Ogłoszenie z dnia 2025-01-30
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Sukcesywna dostawa leków stosowanych w terapii substytucyjnej leczenia uzależnień dla SZPZLO Warszawa Praga-Północ”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Praga-Północ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000311415
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 34
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-719
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 226196298 wew. 1230
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@szpzlo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpzlo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Sukcesywna dostawa leków stosowanych w terapii substytucyjnej leczenia uzależnień dla SZPZLO Warszawa Praga-Północ”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-99dbe3f8-133b-4641-a141-3676cbcc0e1c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00076330
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00061837/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawa leków stosowanych w terapii leczenia uzależnień w SZPZLO Warszawa Praga-Północ
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://szpzlo.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w niniejszym postępowaniu odbywać się będzie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. platforma (Marketplanet): https://szpzlo.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia akceptuje warunki korzystania z platformy i obowiązujących Regulaminów dostępnych na stronie platforma (Marketplanet): https://szpzlo.ezamawiajacy.plregulamin. Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzenia, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej opisane zostały w instrukcji dla wykonawcy dostępnej na platformie pod linkiem:
https://szpzlo.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServletMP_action=publicFilesList&folder=002c&clientName=szpzlo&MP_module=main. Wykonawca składający ofertę w formie elektronicznej, musi posiadać konto na Platformie e- Zamawiający (Marketplanet), wówczas ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty. Zamawiający rekomenduje podpisywanie plików w formacie pdf. formatem PAdES, a dokumenty w innym formacie niż pdf formatem XAdES. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej w formacie danych .doc, .docx, .xls, .xlsx, .pdf i podpisana podpisem podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Postać elektroniczna obejmuje przekazanie Zamawiającemu oferty składającej się z dokumentów/oświadczeń/formularzy w takiej formie w jakiej zostały utworzone i udostępnione przez Zamawiającego tj. dokumentu w postaci elektronicznej. Sposób sporządzenia oraz sposób przekazywania ofert, oświadczeń, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych, oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych, wymagania techniczne i organizacyjne użycia środków komunikacji elektronicznej służące do odbioru dokumentów elektronicznych jak również sposób ich sporządzenia określa Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia
(Dz.U. z 2020 r. poz. 2452).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679 Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa - Praga Północ (dalej: SZP ZLO Warszawa Praga - Północ), informuje, iż: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych (zwanym dalej administratorem”) jest SZPZLO Warszawa - Praga Północ, reprezentowany przez Dyrektora, z którym można się kontaktować na adres jego siedziby lub adres e-mail: sekretariat@szpzlo.pl, 2) administrator powołał Inspektora Ochrony Danych (IOD), który nadzoruje prawidłowość przetwarzania Pana/Pani danych
osobowych. Z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można skontaktować pod adresem pocztowym SZP ZLO Warszawa -
Praga Północ (z adnotacją skierowania sprawy do IOD) lub za pośrednictwem adresu e-mail: iod@szpzlo.pl, 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem oraz udzielaniem informacji związanych z niniejszym postępowaniem, 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja niniejszego postępowania na podstawie ustawy Pzp oraz pracownicy Administratora
zobowiązani do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, 5) Pani/Pana dane osobowe będą wykorzystywane w celach związanych z przeprowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia udzielaniem informacji na jego temat oraz w celu ewentualnego zawarcia umowy, 6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,7)obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,8) w odniesieniu do Pani/Pana
danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, 9) posiada
Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników),c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego), d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 3. nie przysługuje Pani/Panu: 1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, 2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zebrane w wyniku toczącego się postępowania dane osobowe mogą zostać
wykorzystane do realizacji zadań związanych z przeprowadzeniem, zakończeniem, rejestracją i archiwizacją niniejszego postępowania. Zamawiający nie jest zobowiązany do indywidualnego informowania wszystkich osób, których dane zostaną pozyskane w trakcie prowadzenia procedury lub w związku z jej prowadzeniem po jej zakończeniu. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie
może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679. W przypadku korzystania przez
osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16
rozporządzenia 2016/679, nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZPiZ.2620.04.ZP.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków stosowanych w terapii substytucyjnej leczenia uzależnień dla Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Praga- Północ.
Miejscem dostawy jest PORADNIA LECZENIA UZALEŻNIEŃ – LECZENIE SUBSTYTUCYJNE mieszcząca się przy ul. Jagiellońskiej 34 w Warszawie.
Nazwa i opis leków:
- Nazwa międzynarodowa: Methadoni hydrochloridum w postaci gotowego do spożycia syropu o stężeniu 1 mg/1ml w butelkach 1000 ml. Produkt przygotowywany do spożycia przy użyciu dozownika mechanicznego sterowanego komputerowo w oparciu o polską wersję oprogramowania. Butelka – 1000 ml - 1 440 szt.
