Ogłoszenie z dnia 2023-02-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00506891/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Powiatu Koneckiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT KONECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009389
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Staszica 2
1.5.2.) Miejscowość: Końskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-200
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: barbara.panek@konecki.powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/powiat-konecki/zamowienia-publiczne2
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Powiatu Koneckiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44bbcaff-8045-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00076180
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037119/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Powiatu Koneckiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00506891
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IM. 272.2.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 195121,95 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa nowych tablic rejestracyjnych, oraz odbiór i kasacja zużytych tablic rejestracyjnych dla Powiatu Koneckiego.
Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów dokumentów związanych z rejestracja (Dz.U.2022.1847).
Szczegółowe informacje dotyczące rodzaju i ilości tablic rejestracyjnych zawarto w tabeli poniżej:
Lp. Rodzaj tablic Ilość (w sztukach)
1. Tablice samochodowe zwyczajne jednorzędowe 21 000
2. Tablice samochodowe zwyczajne dwurzędowe 100
3. Tablice samochodowe indywidualne 80
4. Tablice samochodowe zabytkowe 40
5 Tablice samochodowe tymczasowe 200
6. Tablice motocyklowe zwyczajne 2 150
7. Tablice motocyklowe indywidualne 25
8. Tablice motocyklowe zabytkowe 15
9. Tablice motocyklowe tymczasowe 10
10. Tablice motorowerowe zwyczajne 1 320
11. Wtórniki tablic 450
Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt do odbioru i kasacji tablic złomowych przekazanych mu protokólarnie przez Zamawiającego i ponosi pełną odpowiedzialność za zabezpieczenie przekazanych tablic złomowych z chwilą ich przekazania.
Wykonawca każdorazowo na żądanie Zamawiającego jest zobowiązany do przedłożenia ważnego certyfikatu na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji zgodnie z warunkami technicznymi, określonymi w załączniku Nr 12 do Ministra Infrastruktury z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów dokumentów związanych z rejestracja (Dz.U.2022.1847).Przedmiot zamówienia będzie dostarczany Zamawiającemu sukcesywnie partiami w ilościach i terminach określonych przez Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązuje się wykonać, dostarczyć oraz odebrać wycofane tablice własnym środkiem transportu i na własny koszt w terminie nieprzekraczalnym 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zamówienia..
2.8.W związku z tym, że dostawa tablic rejestracyjnych odbywać się będzie sukcesywnie, każda dostarczana partia tablic rejestracyjnych powinna być poprzedzona badaniami niepełnymi, zgodnie z programem i zakresem określonym w załączniku nr 1 do wzoru umowy.
Na dostarczone tablice Wykonawca udzieli min. 36 miesięcznej gwarancji począwszy od dnia wydania tablic przez Zamawiającego. Dotyczy to każdej partii tablic rejestracyjnych. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń tablic powstałych w wyniku niewłaściwego użytkowania oraz przyczyn losowych.
Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik Nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30195000-2 - Tablice
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 498405,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 622705,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 498405,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "EUROTAB" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260018376
7.3.4) Miejscowość: Skarbimierzyce
7.3.5) Kod pocztowy: 72-002
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 498405,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 23 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
z zastrzeżeniem ust. 2 umowy.
2. W przypadku, gdy określone w § 1 ust. 3 umowy ilości tablic rejestracyjnych zostaną wyczerpane przed terminem o którym mowa w § 1 ust. 1 umowy, za termin wykonania umowy uznaje się dzień ostatniej dostawy.
INNE PRZETARGI Z KOŃSKICH
- Zakup wraz z dostawą świeżych owoców i warzyw
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą mięsa, drobiu oraz wędlin
- Zakup echokardiografu z funkcją echokardiografii przezprzełykowej
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej "Cichy Zakątek" w Końskich
- Dostawa samojezdnego urządzenia wielofunkcyjnego do prac komunalnych
- Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych
więcej: przetargi w Końskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYKONANIE I DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH
- Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze w 2025 roku
- "Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów"
- Zakup i dostawa tablic rejestracyjnych na okres od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Drawsku Pomorskim
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Starachowicach
więcej: Tablice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.