Ogłoszenie z dnia 2024-01-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00022945/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie bezpośredniej ochrony obiektów, terenu i mienia w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Piszu przy ul. Czerniewskiego 6 w 2024 roku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W PISZU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790676010
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Fryderyka Adama Czerniewskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Pisz
1.5.3.) Kod pocztowy: 12-200
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 87 423 28 07; 516 187 244
1.5.8.) Numer faksu: 87 423 24 22
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: parkwaypzd@hot.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.pisz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzdpisz.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie bezpośredniej ochrony obiektów, terenu i mienia w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Piszu przy ul. Czerniewskiego 6 w 2024 roku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-00f2261e-af83-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00076688
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00012627/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług w zakresie ochrony obiektów, terenu i mienia należącego do Powiatowego Zarządu Dróg w Piszu w 2024 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00022945
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZD.3210.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 164236,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług w zakresie bezpośredniej ochrony obiektów, terenu i mienia w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Piszu przy ul. Czerniewskiego 6 w 2024 roku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98341140-8 - Usługi dozorowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 183437,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 272162,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 183437,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Ochrony TRANSFER Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363621991
7.3.3) Ulica: plac Bankowy 2
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 97-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA OCHRONY TRANSFER SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA OCHRONY TRANSFER SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 183437,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-02-01 do 2025-01-028.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z PISZA
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania cmentarzy
- "Dostawa paliw płynnych dla pojazdów i maszyn Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Piszu"
- Rozbudowa drogi gminnej Maldanin - Imionek wraz z budową oświetlenia drogowego
- Zakup samochodu osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych
więcej: przetargi w Piszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi z zakresu dozorowania i prac porządkowych przy biurowcu i posesji Nadleśnictwa Rokita w roku 2025
- Usługa w zakresie całodobowej ochrony i dozoru mienia przez koncesjonowaną firmę ochroniarską w siedzibie WUP Kielce na lata 2025-2026
- Ochrona osób i mienia Instytutu Badawczego Dróg i Mostów przy ul. Instytutowej 1 w Warszawie.
- Świadczenie usług ochrony na rzecz Miejskiego Zarządu Dróg w Zabrzu
- Ochrona fizyczna budynku głównego Książnicy Beskidzkiej oraz dozór obiektów Książnicy Beskidzkiej na rok 2025.
- Usługi ochrony osób, budynków i mienia Sądu Rejonowego w Kluczborku
więcej: Usługi dozorowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.