- Nazwa międzynarodowa: Levometadone hydrochloride w postaci gotowego do spożycia roztworu doustnego o stężeniu 5 mg/ml w butelkach 500 ml. Produkt przygotowywany do spożycia przy użyciu dozownika mechanicznego sterowanego komputerowo w oparciu o polską wersję oprogramowania. UWAGA! Dopuszcza się dostawy w trakcie realizacji umowy w/w produktu zamiennie w butelkach 100 ml przy zachowaniu ekwiwalentnej ilości, tj. 5 butelek 100 ml zamiast 1 butelki 500 ml oraz ekwiwalentnej ceny butelki 100 ml odpowiadającej 1/5 ceny butelki 500 ml. Butelka – 500 ml - 1 000 szt.
- Nazwa międzynarodowa: Levometadone hydrochloride w postaci gotowego do spożycia roztworu doustnego o stężeniu 2,5 mg/ml w butelkach 1000 ml. Produkt przygotowywany do spożycia przy użyciu dozownika mechanicznego sterowanego komputerowo w oparciu o polską wersję oprogramowania. Butelka – 1000 ml - 280 szt.
- Nazwa międzynarodowa: Buprenorphinum - 2 mg 28 tabletek podjęzykowych. Opakowanie - 240 szt.
- Nazwa międzynarodowa: Buprenorphinum - 8 mg 28 tabletek podjęzykowych. Opakowanie - 280
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33693300-7 - Środki leczenia uzależnień
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie kryterium „CENA” – Zamawiający dokona oceny punktowej. Maksymalna ilość punktów do uzyskania 100 pkt. - otrzyma oferta z najniższą ceną brutto, pozostałym Wykonawcom przyznana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów, określona na podstawie następującego wzoru:
C - najniższa cena brutto* spośród wszystkich ofert podlegających ocenie: wartość brutto oferty badanej x 100 = Ilość punktów
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie określa tego warunku;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy muszą posiadać:
- aktualny akt administracyjny (koncesja, zezwolenie, licencja lub wpisu do działalności regulowanej) uprawniający do prowadzenia hurtowni farmaceutycznej, wydany przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF, MZ), lub równoważny dokument wydany przez właściwe organy państw członkowskich UE;
- aktualne zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego potwierdzające uprawnienie do obrotu produktami leczniczymi będącymi środkami odurzającymi, środkami psychotropowymi lub prekursorami;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie określa tego warunku;
4) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający nie określa tego warunku.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu – Załącznik Nr 3 do SWZ.
2) Oświadczenie Wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik Nr 5 do SWZ.
W zakresie podstawy wykluczenia: zgodnie z art. 22 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 507):
Oświadczenie, o przeciwdziałaniu wspierania agresji na Ukrainę przepisy „sankcyjne” – Załącznik Nr 4 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda złożenia oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem:
1) aktualnego aktu administracyjnego (koncesja, zezwolenie, licencja lub wpisu do działalności regulowanej) uprawniającego do prowadzenia hurtowni farmaceutycznej, wydanego przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF, MZ), lub równoważnego dokumentu wydanego przez właściwe organy państw członkowskich UE,
2) aktualnego zezwolenia Głównego Inspektora Farmaceutycznego potwierdzającego uprawnienie do obrotu produktami leczniczymi będącymi środkami odurzającymi, środkami psychotropowymi lub prekursorami.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych: karty charakterystyki produktu leczniczego zgodnych z art. 11 ustawy z dnia 6 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne (Dz.U. z 2024. poz. 686 t.j.).
Firmowe Materiały Informacyjne Producenta (karty katalogowe/karty techniczne/karty charakterystyki) dla oferowanych produktów (w języku polskim), zwane dalej FMI, które potwierdzą, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagania określone w SWZ – (każdą ze stron katalogowych należy opisać, którego zakresu i pozycji dotyczy).
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Zamawiający przewiduje możliwość złożenia lub uzupełniania w wyznaczonym terminie przedmiotowych środków dowodowych, w sytuacji gdy nie zostaną one złożone wraz z ofertą lub gdy złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne.- karty charakterystyki produktu leczniczego zgodnych z art. 11 ustawy z dnia 6 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne (Dz.U. z 2024. poz. 686 t.j.).
- Firmowe Materiały Informacyjne Producenta (karty katalogowe/karty techniczne/karty charakterystyki) dla oferowanych produktów (w języku polskim), zwane dalej FMI, które potwierdzą, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagania określone w SWZ – (każdą ze stron katalogowych należy opisać, którego zakresu i pozycji dotyczy).
