Ogłoszenie z dnia 2021-06-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00025858/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-31
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00076199 z dnia 2021-06-09 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Podziały nieruchomości, mapy do celów prawnych, z podziałem na trzy zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RYBNIK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255430
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 2
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 324392312
1.5.8.) Numer faksu: 324224124
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@um.rybnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.um.rybnik.eu/Default.aspx?Page=113&Id=ZP.271.14.20211.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Podziały nieruchomości, mapy do celów prawnych, z podziałem na trzy zadania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e6adcf46-8e20-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00076199
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000453/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Usługi w zakresie nieruchomości inne niż mieszkalne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00025858/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.14.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 948409,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 185000,00 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
wykonanie maksymalnie 100 podziałów nieruchomości w różnych celach (min. 70 podziałów); w zakresie podziału mieści się wykonanie wstępnego projektu podziału (w razie takiej konieczności), protokołu przyjęcia granic nieruchomości, wykazu synchronizacyjnego (jeżeli oznaczenie działek gruntu w ewidencji gruntów jest inne niż w księdze wieczystej), mapy z projektem podziału wraz z wykazem zmian gruntowych; sporządzane dokumenty powinny być opatrzone klauzulami wymaganymi przepisami prawa; w ramach wykonania jednego podziału należy przyjąć powstanie najwyżej trzech nowych działek geodezyjnych; wykonanie podziałów następować będzie na podstawie zleceń częściowych udzielanych w czasie trwania umowy. Jednorazowemu zleceniu częściowemu podlegać może jedna nieruchomość. Jednakże może wystąpić sytuacja, iż zostanie zleconych kilka nieruchomości do podziału w jednym zleceniu w zależności od obszaru podlegającego podziałowi. Należy przyjąć, iż w razie wykonania jednego podziału mogą powstać najwyżej trzy nowe działki geodezyjne.4.5.3.) Główny kod CPV: 70332000-7 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne
4.5.5.) Wartość części: 125000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
potwierdzenie na mapach z projektem podziału stanu faktycznego nieruchomości drogowej, maksymalnie 50 potwierdzeń (min. 35 potwierdzeń) w związku z art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 13 października 1998 r. – Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną; w zakresie potwierdzania stanu faktycznego nieruchomości drogowej mieści się: zamieszczenie oświadczenia uprawnionego geodety na mapie z projektem podziału, będącym w posiadaniu Zamawiającego, że mapa przedstawia stan urządzenia drogi i pasa drogowego na dzień 31 grudnia 1998 r. lub sporządzenie oświadczenia stanowiącego odrębne pismo, potwierdzające, że mapa z projektem podziału odzwierciedla stan zaprojektowanych do wydzielenia działek zajętych pod drogę na dzień 31 grudnia 1998 r.; wykonanie potwierdzeń następować będzie na podstawie zleceń częściowych udzielanych w czasie trwania umowy;4.5.3.) Główny kod CPV: 70332000-7 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne
4.5.5.) Wartość części: 10000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
wykonanie maksymalnie 100 map sytuacyjnych do celów prawnych (min. 70 map) obejmujących nieruchomość podlegającą regulacji stanu prawnego w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. – Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną, z adnotacją, iż mapa przedstawia stan urządzenia drogi i pasa drogowego na dzień 31 grudnia 1998 r.; sporządzane mapy powinny być opatrzone klauzulami wymaganymi przepisami prawa; wykonanie map następować będzie na podstawie zleceń częściowych udzielanych w czasie trwania umowy4.5.3.) Główny kod CPV: 70332000-7 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne
4.5.5.) Wartość części: 50000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142000,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 153750,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142000,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ERKART Tomasz Jakubowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6611997385
7.3.3) Ulica: Fredry 5
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142000,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12200,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12300,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12200,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi geodezyjne i kartograficzne Jerzy Dereń
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6421634113
7.3.3) Ulica: Dąbrówki 1b/21
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-210
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DEREŃ JERZY "USŁUGI GEODEZYJNE i KARTOGRAFICZNE"
jakie przetargi wygrała firma
DEREŃ JERZY "USŁUGI GEODEZYJNE i KARTOGRAFICZNE"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12200,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-15Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60900,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61500,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60900,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi geodezyjne i kartograficzne Jerzy Dereń
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6421634113
7.3.3) Ulica: Dąbrówki 1b/21
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-210
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DEREŃ JERZY "USŁUGI GEODEZYJNE i KARTOGRAFICZNE"
jakie przetargi wygrała firma
DEREŃ JERZY "USŁUGI GEODEZYJNE i KARTOGRAFICZNE"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60900,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-152021-06-09 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Wykonanie opinii sprawności technicznej przewodów kominowych w budynkach administrowanych przez AZB 2
- Czyszczenie przewodów kominowych w budynkach administrowanych przez AZB 2
- Dostawa soli drogowej luzem z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg
- Zapewnienie opieki zwierzętom na terenie Miasta Rybnika z podziałem na zadania
- Świadczenie usług w zakresie wykonywania badań i ocen zagrożenia radiacyjnego w Kopalniach PGG S.A.
- Comiesięczny wydruk 134 plakatów o rozmiarach 120 cm x 180 cm oraz ich wywieszenie w 67 dwustronnych gablotach informacyjnych usytuowanych na terenie Rybnika
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie inwentaryzacji, aktualizacji i wycen nieruchomości dla Wydziału Zarządzania Nieruchomościami na 2025 r."
- "Bieżące utrzymanie i eksploatacja szaletów miejskich zlokalizowanych na terenie miasta Legnica" - POWTÓRKA
- Wykonanie czynności związanych z zarządzaniem nieruchomościami oraz pełnienie roli wynajmującego w stosunku do lokali.Całkowita pow. użytkowa budynków - max. 190.497,88 m2. Całkowita pow. terenów - max. 592.706.53 m2.
więcej: Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.