Og³oszenie z dnia 2024-01-29
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00274407/01 - Wynik z dnia 2024-04-06
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Wykonanie us³ugi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Niepo³omice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555370
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Plac Zwyciêstwa 13
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Niepo³omice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-005
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 122509413
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.topor@niepolomice.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.niepolomice.eu
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie us³ugi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ac65b7c3-beb1-11ee-9897-f6855eb846c0
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00076030
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-01-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00050102/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.3 Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów: z koszy ulicznych, przystankowych, placów zabaw oraz pojemników na psie odchody, z budynków gminnych, uprz±tniêcia odpadów z dzikich wysypisk
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://e-propublico.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem platformy on-line dzia³aj±cej pod adresem https://e-propublico.pl (dalej jako: ”Platforma”)
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce wymagania sprzêtowo – aplikacyjne pozwalaj±ce na korzystanie z Platformy:
a) sta³y dostêp do sieci Internet;
b) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),
c) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux,
d) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa - Platforma wspó³pracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich g³ównych przegl±darek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera),
e) w³±czona obs³uga JavaScript oraz Cookies
Zamawiaj±cy dopuszcza nastêpuj±cy format przesy³anych danych: pliki w formatach okre¶lonych odpowiednimi przepisami prawa, tj. m.in.: .doc, .docx, .txt, .xls, .xlsx, .ppt, .csv, .pdf, .jpg, .git, .png, .tif, .dwg, .ath, .kst, .zip, .rar, przy czym zaleca siê wykorzystywanie plików w formacie .pdf, .doc, .docx., .xlsx, .xml. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 80 MB, przy czym nie okre¶la siê limitu liczby plików
Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:
a) za³±czony i przes³any przez Wykonawcê za pomoc± Platformy plik oferty wraz z za³±cznikami, nie jest dostêpny dla Zamawiaj±cego i przechowywany jest na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej. Zamawiaj±cy otrzyma dostêp do pliku dopiero po up³ywie terminu otwarcia ofert;
b) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi przyporz±dkowan± do dokumentu elektronicznego datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wys³anym dokumencie w kolumnie ”Data przes³ania”;
c) o terminie przes³ania decyduje czas pe³nego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie
Ofertê, wraz ze stanowi±cymi jej integraln± czê¶æ za³±cznikami, sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej za po¶rednictwem Platformy, podpisan± kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e spe³nia wymogi okre¶lone w rozporz±dzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcê bêd± przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Zamawiaj±cy informuje, ¿e: 1) administratorem danych osobowych Wykonawcy jest GMINA NIEPO£OMICE, Pl. Zwyciêstwa 13 , 32-005 Niepo³omice. 2) odbiorcami przekazanych przez Wykonawcê danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym zostanie udostêpniona dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp; 3) dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y okres obowi±zywania umowy. Wykonawca jest zobowi±zany, w zwi±zku z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu, do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i zwi±zanych z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiaj±cy informuje, ¿e; 1) udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotycz±ce wyroków skazuj±cych i czynów zabronionych) w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do up³ywu terminu na ich wniesienie; 2) udostêpnianie protoko³u i za³±czników do protoko³u ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniaj±cych pochodzenie rasowe lub etniczne, pogl±dy polityczne, przekonania religijne lub ¶wiatopogl±dowe, przynale¿no¶æ do zwi±zków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotycz±cych zdrowia, seksualno¶ci lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postêpowania o udzielenie zamówienia; 3) w przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez Zamawiaj±cego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (zwi±zanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane s± dane osobowe jego dotycz±ce, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, zwi±zanych z przekazaniem jego danych osobowych do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcê od administratora kopii danych osobowych podlegaj±cych przetwarzaniu), Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia; 4) skorzystanie przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych), nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników; 5) w postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania; 6) w przypadku, gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporz±dzenia 2016/679
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy okre¶li³ wymagania dotycz±ce wydajno¶ci lub funkcjonalno¶ci, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie us³ugi polegaj±cej na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów z koszy ulicznych, przystankowych, placów zabaw oraz pojemników na psie odchody zlokalizowanych na terenie Gminy Niepo³omice wraz z wymian± worków oraz uporz±dkowaniem i utrzymaniem czysto¶ci wokó³ koszy i przekazywaniem odpadów zgodnie z hierarchi±
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawiera za³±cznik do SWZ "Opis Przedmiotu Zamówienia"
Wymagania o których mowa w art. 95 Pzp.
