Ogłoszenie z dnia 2022-03-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00020927/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-17
- 2022/BZP 00476383/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-05
- 2022/BZP 00066767/01 - Wynik z dnia 2022-02-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów biurowych, kalendarzy i wyposażenia biurowego dla 25. Wojskowego Oddziału Gospodarczego i jednostek będących na zaopatrzeniu w podziale na 3 zadania.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 25. Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200689828
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kawaleryjska 70
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-325
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 25wog.kancelaria@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.25wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/25wog_wp1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
WOJSKO
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów biurowych, kalendarzy i wyposażenia biurowego dla 25. Wojskowego Oddziału Gospodarczego i jednostek będących na zaopatrzeniu w podziale na 3 zadania.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45d2b8b6-7766-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00076754
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018652/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa materiałów administracyjno - biurowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00020927/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 01/W1/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 567997,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 1 – artykuły biurowe4.5.3.) Główny kod CPV: 30192000-1 - Wyroby biurowe
4.5.5.) Wartość części: 521686,38 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 2 – kalendarze4.5.3.) Główny kod CPV: 30192000-1 - Wyroby biurowe
4.5.5.) Wartość części: 23985,11 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 3 – wyposażenie biurowe.4.5.3.) Główny kod CPV: 30191000-4 - Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli
4.5.5.) Wartość części: 22325,97 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
art. 255 ust. 2 Pzp: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu oraz w oparciu o art. 255 ust. 3 Pzp: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena kub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający nie posiada środków na zwiększenie kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 644376,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 763173,84 PLN
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Zaprojektowanie i wykonanie integracji i wizualizacji systemów zabezpieczeń przeciwpożarowych
- Roboty w zakresie napraw i konserwacji obiektów inżynierskich na drogach krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Białymstoku w latach 2025-2027 w podziale na 2 części
- DOSTAWA PŁYNÓW INFUZYJNYCH
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy ul. Chłodnej w Białymstoku wraz z budową niezbędnej infrastruktury technicznej
- Organizacja i przeprowadzenie imprez sportowych pn.: "Mityng Gwiazd na Rynku Kościuszki" w oraz "Mityng Ambasadorów Białostockiego i Podlaskiego Sportu na stadionie lekkoatletycznym BOSiR"
- Dostawa narzędzi endoskopowych.
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów biurowych i druków
- Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
- Dostawa etykiet i taśm barwiących do drukarek dla potrzeb Pracowni Patomorfologii
- Dostawy materiałów biurowych dla Warszawskiego Szpitala Południowego sp. z o. o.
- Dostawa zużywalnych materiałów papierniczo-plastycznych do szkół
- DOSTAWY ARTYKUŁÓW BIUROWYCH
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.