Ogłoszenie z dnia 2022-03-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00031471/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-24
- 2022/BZP 00040986/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-31
- 2022/BZP 00041109/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostaw gazu propan zbiornikowego wraz z dzierżawą 2 zbiorników i parownika gazu w roku 2022.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM ADMINISTRACYJNE DO OBSŁUGI PLACÓWEK OPIEKUŃCZO - WYCHOWAWCZYCH IM.ALEKSANDRA KAMIŃSKIEGO W PORSZEWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101514436
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Porszewice 18E
1.5.2.) Miejscowość: Porszewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: domdziecka@o2.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ddporszewice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostaw gazu propan zbiornikowego wraz z dzierżawą 2 zbiorników i parownika gazu w roku 2022.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a91fb1c-7c39-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00076699
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031148/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywna dostaw gazu propan zbiornikowego wraz z dzierżawą 2 zbiorników i parownika gazu w roku 2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00031471/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CA/I/3/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot umowy obejmuje sukcesywną dostawę gazu propan zbiornikowego wraz z dzierżawą 2 zbiorników i parownika gazu dla kotłowni Centrum Administracyjnego w Porszewicach w roku 2022. Szacunkowa ilość gazu propan do celów grzewczych – 90000 litrów.
2. Zamówienia sukcesywne będą realizowane po cenach za 1 litr gazu podany w ofercie. Zamawiający zastrzega, że rzeczywista ilość dostarczonego gazu może ulec zmniejszeniu do 20%. Wykonawca otrzyma zapłatę tylko i wyłączenie za dostarczoną ilość gazu, w okresie realizacji umowy o zamówienie publiczne.
3. Parownik elektryczny o wydajności co najmniej 50kg/h.
a) kotłownia wyposażona jest w 4 kotły typu Witodens 200, rodzaj Viessman o mocy 60 kW każdy. Łączna moc 240 kW. Pojemność wodna zbiornika gazu – 6700 l.
b) kotłownia wyposażona jest w kocioł Immergas VICTRIX MAJO o mocy max c.o 32/mbar/kW. Pojemność wodna zbiornika gazu - 2700 litrów.
4. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części, stanowi jedną niepodzielną część do realizacji w ramach jednej umowy o zamówienie publiczne.
Szczegółowy opis, zakres zamówienia znajduje się w Formularzu oferty - załącznik nr 1 do SWZ.
5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projektowanym wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09122100-1 - Propan
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44612000-3 - Pojemniki na gaz skroplony
51810000-3 - Usługi instalowania zbiorników
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 236899,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 236899,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 236899,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Novatek Green Energy Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 121020807
7.3.3) Ulica: Lubomirskiego 20
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-509
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NOVATEK GREEN ENERGY SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
NOVATEK GREEN ENERGY SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 236899,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.