Ogłoszenie z dnia 2023-02-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00493381/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-13
- 2023/BZP 00469750/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ROPS.DO.3321.24.2.2022 - Organizacja Szkoleń dla rodziców zastępczych i realizatorów usług pieczy zastępczej, w szczególności pracowników RPOT i IOP w 2023 ROKU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276761699
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Modelarska 10
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-142
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 730 68 68
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@rops-katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rops-katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip-slaskie.pl/rops1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
polityka społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ROPS.DO.3321.24.2.2022 - Organizacja Szkoleń dla rodziców zastępczych i realizatorów usług pieczy zastępczej, w szczególności pracowników RPOT i IOP w 2023 ROKU2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd9a8ed6-7ad9-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00076354
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00014103/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.16 Organizacja szkoleń dla rodziców zastępczych i realizatorów usług pieczy zastępczej w szczegolności pracowników RPOT i IOP
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Wsparcie pieczy zastępczej w województwie śląskim” realizowanym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020. Sygnatura projektu: RPSL.09.02.09-24-0007/22.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00493381
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ROPS.DO.3321.24.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 55099,99 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 45766,66 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenie pn.: Przemoc wobec dzieci ze szczególnym uwzględnieniem przemocy seksualnej-praca z dzieckiem doświadczającym przemocyW ramach części 1 zamówienia Wykonawca będzie zobligowany zorganizować i przeprowadzić 4 jednodniowe szkolenia w 2023 roku (4 szkolenia x 1 dzień szkoleniowy x 8 godzin dydaktycznych) – jedna godzina dydaktyczna rozumiana jako 45 minut. Liczba grup szkoleniowych: 1, licząca nie więcej niż 15 osób (łącznie maksymalnie 60 osób dla wszystkich szkoleń). Łącznie 4 grupy szkoleniowe.
Termin realizacji szkolenia: Szkolenia będą realizowane od dnia podpisania umowy do 20 listopada 2023 roku lub do wyczerpania limitu godzin, terminy szkoleń zostaną ustalone indywidualnie po podpisaniu umowy.
Termin realizacji szkoleń w 2023 roku zostanie ustalony z Wykonawcą na 10 dni przed planowanym szkoleniem. Zamawiający akceptuje termin ustalony z Wykonawcą, bądź może wymagać wprowadzenia modyfikacji terminu. W przypadku gdy strony wspólnie nie dojdą do porozumienia w zakresie terminu prowadzenia szkolenia, termin ten wyznaczy Zamawiający. Zamawiający zastrzega sobie możliwość jednostronnej zmiany ustalonego terminu szkolenia, w szczególności w przypadku braku zrekrutowania odpowiedniej ilości uczestników na dane szkolenie, o czym poinformuje Wykonawcę najpóźniej na 3 dni robocze przed planowaną realizacją szkolenia.
Grupę docelową stanowią: rodzice zastępczy i realizatorzy usług pieczy zastępczej, w szczególności pracownicy regionalnych placówek opiekuńczo- terapeutycznych oraz interwencyjnego ośrodka preadopcyjnego z województwa śląskiego. Szkolenia organizowane będą w Regionalnym Centrum Wsparcia Pieczy Zastępczej mieszczącym się w Katowicach przy ul. Modelarskiej 10 lub w Regionalnej Placówce Opiekuńczo - Terapeutycznej w Gliwicach przy ul. Jagiellońskiej 25 lub w Regionalnej Placówce Opiekuńczo - Terapeutycznej w Bytomiu z siedzibą Laryszów, ul. Wolności 67.
Celem szkolenia jest wzmocnienie kompetencji uczestników w zakresie wiedzy i umiejętności rozpoznawania, że dziecko jest ofiarą przemocy seksualnej, poznanie objawów, zasad postępowania, jakie podjąć działania interwencyjne, terapeutyczne, prawne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 8000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach części 2 zamówienia Wykonawca będzie zobligowany zorganizować i przeprowadzić5 jednodniowych szkoleń w 2023 roku (5 szkoleń x 1 dzień szkoleniowy x 8 godzin dydaktycznych) – 1 godzina dydaktyczna rozumiana jest jako 45 minut. Liczba grup szkoleniowych: 1, licząca nie więcej niż 15 osób (łącznie maksymalnie 75 osób dla wszystkich szkoleń). Łącznie 5 grup szkoleniowych.
