Ogłoszenie z dnia 2021-06-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00048473/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-07
- 2021/BZP 00048473/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-07 (po zmianach)
- 2021/BZP 00048584/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-07
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00075903 z dnia 2021-06-08 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy artykułów mleczarskich oraz tłuszczy do Zakładu Karnego w Siedlcach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Siedlcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320472
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Piłsudskiego 47
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_siedlce@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zk_siedlce1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy artykułów mleczarskich oraz tłuszczy do Zakładu Karnego w Siedlcach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e601ee73-af07-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00075903
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00048075/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywne dostawy artykułów mleczarskich i tłuszczy do Zakładu Karnego w Siedlcach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00048473/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DKw.2232.1.2021.JR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 151815,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów mleczarskich oraz tłuszczy wyszczególnionych w poniższej
1. Mleko w proszku półtłuste; opakowanie jednostkowe do – 25 kg, 2 000 kg
2. Śmietana 18 % tłuszczu; opakowanie 0,4 litra, 600 l
3. Ser topiony kostka, mix smaków; opakowanie jednostkowe 100g, 500 kg
4. Ser topiony serdelek, mix smaków; opakowanie jednostkowe 100g, 600 kg
5. Twaróg półtłusty formowany hermetycznie; kostka 200g, 4 800 kg
6. Serek homogenizowany waniliowy; opakowanie jednostkowe 150g, 1 200 kg
7. Ser twardy krojony w plastry gr. 1 mm, typu ,,Gouda”; 300 kg
8. Serek smakowy typu ,,Fromage”; kostka 100g, 700 kg
9. Serek kanapkowy, naturalny; opakowanie jednostkowe 125g, 600 kg
10. Serek typu ,, wiejski” opakowanie jednostkowe 150g, 500 kg
11. Serek typu ,,Fromage”, mix smaków, kubek 80 g, 500 kg
12. Olej spożywczy rzepakowy; opakowanie jednostkowe 5 litrów, 2 500 l
13. Margaryna do smarowania pieczywa; opakowanie kostka 250g, zawartość tłuszczu min. 35%, 8 000 kg
14. Masło roślinne; opakowanie kostka 250g, zawartość tłuszczu min. 50%, 1600 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15410000-5 - Surowe oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15500000-3 - Produkty mleczarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 182017,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 186869,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 182017,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): OL-TRADE S.C. M. Olek, R. Pająk, D. Gorycki
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Michał Olek OL-Trade, Dariusz Gorycki OL-Trade, Ryszard Pająk DALLPOL PWH
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9452170691
7.3.3) Ulica: ul. Powstańców 127
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-670
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OL-TRADE S.C. MICHAŁ OLEK, ŁUKASZ PAJĄK , DARIUSZ GORYCKI
jakie przetargi wygrała firma
OL-TRADE S.C. MICHAŁ OLEK, ŁUKASZ PAJĄK , DARIUSZ GORYCKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 182017,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
2021-06-08 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Usługi serwisu oprogramowania Aplikacyjnego InfoMedica/AMMS
- Świadczenie usług pomocy prawnej dla Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
- "Przebudowa ul. Mieszka I i ul. Granicznej" w zakresie jezdni
- "Promocja projektu" w związku z realizacją projektu "Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce"
- Platforma hemodynamiczna.
- Szkolenia pracowników (1) z podziałem na trzy części
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa nabiału
- Sukcesywna Dostawa Żywności 2025
- Sukcesywna Dostawa Żywności
- Sukcesywne dostawy nabiału oraz jaj kurzych na potrzeby Zakładu Karnego w Barczewie
- "Dostawa mleka i przetworów mlecznych na potrzeby COZL" (znak postępowania: COZL/DZP/AW/3412/TP-40/25)
- Dostawy produktów mleczarskich, oraz jaj kurzych do Zakładu Karnego w Uhercach Mineralnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.