eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BełchatówBudowa stacji CNG wraz z bazą transportową, zapleczem socjalno administracyjnym oraz instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi/ 2025



Ogłoszenie z dnia 2025-01-30

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa stacji CNG wraz z bazą transportową, zapleczem socjalno administracyjnym oraz instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi/ 2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "EKO-REGION" sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590765381

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bawełniana 18

1.5.2.) Miejscowość: Bełchatów

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@eko-region.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.eko-region.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa stacji CNG wraz z bazą transportową, zapleczem socjalno administracyjnym oraz instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi/ 2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-11198f7d-4256-435b-aa1b-c5d2244e1ea5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00075987

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/eko-region

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/eko-region

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania szczegółowo opisane w Rozdziale XIII i XIV SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje szczegółowo opisane w Rozdziale II SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest wykonanie przez Wykonawcę robót budowlanych polegających na budowie na dz. o nr ewid. 25/19, 229/7, obręb 2 m. Bełchatów, stacji tankowania CNG wraz z bazą transportową i zapleczem socjalno-administracyjnym w Bełchatowie przy ul. Kwiatkowskiego (Łódzka Specjalna Strefa Ekonomiczna).

2. Przedmiot umowy, o którym mowa w pkt 1 winien być wykonany w oparciu o umowę (załącznik nr 4 do SWZ) oraz:
1) formularz ofertowy Wykonawcy wraz z kosztorysami ofertowymi sporządzonymi metodą kalkulacji szczegółowej, które stanowią załącznik nr 1 i nr 1a, 1b i 1c do umowy.
2) opis przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ i umowy.
3) dokumenty, które stanowią załącznik do nr 3 SWZ i umowy, tj.:
• Projekt architektoniczno-budowlany,
• Projekty techniczne (konstrukcyjny, drogowy, zjazdów, instalacji sanitarnej i gazowej, elektryczny),
• Kosztorysy nakładcze i przedmiary robót,
• Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.