Termin realizacji szkolenia: Szkolenia będą realizowane od dnia podpisania umowy do 20 listopada 2023 roku lub do wyczerpania limitu godzin, terminy szkoleń zostaną ustalone indywidualnie po podpisaniu umowy.
Termin realizacji szkoleń w 2023 roku zostanie ustalony z Wykonawcą na 10 dni przed planowanym szkoleniem. Zamawiający akceptuje termin ustalony z Wykonawcą, bądź może wymagać wprowadzenia modyfikacji terminu. W przypadku gdy strony wspólnie nie dojdą do porozumienia w zakresie terminu prowadzenia szkolenia, termin ten wyznaczy Zamawiający. Zamawiający zastrzega sobie możliwość jednostronnej zmiany ustalonego terminu szkolenia, w szczególności w przypadku braku zrekrutowania odpowiedniej ilości uczestników na dane szkolenie, o czym poinformuje Wykonawcę najpóźniej na 3 dni robocze przed planowaną realizacją szkolenia.
Grupę docelową stanowią: rodzice zastępczy i realizatorzy usług pieczy zastępczej, w szczególności pracownicy regionalnych placówek opiekuńczo- terapeutycznych oraz interwencyjnego ośrodka preadopcyjnego z województwa śląskiego. Szkolenia organizowane będą w Regionalnym Centrum Wsparcia Pieczy Zastępczej mieszczącym się w Katowicach przy ul. Modelarskiej 10 lub w Regionalnej Placówce Opiekuńczo - Terapeutycznej w Gliwicach przy ul. Jagiellońskiej 25 lub w Regionalnej Placówce Opiekuńczo - Terapeutycznej w Bytomiu z siedzibą Laryszów, ul. Wolności 67.
Celem szkolenia jest wzmocnienie kompetencji uczestników w zakresie rozpoznawania, podejmowania działań profilaktycznych i interwencyjnych wobec dzieci zagrożonych lub wykazujących symptomy depresji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 9500 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach części 3 zamówienia Wykonawca będzie zobligowany zorganizować i przeprowadzić5 jednodniowych szkoleń w 2023 roku (5 szkoleń x 1 dzień szkoleniowy x 8 godzin dydaktycznych) – jedna godzina dydaktyczna rozumiana jest jako 45 minut. Liczba grup szkoleniowych: 1, licząca nie więcej niż 15 osób (łącznie maksymalnie 75 osób dla wszystkich szkoleń). Łącznie 5 grup szkoleniowych.
Termin realizacji szkolenia: Szkolenia będą realizowane od dnia podpisania umowy do 20 listopada 2023 roku lub do wyczerpania limitu godzin, terminy szkoleń zostaną ustalone indywidualnie po podpisaniu umowy.
Termin realizacji szkoleń w 2023 roku zostanie ustalony z Wykonawcą na 10 dni przed planowanym szkoleniem. Zamawiający akceptuje termin ustalony z Wykonawcą, bądź może wymagać wprowadzenia modyfikacji terminu. W przypadku gdy strony wspólnie nie dojdą do porozumienia w zakresie terminu prowadzenia szkolenia, termin ten wyznaczy Zamawiający. Zamawiający zastrzega sobie możliwość jednostronnej zmiany ustalonego terminu szkolenia, w szczególności w przypadku braku zrekrutowania odpowiedniej ilości uczestników na dane szkolenie, o czym poinformuje Wykonawcę najpóźniej na 3 dni robocze przed planowaną realizacją szkolenia.
Grupę docelową stanowią: rodzice zastępczy i realizatorzy usług pieczy zastępczej, w szczególności pracownicy regionalnych placówek opiekuńczo- terapeutycznych oraz interwencyjnego ośrodka
preadopcyjnego z województwa śląskiego.
Szkolenia organizowane będą w Regionalnym Centrum Wsparcia Pieczy Zastępczej mieszczącym się
w Katowicach przy ul. Modelarskiej 10 lub w Regionalnej Placówce Opiekuńczo - Terapeutycznej w Gliwicach przy ul. Jagiellońskiej 25 lub w Regionalnej Placówce Opiekuńczo - Terapeutycznej w Bytomiu z siedzibą Laryszów, ul. Wolności 67.
