Ogłoszenie z dnia 2021-06-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00040189/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-26
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00076593 z dnia 2021-06-09 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa rozbudowy oprogramowania Otwartego Systemu Archiwizacji (zwanego dalej OSA) o nową funkcjonalność.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Archiwstyki Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385444632
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rejtana 17 25/26/27
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-516
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zonko@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://archiwa.org/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl, https://cas.bip-e.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa Instytucja Kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa rozbudowy oprogramowania Otwartego Systemu Archiwizacji (zwanego dalej OSA) o nową funkcjonalność.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-67bdfdd4-a452-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00076593
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00026862/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Rozbudowa oprogramowania Otwartego Systemu Archiwizacji (zwanego dalej OSA) o nowe funkcjonalności
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00040189/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/04/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 40000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Nazwa:
Panel administratora OSA.
Opis funkcjonalności:
Otwarty System Archiwizacji jest narzędziem cieszącym się dużą popularnością wśród archiwów społecznych. Aktualnie korzysta z niego ponad 200 organizacji i instytucji prowadzących archiwa społeczne. Ich liczba stale powiększa się. Panel administratora jest niezbędny do sprawnego zarządzania podmiotami i ich zasobami w OSA. Ma przede wszystkim umożliwić automatyczne zakładanie kont, monitorowania przyrostu danych, generowanie statystyk. Z założenia będzie dostępny tylko dla wyznaczonych pracowników CAS.
Cechy funkcjonalności:
1. panel administratora jest odrębną podstroną w panelu redaktora OSA, dostosowana wizualnie do pozostałych komponentów;
2. panel jest dostępny po zalogowaniu tylko i wyłącznie dla pracowników CAS;
3. panel zawiera informacje o instytucjach (m.in. nazwę instytucji, kod instytucji rodzaj instytucji, nazwę archiwum etc.), które mają założone konta w OSA oraz o przypisanych do nich kontach przedstawicieli instytucji tj. kierownika, redaktorów, edytorów (m.in. imię, nazwisko, adres e-mail);
4. panel zawiera informacje o dacie utworzenia konta dla danej instytucji;
5. panel zawiera informacje o statystykach wszystkich instytucji (liczby rekordów i plików cyfrowych w panelu redaktora, liczby rekordów i plików cyfrowych na portalu osa.archiwa.org / zbioryspoleczne.pl);
6. panel zawiera informacje o aktywności danej instytucji w zakresie opracowania i publikacji rekordów;
7. panel umożliwia założenie konta dla nowej instytucji oraz jego usunięcie;
8. panel umożliwia zakładanie kont użytkownikom danej instytucji, zmianę ich roli (Kierownik, Redaktor, Edytor), usuwanie kont;
9. panel umożliwia zakładanie kont pracownikom CAS, w tym nadawanie dostępu do panelu administratora;
10. dane w panelu administratora CAS są zsynchronizowane z danymi w panelach redaktorskich wszystkich instytucji.
Front-end:
1. podstrona panelu administratora jest wizualnie i funkcjonalnie spójna z panelem redaktora;
2. podstrona panelu administratora w panelu bocznym ma następujące zakładki:
a. Instytucje:
• lista instytucji, zawierająca dane takie jak: kod instytucji, ID instytucji, rodzaj instytucji, nazwa instytucji, nazwa archiwum, data założenia konta w OSA (generowana automatycznie);
• lista kont użytkowników w ramach instytucji zawierająca informacje takie jak: imię, nazwisko, adres e-mail (login), rola, data założenia, ID;
• funkcjonalności opisane niżej nad listą instytucji;
b. Statystyki:
• przedstawione w postaci tabelarycznej;
• nagłówki tabeli m.in.: kod instytucji, rodzaj instytucji, nazwa instytucji, nazwa archiwum, data założenia konta instytucji, liczby rekordów (z podziałem na typ dokumentacji) i plików cyfrowych w bazie (na 4 poziomach opisu archiwalnego: zespół / zbiór, seria / podseria, jednostka archiwalna, dokument), liczby rekordów i plików cyfrowych (wraz z inf. dot. formatów i rozmiarów plików) i na portalu osa.archiwa.org (na 4 poziomach opisu archiwalnego: zespół / zbiór, seria / podseria, jednostka archiwalna, dokument),
• informacje o przyroście rekordów danej instytucji w panelu i na portalu osa.archiwa.org;
• funkcjonalności opisane niżej nad listą instytucji (sortowanie, określenie przedziału czasowego dot. statystyk, filtrowanie);
c. Centrum Archiwistyki Społecznej:
• lista kont użytkowników w ramach instytucji: imię, nazwisko, adres e-mail, data założenia.
Funkcjonalności dostępne na podstronie panelu administratora:
1. zakładka “Instytucje”:
a. przegląd instytucji;
b. dodawanie nowych instytucji;
c. usuwanie instytucji;
d. zakładanie kont użytkowników dla instytucji i przypisywanie ról (Kierownik, Redaktor, Edytor);
e. zmiana roli użytkowników panelu redaktora instytucji;
2. zakładka “Statystyki”:
a. sortowanie instytucji m.in. po dacie założenia konta instytucji, kodzie, nazwie instytucji / nazwie archiwum, danych statystycznych dotyczących liczby rekordów (w panelu instytucji i na portalu osa.archiwa.org);
b. możliwość określenia zakresu chronologicznego (w miesiącach i latach), w jakim będą pokazane powyższe dane (filtrowanie według określonego przedziału czasowego, według rodzaju instytucji);
3. zakładka “Centrum Archiwistyki Społecznej”:
a. zakładanie kont, określanie ról;
b. zmiana roli;
c. usuwanie kont;
4.5.3.) Główny kod CPV: 72262000-9 - Usługi rozbudowy oprogramowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43050
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108240
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43050
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Vavatech Sp. Z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5262845994
7.3.3) Ulica: ul.Olesińska 21
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-548
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43050
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-302021-06-09 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług opieki gwarancyjnej oraz serwisowej dla Systemu SIMPLE.EduHub
- Opracowanie (implementacja i wdrożenie) kompleksowego systemu informatycznego w zakresie ochrony przyrody w województwie podkarpackim
- opracowanie i wdrożenie aplikacji żeglarskiej z możliwością rezerwacji miejsc postojowych SailPlanner Pomerania
- Dostawa i wdrożenie systemu kadrowo-płacowego wraz ze świadczeniem usług serwisu oraz integracja z istniejącym systemem finansowo-księgowym Enova365.
- Usługa wsparcia techniczno-informatycznego przy wdrożeniu usługi Chatbota na stronie internetowej Zamawiającego
- Nadzór autorski, serwis oraz dostawa licencji systemu informatycznego AMMS/ InfoMedica
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.