3. W ramach przedmiotu zamówienia i wynagrodzenia umownego Wykonawca zobowiązany jest do wykonania:
a) Roboty budowlane:
• Przeprowadzenie na działce 25/19, obręb 0002 rozbiórki istniejących fundamentów z niedokończonej i zaprzestanej inwestycji wykonanej na podstawie decyzji nr 1111.2016 z dnia 07.11.2016r. wraz z przyłączeniami, a materiał z rozbiórki odpowiednio, zgodnie z przepisami, zagospodarować i zutylizować. Powierzchnia zabudowy to 1204 m² i długość fundamentów 160 m. Na części działki 25/19 (powierzchnia istniejących fundamentów) w obowiązującym planie miejscowym występuje strefa stanowiska archeologicznego,
• Przebudowa zjazdu Z1 oraz wykonanie i montaż bramy i szlabanu,
• Wykonanie dodatkowego zjazdu Z2 oraz wykonanie i montaż bramy i szlabanu,
• Przebudowa istniejącego zjazdu Z3 wraz z wykonaniem i montażem bramy i szlabanu,
• Utwardzenie terenu pieszo-jezdnego (nawierzchnia betonowa i kostka betonowa),
• Wykonanie miejsc postojowych w celu parkowania samochodów ciężarowych oraz w celu parkowania samochodów osobowych (geokraty),
• Wykonanie ogrodzenia dla nieruchomości - ogrodzenie systemowe, panelowe wyposażone w trzy bramy przesuwne, z możliwością sterowania zdalnego za pomocą pilota (jeden pilot dla każdej bramy); przęsła panelowe siatkowe na podmurówce ok. 25 cm i wysokości 200 cm ponad teren wraz ze słupkami łączącymi wykonanych z żelbetu prefabrykowanego o wymiarach 16x12x285 cm obsadzonych w gruncie i obetonowanych; panele systemowe wykonane jako panel 3D, grubość fi co najmniej 4mm, panele ocynkowane, pomalowane proszkowo na kolor ustalony z Zamawiającym; trzy bramy przesuwne o długości 8 – 8,7 m + przeciwwaga minimum 3 m każda – wypełnienie mają stanowić panele systemowe wykonane jako panel 3D, grubość fi co najmniej 4mm, panele ocynkowane, pomalowane proszkowo na kolor ustalony z Zamawiającym; bramy otwierane elektrycznie
z przycisków umiejscowionych w budynku portierni; bramy na rolkach, szczelnie dolegające do gruntu; przy zjeździe Z1 od strony portierni dodatkowo należy wykonać furtkę o szerokości minimum 120 cm w tym samym systemie co brama (wysokość dostosowana do wysokości bramy); przy furtce ma być zamontowany domofon z łącznością z budynkiem portierni),
• Wykonanie przy trzech zjazdach (Z1, Z2 i Z3) szlabanów z podziałem na dwa krótkie oraz przy zjazdach Z1 i Z2 dodatkowo wykonanie sygnalizacji świetlnej – zgodnie z opisem wskazanym w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do umowy,
• Budowa budynku portierni z pomieszczeniami biurowymi i socjalnymi wraz z urządzeniami budowlanymi, wykonany w konstrukcji kontenerowej; budynek posadowiony na płycie fundamentowej; budynek wyposażony w instalacje i urządzenia opisane w załączniku
do SWZ i nr 3 do umowy,
• Budowa budynku socjalno-administracyjnego wraz z urządzeniami budowlanymi wykonany w konstrukcji kontenerowej; budynek posadowiony na płycie fundamentowej; budynek wyposażony w instalacje i urządzenia opisane w załączniku do SWZ i nr 3 do umowy,
• Posadowienie na działce 25/19 jednego z dwóch zbiorników naziemnych na paliwo - olej napędowy klasy III, każdy o pojemności 5000l. Zbiornik posadowiony na płycie fundamentowej, monolitycznej, żelbetowej o wymiarach 3,20 x 3,20m i grubości 30 cm pod każdy zbiornik, posadowionej na uprzednio przygotowanej warstwie chudego betonu C8/10, odizolowanej za pomocą geomembrany PEHD gr. 1 mm,
