Og³oszenie z dnia 2022-03-04
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00117083/01 - Wynik z dnia 2022-04-11
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Mityng Gwiazd na Rynku Ko¶ciuszki w dn. 22 maja 2022 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Bia³ostocki O¶rodek Sportu i Rekreacji
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658640
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: W³ókiennicza 4
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-465
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 856652870
1.5.8.) Numer faksu: 856652871
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@bosir.bilystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.miejskoaktywni.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorz±dowy zak³ad bud¿etowy
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Zadania w zakresie kultury fizycznej i sportu oraz utrzymania terenów rekreacyjnych, oraz obiektów i urz±dzeñ sportowych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Mityng Gwiazd na Rynku Ko¶ciuszki w dn. 22 maja 2022 r.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2fac7c09-9ad4-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00075861
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-03-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00011205/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.2 Organizacja imprezy sportowej - Mityng Lekkoatletyczny
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
www.miejskoaktywni.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, tj. miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/), oraz poczty elektronicznej okre¶lonej w rozdz I ust. 2 SWZ. 2. Ofertê oraz dokumenty sk³adane wraz z ofert±, Wykonawca sk³ada za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostêpnego na miniPortalu. Zamawiaj±cy w Formularzu do komunikacji wystêpuje pod nazw± odbiorcy: Bia³ostocki O¶rodek Sportu i Rekreacji. Komunikacja odbywa siê przy u¿yciu poczty elektronicznej ePUAP adres /BOSiRBialystok/SkrytkaESP.
3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do Formularza z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku. 4. Adres strony internetowej - www.miejskoaktywni.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.
2. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku wynosi 150 MB.
3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do Formularza z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku.
4. Identyfikator postêpowania dla danego postêpowania o udzielenie zamówienia dostêpne s± na Li¶cie wszystkich postêpowañ na miniPortalu.
5. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku udostêpnionego na miniPortalu.
6. Ofertê sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
7. Za datê przekazania oferty przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
8. Za datê przekazania zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na serwer pocztowy Zamawiaj±cego.
9. O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wp³yn± do Zamawiaj±cego, uwa¿a siê za dokumenty z³o¿one w terminie, je¶li ich czytelna tre¶æ dotrze do Zamawiaj±cego przed up³ywem tego terminu. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich z³o¿enia/wys³ania.
10. Zamawiaj±cy dopuszcza przesy³anie plików w formatach okre¶lonych w za³±czniku nr 2 do rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247), w szczególno¶ci: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt.
11. Postêpowanie odbywa siê w jêzyku polskim.
12. Podmiotowe ¶rodki dowodowe, przedmiotowe ¶rodki dowodowe oraz inne dokumenty lub o¶wiadczenia, sporz±dzone w jêzyku obcym przekazuje siê wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.
13. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od Wykonawcy.
14. Tre¶æ oferty musi byæ zgodna z wymaganiami Zamawiaj±cego okre¶lonymi w dokumentach zamówienia.
15. Wykonawca ma prawo z³o¿yæ tylko jedn± ofertê.
16. Dokumenty lub o¶wiadczenia sk³adane s± w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu lub o¶wiadczenia po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em.
17. Po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot udostêpniaj±cego zasoby, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów, które ka¿dego z nich dotycz±.
18. Po¶wiadczenie za zgodno¶æ z orygina³em elektronicznej kopii dokumentu lub o¶wiadczenia nastêpuje przy u¿yciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: www.miejskoaktywni.pl
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Bia³ostocki O¶rodek Sportu i Rekreacji (BOSiR) przetwarza dane zawarte w ofertach, znajduj±ce siê w publicznie dostêpnych rejestrach (KRS, CEIDG RP, KRK) w celu prowadzenia postêpowañ w sprawie zamówienia publicznego na postawie przepisów ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych. W¶ród tych informacji mog± pojawiæ siê dane, które na gruncie rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: „Ogólne Rozporz±dzenie” lub „RODO”), maj± charakter danych osobowych.