1. Poniewa¿ realizacja niniejszego zamówienia musi odbywaæ siê poprzez wykonywanie czynno¶ci
w warunkach okre¶lonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy – na rzecz
wykonawcy lub podwykonawcy, w miejscu i czasie wskazanym przez wykonawcê lub podwykonawcê – zamawiaj±cy, zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy pzp wymaga, zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych czynno¶ci wchodz±ce w tzw. koszty bezpo¶rednie na podstawie stosunku pracy. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonuj± czynno¶ci bezpo¶rednio zwi±zane z wykonywaniem us³ug objêtych przedmiotem zamówienia, czyli tzw. pracowników fizycznych w szczególno¶ci.:
1) operatorzy, kierowcy, ³adowacze,
2. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ustawy pzp. Wykonawca zobowi±zany jest do przed³o¿enia zamawiaj±cemu, na jego wniosek w terminie okre¶lonym we wniosku, dokumentów potwierdzaj±cych zatrudnienie osób wykonuj±cych czynno¶ci, o których mowa powy¿ej dokumentów w szczególno¶ci pisemnego o¶wiadczenia wykonawcy lub podwykonawcy potwierdzaj±cego, ¿e pracownicy wykonawcy lub podwykonawcy s± zatrudnieni na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – kodeks pracy z uwzglêdnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê (Dz. U. z 2021 r. poz. 1690). O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e czynno¶ci wymienione w pkt. 1 wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.
3. Uprawnienia zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez wykonawcê wymagañ, o których mowa w art. 95 ustawy pzp. zosta³y opisane w projekcie umowy bêd±cym za³±cznikiem do SWZ.
4. Sankcje z tytu³u niespe³nienia wymagañ, o których mowa powy¿ej zosta³y okre¶lone w projekcie umowy bêd±cym za³±cznikiem do SWZ
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90500000-2 - Us³ugi zwi±zane z odpadami
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów
90511000-2 - Us³ugi wywozu odpadów
90533000-2 - Us³ugi gospodarki odpadami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-04-01 do 2025-03-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 - Cena
2 - uprz±tniêcie nieczysto¶ci w przypadku wywrócenia lub przepe³nienia kosza z odpadami, w ci±gu maksymalnie 6 godzin
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty ¶rodowiskowe, w tym efektywno¶æ energetyczna przedmiotu zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: uprz±tniêcie nieczysto¶ci w przypadku wywrócenia lub przepe³nienia kosza z odpadami, w ci±gu maksymalnie 6 godzin
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty ¶rodowiskowe
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów z budynków gminnych.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawiera za³±cznik do SWZ "Opis Przedmiotu Zamówienia
Uwaga: Zamawiaj±cy zastrzega sobie konieczno¶æ oddzielnego fakturowania punktów z Tabeli 1 (Odbiorc± faktur s± poszczególne placówki o¶wiatowe, Nabywc± Gmina Niepo³omice, NIP 683 13 95 375).
Wymagania o których mowa w art. 95 Pzp.
