Ogłoszenie z dnia 2022-03-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00339727/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-30
- 2022/BZP 00018030/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-13
- 2022/BZP 00026329/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-19
- 2022/BZP 00066908/01 - Wynik z dnia 2022-02-24
- 2022/BZP 00097007/01 - Wynik z dnia 2022-03-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Budowa instalacji OZE w budownictwie jednorodzinnym na terenie Miasta Ruda Śląska - etap III" - projektuj i buduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RUDA ŚLĄSKA
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miasta Ruda Śląska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515840
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Jana Pawła II 6
1.5.2.) Miejscowość: Ruda Śląska
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-709
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 / 244 90 94
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ruda-sl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rudaslaska.bip.info.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://rudaslaska.logintrade.net/zapytania_email,69981,f75a05a633faf7f830730fb20d60ee0b.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Budowa instalacji OZE w budownictwie jednorodzinnym na terenie Miasta Ruda Śląska - etap III" - projektuj i buduj2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bcb41cd9-689c-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00076027
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003560/25/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.25 Budowa instalacji OZE w budownictwie jednorodzinnym na terenie Miasta Ruda Śląska - etap III - projektuj i buduj
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
"Dofinansowanie do budowy instalacji OZE w budownictwie jednorodzinnym na terenie miasta Ruda Śląska - etap III"2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00339727/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AP.271.92.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4535525,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia dla części 1 jest Budowa instalacji fotowoltaicznych w ilości 142 sztuki. Zakres obejmuje m.in. następujące prace:- wykonanie skróconej dokumentacji projektowej określającej rodzaj instalacji, miejsce montażu oraz parametry techniczne i uzysk energii elektrycznej / cieplnej;
- montaż konstrukcji nośnej dla modułów fotowoltaicznych dostosowaną do rodzaju dachu i jego poszycia, a w przypadku montażu na gruncie odpowiedniej konstrukcji;
- montaż modułów fotowoltaicznych na konstrukcji nośnej;
- montaż inwertera;
- instalację niezbędnego okablowania. Wszystkie przewody powinny być prowadzone w odpowiednich osłonach/ korytkach. Przewody narażone na działanie warunków atmosferycznych muszą być odporne na działanie promieni UV,
- wykonanie połączenia instalacji PV z istniejącą instalacją elektryczną;
- wykonanie instalacji przeciwporażeniowej i przepięciowej;
- uruchomienie i rozruch wykonanej instalacji fotowoltaicznej;
- wykonanie niezbędnych nastaw w instalacji;
- wykonanie pomiarów i testów po montażu instalacji
- przeprowadzenie szkolenia z obsługi inwertera dla Użytkownika lub osoby przez niego wyznaczonej,
- w przypadku instalacji powyżej 6,5 kWp projekt instalacji należy uzgodnić z rzeczoznawcą ds. ppoż.
- przygotowanie niezbędnej dokumentacji dla Zakładu Energetycznego, z którym Użytkownik ma zawartą umowę kompleksową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 3588525,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia dla części 2 jest Budowa instalacji solarnych w ilości 14 sztuk. Zakres obejmuje m.in. następujące prace:- wykonanie skróconej dokumentacji projektowej określającej rodzaj instalacji, miejsce montażu oraz parametry techniczne i uzysk energii elektrycznej / cieplnej;
- wykonanie konstrukcji nośnej dla kolektorów słonecznych;
- montaż kolektorów słonecznych na konstrukcji nośnej;
- montaż zasobnika buforowego do ciepłej wody użytkowej;
- montaż pomp obiegowych;
- montaż rurociągu między kolektorem a zasobnikiem buforowym;
- wykonanie rurociągu solarnego zbiorczego;
- wypłukanie instalacji oraz wykonanie prób szczelności wykonanych rurociągów;
- zaizolowanie instalacji;
- napełnienie instalacji czynnikiem obiegowym oraz przeprowadzenie rozruchu instalacji;
- montaż zasilania elektrycznego i automatycznego sterowania układu solarnego;
- montaż czujników temperatury w kolektorach i zbiorniku buforowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 219000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia dla części 3 jest Budowa pomp ciepła w ilości 15 sztuk. Zakres obejmuje m.in. następujące prace:- wykonanie skróconej dokumentacji projektowej określającej rodzaj instalacji, miejsce montażu oraz parametry techniczne i uzysk energii elektrycznej / cieplnej;
- montaż pompy ciepła;
- montaż zasobnika buforowego do ciepłej wody użytkowej;
- przyłączenie pompy ciepła do istniejących instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, z włączeniem niezbędnych urządzeń do prawidłowego funkcjonowania instalacji;
- wykonanie uruchomienia i rozruchu instalacji;
- wykonanie prób eksploatacyjnych i nastaw instalacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 728000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 208774,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 208774,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 208774,93 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Skorut Systemy Solarne Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 351256064
7.3.3) Ulica: J. Wybickiego 71
7.3.4) Miejscowość: Myślenice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-400
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 208774,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Wykonywanie przeglądów technicznych oraz napraw urządzeń medycznych rehabilitacyjnych - znajdujących się w jednostkach organizacyjnych Fundacji ,,Unia Bracka", w zakresie wymaganym przez Ustawę o wyrobach medycznych z dnia 7 kwietnia 2022
- Usługa serwisowa sprzętu medycznego
- Sporządzenie wznowienia granic wraz z projektem podziału, projektów podziałów oraz ustalenie przebiegu granic działek ewidencyjnych między gruntami tworzącymi brzegi cieków naturalnych (...).
- "Sporządzenie planu ogólnego wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz opracowaniem ekofizjograficznym dla miasta Ruda Śląska"
- Dostawa materiałów opatrunkowych
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej w budynku przy ul. Kard. A. Hlonda 16 w Rudzie Śląskiej
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ PRZEBUDOWY DRÓG GMINNYCH (ULICE: MIODOWA, KORFANTEGO, TUWIMA, SPOKOJNA, POKOJU, DŁUGOSZA I ŻEROMSKIEGO)
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.