2. W ¶wietle powy¿szego BOSiR informuje, ¿e:
1) administratorem danych osobowych (dalej: „Administrator”) jest Bia³ostocki O¶rodek Sportu i Rekreacji, maj±cy swoj± siedziba przy ul. W³ókienniczej 4 w Bia³ymstoku (15-465) reprezentowany przez Dyrektora;
2) w sprawach zwi±zanych z Pani/Pana danymi proszê kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomoc± poczty tradycyjnej na adres wskazany powy¿ej b±d¼ email: iod@bosir.bialystok.pl;
3) dane osobowe zawarte w ofertach s± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze oraz nastêpuj±ce przepisy prawa: ustawa z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. Dz.U. 2019 poz. 2019), rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz.U. 2020 poz. 2415), ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tj. Dz.U. 2020 poz. 164 ze zm.);
4) celem przetwarzania danych osobowych jest prowadzenie w imieniu w³asnym postêpowañ o udzielenie zamówieñ publicznych. Przetwarzanie danych osobowych na potrzeby ww. postêpowañ mie¶ci siê w zakresie obowi±zków ustawowych BOSiR jako zamawiaj±cego w rozumieniu art. 4 ust. 1 ustawy PZP. Przetwarzanie tych danych jest niezbêdne, aby Zamawiaj±cy móg³ prawid³owo wype³niaæ na³o¿one na niego obowi±zki;
5) Pañstwa dane pozyskane w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane bêd± wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdy¿ co do zasady postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Odbiorc± Pañstwa danych osobowych bêd± upowa¿nieni pracownicy i wspó³pracownicy BOSiR, w tym osoby wchodz±ce w sk³ad komisji przetargowej. Ograniczenie dostêpu do Pañstwa danych, o których mowa wy¿ej mo¿e wyst±piæ jedynie w szczególnych przypadkach, je¶li jest to uzasadnione przepisami prawa. Ponadto odbiorc± danych zawartych w dokumentach zwi±zanych z postêpowaniem o zamówienie publiczne mog± byæ podmioty z którymi Zamawiaj±cy zawar³ umowy lub porozumienie na korzystanie z udostêpnianych przez niego systemów informatycznych w zakresie przekazywania lub archiwizacji danych. Zakres przekazania danych tym odbiorcom ograniczony jest jednak wy³±cznie do mo¿liwo¶ci zapoznania siê z tymi danymi w zwi±zku ze ¶wiadczeniem us³ug wsparcia technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorców tych obowi±zuje klauzula zachowania poufno¶ci pozyskanych w takich okoliczno¶ciach wszelkich danych, w tym danych osobowych;
6) Pañstwa dane osobowe bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego; macie Pañstwo prawo dostêpu do tre¶ci swoich danych oraz prawo ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania. Osobie fizycznej nie przys³uguje:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania jej danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PZP.262.2.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 391000 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie imprezy sportowej pn. „Mityng Gwiazd na Rynku Ko¶ciuszki” w dn. 22 maja 2022 r.
2. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie imprezy sportowej pn. „Mityng Gwiazd na Rynku Ko¶ciuszki” w dn. 22 maja 2022 r. – zwanej dalej Imprez±.
3. W zakres Imprezy wchodz± konkursy skoku wzwy¿ kobiet i mê¿czyzn, skoku o tyczce mê¿czyzn, pchniêcia kul± kobiet i mê¿czyzn.
