eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PajęcznoWykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania pn zakup i montaż systemów energetycznych wykorzystujących odnawialne źródła energii w budynkach należących do Gminy Pajęczno



Ogłoszenie z dnia 2023-02-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania pn zakup i montaż systemów energetycznych wykorzystujących odnawialne źródła energii w budynkach należących do Gminy Pajęczno

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pajęczno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398652

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Parkowa 8/12

1.5.2.) Miejscowość: Pajęczno

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-330

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 343111523

1.5.8.) Numer faksu: 0343111523

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@pajeczno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pajeczno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.e-bip.pl/Start/76/PublicOrders

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania pn zakup i montaż systemów energetycznych wykorzystujących odnawialne źródła energii w budynkach należących do Gminy Pajęczno

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-92d303a1-4b9b-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00076316

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00004500/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup i montaż systemów energetycznych wykorzystujących odnawialne źródła energii w budynkach użyteczności publicznej należących do Gminy Pajęczno

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00393174/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPF271.12.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 489000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. dostawa, wraz z zaprojektowaniem i uruchomieniem 3 instalacji fotowoltaicznych na obiektach stanowiących własność Gminy Pajęczno.

Przewiduje się następujące typy instalacji fotowoltaicznych, w zależności od ich mocy, w ilościach:
- Instalacja fotowoltaiczna o mocy 49,78 kW dla Oczyszczalni Ścieków w Pajęcznie;
- Instalacja fotowoltaiczna o mocy 29,26 kW dla Stacji Uzdatniania Wody Pajęczno;
- Instalacja fotowoltaiczna o mocy 41,04 kW dla Stacji uzdatniania Wody Janki:

3.1.1 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:

3.2.1 Wykonanie dokumentacji projektowej tj.:
a) opracowanie projektu budowlano – wykonawczego instalacji fotowoltaicznej,
b) W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany uzyskać w imieniu Zamawiającego (jeżeli będą konieczne) wszystkie niezbędne decyzje, uzgodnienia, zezwolenia, opinie służące prawidłowemu sporządzeniu dokumentacji wraz z przygotowaniem i złożeniem wniosku oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwoleń lub zgłoszeń (jeżeli będą wymagane).
c) Dokumentacja projektowa powinna zawierać:
- Projekt wykonawczy
- Przedmiar robót oraz kosztorys inwestorski na zasadach określonych w Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2021 poz.2458)
- Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót
- Sporządzenie informacji dotyczących bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ)
d) Wymagania dotyczące wykonania dokumentacji:
- dokumentację należy opracować w formie papierowej + 2 egz. w formie elektronicznej (rysunki w formacie DWG i PDF, teksty w formacie doc i PDF),
- przedmiar robót i kosztorys inwestorski w formie papierowej oraz 2 egz. w formie elektronicznej (format plików PDF i ath),
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót w formie papierowej oraz 2 egz. w formie elektronicznej (format plików PDF i doc),
- pozostałe opracowania w formie papierowej (rysunki w formacie dwg i pdf, teksty w formacie doc i pdf) – jeżeli takowe wystąpią Powyższe należy dostarczyć dla zamawiającego w ilości po 1 egz. Natomiast drugi ezg. pozostaje w zasobach wykonawcy.

3.2.2 Wykonanie dostawy i montażu instalacji fotowoltaicznej w oparciu o opracowaną
i zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentację projektową.

W skład instalacji wchodzą:
1) Montaż paneli,
2) montaż inwertera,
3) montaż rozdzielnic AC i DC,
4) instalacja prądu stałego DC,
5) instalacja prądu zmiennego AC,
6) zabezpieczenie przeciwporażeniowe, przepięciowe,
7) instalacja uziemień i połączeń wyrównawczych,
8) wykonanie prób, badań i rozruchów instalacji fotowoltaicznej,
9) wykończenie co najmniej zgodnie ze stanem pierwotnym okolic przejść instalacji (tynk / ocieplenie, przejścia przez ściany, stropy, dach) oraz skuteczne zabezpieczenie przed wpływem warunków atmosferycznych miejsc na zewnątrz obiektu, gdzie prowadzone były prace montażowe, 10) zaprogramowanie i uruchomienie układu automatyki wraz z podłączeniem modemu komunikacyjnego WLAN do regulatora w celu odczytania parametrów uzysku energetycznego za pomocą Internetu instalacji fotowoltaicznej. Sterownik zapisuje dzienną miesięczną oraz roczną wytworzoną energię elektryczną na karcie microSD lub SD, oraz umożliwia przeniesienia zapisanych informacji na mobilne urządzenie zewnętrzne. Sterownik lub dodatkowy moduł do komunikacji z siecią posiada wbudowane WiFi opartą na komunikacji radiowej do bezprzewodowego połączenia z lokalną istniejącą siecią (WLAN) i współpracy z systemem monitoringu
11) przeszkolenie użytkownika co do zasad prawidłowej eksploatacji instalacji fotowoltaicznej wraz z opracowaniem szczegółowych instrukcji obsługi i ich przekazaniem użytkownikowi, 12) podłączenie instalacji do sieci elektroenergetycznej wraz ze zgłoszeniem przyłączenia instalacji do sieci dystrybucyjnej TAURON Sprzedaż Sp zo.o. na podstawie wytycznych dostępne na stronie zakładu.
13) wykonanie dokumentacji powykonawczej,

