Ogłoszenie z dnia 2022-03-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00052288/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Realizacja usługi w zakresie remontów bieżących i interwencyjnych w budynkach administrowanych przez Kościerskie TBS Spółka z o.o. - w branży elektrycznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Kościerskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191736968
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Świętojańska 5d
1.5.2.) Miejscowość: Kościerzyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-400
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 586863213
1.5.8.) Numer faksu: 586863213
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@ktbs.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ktbs.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.ktbs.com.pl/index.php/przetargi1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Sp. z o.o.
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja usługi w zakresie remontów bieżących i interwencyjnych w budynkach administrowanych przez Kościerskie TBS Spółka z o.o. - w branży elektrycznej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-75615530-8998-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00076208
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00052288/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KTBS.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 300877,87 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi w zakresie remontów bieżących i remontów interwencyjnych „w branży elektrycznej” w budynkach wyszczególnionych w załącznikach do projektu umowy położonych w Kościerzynie administrowanych przez Kościerskie TBS Sp. z o. o.Realizacja remontów bieżących i interwencyjnych w zakresie instalacji elektrycznej obejmuje:
1) Świadczenie usług całodobowego pogotowia technicznego w zakresie wykonywania we wszystkie dni tygodnia na klatkach schodowych, korytarzach piwnicznych, pralniach, suszarniach, placach zabaw i innych pomieszczeniach wspólnego użytku następujących prac z materiałów własnych Wykonawcy:
- Wymianę i uzupełnienie brakujących żarówek 230V i 24V (z żarnikiem wolframowym), wyłączników, puszek, gniazd, bezpieczników, opraw i innych urządzeń elektrycznych. W przypadku niesprawnego działania lampy ledowej z czujnikiem ruchu Wykonawca ma obowiązek zapewnić na własny koszt oświetlenie zastępcze do czasu otrzymania zlecenia na wymianę lampy na nową ledową.
- Naprawa, regulacja, wymiana automatów schodowych.
- Usuwanie uszkodzeń instalacji odgromowej (połączeń i złączek).
- Eliminowanie przepięć, zwarć, zabezpieczanie tablic licznikowych i skrzynek.
- Badanie oporności i skuteczności zerowania instalacji elektrycznej w częściach wspólnych budynków.
- Częściowa wymiana uszkodzonej instalacji elektrycznej.
- Utrzymanie instalacji elektrycznej na bieżąco we właściwym stanie technicznym zgodnie z obowiązującymi przepisami. W chwili wystąpienia awarii instalacji elektrycznej zagrażającej życiu lub zdrowiu Wykonawca ma obowiązek skutecznie zabezpieczyć miejsce awarii nawet gdyby należało zerwać plombę na mieszkanie i odciąć zasilanie elektryczne. W ostateczności Wykonawca może odciąć zasilanie elektryczne budynku. Dla zachowania bezpieczeństwa Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć skrzynki elektryczne przed dostępem osób trzecich.
- Wykonanie napraw od złącza ZK do bezpieczników lokali oraz na obwodzie administracyjnym dla zapewnienia ciągłości zasilania.
- Sprawdzenie sprawności przedmiotu zamówienia co najmniej raz w miesiącu.
Po wykonanych robotach Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia miejsca wykonywania robót do stanu pierwotnego (otynkować wymalować itp.)
2) Wykonanie drobnych robót remontowych w budynkach objętych postępowaniem realizowane na podstawie oddzielnych zleceń w branży elektrycznej.
Drobne roboty remontowe zostaną rozliczone kosztorysem powykonawczym przy zastosowaniu wycen jednostkowych i składników cenotwórczych zgodnych z ofertą przetargową Wykonawcy.
Podstawą do sporządzenia kosztorysu będą KNR-y. Materiały i urządzenia nie występujące w S.I.C.B „ORGBUD-SERWIS” będą rozliczane wg faktur zakupu.
Wykaz obiektów wraz z ich opisem stanowi załącznik nr 1 do projektu umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych
4.5.5.) Wartość części: 250284,11 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi w zakresie remontów bieżących i remontów interwencyjnych „w branży elektrycznej w zakresie instalacji domofonowej” w budynkach wyszczególnionych w załącznikach do projektu umowy położonych w Kościerzynie administrowanych przez Kościerskie TBS Sp. z o. o. w zakresie określonym w projekcie umowy.Realizacja remontów bieżących i interwencyjnych w zakresie instalacji domofonowej obejmuje:
1) Świadczenie usług całodobowego pogotowia technicznego we wszystkie dni tygodnia, które polegają na utrzymaniu w stałej sprawności eksploatacyjnej instalacji domofonowej i wszystkich urządzeń przynależnych oraz wykonywanie następujących prac:
a) Usuwanie awarii obwodu instalacji domofonowej oraz ujawnionych usterek na bieżąco poprzez:
- Sprawdzenie wywołania poszczególnych abonentów.
