Ogłoszenie z dnia 2021-06-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00059876/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-20
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00076256 z dnia 2021-06-09 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zagospodarowanie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811195875
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szczecińska 5
1.5.2.) Miejscowość: Gryfino
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 91 416 30 51
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pukgryfino.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pukgryfino.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://https://pukgryfino.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Usługi komunalne, pogrzebowe, remontowe i budowlane, wodociągowe, kanalizacyjne oraz laboratorium
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-23217112-b948-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00076256
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00059876/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3.TP.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 850000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług zagospodarowania odpadów komunalnych pochodzących z terenu Gminy Gryfino – odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych - frakcji „niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne” - odpady o kodzie 20 03 01 – niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, określoną w obowiązujących przepisach prawa, w szczególności art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r. poz. 797).
Transport odpadów z punktu przeładunkowego zlokalizowanego w obrębie składowiska odpadów komunalnych Gryfino-Wschód (dz. nr 96/16 obręb Wełtyń II, Gmina Gryfino) i związane z nim koszty dostarczenia odpadów do instalacji zagospodarowania odpadów leżą po stronie Wykonawcy.
Wykonawca obowiązany jest do zagospodarowania odebranych od Zamawiającego odpadów, stanowiących przedmiot zamówienia w ramach Umowy w instalacji komunalnej, zgodnie z art. 29a ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r. poz. 797).
Wykonawcy prowadzący instalacje komunalne, o których mowa w art. 35 ust. 6
pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r. poz. 797) są obowiązani do przekazywania Zamawiającemu informacji o przekazanych im przez niego odpadach, które poddali procesowi przygotowania do ponownego użycia, recyklingu lub przekazali w tym celu innemu posiadaczowi odpadów, zgodnie
z art. 9oa ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku
w gminach (Dz. U. z 2020 r. poz. 1439).
W celu określenia wartości zamówienia Zamawiający wskazuje przewidywaną/szacunkową ilość odpadów do zagospodarowania przez Wykonawcę
w okresie objętym niniejszym postępowaniem – 2100 Mg.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości odpadów przeznaczonych do zagospodarowania w ramach zamówienia – wielkość podana powyżej jest ilością szacunkową, natomiast rzeczywiste ilości odpadów przeznaczonych do zagospodarowania będą wynikały z aktualnych potrzeb Zamawiającego.
Wskazana powyżej przewidywana ilość odpadów przeznaczonych do zagospodarowania w ramach niniejszego zamówienia nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń w przypadku zmniejszenia ilości odpadów przekazanych przez Zamawiającego do zagospodarowania w trakcie realizacji umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania, jednakże Zamawiający gwarantuje przekazanie ilości odpadów do zagospodarowania na poziomie 50% szacunkowej ilości odpadów wskazanej powyżej.
Wykonawca obowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu comiesięcznych informacji zawierających dane o:
masie odpadów przyjętych do zagospodarowania w danym miesiącu,
z wykazaniem mas odpadów z poszczególnych transportów, wraz ze wskazaniem instalacji, do której odpady te zostały przekazane,
sposobie zagospodarowania odpadów, ustalonym w oparciu o wykazy procesów odzysku i unieszkodliwiania odpadów, określone w załączniku
nr 1 i 2 do ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r.
poz. 797) lub w akcie odpowiednim.
Informacje, o których mowa powyżej, będą przekazywane przez Wykonawcę
w terminie 7 dni od zakończenia danego miesiąca, w formie pisemnej, z podpisem osoby sporządzającej oraz w formie elektronicznej, uzgodnionej z Zamawiającym.
Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie odebranymi odpadami, zgodnie obowiązującymi w tym zakresie z przepisami.
Minimalna częstotliwość odbioru odpadów: 2 razy w tygodniu po minimum 7 Mg
w jednym transporcie z możliwością kumulacji ilości w jednym transporcie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 961632,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 961632,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 961632,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO-MYŚL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5971516364
7.3.4) Miejscowość: Dalsze 36, 74-300 Myślibórz
7.3.5) Kod pocztowy: 74-300
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 961632,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
2021-06-09 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z GRYFINA
- Modernizacja dróg powiatowych poprzez uzupełnianie ubytków w nawierzchniach bitumicznych grysami i emulsją asfaltową w 2025 roku z podziałem na 4 zadania
- Przebudowa obiektu inżynierskiego w ciągu drogi powiatowej nr 1549Z Banie-Rów, wraz z dojazdami
- Dostosowanie budynku Szpitala Powiatowego w Gryfinie do wymogów pożarowych
więcej: przetargi w Gryfinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usuwanie odpadów komunalnych ze wszystkich obiektów pozostających w zarządzaniu MOSiR Zgierz
- USŁUGA ODBIORU I WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH
- Odbiór odpadów wielkogabarytowych i zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Kołobrzeg
- Wykonanie usługi odbioru i transportu odpadów komunalnych z terenu Gminy Niechanowo od 01 marca 2025r do 31 grudnia 2025r.
- Usługa odbioru odpadów komunalnych od Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Zgierzu
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Banie pochodzących z nieruchomości niezamieszkałych
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.