Ogłoszenie z dnia 2024-01-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00549006/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-13
- 2023/BZP 00562257/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa elementów informacji pasażerskiej
oraz zapewnienie prawidłowego funkcjonowania
systemu dynamicznej informacji pasażerskiej”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Związek Powiatowo-Gminny Grodziskie Przewozy Autobusowe
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 389450569
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 32a
1.5.2.) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-825
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@gpa.grodzisk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gpa.grodzisk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8634951.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa elementów informacji pasażerskiejoraz zapewnienie prawidłowego funkcjonowania
systemu dynamicznej informacji pasażerskiej”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-142ab831-9988-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00076150
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00077968/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 System informacji pasażerskiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00549006
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GPA.272.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.1.1 Wykonawca zobowiązuje się, za wynagrodzeniem:
2.1.1.1. Dostarczyć 40 szt. Lokalizatorów do pojazdów wraz z anteną w terminie do 2 stycznia 2024 r.;
2.1.1.2. Wdrożyć i udostępnić Zamawiającemu System dynamicznej informacji pasażerskiej (SDIP) w czasie rzeczywistym wykorzystującym 87 szt. lokalizatorów do pojazdów wraz z anteną posiadanych przez Zamawiającego oraz 40 szt. nowych lokalizatorów o których mowa powyżej (łącznie 127 lokalizatorów), zwany dalej „Systemem” w okresie od 1 stycznia 2024 r. do 31 grudnia 2024 r., na potrzeby publicznego transportu zbiorowego organizowanego przez Związek Powiatowo-Gminny Grodziskie Przewozy Autobusowe;
2.1.1.3. Udostępniony System ma być funkcjonalnie podzielony na dwie główne części:
2.1.1.3.1. Panel Dyspozytorski – którym posługiwać się będą pracownicy zarządzający komunikacją z ramienia Zamawiającego oraz Operatorowi przewozów, służący nadzorowi ruchu w czasie rzeczywistym, a także umożliwiający analizę zgromadzonych informacji o ruchu pojazdów i generowanie tabliczek przystankowych na podstawie rozkładów jazdy,
2.1.1.3.2. System Informacji Pasażerskiej (dalej jako SIP) – stanowiący dla pasażerów źródło informacji o najbliższych odjazdach komunikacji publicznej Zamawiającego, zarówno w ujęciu teoretycznym, jak i rzeczywistym – z uwzględnieniem panujących warunków drogowych.
2.1.1.4. Dostarczyć 9 szt. przystankowych tablic typu „MINI” wykonanych w technologii e-papieru do prezentowania informacji pasażerskiej;
2.1.1.5. Dostarczyć 2 szt. przystankowych tablic typu „MAXI” wykonanych w technologii e-papieru do prezentowania informacji pasażerskiej;
Szczegółowy opis zamówienia zawiera SWZ i załączniki w tym Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34924000-0 - Zmienne znaki informacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34970000-7 - Urządzenia monitorowania ruchu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1135849,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1135849,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1135849,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Operibus Sp.z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6322013075
7.3.3) Ulica: Jedności Narodowej 234/3
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-302
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1135849,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.