Celem szkolenia jest wzmocnienie kompetencji uczestników w zakresie rozpoznawania, podejmowania działań wspierających wobec dzieci z autyzmem, wykazujących całościowe zaburzenia rozwojowe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 9333,33 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach części 4 zamówienia Wykonawca będzie zobligowany zorganizować i przeprowadzić 5 jednodniowych szkoleń w 2023 roku (5 szkoleń x 1 dzień szkoleniowy x 8 godzin dydaktycznych) – 1 godzina dydaktyczna rozumiana jest jako 45 minut. Liczba grup szkoleniowych: 1, licząca nie więcej niż 15 osób (łącznie maksymalnie 75 osób dla wszystkich szkoleń). Łącznie 5 grup szkoleniowych.Termin realizacji szkolenia: Szkolenia będą realizowane od dnia podpisania umowy do 20 listopada 2023 roku lub do wyczerpania limitu godzin, terminy szkoleń zostaną ustalone indywidualnie po podpisaniu umowy.
Termin realizacji szkoleń w 2023 roku zostanie ustalony z Wykonawcą na 10 dni przed planowanym szkoleniem. Zamawiający akceptuje termin ustalony z Wykonawcą, bądź może wymagać wprowadzenia modyfikacji terminu. W przypadku gdy strony wspólnie nie dojdą do porozumienia w zakresie terminu prowadzenia szkolenia, termin ten wyznaczy Zamawiający. Zamawiający zastrzega sobie możliwość jednostronnej zmiany ustalonego terminu szkolenia, w szczególności w przypadku braku zrekrutowania odpowiedniej ilości uczestników na dane szkolenie, o czym poinformuje Wykonawcę najpóźniej na 3 dni robocze przed planowaną realizacją szkolenia.
Grupę docelową stanowią: rodzice zastępczy i realizatorzy usług pieczy zastępczej, w szczególności pracownicy regionalnych placówek opiekuńczo- terapeutycznych oraz interwencyjnego ośrodka preadopcyjnego z województwa śląskiego.
Szkolenia organizowane będą w Regionalnym Centrum Wsparcia Pieczy Zastępczej mieszczącym się w Katowicach przy ul. Modelarskiej 10 lub w Regionalnej Placówce Opiekuńczo - Terapeutycznej w Gliwicach przy ul. Jagiellońskiej 25 lub w Regionalnej Placówce Opiekuńczo - Terapeutycznej w Bytomiu z siedzibą Laryszów, ul. Wolności 67.
Celem szkolenia będzie omówienie znaczenia wczesnego rozwoju i istniejących w tym okresie relacji z opiekunami dla późniejszego życia dziecka, ze szczególnym naciskiem położonym na kwestie diagnostyczne, rokowanie wynikające ze wstępnej diagnozy oraz sugestie dotyczące postępowania w sytuacji identyfikowania reaktywnych zaburzeń przywiązania (RAD).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 9600 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach części 5 zamówienia Wykonawca będzie zobligowany zorganizować i przeprowadzić5 jednodniowych szkoleń w 2023 roku (5 szkoleń x 1 dzień szkoleniowy x 8 godzin dydaktycznych) – jedna godzina dydaktyczna rozumiana jest jako 45 minut. Liczba grup szkoleniowych: 1, licząca nie więcej niż 15 osób (łącznie maksymalnie 75 osób dla wszystkich szkoleń). Łącznie 5 grup.
Termin realizacji szkolenia: Szkolenia będą realizowane od dnia podpisania umowy do 20 listopada 2023 roku lub do wyczerpania limitu godzin, terminy szkoleń zostaną ustalone indywidualnie po podpisaniu umowy.
Termin realizacji szkoleń w 2023 roku zostanie ustalony z Wykonawcą na 10 dni przed planowanym szkoleniem. Zamawiający akceptuje termin ustalony z Wykonawcą, bądź może wymagać wprowadzenia modyfikacji terminu. W przypadku gdy strony wspólnie nie dojdą do porozumienia w zakresie terminu prowadzenia szkolenia, termin ten wyznaczy Zamawiający. Zamawiający zastrzega sobie możliwość jednostronnej zmiany ustalonego terminu szkolenia, w szczególności w przypadku braku zrekrutowania odpowiedniej ilości uczestników na dane szkolenie, o czym poinformuje Wykonawcę najpóźniej na 3 dni robocze przed planowaną realizacją szkolenia.
