Ogłoszenie z dnia 2022-03-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00079949/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-09
- 2022/BZP 00083451/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-11
- 2022/BZP 00135688/01 - Wynik z dnia 2022-04-26
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Ochrona fizyczna nieruchomości w Krasiczynie i Baranowie Sandomierskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: AGENCJA ROZWOJU PRZEMYSŁU SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006746410
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Nowy Świat 6/12
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@arp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.arp.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochrona fizyczna nieruchomości w Krasiczynie i Baranowie Sandomierskim
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6698485e-9bb3-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00076224
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zakupy.arp.pl/app/login3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zakupy.arp.pl/app/login
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja odbywa się przy użyciu Platformy Zakupowej Marketplanet OnePlace https://zakupy.arp.pl/app/login
2. Szczegółowe informacje dotyczące korzystania z Platformy Zakupowej, procesu zakładania konta i logowania się zostały zawarte
w instrukcji udostępnionej na platformie w zakładce: „Regulacje i procedury procesu zakupowego”.
3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być
zgodny z wymaganiami określonymi w aktach wykonawczych do Pzp.
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub
wniosku oraz do komunikacji wynosi 100 MB.
5. Zalecane formaty plików: .pdf, .doc, .xlsx, .zip.
6. Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne opisano w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Opisano w zał. nr 12 do projektu umowy stanowiącego zał. nr 2 do SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Opisano w zał. nr 12 do projektu umowy stanowiącego zał. nr 2 do SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BAZ.263.8.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony fizycznej wraz z usługami towarzyszącymi w Zespole Zamkowo-Parkowym w Krasiczynie oraz w Zespole Zamkowo-Parkowym w Baranowie Sandomierskim.
Szczegółowy opis przedmiotu oraz warunki realizacji zamówienia zawarto w zał. nr 1 i 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującym kryterium: cena oferty brutto - 100%.
W kryterium tym zostanie zastosowany wzór:
(najniższa cena brutto oferty / cena brutto badanej oferty) x 100 pkt x 100%.
2. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Zamawiający wymaga wykazania spełniania następujących warunków dotyczących:1) posiadania uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej: wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada ważną koncesję upoważniającą do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, realizowanej w formie ochrony fizycznej, wydanej na podstawie ustawy z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1995);
2) zdolności zawodowej:
a) wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonuje) co najmniej jedno zamówienie polegające na świadczeniu całodobowej usługi ochrony fizycznej obiektu zabytkowego, o wartości co najmniej 1.000.000,00 zł brutto (słownie: jeden milion złotych);
b) wykonawca musi wykazać, że skieruje do realizacji zamówienia:
minimum jedną osobą posiadającą licencję pracownika ochrony I stopnia;
minimum jedną osobą posiadającą licencję pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia;
patrol interwencyjny lub Specjalną Uzbrojoną Formację Ochronną (SUFO) - wewnętrzne służby ochrony oraz przedsiębiorców, którzy uzyskali koncesje na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, posiadających pozwolenie na broń na okaziciela, wydane na podstawie odrębnych przepisów.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki mogą zostać spełnione przez jednego wykonawcę lub łącznie przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1), będzie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
4. Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1 ppkt 2), może polegać na zdolnościach zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór stanowi zał. nr 4 do SWZ);
2) oświadczenie każdego wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia o niepodleganiu wykluczeniu i odpowiednio spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór stanowi zał. nr 4 do SWZ);
3) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby (zał. nr 4 do SWZ) - w przypadku polegania na zdolnościach podmiotu udostępniającego zasoby.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) ważna koncesja upoważniająca do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, realizowanej w formie ochrony fizycznej, wydanej na podstawie ustawy z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia;
2) wykazu usług wykonanych lub nadal wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wraz z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane/są nadal wykonywane;
3) dowody określające, czy usługi zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami są:
a) referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane,
b) jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w lit. a) - oświadczenie wykonawcy.
W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
4) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
5) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia (zał. nr 5 do SWZ) lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy - jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z KRS, CEIDG lub innego właściwego rejestru.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna);2) oświadczenie każdego wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia o niepodleganiu wykluczeniu i odpowiednio spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór stanowi zał. nr 4 do SWZ);
3) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (zał. nr 6 do SWZ).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Określone w załączniku nr 2 do SWZ "Projekt umowy".7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-16 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem: https://zakupy.arp.pl/app/login
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-16 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-14
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający określa termin wykonania zamówienia: 24 miesiące liczone od dnia 01.05.2022 rINNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonywanie w okresie 12 miesięcy usług sprzątania i czyszczenia w pomieszczeniach zajmowanych przez zamawiającego głównie w budynku położonym przy Alejach Jerozolimskich 181C w Warszawie
- Kompleksowa obsługa z zakresu automatyki i elektryki obiektów hydrotechnicznych Zarządu Zlewni w Gliwicach (diagnostyka i usuwanie awarii oraz skutków tych awarii).
- Opracowanie koncepcji zmiany zagospodarowania terenu zieleni przy ul. Oś Królewska na odcinku od ul. Sarmackiej do ul. Kieślowskiego
- System do neutralizacji i wspomagania procesów technologicznych
- Usługa organizacji i przeprowadzenia 80 godzin lekcyjnych indywidualnego kursu języka angielskiego, niemieckiego, hiszpańskiego, włoskiego w trybie ON-LINE z native speakerem
- Dostawa produktów leczniczych rozliczanych z pakietu chemioterapii określonych w 10 pakietach.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług i dostaw na potrzeby organizacji wydarzenia Antidotum Airshow Leszno 2025 (II)
- Świadczenie całodobowej, stałej, bezpośredniej, fizycznej ochrony osób i mienia,monitoring sygnałów alarmowych, interwencja samochodowej grupy interwencyjnej
- Usługa ochrony fizycznej i elektronicznej budynku RDLP w Toruniu
- OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA SĄDU REJONOWEGO DLA WARSZAWY-MOKOTOWA W WARSZAWIE, USŁUGA KONWOJOWANIA PIENIĘDZY I INNYCH WARTOŚCI PIENIĘŻNYCH ORAZ OBSŁUGI SZATNI
- Usługa ochrony osób i mienia, monitoring wraz z konserwacją systemów antywłamaniowych i przeciwpożarowych w obiektach OR KRUS w Warszawie i podległych PT
- Świadczenie usługi całodobowej ochrony obiektu oraz terenu Teatru Miejskiego im. Witolda Gombrowicza w Gdyni przy ul. Bema 26 na rok 2025 i 2026
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.