółdzielnia Socjalna „Przystań”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5871704557
7.3.3) Ulica: Kwitowa
7.3.4) Miejscowość: Żelistrzewo
7.3.5) Kod pocztowy: 84-122
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KASZUBSKA SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "PRZYSTAŃ"
jakie przetargi wygrała firma
KASZUBSKA SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "PRZYSTAŃ"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 153600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15720 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15720 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15720 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kaszubska Spółdzielnia Socjalna „Przystań”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5871704557
7.3.3) Ulica: Kwitowa
7.3.4) Miejscowość: Żelistrzewo
7.3.5) Kod pocztowy: 84-122
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KASZUBSKA SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "PRZYSTAŃ"
jakie przetargi wygrała firma
KASZUBSKA SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "PRZYSTAŃ"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15720 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40320 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40320 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40320 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kaszubska Spółdzielnia Socjalna „Przystań”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5871704557
7.3.3) Ulica: Kwiatowa
7.3.4) Miejscowość: Żelistrzewo
7.3.5) Kod pocztowy: 84-122
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KASZUBSKA SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "PRZYSTAŃ"
jakie przetargi wygrała firma
KASZUBSKA SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "PRZYSTAŃ"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40320 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58410 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58410 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58410 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kaszubska Spółdzielnia Socjalna „Przystań”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5871704557
7.3.3) Ulica: Kwitowa
7.3.4) Miejscowość: Żelistrzewo
7.3.5) Kod pocztowy: 84-122
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KASZUBSKA SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "PRZYSTAŃ"
jakie przetargi wygrała firma
KASZUBSKA SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "PRZYSTAŃ"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58410 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI KOSAKOWO
- Budowa zbiornika retencyjnego wód opadowych w Mechelinkach, gm. Kosakowo
- Dowóz dzieci i dorosłych niepełnosprawnych z terenu gminy Kosakowo do placówek oświatowych i z powrotem w 2025 r.
- Budowa zbiornika retencyjnego wód opadowych w Suchym Dworze, gm. Kosakowo
więcej: przetargi KOSAKOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi opieki domowej na terenie miasta Racibórz dla 20 osób niesamodzielnych uczestników projektu pn. "Dobra Jesień Życia- opieka dla mieszkańców 60+ z miasta Racibórz" - EFS Plus
- POLITYKA SENIORALNA EFS+
- Przeprowadzenie usług wsparcia terapeutycznego dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Węgorzewie w ramach realizacji projektu pn. "Rodzina ponad wszystko"
- Grupowy trening kompetencji i umiejętności społecznych z psychologiem
- Realizacja kompleksowego wsparcia dziecka i jego rodziny przez logopedę i neurologopedę z dziećmi od chwili wykrycia niepełnosprawności do podjęcia nauki w szkole, z terenu m.Łomża w ramach WOKRO
- Realizacja zajęć kompleksowego wsparcia dziecka i rodziny przez fizjoterapeutę/rehabilitanta ruchowego z dziećmi od wykrycia niepełnosprawności do podjęcia nauki w szkole, z m.Łomża w ramach WOKRO
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.