Grupę docelową stanowią: rodzice zastępczy i realizatorzy usług pieczy zastępczej, w szczególności pracownicy regionalnych placówek opiekuńczo- terapeutycznych oraz interwencyjnego ośrodka preadopcyjnego z województwa śląskiego.
Szkolenia organizowane będą w Regionalnym Centrum Wsparcia Pieczy Zastępczej mieszczącym się
w Katowicach przy ul. Modelarskiej 10 lub w Regionalnej Placówce Opiekuńczo - Terapeutycznej w Gliwicach przy ul. Jagiellońskiej 25 lub w Regionalnej Placówce Opiekuńczo - Terapeutycznej w Bytomiu z siedzibą Laryszów, ul. Wolności 67.
Celem szkolenia będzie pogłębienie wiedzy i nabycie przez uczestników praktycznych umiejętności w pracy z dzieckiem z zaburzeniami hiperkinetycznymi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 45766,66 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6176,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8960 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6176 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Artur Cienkosz Ośrodek Psychoprofilaktyki Nowa Perspektywa, Centrum Profilaktyki REEDUKACJI Atelier, ACRENTALCARS
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 121426900
7.3.3) Ulica: Ignacego Krasickiego 27/1
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-513
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40776,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-02-23 do 2023-11-20Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6900 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Artur Cienkosz Ośrodek Psychoprofilaktyki Nowa Perspektywa, Centrum Profilaktyki i Reedukacji Atelier, AcRENTALCARS
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 12142690
7.3.3) Ulica: Ignacego Krasickiego 27/1
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-513
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40776 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-23 do 2023-11-20Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10440 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Artur Cienkosz Ośrodek Psychoprofilktyki Nowa Perspektywa, Centrum Profilaktyki i Reedeukacji Atelier, ACRENTALCARS
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 121426900
7.3.3) Ulica: Ignacego Krasickiego 27-1
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-513
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40776 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-23 do 2023-11-20Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10690 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Artur Cienkosz Ośrodek Psychoprofilaktyki Nowa Perspektywa, Centrum Profilaktyki i Reedukacji Atelier, ACRENTALCARS
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 121426900
7.3.3) Ulica: Ignacego Krasickiego 27/1
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-513
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40776 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-23 do 2023-11-20Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9300 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10690 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9300 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Artur Cienkosz Ośrodek Psychoprofilaktyki Nowa Perspektywa, Centrum Profilaktyki i Reedeukacji Atelier ACRENTALCARS
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 121426900
7.3.3) Ulica: Ignacego Krasickiego 27-1
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-513
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40776 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-23 do 2023-11-20INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "Wykonywanie prac malarskich oraz robót ogólnobudowlanych w siedzibie RCKiK w Katowicach oraz w podległych Terenowych Oddziałach w zależności od potrzeb Zamawiającego"
- Dostawy różnych artykułów spożywczych do Aresztu Śledczego w Katowicach
- Dostawy różnych artykułów spożywczych sypkich na potrzeby trzech jednostek organizacyjnych OISW w Katowicach
- Poprawa bezpieczeństwa pożarowego w budynku B Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach przy ul. Bogucickiej 3a
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia oraz usługi konwojów środków pieniężnych dla Stadionu Miejskiego w Katowicach Sp. z o. o.
- Usługa farmaceutyczna polegająca na sporządzeniu mieszanin do żywienia pozajelitowego dla noworodków i wcześniaków wraz z dostawą gotowej mieszaniny w postaci worków
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkoleń i warsztatów dla kadry jednostek organizacyjnych pracujących w obszarze pieczy zastępczej oraz osób sprawujących pieczę zastępczą.
- Modernizacja baz własnych Głównej Biblioteki Lekarskiej im. Stanisława Konopki w Warszawie
- Kursy stacjonarne dla grup uczniów i dla grupy nauczycieli - 9 części zamówienia.
- Modernizacja baz własnych Głównej Biblioteki Lekarskiej im. Stanisława Konopki w Warszawie
- Świadczenie usług poradnictwa specjalistycznego przez Ośrodek Interwencji Kryzysowej Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wieliczce
- Zakup usług przeprowadzenia kursów dla uczniów biorących udział w projekcie "Poprawa jakości kształcenia zawodowego na terenie Powiatu Krakowskiego"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.