1. Poniewa¿ realizacja niniejszego zamówienia musi odbywaæ siê poprzez wykonywanie czynno¶ci
w warunkach okre¶lonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy – na rzecz
wykonawcy lub podwykonawcy, w miejscu i czasie wskazanym przez wykonawcê lub podwykonawcê – zamawiaj±cy, zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy pzp wymaga, zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych czynno¶ci wchodz±ce w tzw. koszty bezpo¶rednie na podstawie stosunku pracy. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonuj± czynno¶ci bezpo¶rednio zwi±zane z wykonywaniem us³ug objêtych przedmiotem zamówienia, czyli tzw. pracowników fizycznych w szczególno¶ci.:
1) operatorzy, kierowcy, ³adowacze,
2. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ustawy pzp. Wykonawca zobowi±zany jest do przed³o¿enia zamawiaj±cemu, na jego wniosek w terminie okre¶lonym we wniosku, dokumentów potwierdzaj±cych zatrudnienie osób wykonuj±cych czynno¶ci, o których mowa powy¿ej dokumentów w szczególno¶ci pisemnego o¶wiadczenia wykonawcy lub podwykonawcy potwierdzaj±cego, ¿e pracownicy wykonawcy lub podwykonawcy s± zatrudnieni na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – kodeks pracy z uwzglêdnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê (Dz. U. z 2021 r. poz. 1690). O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e czynno¶ci wymienione w pkt. 1 wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.
3. Uprawnienia zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez wykonawcê wymagañ, o których mowa w art. 95 ustawy pzp. zosta³y opisane w projekcie umowy bêd±cym za³±cznikiem do SWZ.
4. Sankcje z tytu³u niespe³nienia wymagañ, o których mowa powy¿ej zosta³y okre¶lone w projekcie umowy bêd±cym za³±cznikiem do SWZ
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90500000-2 - Us³ugi zwi±zane z odpadami
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów
90511000-2 - Us³ugi wywozu odpadów
90533000-2 - Us³ugi gospodarki odpadami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-04-01 do 2025-03-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 - Cena - 60
2 - pojazd spe³niaj±cy normê EURO5 - 40
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty ¶rodowiskowe, w tym efektywno¶æ energetyczna przedmiotu zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: pojazd spe³niaj±cy normê EURO5
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty ¶rodowiskowe
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest us³uga polegaj±ca na uprz±tniêciu zalegaj±cych odpadów z miejsc nieprzeznaczonych do ich sk³adowania tzw. dzikich wysypisk
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawiera za³±cznik do SWZ "Opis Przedmiotu Zamówienia"
Wymagania o których mowa w art. 95 Pzp.
1. Poniewa¿ realizacja niniejszego zamówienia musi odbywaæ siê poprzez wykonywanie czynno¶ci
w warunkach okre¶lonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy – na rzecz
wykonawcy lub podwykonawcy, w miejscu i czasie wskazanym przez wykonawcê lub podwykonawcê – zamawiaj±cy, zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy pzp wymaga, zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych czynno¶ci wchodz±ce w tzw. koszty bezpo¶rednie na podstawie stosunku pracy. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonuj± czynno¶ci bezpo¶rednio zwi±zane z wykonywaniem us³ug objêtych przedmiotem zamówienia, czyli tzw. pracowników fizycznych w szczególno¶ci.:
1) operatorzy, kierowcy, ³adowacze,
2. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ustawy pzp. Wykonawca zobowi±zany jest do przed³o¿enia zamawiaj±cemu, na jego wniosek w terminie okre¶lonym we wniosku, dokumentów potwierdzaj±cych zatrudnienie osób wykonuj±cych czynno¶ci, o których mowa powy¿ej dokumentów w szczególno¶ci pisemnego o¶wiadczenia wykonawcy lub podwykonawcy potwierdzaj±cego, ¿e pracownicy wykonawcy lub podwykonawcy s± zatrudnieni na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – kodeks pracy z uwzglêdnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê (Dz. U. z 2021 r. poz. 1690). O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e czynno¶ci wymienione w pkt. 1 wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.
3. Uprawnienia zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez wykonawcê wymagañ, o których mowa w art. 95 ustawy pzp. zosta³y opisane w projekcie umowy bêd±cym za³±cznikiem do SWZ.