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawca wraz z ofertą składa:1) Formularz ofertowy – wg. Załącznika Nr 1 do SWZ,
2) Formularz asortymentowo-cenowy – Załącznik Nr 2 do SWZ,
3) Zobowiązanie podmiotu – Załącznik Nr 7 do SZW – jeżeli dotyczy;
4) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – Załącznik Nr 8 do SWZ – jeżeli dotyczy;
5) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia składane przez podmiot udostępniający zasoby składane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy Pzp - Załącznik Nr 9 do SWZ - jeżeli dotyczy;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie Oświadczenie Wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy zwykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadania określonej formy prawnej w
celu złożenia oferty w postępowaniu. W odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający nie określa wymagań związanych z realizacją zamówienia w inny sposób niż w odniesieniu do pojedynczych Wykonawców. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań / części zamówienia. Zaleca się by jako pełnomocnika wskazać podmiot (Wykonawcę). W przypadku wskazania jako pełnomocnika osoby fizycznej zaleca się podanie informacji, którego z Wykonawców pracownikiem jest wskazana osoba. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, musi być złożone w zakresie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Spółka cywilna w zamówieniach publicznych: Wspólników traktuje się jako wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Stanowi o tym art. 58 ustawy Pzp. W konsekwencji powyższego wspólnicy spółki cywilnej ponoszą solidarną odpowiedzialność za prawidłowe wykonanie umowy. Składając ofertę, wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie powinni wskazać pełnomocnika podczas postępowania i ewentualnie również upoważnionego
do podpisania umowy. Wspólnicy spółki cywilnej są zobowiązani do złożenia oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w art. 125 ustawy Pzp. Zamawiający może określić szczególny sposób spełnienia przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 117 Pzp. Dany przepis również będzie miał zastosowanie do wspólników spółki cywilnej. Istotne jest dalsze uregulowanie danego przepisu, zgodnie z którym warunek dotyczący posiadania uprawnień do
prowadzenia określonej działalności jest uznawany za spełniony, gdy co najmniej jeden ze wspólników posiada takie uprawnienia. Wspólnicy mogą się także powołać na zdolności innych w celu wykazania spełnienia warunków dotyczących wykształcenia, doświadczenia czy kwalifikacji zawodowych. W sytuacji gdy wybrana została oferta spółki cywilnej, Zamawiający ma prawo żądać przed zawarciem umowy przedłożenia przez wspólników spółki cywilnej kopii umowy spółki cywilnej. W niniejszym postępowaniu Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności
technicznych lub zawodowych, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, sytuacji finansowej lub ekonomicznej, co za tym idzie przepisy dotyczące udostępnienia zasobów będą wykorzystywane. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Zamawiający wymaga, aby każdy z Wykonawców wziął udział w wizji lokalnej lub został ujawniony udział w wizji przedstawiciela takiego Wykonawcy. W przypadku zgłoszenia się na wizję lokalną jedynie jednego z Wykonawców występujących wspólnie (jednej firmy) bez ujawnienia udziału pozostałych podmiotów – złożenie oferty przez wykonawców występujących wspólnie będzie skutkowało odrzuceniem.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawarte zostały w § 8 Projektowanych postanowień Umowy - Załącznik Nr 6 do SWZ Strony przewidują możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy pod warunkiem, że zmiany wynikają z okoliczności obiektywnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-07 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami, należy złożyć za pośrednictwem Platformy Zakupowej Marketplanet: https://szpzlo.ezamawiajacy.pl/app/login w zakładce „OFERT
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-07 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: 29 Listopada 12 m 48 (ADK-6), część nr 2: 29 Listopada 10a m 32 (ADK-6) - w podziale na 2 części
- "Remont trzech mostów nad rzeką Krepianką w km 37+791 w km 38+055 i w km 40+350 drogi wojewódzkiej nr 754 w miejscowości Solec nad Wisła" - nr postępowania 012/25
- Prowadzenie bieżącej konserwacji budowlanej wraz z usuwaniem bieżących awarii, wykonywanie napraw w budynkach mieszkalnych i użytkowych oraz siedzibach administrowanych przez ZGN.
- Zabudowa lewostronnej wyrwy brzegowo-dennej w km 21+400-21+600 na rzece Wisła w m. Góra, gm. Miedźna w rejonie ul. Nad Wisłą - etap I
- "Sukcesywna dostawa leków stosowanych w terapii substytucyjnej leczenia uzależnień dla SZPZLO Warszawa Praga-Północ"
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: al. "Solidarności" 78 m 15 (ADK-1) część nr 2: Żurawia 20A m 2 (ADK-2)część nr 3: Koźmińska 1B m 2 (ADK-6) (w podziale na 3 części)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy produktów farmaceutycznych
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych do Apteki Szpitalnej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu.
- Dostawa produktów leczniczych różnych dla BPR SPZOZ w Sanoku
- "Dostawa produktów leczniczych do Apteki Szpitalnej"
- Dostawa produktów leczniczych w ramach Chemioterapii oraz Programu Lekowego B.47 - 6 zadań.
- Dostawa leków na potrzeby Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica Sp. z o.o.
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.