4. Impreza musi spe³niaæ wymagania zawarte w przepisach przyznawania licencji zawodów PZLA w klasie imprezy MM.
5. Miejsce realizacji Imprezy: Rynek Ko¶ciuszki w Bia³ymstoku.
6. Zakres zamówienia obejmuje:
1) zapewnienie obs³ugi sêdziowskiej we wszystkich rozgrywanych konkurencjach, posiadaj±cej stosowne uprawnienia do sêdziowania zawodów w danej dyscyplinie,
a ich liczba i organizacja pracy powinna byæ zgodna z wymaganiami dotycz±cymi organizacji imprezy klasy MM;
2) zapewnienie udzia³u zawodników:
a) minimum 8 zawodników w konkurencji skoku wzwy¿ (kobiet i mê¿czyzn ³±cznie),
b) minimum 6 zawodników w konkurencji skoku o tyczce,
c) minimum 10 zawodników w konkurencji pchniêcia kul± (kobiet i mê¿czyzn ³±cznie),
przy czym zamawiaj±cy wymaga, aby w zawodach wziê³o udzia³ co najmniej 3 medalistów mistrzostw ¶wiata lub medalistów olimpijskich;
3) przygotowanie terenu zawodów zgodnie z planem usytuowania sprzêtów i urz±dzeñ stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ oraz przepisami PZLA dla imprezy klasy MM, podlegaj±cym ostatecznej akceptacji przez Zamawiaj±cego, w tym:
a) pomiar i wyznaczenie terenu zawodów przez geodetê,
b) urz±dzenie areny zawodów z podestów scenicznych z uwzglêdnieniem konieczno¶æ zniwelowania pochy³o¶ci wystêpuj±cej w miejscu organizacji Imprezy,
c) zapewnienie sprzêtu oraz instalacja urz±dzeñ niezbêdnych do przeprowadzenie zawodów, w tym: rozbiegów tartanowych, zeskoków, rzutni itp.,
d) zapewnienie oraz ustawienie trybun dla publiczno¶ci o ca³kowitej pojemno¶ci minimum 1100 miejsc siedz±cych,
e) wygrodzenie ca³ego terenu zawodów barierami metalowymi,
f) transport wyposa¿enia i urz±dzeñ przed oraz po zakoñczeniu realizacji Imprezy;
4) wyp³atê honorariów;
5) ubezpieczenie zawodników;
6) zakwaterowanie i wy¿ywienie zawodników – tak¿e w trakcie trwania zawodów;
7) bie¿±ca obs³uga techniczna terenu zawodów, w tym utrzymanie terenu zawodów,
w szczególno¶ci rozbiegów, zeskoków, rzutni, w stanie zapewniaj±cym prawid³owe przeprowadzenie zawodów;
8) wykonywanie niezbêdnych napraw i poprawek defektów powsta³ych w trakcie zawodów lub w wyniku nieprzewidzianych sytuacji;
9) zapewnienie profesjonalnego, certyfikowanego pomiaru wysoko¶ci i odleg³o¶ci, zgodnie z przepisami PZLA dla imprezy klasy MM;
10) przygotowanie, druk i przekazanie zawodnikom numerów startowych
w poszczególnych dyscyplinach;
11) zapewnienie sprzêtu nag³a¶niaj±cego wraz z obs³ug± w trakcie trwania Imprezy oraz obs³ug± spikersk± i muzyczn± zawodów;
12) zakup i przygotowanie nagród rzeczowych i trofeów (puchary, statuetki) dla zwyciêzców i zawodników bior±cych udzia³ w zawodach po uprzednim skonsultowaniu ich rodzaju i warto¶ci z Zamawiaj±cym, przy czym za zajêcie miejsca 1-3, zgodnie z wymogami Europejskiej Federacji Lekkoatletycznej dla danej klasy mityngu, powinny byæ przewidziane nagrody pieniê¿ne.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79952000-2 - Us³ugi w zakresie organizacji imprez
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-05-17 do 2022-05-24
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami
i ich znaczeniem:
cena ofertowa - 100 %,
ocena ofert w kryterium „cena ofertowa” nast±pi wed³ug nastêpuj±cego wzoru:
CC = (COF ÷ Co) x 100pkt
gdzie:
COF - najni¿sza cena ofertowa spo¶ród ofert nieodrzuconych,
Co - cena ofertowa oferty badanej.
Oferta mo¿e uzyskaæ w zakresie kryterium „cena ofertowa” maksymalnie 100 pkt.
2. Za ofertê najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta, która ³±cznie uzyska najwy¿sz± liczbê punktów.
3. Zamawiaj±cy zaokr±gli liczbê uzyskanych punktów do 2-ch miejsc po przecinku.
4. Za ofertê najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta, która uzyska najwiêksz± ³±czn± liczbê punktów za wszystkie kryteria oceny ofert.
