Ogłoszenie z dnia 2021-06-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00046524/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-05
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00076247 z dnia 2021-06-09 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
SUKCESYWNE DOSTAWY GLINY
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "EKO DOLINA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191680713
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Parku Krajobrazowego 99
1.5.2.) Miejscowość: Łężyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-207
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: +48 58 672 50 00
1.5.8.) Numer faksu: +48 58 672 74 74
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ekodolina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ekodolina.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ekodolina1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SUKCESYWNE DOSTAWY GLINY2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e841eb14-ad8d-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00076247
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00046524/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP-P/10/2021/glina
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 320000 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 220000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy gliny do wykonania warstwy mineralnej na skarpach kwatery B2 w łącznej ilości 8.800 Mg +/- 20 Mg, jednak nie mniejszej niż 1000 Mg (minimum świadczenia) za pomocą samochodów samowyładowczych. Rozładunek odbywać się będzie w godz. 7:00-15:00 (od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem sobót, niedziel oraz dni ustawowo wolnych od pracy). Ilość dostarczonej gliny ustalana będzie na podstawie wskazań wagi samochodowej Zamawiającego.
Dla potrzeb zamówienia pojęcie Glina (przedmiot dostaw) oznacza grunty średnio spoiste i zwięzłe spoiste w rozumieniu normy PN-B-02480. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia gliny o parametrach określonych w ww. normie o parametrach określonych wyłącznie dla glin piaszczystych, gliny, glin piaszczystych zwięzłych i glin zwięzłych. Dostarczenie Gliny o innych parametrach stanowi nienależyte wykonanie dostawy. Glina taka jest gliną wadliwą co do jakości. Zamawiający uprawniony jest do nie objęcia adresowanymi do Wykonawcy zamówieniami ilości Gliny wskazanej jako maksymalna, w takiej sytuacji Wykonawcy nie przysługują względem Zamawiającego żadne roszczenia na przykład o wykonanie niniejszej umowy w całości, o odszkodowanie, o zapłatę, których podpisując niniejszą umowę się zrzeka.
Transport zapewnia Wykonawca. Miejsce dostaw: Eko Dolina Sp. z o.o., Łężyce, Al. Parku Krajobrazowego 99, 84 – 207 Koleczkowo.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14200000-3 - Piasek i glina
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 238669,20
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 238669,20
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 238669,20
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Prywatna Wielobranżowa ,,Stachtrans” Stanisław Milewczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 588-141-96-86
7.3.3) Ulica: ul. Oliwska 48
7.3.4) Miejscowość: Kielno
7.3.5) Kod pocztowy: 84-208
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA PRYWATNA WIELOBRANŻOWA "STACHTRANS" Stanisław Milewczyk
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA PRYWATNA WIELOBRANŻOWA "STACHTRANS" Stanisław Milewczyk
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 238669,20
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2021-06-09 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.