eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KosakowoŚwiadczenie zwykłych usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób dorosłych i dzieci z autyzmem - podopiecznych GOPS w Kosakowie w 2022 r



Ogłoszenie z dnia 2022-03-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie zwykłych usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób dorosłych i dzieci z autyzmem – podopiecznych GOPS w Kosakowie w 2022 r

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002837216

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Fiołkowa 2B

1.5.2.) Miejscowość: Kosakowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-198

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kosakowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gops.kosakowo.com

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie zwykłych usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób dorosłych i dzieci z autyzmem – podopiecznych GOPS w Kosakowie w 2022 r

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e6778a7-4d2d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00075858

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000999/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług opiekuńczych zwykłych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób dorosłych i dzieci z autyzmem – podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kosakowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00282909/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 176265,60 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zwykłe usługi opiekuńcze (dla 10 os. – łącznie 3840 h)

1. Przedmiotem zamówienia jest: usługa opiekuńcza. Przez usługi opiekuńcze zwykłe
z zadań własnych gminy rozumie się świadczenie usług na rzecz podopiecznych GOPS w Kosakowie, w miejscu ich zamieszkania, polegających w szczególności na:
 zaspokojeniu szczególnych potrzeb wynikających z rodzaju schorzenia lub niepełnosprawności świadczone przez osoby ze specjalistycznym przygotowaniu zawodowym,
 zaspokajaniu podstawowych, codziennych potrzeb życiowych podopiecznego,
 podstawowej opiece higieniczno-sanitarnej nad podopiecznym,
 pielęgnacji, dokonywaniu zakupów, załatwianiu spraw osobistych podopiecznego,
 pomocy w utrzymaniu przez podopiecznego więzi ze środowiskiem,
 rehabilitacja fizyczna,
 usprawnianie do funkcjonowania w społeczeństwie,
 wspieranie psychologiczno-pedagogiczne i edukacyjno-terapeutyczne,
 wykonywanie innych czynności na rzecz podopiecznego, wynikających
z rozeznania potrzeb w środowisku podopiecznego,
 zapewnieniu kontaktów podopiecznego z otoczeniem.
2. Realizacja zamówienia wymaga od Wykonawcy dysponowania personelem do realizacji zamówienia do wykonania zadań na stanowisku opiekuna, legitymującym się przynajmniej rocznym doświadczeniem w pracy na podobnym stanowisku

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży

85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną

4.5.5.) Wartość części: 79402,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Specjalistyczne usługi opiekuńcze, w tym dla osób z zaburzeniami psychicznymi - dotacja z państwa ( 3 osoby dorosłe - łącznie 262 godziny)

