eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańUsługa wdrożenia tymczasowej organizacji ruchu drogowego na ulicach Poznania na czas trwania 14. PKO Poznań Półmaratonu.



Ogłoszenie z dnia 2022-03-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa wdrożenia tymczasowej organizacji ruchu drogowego na ulicach Poznania na czas trwania 14. PKO Poznań Półmaratonu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji Samorządowy Zakład Budżetowy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630603890

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Spychalskiego 34

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-553

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@posir.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.posir.poznan.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/posir_poznan

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa wdrożenia tymczasowej organizacji ruchu drogowego na ulicach Poznania na czas trwania 14. PKO Poznań Półmaratonu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2beb151c-8a61-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00076654

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025392/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.21 Wykonanie projektu i wdrożenia tymczasowej organizacji ruchu w związku z imprezami biegowymi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00053737/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.240.06.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 69000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa wdrożenia tymczasowej organizacji ruchu drogowego na ulicach Poznania na czas trwania 14. PKO Poznań Półmaratonu.
Przedmiot umowy obejmuje wdrożenie projektu tymczasowej organizacji ruchu drogowego przekazanego przez Zamawiającego, stanowiącego załącznik nr 1a do SWZ.
UWAGA!!! załączony projekt dla 13. PKO Poznań Półmaratonu jest aktualny dla 14. PKO Poznań Półmaratonu, z zastrzeżeniem, iż obowiązujący termin biegu i termin wdrożenia organizacji ruchu zostały podane w Opisie przedmiotu zamówienia i projekcie umowy dla niniejszego postępowania. Projekt tymczasowej organizacji ruchu w wersji papierowej z wytycznymi Wydziału Ruchu Drogowego Komendy Miejskiej Policji w Poznaniu oraz Miejskiego Inżyniera Ruchu, w 3 egzemplarzach, zostanie przekazany Wykonawcy, najpóźniej do dnia 20.03.2022 r.
W ramach realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do:
1) prawidłowego wdrożenia tymczasowej organizacji ruchu, zgodnie z zaakceptowanym projektem tymczasowej organizacji ruchu przez Wydział Ruchu Drogowego Komendy Miejskiej Policji w Poznaniu oraz Miejskiego Inżyniera Ruchu,
2) rozstawienia znaków, zapór drogowych oraz innych elementów znajdujących się w projekcie tymczasowej organizacji ruchu,
3) wdrożenia tymczasowej organizacji ruchu zgodnie z wyznaczonymi godzinami przez Komendę Miejską Policji w Poznaniu. Pierwszy etap nie później niż 03.04.2022r. do godziny 6:00, drugi etap nie później niż 03.04.2022r do godziny 8:00.
Wykonawca zobowiązany jest do udziału w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego oraz Komendę Miejską Policji w Poznaniu, związanych z organizacją Półmaratonu, w zakresie przedmiotu niniejszej umowy.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze specyfikacją warunków zamówienia, w szczególności z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SWZ oraz złożoną ofertą.
Na czas realizacji zamówienia wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności medycznej na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł
Przed zawarciem umowy Zamawiający będzie żądał polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 92622000-7 - Usługi w zakresie organizowania wydarzeń sportowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79950,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79950,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79950,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Technicznych BUDMAL Piotr Piskorski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 782 124 71 59

7.3.3) Ulica: ul. Galileusza 2E/11

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-159

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79950,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-04-03

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.