Ogłoszenie z dnia 2025-01-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00590673/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-13
- 2024/BZP 00619726/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja oraz doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Mławie w formule zaprojektuj i wykonaj w ramach projektu pn. „Modernizacja oraz doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Mławie"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000302474
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Anny Dobrskiej 1
1.5.2.) Miejscowość: Mława
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpitalmlawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitalmlawa.ezamawiajacy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szpitalmlawa.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja oraz doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Mławie w formule zaprojektuj i wykonaj w ramach projektu pn. „Modernizacja oraz doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Mławie"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab4d90c8-07db-4db8-95e0-92967ca5cecc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00076045
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00249351/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wykonanie w trybie zaprojektuj, wybuduj i wyposaż zadania pn. "Modernizacja oraz doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Mławie oraz Pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00590673
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPZOZ ZP 328/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja oraz doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Mławie w formule zaprojektuj i wykonaj w ramach projektu pn. „Modernizacja oraz doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Mławie oraz Pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR w celu podniesienia jakości i dostępności do świadczeń zdrowotnych pacjentów SP ZOZ w Mławie”
2. Przedmiot zamówienia realizowany jest na podstawie umowy nr DOI/FM/SMPL/147/MDSOR/2023/1084/310 na udzielenie dotacji celowej na finansowanie realizacji inwestycji pn. „Modernizacja oraz doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Mławie oraz Pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR w celu podniesienia jakości i dostępności do świadczeń zdrowotnych pacjentów SP ZOZ w Mławie zawartej z Skarbem Państwa w imieniu którego działa Ministerstwo Zdrowia.
3. Zamawiający nie dzieli zamówienia na części.
Uzasadnienie braku podziału na części:
Zamawiający zdecydował, że przedmiotowe zamówienie nie zostało podzielone na części, ze względu na fakt, iż przedmiot zamówienia stanowi całość jako roboty budowlane polegające na modernizacji Szpitalnego Oddziału ratunkowego. Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na całość przedmiotu zamówienia. Podział tego zamówienia na części jest nieuzasadniony ekonomicznie i organizacyjnie. Podsumowując za udzieleniem zamówienia jednemu wykonawcy (bez podziału na części) przemawiają aspekty technologiczne i organizacyjne, gdyż całość prac objętych przedmiotowym zamówieniem publicznym składa się na jedno zadanie inwestycyjne jakim są roboty budowlane. Podzielenie zamówienia na części mogłoby zatem spowodować nadmierne trudności techniczne lub ryzyko braku skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia, co z kolei mogłoby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia, a także spowodować nadmierne koszty wykonania zamówienia (aspekt ekonomiczny”).
4. Termin realizacji:
a) Roboty budowlane wraz z niezbędnym wyposażeniem – do 20.11.2025r.
b) Wykonanie projektu – do 7 tygodni od daty zawarcia umowy (sporządzenia projektu, który zawierać będzie projekt architektoniczno-budowlany w zakresie wewnętrznej przebudowy SOR wraz z instalacjami, natomiast projekt zagospodarowania terenu w zakresie niezbędnych zezwoleń, uzgodnień i decyzji z gestorami zewnętrznymi w ciągu 15 tygodni od daty zawarcia umowy z Wykonawcą
5. Zamawiający przewiduje płatności miesięczne. Termin płatności: 45 dni od daty dostarczenia każdorazowo prawidłowo wystawionej faktury częściowej (miesięcznej) i końcowej (robót częściowych i końcowych). Wykonawca przekaże Zamawiającemu w ciągu 10 dni roboczych od daty zawarcia umowy, harmonogramu rzeczowo-finansowego przedstawiającego plan wykonania całości robót budowlanych (etapy prac) wraz z niezbędnym wyposażeniem, wykonania projektu i pozostałych prac wchodzących w zakres przedmiotu postępowania wraz z propozycją podziału na płatności w każdym miesiącu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
33100000-1 - Urządzenia medyczne
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
24111500-0 - Gazy medyczne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7789143,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9898323,17 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7789143,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIOŚ Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7743247227
7.3.3) Ulica: ul. Lokalna 31
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-410
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7789143,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-20SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z MŁAWY
- Zakup i dostawa płyt żelbetowych wraz z transportem i rozładunkiem
- Dostawę prefabrykatów betonowych wraz z transportem i rozładunkiem
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy ulic Piekiełko, Okrężna oraz Krajewo w Mławie
- Opracowanie dokumentacji wykonawczej na realizację zadań związanych z odprowadzeniem wody opadowej z terenów wokół ul. Mickiewicza, Kaplicznej, Przyrynek i Rynkowej oraz skweru
więcej: przetargi w Mławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa sieci wodociągowej do PSZOK w Tuszowie"
- "Remont Dworu w Stryszowie - dokończenie robót rozpoczętych w roku 2024."
- Remont drogi gminnej Sienna - Berdychów nr 290687K w km od 0+140,0 do km 0+416,2 w miejscowości Sienna, Gmina Gródek nad Dunajcem
- Budowa przedszkola gminnego w Charzykowach
- Zielona przestrzeń - utworzenie w przestrzeni publicznej terenów zieleni w Gminie Czernichów
- ZP/02/2025 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Cieninie Kościelnym
więcej: Gazy medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.