1. Przedmiotem zamówienia jest: usługa . Przez specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi z zadań zleconych gminie rozumie się świadczenie usług na rzecz podopiecznych GOPS w Kosakowie, w miejscu ich zamieszkania, polegających w szczególności na:
a) rozwijaniu umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia, w tym zwłaszcza:
• kształtowanie umiejętności zaspokajania podstawowych potrzeb życiowych
i umiejętności społecznego funkcjonowania, motywowanie do aktywności, leczenia i rehabilitacji, prowadzenie treningów umiejętności samoobsługi
i umiejętności społecznych oraz wspieranie, także w formie asystowania
w codziennych czynnościach życiowych, w szczególności takich jak:
 samoobsługa, zwłaszcza wykonywanie czynności gospodarczych
i porządkowych, w tym umiejętność utrzymania i prowadzenia domu,
 dbałość o higienę i wygląd,
 utrzymywanie kontaktów z domownikami, rówieśnikami, w miejscu nauki i pracy oraz ze społecznością lokalną,
 wspólne organizowanie i spędzanie czasu wolnego,
 korzystanie z usług różnych instytucji,
• interwencje i pomoc w życiu w rodzinie, w tym:
 pomoc w radzeniu sobie w sytuacjach kryzysowych - poradnictwo specjalistyczne, interwencje kryzysowe, wsparcie psychologiczne, rozmowy terapeutyczne,
 ułatwienie dostępu do edukacji i kultury,
 doradztwo, koordynacja działań innych służb na rzecz rodziny, której członkiem jest osoba uzyskująca pomoc w formie specjalistycznych usług,
 kształtowanie pozytywnych relacji osoby wspieranej z osobami bliskimi,
 współpraca z rodziną - kształtowanie odpowiednich postaw wobec osoby chorującej, niepełnosprawnej,
• pomoc w załatwianiu spraw urzędowych, w tym:
 w uzyskaniu świadczeń socjalnych, emerytalno-rentowych,
 w wypełnieniu dokumentów urzędowych,
• wspieranie i pomoc w uzyskaniu zatrudnienia, w tym zwłaszcza:
 w szukaniu informacji o pracy, pomoc w znalezieniu zatrudnienia lub alternatywnego zajęcia, w szczególności uczestnictwo w zajęciach warsztatów terapii zajęciowej, zakładach aktywności zawodowej, środowiskowych domach samopomocy, centrach i klubach integracji społecznej, klubach pracy,
 w kompletowaniu dokumentów potrzebnych do zatrudnienia,
 w przygotowaniu do rozmowy z pracodawcą, wspieranie i asystowanie
w kontaktach z pracodawcą,
 w rozwiązywaniu problemów psychicznych wynikających z pracy lub jej braku.
• pomoc w gospodarowaniu pieniędzmi, w tym:
 nauka planowania budżetu, asystowanie przy ponoszeniu wydatków,
 pomoc w uzyskaniu ulg w opłatach,
 zwiększanie umiejętności gospodarowania własnym budżetem oraz usamodzielnianie finansowe;
b) pielęgnacja - jako wspieranie procesu leczenia, w tym:
• pomoc w dostępie do świadczeń zdrowotnych,
• uzgadnianie i pilnowanie terminów wizyt lekarskich, badań diagnostycznych,
• pomoc w wykupywaniu lub zamawianiu leków w aptece,
• pilnowanie przyjmowania leków oraz obserwowanie ewentualnych skutków ubocznych ich stosowania,
• w szczególnie uzasadnionych przypadkach zmiana opatrunków, a także w utrzymaniu higieny,
• pomoc w dotarciu do placówek służby zdrowia,
• pomoc w dotarciu do placówek rehabilitacyjnych.
c) pomoc mieszkaniowa, w tym:
• w uzyskaniu mieszkania, negocjowaniu i wnoszeniu opłat,
• w organizacji drobnych remontów, adaptacji, napraw, likwidacji barier architektonicznych,
• kształtowanie właściwych relacji osoby uzyskującej pomoc z sąsiadami
i gospodarzem domu;

2. Realizacja zamówienia wymaga Wykonawcy, który dysponuje zapleczem personalnym, spełniającym następujące wymagania:
a) Personel posiadający jedną z niżej wymienionych kwalifikacji do wykonywania zawodu:
• Opiekunki środowiskowej,
• Asystenta osoby niepełnosprawnej,
• Terapeuty zajęciowego,
• Pielęgniarki,
• Pracownika socjalnego.
b) Personel świadczący specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób
z zaburzeniami psychicznymi posiadający minimum półroczny staż pracy
w jednej z następujących jednostek:
• w jednostce świadczącej specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób
z zaburzeniami psychicznymi,
• zakładzie rehabilitacji,
• ośrodku terapeutyczno – edukacyjno – wychowawczym,
• placówce terapii lub placówce oświatowej dla osób z zaburzeniami psychicznymi,
• jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi,
• szpitalu psychiatrycznym,
• innej jednostce niż wymienione, świadczące specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi.
c) Personel posiada przeszkolenie i doświadczenie w jednej z niżej wymienionych dziedzin:
• prowadzenia treningów samoobsługi;
• wspomagania procesu uczenia się;
• prowadzenia treningów zachowań społecznych;
• kształtowania motywacji do akceptowanych przez otoczenie zachowań,
• kształtowanie nawyków celowej aktywności

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży

85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną

4.5.5.) Wartość części: 7875,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Specjalistyczne usługi opiekuńcze, w tym dla osób z zaburzeniami psychicznymi
i innymi schorzeniami lub niepełnosprawnością: dorosłych oraz dzieci - dotacja
(4 osoby - łącznie 336 godz.)