5. Je¿eli nie mo¿na dokonaæ wyboru oferty, w sposób o którym mowa w pkt 4, Zamawiaj±cy wzywa Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym
przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê lub koszt.
6. W toku oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych ofert.
7. Niedopuszczalne jest prowadzenie miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± negocjacji dotycz±cych z³o¿onej oferty oraz, z uwzglêdnieniem art. 223 ust. 2 ustawy Pzp dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej tre¶ci.
8. Zamawiaj±cy poprawia w tek¶cie oferty omy³ki na podstawie art. 223 ust. 2 ustawy Pzp, niezw³ocznie zawiadamiaj±c o tym Wykonawcê, którego oferta zosta³a poprawiona.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. Zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym – nie dotyczy,
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, je¶li wynika to z odrêbnych przepisów – nie dotyczy,
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – nie dotyczy,
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – w celu potwierdzenia warunku, Wykonawca winien wykazaæ siê wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert w niniejszym postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie - co najmniej jednej us³ugi rodzajem i warto¶ci± odpowiadaj±c± przedmiotowi zamówienia. Przez us³ugi odpowiadaj±ce swoim rodzajem i warto¶ci± przedmiotowi niniejszego zamówienia uwa¿a siê organizacjê imprezy z udzia³em co najmniej 3 medalistów mistrzostw ¶wiata lub medalistów olimpijskich, o warto¶ci co najmniej 300 000,00 z³ brutto.
2. Warto¶ci pieniê¿ne wskazane w dokumentach, maj±ce na celu wykazanie spe³niania przez Wykonawców warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz zdolno¶ci technicznej lub zawodowej podane w walutach obcych, Zamawiaj±cy przeliczy na z³ote polskie wg ¶redniego kursu walut NBP z dnia zamieszczenia og³oszenia o niniejszym postêpowaniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. W przypadku wskazania warto¶ci pieniê¿nej w walucie obcej
nie obowi±zuj±cej w dniu opublikowania ww. og³oszenia, Zamawiaj±cy przeliczy warto¶æ na z³ote polskie wg ¶redniego kursu walut NBP z ostatniego dnia obowi±zywania tej waluty.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek udzia³u w postêpowaniu w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej okre¶lony w ust.1 pkt 4 - zostanie uznany za spe³niony, je¿eli jeden z cz³onków konsorcjum wyka¿e siê wykonaniem zamówieñ wymaganych w ust. 2 (stosuje siê to odpowiednio w przypadku polegania na innych podmiotach).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykonawca sk³ada o¶wiadczenie o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego.
2. Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp, przedstawienia o¶wiadczenia wymienionego w pkt 1, dotycz±cego tych podmiotów, potwierdzaj±cego, ¿e nie zachodz± wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postêpowania.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W zakresie warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
wykaz us³ug wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat,
a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których us³ugi te zosta³y wykonane (na lub wg za³. nr 5 do SWZ), oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
nie dotyczy5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w celu potwierdzenia, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu:1) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (na lub wg za³±cznika nr 4 do SWZ) - sk³ada ka¿dy Wykonawca do oferty,
2) o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy - sk³ada ka¿dy z Wykonawców do oferty,
3) o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdz. VIII ust. 1 SWZ - sk³ada ka¿dy z Wykonawców na wezwanie Zamawiaj±cego,
4) dokument, o którym mowa w rozdz. IX SWZ- sk³ada odpowiednio Wykonawca, który wykazuje spe³nienie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych odpowiednio w rozdz. VI SWZ - na wezwanie Zamawiaj±cego.
2. W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu polega na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, zobowi±zany jest do³±czyæ do oferty:
1) o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (na lub wed³ug za³±cznika nr 4 do SWZ),
2) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia (na lub wed³ug za³±cznika nr 6 do SWZ) lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.