4. Sankcje z tytu³u niespe³nienia wymagañ, o których mowa powy¿ej zosta³y okre¶lone w projekcie umowy bêd±cym za³±cznikiem do SWZ
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90500000-2 - Us³ugi zwi±zane z odpadami
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów
90511000-2 - Us³ugi wywozu odpadów
90533000-2 - Us³ugi gospodarki odpadami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-04-01 do 2025-03-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 - Cena -
2 - uprz±tniêcia zalegaj±cych odpadów w ci±gu 3 dni od dnia zg³oszenia
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty ¶rodowiskowe, w tym efektywno¶æ energetyczna przedmiotu zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: uprz±tniêcia zalegaj±cych odpadów w ci±gu 3 dni od dnia zg³oszenia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty ¶rodowiskowe
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zdolno¶æ techniczna lub zawodowaO udzielenie zamówienia publicznego mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki, dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej. Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli dysponuje co najmniej 1 pojazdem przystosowanym do transportu odpadów(dotyczy 1, 3 czê¶ci zamówienia) oraz co najmniej jedn± kopark± (dotyczy 3 czê¶ci zamówienia)
Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
O udzielenie zamówienia publicznego mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki, dotycz±ce posiadania uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów. Warunek zostanie uznany za spe³niony je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e posiada
a) Posiada aktualny wpis do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej prowadzonej przez Burmistrza Miasta i Gminy Niepo³omice, zgodnie z przepisami art. 9b ustawy z dnia 13 wrze¶nia 1996 r. o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach (dotyczy 2 czê¶ci zamówienia)
b) Posiada aktualne zezwolenie na transport odpadów, które winno byæ wydane na podstawie obowi±zuj±cych przepisów prawa, w szczególno¶ci ustawy o odpadach i ustawy o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach lub wpis do (BDO) bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami. (dotyczy 1, 2 i 3 czê¶ci zamówienia).
c) Spe³nia wymagania z Rozporz±dzenia Ministra ¦rodowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegó³owych wymagañ w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci (Dz. U. z 2013 r., poz. 122) dotyczy 2 czê¶ci)
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych ( wykaz pojazdów ) - zadanie czê¶ciowe nr 1 i 3
Wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
Zezwolenie, wpis
- aktualny wpis do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej prowadzonej przez Burmistrza Miasta i Gminy Niepo³omice, zgodnie z przepisami art. 9b ustawy z dnia 13 wrze¶nia 1996 r. o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach (dotyczy 2 czê¶ci zamówienia)
- aktualne zezwolenie na transport odpadów, które winno byæ wydane na podstawie obowi±zuj±cych przepisów prawa, w szczególno¶ci ustawy o odpadach i ustawy o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach lub wpis do (BDO) bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami. (dotyczy 1, 2 i 3 czê¶ci zamówienia).