1. Przedmiotem zamówienia jest: usługa. Przez specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi i innymi schorzeniami lub niepełnosprawnością
z zadań zleconych gminie rozumie się świadczenie usług na rzecz podopiecznych GOPS w Kosakowie, w miejscu ich zamieszkania, polegających w szczególności na:
a) pielęgnacja - jako wspieranie procesu leczenia, w tym: w szczególnie uzasadnionych przypadkach zmiana opatrunków, pomoc w użyciu środków pomocniczych i materiałów medycznych, przedmiotów ortopedycznych,
b) rehabilitacja fizyczna i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nieobjętym przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2020 r., poz. 1398, z późn. zm.):
• zgodnie z zaleceniami lekarskimi lub specjalisty z zakresu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii,
• współpraca ze specjalistami w zakresie wspierania psychologiczno-pedagogicznego i edukacyjno-terapeutycznego zmierzającego do wielostronnej aktywizacji osoby korzystającej ze specjalistycznych usług;
2. Realizacja zamówienia wymaga Wykonawcy, który dysponuje zapleczem personalnym, spełniającym następujące wymagania:
a) Personel posiadający jedną z niżej wymienionych kwalifikacji do wykonywania zawodu:
• Fizjoterapeuty,
• Specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej,
• Pielęgniarki,
• Pedagoga,
• Logopedy, psychologa,
b) Personel świadczący specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi posiadający minimum półroczny staż pracy w jednej
z następujących jednostek:
• w jednostce świadczącej specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób
z zaburzeniami psychicznymi,
• zakładzie rehabilitacji,
• ośrodku terapeutyczno – edukacyjno – wychowawczym,
• placówce terapii lub placówce oświatowej dla osób z zaburzeniami psychicznymi,
• jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi,
• szpitalu psychiatrycznym,
• innej jednostce niż wymienione, świadczące specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi.
c) Personel posiada przeszkolenie i doświadczenie w jednej z niżej wymienionych dziedzin:
• usprawniania zaburzonych funkcji organizmu;
• wspomagania procesu terapeutycznego poza miejscem zamieszkania,
• kształtowania motywacji do akceptowanych przez otoczenie zachowań,
kształtowanie nawyków celowej aktywności.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży

85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną

4.5.5.) Wartość części: 41395,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób autystycznych: dorosłych oraz dzieci (4 osoby - łącznie 649 godzin)

