Ogłoszenie z dnia 2023-02-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00044264/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zapewnienie pomieszczeń i infrastruktury technicznej dla przeprowadzenia egzaminu państwowego dla pielęgniarek i położnych w sesji wiosennej w roku 2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych
1.3.) Oddział zamawiającego: CKPPiP
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013285610
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pawińskiego 5A
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-106
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 592 34 50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ckppip.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ckppip.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ckppip.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zapewnienie pomieszczeń i infrastruktury technicznej dla przeprowadzenia egzaminu państwowego dla pielęgniarek i położnych w sesji wiosennej w roku 20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f21c0af-97dc-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00076381
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00019538/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zapewnienie pomieszczeń i infrastruktury technicznej dla przeprowadzenia egzaminu państwowego dla pielęgniarek i położnych w sesji wiosennej w roku 2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00044264
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GSO.260.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 301096,75 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 105096,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonawca zapewni sale egzaminacyjne w Warszawie w promieniu 20 km od Dworca Centralnego dla przeprowadzenia egzaminów w 17 dziedzinach pielęgniarstwa łącznej liczby 3325 osób w terminach: 07.03.2023 dla 29 osób, 24.03.2023 dla 672 osób, 27.03.2023 dla 32 osób, 30.03.2023 dla 30 osób, 31.03.2023 dla 40 osób, 03.04.2023 dla 50 osób, 04.04.2023 dla 51 osób, 12.04.2023 dla 114 osób, 13.04.2023 dla 301 osób, 17.04.2023 dla 128 osób, 18.04.2023 dla 56 osób, 19.04.2023 dla 106 osób, 21.04.2023 dla 130 osób, 24.04.2023 dla 198 osób, 25.04.2023 dla 206 osób, 27.04.2023 dla 270 osób, 09.05.2023 dla 912 osób.
Wykonawca zapewni do 100 miejsc noclegowych ze śniadaniem dla osób przeprowadzających egzamin, w pokojach jednoosobowych z łazienką lub dwuosobowych z łazienką do samodzielnego wykorzystania. Miejsce noclegowe ze śniadaniem obejmuje dobę/doby z dnia poprzedzającego egzamin i/lub w dniu egzaminu oraz w innym terminie wskazanym przez Zamawiającego nie później niż do 31 maja 2023 r. Miejsca noclegowe powinny być zapewnione w budynku, w którym będzie przeprowadzony egzamin lub w innym budynku z zapewnieniem dowozu członków komisji do miejsca egzaminu. Budynek, w którym będą zapewnione miejsca noclegowe musi odpowiadać standardom hotelu 3-gwiazdkowego i znajdować się w odległości nie większej niż 10 km od miejsca egzaminu. Dla osób przeprowadzających egzamin i korzystających z bazy hotelowej będą zapewnione bezpłatne miejsca parkingowe. W dniu egzaminu Wykonawca zapewni bezpłatne miejsca parkingowe dla osób przeprowadzających egzamin niekorzystających z bazy hotelowej. Dostępność sal egzaminacyjnych w dniu egzaminu: na 5 godzin zegarowych, w przedziale od 10.00 – 15.00.
Lokalizacja sal egzaminacyjnych w strefie wolnej od hałasu, zapewniającej warunki do przeprowadzenia egzaminu.
Egzamin w danej dziedzinie powinien odbywać się maksymalnie w 3 salach ( maksymalnie w 3 budynkach – odległość między budynkami nie może być większa niż 10 km).
4.5.3.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129269,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129269,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129269,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRO COMPLEX Grupa Dominik Skiba
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL 5272534623
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRO COMPLEX GRUPA DOMINIK SKIBA
jakie przetargi wygrała firma
PRO COMPLEX GRUPA DOMINIK SKIBA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129269,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-31 do 2023-05-31INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacji placów zabaw wraz terenem przy ul. Węgrowskiej 3 i 5 w Warszawie - w trybie " projektuj i buduj".
- "Usługa kompleksowej organizacji gali wręczania wyróżnień w konkursie Mazowieckiej Marki Ekonomii Społecznej".
- Wykonanie koncepcji wraz z dokumentacją projektowo - kosztorysowej dot. "Rewitalizacji podwórka Barkocińska, Święciańska, Radzymińska w Warszawie".
- ZP/17/2025 Ochrona fizyczna osób i mienia w Zakładzie Opiekuńczo- Leczniczym przy ul. Mehoffera 72/74 wchodzącego w skład SCOL Sp. z o.o.
- Utrzymanie porządku i czystości na terenach i w budynkach m.st. Warszawy administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Targówek
- Dostawa materiałów jednorazowych oraz jednorazowych specjalistycznych do statków powietrznych będących na ewidencji na ewidencji 1 Bazy Lotnictwa Transportowego w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przygotowanie zaplecza noclegowego oraz gastronomicznego dla "53 Konferencji zastosowań matematyki".
- Świadczenie usług hotelarsko - konferencyjnych w Krakowie.
- "Organizacja pobytu szkoleniowego obejmująca usługę hotelową, usługę gastronomiczną oraz usługę wynajmu sali konferencyjnej"
- Kompleksowa organizacja spotkań w latach 2025-2027 dla przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego metropolii warszawskiej zaangażowanych w proces budowania współpracy metropolitarnej
- Organizacja wyjazdowych warsztatów socjoterapeutycznych 2025 w ramach projektu pn. Aktywna integracja w powiecie złotoryjskim
- Organizacja konferencji w Międzyzdrojach w dniach 01-04.06.2025 r., w tym: zakwaterowanie, wyżywienie, wynajem sal konferencyjnych wraz ze sprzętem audiowizualnym
więcej: Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.