eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rabka-ZdrójDostawa automatycznego analizatora koagulologicznego wraz z usługą serwisową i dostawą odczynników, akcesoriów, materiałów kontrolnych oraz kalibratorów



Ogłoszenie z dnia 2022-03-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa automatycznego analizatora koagulologicznego wraz z usługą serwisową i dostawą odczynników, akcesoriów, materiałów kontrolnych oraz kalibratorów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Miejski w Rabce - Zdroju Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120480323

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słoneczna 3

1.5.2.) Miejscowość: Rabka-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-700

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 18 26 77 001

1.5.8.) Numer faksu: 18 26 77 001

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ewa.dudczak@szpitalrabka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitalrabka.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa automatycznego analizatora koagulologicznego wraz z usługą serwisową i dostawą odczynników, akcesoriów, materiałów kontrolnych oraz kalibratorów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0699a949-6a34-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00076279

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00135651/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Dostawa automatycznego analizatora koagulologicznego wraz z usługą serwisową i dostawą odczynników, akcesoriów, materiałów kontrolnych oraz kalibratorów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00341782/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SP.260.8.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 106899,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa automatycznego analizatora koagulologicznego wraz
z usługą serwisową i dostawą odczynników, akcesoriów, materiałów kontrolnych oraz
kalibratorów na potrzeby pracowni diagnostyki laboratoryjnej Szpitala Miejskiego w Rabce –
Zdroju Sp. z o. o.
2. Zamówienie obejmuje:
a) dzierżawę analizatorów przez okres 36 miesięcy wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego,
tj. Szpitala Miejskiego w Rabce – Zdroju Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Słonecznej 3, 34 – 700
Rabka – Zdrój na koszt i ryzyko Wykonawcy, montaż, uruchomienie i oddanie do eksploatacji.
Dzierżawione analizatory muszą być dopuszczone do obrotu na rynku polskim, zgodnie
z obowiązującymi przepisami prawa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym
wymagania techniczne zostały zawarte w załączniku nr 1 do SWZ.
b) szkolenie personelu, w zakresie eksploatacji i obsługi dzierżawionego urządzenia oraz
interpretacji wyników badań. Zamawiający wymaga przeprowadzenia szkolenia w terminie
do 2 dni roboczych od dnia instalacji urządzenia.
c) sukcesywną dostawę odczynników oraz niezbędnych materiałów zużywalnych (w miarę
zgłaszanych potrzeb), do wykonania badań w ilościach szacunkowych opisanych
w załącznikach nr 2 do SWZ. Wykonawca jest zobowiązany do zaoferowania w ofercie
przetargowej wszystkich niezbędnych odczynników do wyspecyfikowanych badań. Dostawy
odbywać się będą na koszt i ryzyko Wykonawcy. Wielkość dostaw będzie realizowana przez
Wykonawcę na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego drogą elektroniczną
w uzgadnianych na bieżąco ilościach i asortymencie.
d) Odczynniki muszą spełniać wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych
(t.j. Dz.U. 2021 poz. 1565) oraz określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia
12 stycznia 2011 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności
wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro (tj. Dz. U. z 2013 r poz. 1127), (dotyczy sytuacji,
kiedy dany asortyment jest wyrobem medycznym - jeśli dany asortyment nie jest wyrobem
medycznym wyżej wymienione wskazanie nie dotyczy go).
e) Zaoferowane odczynniki winny posiadać w momencie dostarczenia do Zamawiającego min.
3/4 nominalnego okresu ważności producenta, licząc od daty dostawy.
f) Wykonawca zapewnia Zamawiającemu w trakcie trwania umowy kontrole, zgodnie
z załącznikiem nr 1 do SWZ.
g) Zamawiający wymaga aby przeglądy okresowe aparatów, robione były zgodnie z zaleceniami
producenta.
h) Czas reakcji serwisu do 24h od momentu zgłoszenia awarii.
i) Wykonawca będzie dostarczał na swój koszt materiały kontrolne oraz inne materiały
zużywalne do dostarczonych analizatorów w okresie obowiązywania umowy.
j) Wykonawca wraz z pierwszą dostawą dostarczy Zamawiającemu karty charakterystyk dla
substancji niebezpiecznych.
3. Wykonawca w ofercie oszacuje rodzaj i/lub ilość niezbędnych odczynników i materiałów,
o których mowa w ust. 3. W przypadku zaniżenia przez Wykonawcę ilości w stosunku do
zapotrzebowania, Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć brakującą ilość na własny koszt.
4. Opakowania odczynników będą oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres ilościowy i asortymentowy oraz warunki
dostawy i odbioru określa opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do SWZ,
załącznik nr 2 do SWZ oraz projektowane postanowienia umowne zawarte w załączniku nr 6 do
SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696000-5 - Odczynniki i środki kontrastowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33696200-7 - Odczynniki do badania krwi

38434000-6 - Analizatory

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146734,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 148905,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146734,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HORIBA ABX Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252191781

7.3.3) Ulica: Al. Niepodległości 18

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-653

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146734,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.