Ogłoszenie z dnia 2022-03-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00043026/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-01
- 2022/BZP 00049710/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Na sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w postaci mięsa i wędlin
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670997773
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jędrzeja Śniadeckiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Lipsko
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 483783512
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitallipsko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spzzoz-lipsko.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://spzzoz-lipsko.bip.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Na sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w postaci mięsa i wędlin2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-19613b8b-8344-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00076398
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025911/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 sukcesywne dostawy artykuły spożywcze w postaci mięsa i wędlin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00043026/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/03/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 636123,50 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 176913,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Ćwiattka z kurczaka tylna świeża kg 20002 Filet z kurczaka kg 1000
3 Filet z indyka kg 300
4 Karkówka wieprzowa bez kości kg 100
5 Kości wieprzowe schabowe surowe kg 1300
6 "Łopatka wieprzowa bez skóry, kosci i widocznej
warstwy tłuszczu" kg 500
7 Mięso gulaszowe wieprzowe (extra) kg 100
8 Schab bez kości kg 250
9 Słonina bez skóry kg 100
10 "Szynka wieprzowa cała bez skóry, kosci i
widocznej warstwy tłuszczu" kg 2500
11 Wątróbka drobiowe kg 100
12 Wątróbka wieprzowa kg 200
13 Wołowina bez kości z łopatki kg 100
14 Żeberka wieprzowe -
pasy z warstwą mięsa 1.5 do 2.5 cm kg 100
4.5.3.) Główny kod CPV: 15113000-3 - Wieprzowina
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15111000-9 - Mięso wołowe
15112000-6 - Drób
15114000-0 - Podroby
4.5.5.) Wartość części: 92600,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Baleron wędzony, parzony, bezosłonkowy kg 1102 Baton szynkowy drobiowy o zawartości mięsa min. 65% oraz tłuszczu poniżej 10 % kg 130
3 Indyk w galarecie kg 220
4 Boczek wędzony gotowany kg 40
5 Filecik królewski z indykiem kg 200
6 Kaszanka gryczana w długim jelicie lub osłonce kg 100
7 Kiełbasa krakowska parzona o zawartości mięsa min. 75% kg 500
8 Kiełbasa podwawelska o zawartości mięsa min. 75% kg 230
9 Kiełbasa parówkowa o zawartości mięsa min. 50% kg 70
10 Kiełbasa śląska o zawartości mięsa min. 60% kg 130
11 Kielbasa szynkowa o zawartości mięsa min. 75% kg 360
12 Kiełbasa zwyczajna o zawartości mięsa min. 65% kg 270
13 Kiełbasa żywiecka o zawartości mięsa min. 75% kg 100
14 Kości wieprzowe schabowe wędzone kg 240
15 "Pierś z kurczaka gotowana niemielona
o zawartości miesa min 80 %" kg 60
16 Łopatka pieczona o zawartości mięsa min. 85%, bez azotanów i azotynów kg 100
17 Mielonka wieprzowa prasowana o zawartości mięsa min. 60% kg 140
18 Mortadela wędzona parzona o zawartości mięsa min. 55% kg 150
19 Ogonówka o zawartości miesa min. 75% kg 160
20 pasztetowa drobiowa kg 120
21 Pasztetowa wieprzowa w jelicie naturalnym kg 200
22 Pasztet mięsny pieczony o zawartości mięsa min. 65% kg 200
23 "Parówki wieprzowe o zawartości mięsa min. 50%,
waga jednostkowa 70-80 g" kg 250
24 Pieczeń rzymska wieprzowo-wołowa o zawartości mięsa min. 65% kg 80
25 Pierś wędzona z indyka, nie mielona o zawartości mięsa min. 85% kg 150
26 Polędwica miodowa drobiowa kg 50
27 Polędwica sopocka bezosłonkowa o zawartości mięsa min. 75%, o zawartosci tłuszczu poniżej 10 % kg 50
28 Salceson włoski w folii kg 130
29 Schab pieczony b/k o zawartości mięsa min. 85%, bez azotanów i azotynów, bezoslonkowy kg 150
30 Schab drobiowy w majeranku kg 230
31 Szynkówka wieprzowa o zawartości mięsa min. 75% kg 90
32 Smalec kg 80
33 szynka konserwowao zawartości mięsa min 75% kg 240
34 Szynka biała drobiowa kg 60
35 Szynka wieprzowa gotowana w osłonce sztucznej o zawartości mięsa min. 75%, oraz zawartosci tłuszczu poniżej 20 % kg 60
36 Szynka wieprzowa wędzona bez osłonki o zawartości mięsa min. 75%, bez widocznej zewnętrznej warstwy tłuszczu kg 60
4.5.3.) Główny kod CPV: 15131130-5 - Wędliny
4.5.5.) Wartość części: 84313,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73095,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99950,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73095,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. Publima Lichota & Lichota Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6611002540
7.3.3) Ulica: ul. Kilińskiego 49
7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec świetokrzyski
7.3.5) Kod pocztowy: 27-400
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73095,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-03-03 do 2023-03-02Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80728,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88685,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80728,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. Publima Lichota & Lichota Sp. k
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6611002540
7.3.3) Ulica: ul. Kilińskiego 49
7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec świętokrzyski
7.3.5) Kod pocztowy: 27-400
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80728,3 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-03-03 do 2023-03-02INNE PRZETARGI LIPSKO
- Na sukcesywne dostawy produktów farmaceutycznych w postaci preparatów krwiopochodnych
- Remont i modernizacja sali widowiskowej Lipskiego Centrum Kultury wraz z reaktywacją nowoczesnego kina cyfrowego
więcej: przetargi LIPSKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa drobiu na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Częstochowie ul. Kontkiewicza 2 na rok 2025
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 5 w Pułtusku w podziale na 8 części
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Publicznego Przedszkola nr 18 im. Kubusia Puchatka w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Zespołu Żłobków w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Publicznego Przedszkola nr 15 w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Publicznego Przedszkola nr 6 im. Jasia i Małgosi w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
więcej: Mięso wołowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.