3.3 Poza tym Wykonawca zobowiązany jest do:
− wykonania przedmiotowego zadania z zachowaniem obowiązujących norm technicznych, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż,
− kontaktu z gospodarzem budynku przed rozpoczęciem prac montażowych jak również w trakcie ich trwania,
− zutylizowania we własnym zakresie odpadów powstałych w toku realizacji zadania zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2022 roku poz. 699, 1250).
− przedstawienia atestów, aprobat technicznych lub innych dokumentów równoważnych na dostarczone do wbudowania w procesie realizacji inwestycji materiały i urządzenia,
− przywrócenia do stanu pierwotnego pomieszczenia oraz miejsca montażu instalacji fotowoltaicznej do stanu technicznego nie gorszego niż przed dostawą,
− zabezpieczenia składowanych materiałów, narzędzi i sprzętu przed zniszczeniem, uszkodzeniem, kradzieżą, zagrożeniem dla osób postronnych
− zapewnienia i przestrzegania warunków bhp, zabezpieczenia interesów osób trzecich, naprawy ewentualnych szkód wyrządzonych w trakcie realizacji, ochrona mienia związanego z budową (materiały i sprzęt wykonawcy) oraz mienie użytkownika.
− Zamawiający umożliwi Wykonawcy korzystanie z energii elektrycznej i wody zlokalizowanych w budynku. Rozliczenie Wykonawcy z tego tytułu nastąpi na podstawie ustaleń z Zamawiającym, − Wszelkie wykorzystane przy realizacji zamówienia urządzenia i materiały muszą być fabrycznie nowe.
− Panele fotowoltaiczne, inwertery nie mogą być starsze niż z 2022r.
3.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Programie Funkcjonalno - Użytkowym.
3.5 Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania akceptacji projektu przez Zamawiającego przed wykonaniem prac montażowych.
3.6 Wykonawca przekaże Zamawiającemu 1 egz. (komplet) projektu budowlanego – wykonawczego w wersji papierowej i elektronicznej.
3.7 Wykonawca zobowiązany jest do działania w imieniu Zamawiającego, na podstawie stosownego jego pełnomocnictwa, we wszystkich czynnościach technicznych i formalnych związanych z realizacją zamówienia – jeżeli będzie wymagane.
3.8. Wizja lokalna nie jest obowiązkowa i w postępowaniu nie znajdzie zastosowanie art. 226 ust.1 pkt 18 Pzp.
UWAGA :
- Prace montażowe i roboty budowlane będą na czynnym obiekcie, dlatego też powinny być prowadzone w sposób niepowodujący uciążliwości dla pracowników oraz osób korzystających z obiektu.
- Korzystanie z mediów powinno odbywać się cały czas bez zakłóceń w godzinach pracy obiektu. W przypadku wyłączeń winno odbywać się to poza godzinami pracy lub po uprzednim uzgodnieniu z Użytkownikiem obiektu.
- Po stronie Wykonawcy leży obowiązek zabezpieczenia ciągłości pracy obiektu oraz bezpieczeństwo osób korzystających z budynku jak również samych pracowników.
- Wykonawca w swojej ofercie nie uwzględnia demontażu paneli solarnych, o których jest mowa w PFU. Przedmiotowe panele solarne zostaną zdemontowane przez Zamawiającego we własnym zakresie

3.9 Wymagania dodatkowe:
Wymagany okres gwarancji i okres rękojmi na przedmiot zamówienia - na panele fotowoltaiczne – min. 10 lat a max. 15 lat, - na pozostałe urządzenia i elementy oraz montaż instalacji fotowoltaicznej – 5 lat. Bieg terminu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się od dnia odbioru końcowego, potwierdzonego protokołem odbioru.
3.10 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, jak również opis sposobu wykonania zadania, znajduje się w V cz. SWZ zatytułowanej: Program Funkcjonalno - Użytkowy.Zamawiający informuje, że tam, gdzie w SWZ opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą słowa „lub równoważne”. Zamawiający wskazuje, że obowiązek zgłoszenia w ofercie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia i wykazania równoważności leży po stronie wykonawcy.

W przypadku gdy wymagania w opisie przedmiotu zamówienia odnoszą się do europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, Zamawiający wymaga, aby wykonawca przedstawił już w jego ofercie dowody równoważności w sposób określony w art. 101 ust. 5 i 6 Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

09332000-5 - Instalacje słoneczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 504300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 929692,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 539469,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Flexipower Group Sp. zo.o. Sp. K

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7312045200

7.3.3) Ulica: Kudrowice 12

7.3.4) Miejscowość: Kudrowice, Pabianice

7.3.5) Kod pocztowy: 95-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 539496,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.