O¶wiadczenie o spe³nianiu wymagañ Rozporz±dzenia M¦
O¶wiadczenie o spe³nianiu wymagañ Rozporz±dzenia M¦ ( dotyczy zadanie czê¶ciowego nr 2)
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasobyZobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów ( je¶li dotyczy)
O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia
O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, sk³adane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp w zakresie wykazu dostaw, us³ug lub robót budowlanych, które wykonaj± wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ( je¶li dotyczy)
O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby
O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby ( je¶li dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty i powinno ono zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
1) postêpowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
2) wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia;
3) ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”O¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u”, o którym mowa w pkt. 9.1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia tre¶ci niniejszej umowy, wymagaj± aneksu (z wyj±tkiem opisanym w Cz. 2 pkt 3.9) sporz±dzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci. Zamawiaj±cy poza mo¿liwo¶ci± zmiany na podstawie art. 455 ustawy Pzp, przewiduje równie¿ mo¿liwo¶æ dokonania zmiany postanowieñ umowy w nastêpuj±cych przypadkach:1) zmiany obowi±zuj±cych przepisów prawnych, je¿eli w wyniku tych zmian konieczne bêdzie dostosowanie
2) zmiany zakresu prac, które wykonawca powierzy³ podwykonawcom, a które s± okre¶lone w z³o¿onej ofercie;
3) wprowadzenia do realizacji czê¶ci zamówienia przez podwykonawcê pomimo, ¿e Wykonawca nie dopu¶ci³ takiej mo¿liwo¶ci w tre¶ci oferty, za zgod± Zamawiaj±cego i z zachowaniem zasad dotycz±cych podwykonawców;
4) Wprowadzeniu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy proponowanych przez Zamawiaj±cego lub Wykonawcê je¿eli zmiany te s± korzystne dla Zamawiaj±cego
5) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, na uzasadniony wniosek Wykonawcy i pod warunkiem, ¿e zmiana ta wynika z okoliczno¶ci których wykonawca nie móg³ przewidzieæ na etapie sk³adania oferty i nie jest przez niego zawiniona, w szczególno¶ci gdy jest spowodowana:
a) zmian± umowy okre¶lon± w art. 455 Pzp ( po spe³nieniu przes³anek), a wp³ywaj±cych na termin wykonania robót.
6) Zmiany wynagrodzenia w przypadku zwiêkszenia lub zmniejszenia ilo¶ci punktów odbioru odpadów.
7) Zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany stawek op³at za przyjêcie odpadów w Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych i instalacjach komunalnych,
8) Zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany wysoko¶ci innych op³at wynikaj±cych wprost z przepisów prawa, a maj±cych istotny wp³yw na koszty ¶wiadczenia us³ugi,
9) Zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany prawa powszechnie obowi±zuj±cego maj±cego wp³yw na zasady odbierania.
10) Odst±pienia na wniosek Zamawiaj±cego od realizacji czê¶ci zamówienia i zwi±zanej z tym zmiany wynagrodzenia, pod warunkiem wyst±pienia obiektywnych okoliczno¶ci, których Zamawiaj±cy nie móg³ przewidzieæ na etapie przygotowania postêpowania, a które powoduj±, ¿e wykonanie przedmiotu zamówienia bez ograniczenia zakresu zamówienia, powodowa³oby dla Zamawiaj±cego niekorzystne skutki z uwagi na zamierzony cel realizacji przedmiotu zamówienia i zwi±zane z tym racjonalne wydatkowanie ¶rodków publicznych
Z uwagi na ograniczon± ilo¶æ znaków klauzule waloryzacyjne znajduj± siê w projekcie umowy
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmuj±ce, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-02-09 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê, wraz z za³±cznikami, nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy https://e-ProPublico.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-09 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-03-09
INNE PRZETARGI NIEPO£OMICE
- Sukcesywna dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych do Przedszkola Samorz±dowego im. ¶w. Kingi w Pod³ê¿u
- Dostosowanie stadionu MKS "Puszcza" Niepo³omice do wymogów rozgrywek ekstraklasowych - remont trybun
- Kompleksowa obs³uga w zakresie ratownictwa wodnego Krytej P³ywalni w Niepo³omicach
wiêcej: przetargi NIEPO£OMICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci zamieszka³ych na terenie Gminy Tczów oraz z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Kom (PSZOK) w Tczowie w roku 2025-postêp 2
- Opró¿nianie koszy ulicznych, kontenerów i pojemników na odpady w miejscach publicznych na terenie Gminy Czernichów
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Jemielno w roku 2025
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych powsta³ych i zebranych w budynkach i miejscach u¿yteczno¶ci publicznej na terenie Gminy Sêdziszów Ma³opolski w 2025 r.
- Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci zamieszka³ych, po³o¿onych na terenie Gminy Brañsk w 2025 r.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci zamieszka³ych na terenie Gminy Bia³opole
wiêcej: Us³ugi zwi±zane z odpadami »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.