- Sprawdzenie słyszalności między bramofonem a poszczególnymi unifonami.
- Regulacja poziomów wejściowych i wyjściowych wzmacniacza małej częstotliwości.
- Regulację sprzężeń (przydźwięków).
- Sprawdzenie i regulacja generatora sygnału dźwiękowego.
- Sprawdzenie i regulacja zasilacza sieciowego.
- Sprawdzenie i regulacja elektrozaczepów.
- Wymianę żarówek podświetlających listy lokatorów z materiałów własnych Wykonawcy.
b) Naprawę lub wymianę układu elektronicznego wzmacniacza, zasilacza, wymianę wkładek mikrofonowych z materiałów własnych Wykonawcy wraz z usuwaniem ujawnionych usterek na bieżąco.
c) Naprawę tablic przywoławczych - bramofonów, usuwanie ujawnionych usterek na bieżąco.
d) Naprawa lub wymiana elektrozaczepów na bieżąco z materiałów własnych Wykonawcy.
Wykonawca ma obowiązek wykonać wszelkie niezbędne naprawy w terminie 24 godzin od momentu otrzymania zgłoszenia awarii.
W obowiązkach Wykonawcy jest również każdorazowo na zgłoszenie Zamawiającego dokonywanie aktualizacji list abonentów na tablicy lub w pamięci elektronicznej domofonu.
Sprawdzenie sprawności przedmiotu zamówienia co najmniej raz w miesiącu.
Wykaz obiektów wraz z ich opisem stanowi załącznik 1 do projektu umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 50603,76 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 163462,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 174532,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 163462,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Elektroinstalacyjnych MAT-AS Mateusz Płotka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891931612
7.3.3) Ulica: Pogodna 1
7.3.4) Miejscowość: Stężyca
7.3.5) Kod pocztowy: 83-322
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład usług elektroinstalacyjnych MAT-AS Mateusz Płotka
jakie przetargi wygrała firma
Zakład usług elektroinstalacyjnych MAT-AS Mateusz Płotka
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 163462,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36174 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36174 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36174 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Elektryczno - Budowlano - Handlowe MA-TEX Ryszard Malinowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5551178883
7.3.4) Miejscowość: Mały Klincz 12A
7.3.5) Kod pocztowy: 83-400
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI ELEKTRYCZNO-BUDOWLANO-HANDLOWE "MA-TEX" RYSZARD MALINOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI ELEKTRYCZNO-BUDOWLANO-HANDLOWE "MA-TEX" RYSZARD MALINOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36174 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z KOŚCIERZYNY
- DZP/48/24 ODBIÓR, TRANSPORT I UTYLIZACJA ODPADÓW KOMUNALNYCH
- DZP/46/24 DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH
- Udzielenie schronienia osobom bezdomnym - Świadczeniobiorcom Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kościerzynie z podziałem na 2 części
- Opracowanie planu ogólnego miasta Kościerzyna
- Budowa drogi leśnej nr 189 o nazwie ZABRODY-PODRĄBIONA na terenie Leśnictwa Zabrody i Podrąbiona
- "Dostawa sprzętu komputerowego do wyposażenia pracowni kształcenia zawodowego branży HGT w PZS nr 2 w Kościerzynie"
więcej: przetargi w Kościerzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konserwację wraz z wykonywaniem napraw i czynności całodobowych pogotowia technicznego w budynkach Zamawiającego w Warszawie
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w miejscowości Człopa
- Modernizacja i przebudowa instalacji elektrycznej w budynku Białowieskiej Stacji Geobotanicznej UW
- INSTALACJA PANELI FOTOWOLTAICZNYCH I POMP CIEPŁA - II ETAP
- Modernizacja instalacji oświetlenia boiska i trybun Stadionu Miejskiego w Bielsku - Białej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa boiska piłkarskiego (...)- w systemie zaprojektuj i buduj.
- Rozbudowa i przebudowa ZSP w Kurnosie Drugim
więcej: Inne instalacje elektryczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.