1. Przedmiotem zamówienia jest: usługa. Przez specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób dorosłych i dzieci z autyzmem z zadań zleconych gminie rozumie się świadczenie usług na rzecz podopiecznych GOPS w Kosakowie, w miejscu ich zamieszkania, polegających w szczególności na:
a) uczeniu i rozwijaniu umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia, w tym zwłaszcza:
• kształtowanie umiejętności zaspokajania podstawowych potrzeb życiowych
i umiejętności społecznego funkcjonowania, motywowanie do aktywności, leczenia i rehabilitacji, prowadzenie treningów umiejętności samoobsługi i umiejętności społecznych oraz wspieranie, także w formie asystowania w codziennych czynnościach życiowych, w szczególności takich jak:
 samoobsługa, zwłaszcza wykonywanie czynności gospodarczych
i porządkowych, w tym umiejętność utrzymania i prowadzenia domu,
 dbałość o higienę i wygląd,
 utrzymywanie kontaktów z domownikami, rówieśnikami, w miejscu nauki oraz ze społecznością lokalną,
 wspólne organizowanie i spędzanie czasu wolnego,
 korzystanie z usług różnych instytucji,
• interwencje i pomoc w życiu w rodzinie, w tym:
 pomoc w radzeniu sobie w sytuacjach kryzysowych - poradnictwo specjalistyczne, interwencje kryzysowe, wsparcie psychologiczne, rozmowy terapeutyczne,
 ułatwienie dostępu do edukacji i kultury,
 doradztwo, koordynacja działań innych służb na rzecz rodziny, której członkiem jest osoba uzyskująca pomoc w formie specjalistycznych usług,
 kształtowanie pozytywnych relacji osoby wspieranej z osobami bliskimi,
 współpraca z rodziną - kształtowanie odpowiednich postaw wobec osoby chorującej, niepełnosprawnej,
• pomoc w załatwianiu spraw urzędowych dla opiekunów dziecka, w tym:
 w uzyskaniu świadczeń socjalnych, emerytalno-rentowych,
 w wypełnieniu dokumentów urzędowych,
b) pielęgnacja - jako wspieranie procesu leczenia, w tym:
• pomoc w dostępie do świadczeń zdrowotnych,
• pomoc opiekunom dziecka w uzgadnianiu i pilnowaniu terminów wizyt lekarskich, badań diagnostycznych,
• pomoc opiekunom dziecka w wykupywaniu lub zamawianiu leków w aptece,
• pomoc opiekunom dziecka w pilnowaniu przyjmowania leków oraz obserwowaniu ewentualnych skutków ubocznych ich stosowania,
• pomoc opiekunom dziecka w dotarciu do placówek służby zdrowia,
• pomoc opiekunom dziecka w dotarciu do placówek rehabilitacyjnych dla podopiecznych.
c) rehabilitacja fizyczna i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nieobjętym przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2020 r., poz. 1398, z późn. zm.):
• zgodnie z zaleceniami lekarskimi lub specjalisty z zakresu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii,
• współpraca ze specjalistami w zakresie wspierania psychologiczno-pedagogicznego i edukacyjno-terapeutycznego zmierzającego do wielostronnej aktywizacji osoby korzystającej ze specjalistycznych usług;
d) pomoc mieszkaniowa opiekunom dziecka, w tym:
• w uzyskaniu mieszkania, negocjowaniu i wnoszeniu opłat,
• w organizacji drobnych remontów, adaptacji, napraw, likwidacji barier architektonicznych,
e) zapewnienie dzieciom i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi dostępu do zajęć rehabilitacyjnych i rewalidacyjno-wychowawczych, w wyjątkowych przypadkach, jeżeli nie mają możliwości uzyskania dostępu do zajęć, o których mowa w art. 7 ustawy z dnia 19 sierpnia 1994r. o ochronie zdrowia psychicznego (Dz. U. z 2020 poz. 685.).
2. Realizacja zamówienie wymaga od Wykonawcy, dysponowania zapleczem personalnym, spełniającym następujące wymagania:
a) Personel posiadający jedną z niżej wymienionych kwalifikacji do wykonywania zawodu:
• Opiekunki środowiskowej,
• Fizjoterapeuty,
• Asystenta osoby niepełnosprawnej,
• Terapeuty zajęciowego,
• Specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej,
• Pielęgniarki,
• Pedagoga,
• Logopedy, psychologa,
• Pracownika socjalnego.
b) Personel świadczący specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób
z zaburzeniami psychicznymi posiadający minimum półroczny staż pracy
w jednej z następujących jednostek:
• w jednostce świadczącej specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób
z zaburzeniami psychicznymi,
• zakładzie rehabilitacji,
• ośrodku terapeutyczno – edukacyjno – wychowawczym,
• placówce terapii lub placówce oświatowej dla osób z zaburzeniami psychicznymi,
• jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi,
• szpitalu psychiatrycznym,
• innej jednostce niż wymienione w pkt a-f, świadczące specjalistyczne usługi opiekuńcze
dla osób z zaburzeniami psychicznymi.
c) Personel posiada przeszkolenie i doświadczenie w jednej z niżej wymienionych dziedzin:
• prowadzenia treningów samoobsługi;
• wspomagania procesu uczenia się;
• prowadzenia treningów zachowań społecznych;
• usprawniania zaburzonych funkcji organizmu;
• wspomagania procesu terapeutycznego poza miejscem zamieszkania,
• kształtowania motywacji do akceptowanych przez otoczenie zachowań,
kształtowanie nawyków celowej aktywności

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży

85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną

4.5.5.) Wartość części: 39200,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 153600 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 153600 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 153600 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kaszubska Spółdzielnia Socjalna „Przystań”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5871704557

7.3.3) Ulica: Kwitowa

7.3.4) Miejscowość: Żelistrzewo

7.3.5) Kod pocztowy: 84-122

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 153600 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15720 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15720 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15720 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kaszubska Spółdzielnia Socjalna „Przystań”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5871704557

7.3.3) Ulica: Kwitowa

7.3.4) Miejscowość: Żelistrzewo

7.3.5) Kod pocztowy: 84-122

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15720 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40320 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40320 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40320 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kaszubska Spółdzielnia Socjalna „Przystań”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5871704557

7.3.3) Ulica: Kwiatowa

7.3.4) Miejscowość: Żelistrzewo

7.3.5) Kod pocztowy: 84-122

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40320 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58410 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58410 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58410 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kaszubska Spółdzielnia Socjalna „Przystań”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5871704557

7.3.3) Ulica: Kwitowa

7.3.4) Miejscowość: Żelistrzewo

7.3.5) Kod pocztowy: 84-122

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58410 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.