Zobowi±zanie okre¶la w szczególno¶ci:
a) zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
b) sposób i okres udostêpnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu, udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
3. Podmiot, który zobowi±za³ siê do udostêpnienia zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawc±, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodê poniesion± przez zamawiaj±cego powsta³± wskutek nieudostêpnienia tych zasobów, chyba ¿e za nieudostêpnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
4. Dokumenty zawarte w ofercie:
1) formularz ofertowy (na lub wed³ug za³±cznika nr 2 do SWZ),
2) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy uprawnienie do podpisania oferty (np. KRS, CEiDG, uchwa³a zgromadzenia wspólników),
3) o¶wiadczenie Wykonawcy, o którym mowa w rozdz. VII ust. 2 SWZ (na lub wed³ug za³±cznika nr 4 do SWZ),
4) o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy, o którym mowa w rozdz. XI ust. 1 pkt 2 SWZ (je¿eli dotyczy),
5) dokumenty dotycz±ce podmiotu udostêpniaj±cego zasoby (je¿eli dotyczy):
a) o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w rozdz. XI ust. 2 pkt 2 SWZ (na lub wg za³. nr 6 do SWZ),
b) dokumenty, o których mowa w rozdz. XI ust.2 pkt 1 SWZ,
c) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy uprawnienie do podpisania dokumentów dotycz±cych podmiotu udostêpniaj±cego zasoby (np. KRS, CEiDG, uchwa³a zgromadzenia wspólników).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Sk³adanie ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (dotyczy wspólników spó³ki cywilnej oraz konsorcjum):1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia; w takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty),
2) dokument pe³nomocnictwa okre¶laj±cy jego zakres powinien byæ przed³o¿ony zgodnie z pkt 10,
3) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako reprezentant pozosta³ych – pe³nomocnikiem,
4) wype³niaj±c formularz ofertowy oraz inne dokumenty powo³uj±ce siê na „Wykonawcê” w miejscu „nazwa i adres Wykonawcy” nale¿y wpisaæ dane dotycz±ce Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie,
5) Wykonawcy ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-03-15 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 2. Ofertê oraz dokumenty sk³adane wraz z ofert±, Wykonawca sk³ada za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostêpnego na miniPortalu. Zamawiaj±cy w Formularzu do komunikacji wystêpuje pod nazw± odbiorcy: Bia³ostocki O¶rodek Sportu i Rekreacji. Komunikacja odbywa siê przy u¿yciu poczty elektronicznej ePUAP adres /BOSiRBialystok/SkrytkaESP.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-15 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
nie dotyczyINNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmuj±ca sprzeda¿ energii elektrycznej oraz ¶wiadczenie us³ug przesy³ania i dystrybucji energii elektrycznej z podzia³em na 2 zadania.
- dostawa gazu ziemnego (sprzeda¿ i us³uga dystrybucji) do siedziby Starostwa Powiatowego w Bia³ymstoku przy ul. Borsuczej 2 na 2025 rok.
- Wynajem fabrycznie nowego samochodu typu SUV
- "Prawne i praktyczne aspekty narzêdzi stosowanych w pracy socjalnej: projektu socjalnego, kontraktu socjalnego oraz rodzinnego wywiadu ¶rodowiskowego"
- Us³uga przegl±du, konserwacji i naprawy urz±dzeñ gastronomicznych i ch³odniczych
- Sprzeda¿ i dostawa artyku³ów miêsnych i drobiowych dla potrzeb tutejszego Domu.
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja wydarzenia pn. Edukacja nieformalna, kluczem w rozwoju osobistym i karierze zawodowej, finansowanego w ramach projektu: "Zbudowanie systemu koordynacji i (...)"
- "Kompleksowa obs³uga imprezy integracyjnej"
- Bie¿±ca obs³uga techniczna nieruchomo¶ci Ksi±¿nicy Pomorskiej im. Stanis³awa Staszica w Szczecinie
- "Kompleksowa organizacja miêdzynarodowej konferencji <<87. Posiedzenie Plenarne i Dzieñ Tematyczny Komitetu Wy¿szych Inspektorów Pracy (SLIC)>>".
- Spotkanie wigilijne dla pracowników Agencji Rozwoju Przemys³u S.A.
- Kompleksowa organizacja dwudniowego Seminarium dla cz³onków Wojewódzkiego Zespo³u Koordynacji do spraw wdra¿ania Zintegrowanej Strategii Umiejêtno¶ci 2030 w województwie lubelskim..
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.