• Posadowienie na działce 229/7 jednego z dwóch zbiorników naziemnych na paliwo - olej napędowy klasy III, każdy o pojemności 5000l. Zbiornik posadowiony na płycie fundamentowej, monolitycznej, żelbetowej o wymiarach 3,20 x 3,20m i grubości 30 cm pod każdy zbiornik, posadowionej na uprzednio przygotowanej warstwie chudego betonu C8/10, odizolowanej za pomocą geomembrany PEHD gr. 1 mm.
• Oświetlenie terenu,
• Wykonanie pięciu podejść zasilających pod stacje ładowania pojazdów elektrycznych, które należy zabezpieczyć przed uszkodzeniem parkujących samochodów – w sposób zaakceptowany przez Zamawiającego.
• Wykonanie myjni samochodowej w postaci płyty żelbetowej z betonu wodoodpornego i mrozoodpornego.
b) Instalacje do wykonania w terenie:
• Wodociągowa (z hydrantami),
• Kanalizacyjna,
• Deszczowa,
• Gazowa (gaz należy doprowadzić do stacji CNG oraz do budynku socjalno-administracyjnego),
• Elektryczna,
• CO i ciepła woda użytkowa (instalacje do wykonania w budynkach),
• Instalacja teletechniczna,
• Wentylacja mechaniczna i klimatyzacja (instalacje do wykonania w budynkach),
• Uziemienia.
c) Urządzenia technologiczne:
Dostawa i montaż stacji CNG posadowionej na płycie fundamentowej wraz z podłączeniem gazu, która ma:
1) zapewniać:
- Możliwość tankowania samochodów za pomocą dwustronnego dystrybutora z końcówkami NGV1+NGV2,
- Możliwość obserwacji za pomocą systemu stacji tankowania CNG,
- Możliwość zapoznania się z instrukcją obsługi w postaci piktogramów i tekstu,
- Możliwość umieszczenia wewnątrz obiektu dwóch sprężarek, osuszaczy, filtrów i aparatury kontrolno-pomiarowej,
2) posiadać następującą charakterystykę i parametry:
- Kontener CNG o klasie odporności REI 120 wyposażony w dwie sprężarki z ciśnieniem wydawczym do 25 MPa, oraz magazyn gazu o pojemności wodnej 5 m3,
- Wydajność kompresora ma wynosić 105 Nm3/h,
- Pojemność magazynowa zbiorników wewnętrznych – 590 kg,
- Ciśnienie wlotowe – 1,3 bar,
- Ciśnienie sprężania max. 330 bar,
- Rodzaj gazu zasilającego – gaz ziemny wysokometanowy,
- Możliwość ręcznego uruchomienia w dystrybutorze zaworu odcinającego
i wstrzymującego przepływ gazu do węża lub wyposażenie dystrybutora w manualny wyłącznik bezpieczeństwa umożliwiającego natychmiastowe wyłączenie urządzenia,
- Instalacja ma zapewnić usługę sprężenia gazu ziemnego do postaci CNG przez 6 dni w tygodniu, od poniedziałku do soboty w godzinach 6:00-18:00,
- Maksymalny pobór energii elektrycznej instalacji sprężającej nie może przekraczać 40kW/h,
- Dopuszcza się zastosowanie obudowy kontenerowej używanej w dobrym stanie technicznym przy zachowaniu parametrów pożarowych dla zastosowanych materiałów. Wymaga się aby urządzenia zamontowane wewnątrz stacji oraz dystrybutor były nowe bez śladów użytkowania.
- Stacja CNG ma być ogrodzona do wysokości 180 cm; ogrodzenie wykonane z paneli siatkowych (panel 3D, grubość fi co najmniej 4mm, panele ocynkowane, pomalowane proszkowo na kolor ustalony z Zamawiającym) i stalowych słupków (wysokość słupów dostosowana do wysokości ogrodzenia, wbetonowane w grunt betonem B25, słupki ocynkowane); ogrodzenie posiadające dwie bramy dwuprzęsłowe otwierane ręcznie (panel 3D, grubość fi co najmniej 4mm, panele ocynkowane, pomalowane proszkowo
na kolor ustalony z Zamawiającym); łączenie paneli do słupów w sposób trwały, brak możliwości łączenia na tzw. klipsy.
- Wykonawca zobowiązany jest do wykonania testów z wydajności stacji.
d) Zasilanie główne – budowa stacji transformatorowej Sn/nN (budowa zgodnie z opisem w załączniku do SWZ i nr 3 do umowy).
e) Wykonanie terenów zieleni – zgodnie z opisem wskazanym w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do umowy.

Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załącznikach do SWZ, tj.:
- opis przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ i umowy.
- dokumenty, które stanowią załącznik nr 3 do SWZ i umowy, tj.:
• Projekt architektoniczno-budowlany,
• Projekty techniczne (konstrukcyjny, drogowy, zjazdów, instalacji sanitarnej i gazowej, elektryczny),
• Kosztorysy nakładcze i przedmiary robót,
• Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę otrzyma 100,00 punktów.

Pozostali otrzymają liczbę punktów według wzoru:
Liczba punktów = Najniższa cena ofertowa / Cena badanej oferty x 100.

Maksymalna teoretyczna łączna ilość punktów do uzyskania przez Wykonawcę może wynieść: 100 pkt (cena).

Oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryterium) zostanie
uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
Komisja dokona obliczeń z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunki udziału w postępowaniu zostały opisane szczegółowo w Rozdziale VIII SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych szczegółowo opisano w Rozdziale X SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych szczegółowo opisano w Rozdziale X SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. do: 21.02.2025 r., godz. 11:00:00.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Łódzkim Banku Spółdzielczym O/ Bełchatów nr: 24 8965 0008 2001 0006 4288 0001 z dopiskiem: „Budowa stacji CNG wraz z bazą transportową, zapleczem socjalno-administracyjnym oraz instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi/ 2025”
Uwaga!
Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
a) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp;
b) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
c) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
d) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
e) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
f) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: ”EKO-REGION” sp. z o.o.
g) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Treść umowy i przesłanki jej zmiany zostały zawarte w projektach umów, które stanowią załącznik nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-21 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: platforma zakupowa: https://platformazakupowa.pl/pn/eko-region

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-21 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-03-22

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

I. Wizja lokalna:
1. Zamawiający przed złożeniem oferty wymaga od Wykonawców przeprowadzenia wizji lokalnej miejsca wykonania przedmiotu zamówienia, która jest niezbędna celem prawidłowego przygotowania oferty.
2. Wizja ma służyć sprawdzeniu miejsca i warunków wykonania przedmiotu zamówienia.
3. Zamawiający wyznacza termin wizji lokalnej w dniu 06.02.2025 r. o godzinie 10:00 w Bełchatowie przy ul. Kwiatkowskiego (zbiórka osób biorących udział w wizji lokalnej przy zjeździe na działkę 25/19 od strony zjazdu z ul. Czaplinieckiej).
4. Wykonawcy, którzy z przyczyn obiektywnych nie mogą uczestniczyć w wizji lokalnej w pierwszym terminie wyznaczonym przez Zamawiającego lub chcą odbyć wizję lokalną po raz drugi, mogą odbyć wizję w dniu 11.02.2025 r. o godzinie 10:00 w Bełchatowie przy ul. Kwiatkowskiego (zbiórka osób biorących udział w wizji lokalnej przy zjeździe na działkę 25/19 od strony
ul. Czaplinieckiej).
5. Wykonawca zobowiązany jest zgłosić Zamawiającemu chęć przeprowadzenia wizji lokalnej najpóźniej na jeden dzień przed terminem wizji pisemnie na adres e-mail: sekretariat@eko-region.pl.
6. Wykonawca otrzyma potwierdzenie odbycia wizji lokalnej u Zamawiającego podpisane przez osoby reprezentujące Wykonawcę i Zamawiającego – załącznik nr 13 do SWZ.
7. Zamawiający nie udziela odpowiedzi na pytania Wykonawców podczas wizji lokalnej.
8. Oferta Wykonawcy, który przed złożeniem oferty nie przeprowadzi wizji lokalnej, zostanie przez Zamawiającego odrzucona, zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18) ustawy Pzp.

II. Termin realizacji umowy:
1. Rozpoczęcie realizacji przedmiotu umowy w dniu protokolarnego przekazania placu wykonania przedmiotu umowy. Przekazanie placu nastąpi po spełnieniu warunków, o których mowa w § 8 umowy.
2. Zakończenie przedmiotu umowy w zakresie dostawy, montażu i uruchomienia stacji CNG musi nastąpić w terminie do 30.09.2025 roku (potwierdzeniem prawidłowego zamontowania i uruchomienia stacji CNG będzie uzyskanie przez Wykonawcę od Urzędu Dozoru Technicznego (UDT) akceptacji przebiegu rurociągu gazowego oraz po zakończeniu prac uzyskanie decyzji zezwalającej na eksploatację urządzenia), a w zakresie prac pozostałych termin ustala się na okres do 15 miesięcy licząc od protokolarnego przekazania placu wykonania przedmiotu umowy.
Szczegółowy opis terminu realizacji przedmiot zamówienia został określony
w § 7 umowy.

III. Przed podpisaniem Umowy Wykonawca wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5% wynagrodzenia całkowitego brutto.

IV. Podstawy wykluczenia postępowania:
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych:
a) w art. 108 ust. 1 Pzp;
b) w art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, tj.:
w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
c) w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o której mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 poz. 835).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.