eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BytówBudowa dróg na Osiedlu Kompozytorów w Bytowie



Ogłoszenie z dnia 2023-02-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa dróg na Osiedlu Kompozytorów w Bytowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bytów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979499

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1 Maja 15

1.5.2.) Miejscowość: Bytów

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-100

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 598222011

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@bytow.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bytow.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa dróg na Osiedlu Kompozytorów w Bytowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f2a4fde-6cce-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00076781

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025026/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.24 Budowa dróg na Osiedlu Kompozytorów w Bytowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00460653/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BRZ.271.34.2022.AZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 8943089,43 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Budowa dróg na Osiedlu Kompozytorów w Bytowie”. W związku tym, że przedmiot zamówienia objęty jest dofinansowaniem z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych - edycja druga, zamówienie będzie realizowane zgodnie z regulaminem naboru wniosków w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych – edycja druga, który stanowi Załącznik nr 11 do niniejszej SWZ.
Zakres przedmiotu zamówienia:
a) rozebranie zjazdów, chodników i jezdni,
b) wykonanie jezdni, chodników, ciągów pieszo -rowerowych, ciągów pieszych,
c) wykonanie oświetlenia ulicznego,
d) budowa kanalizacji deszczowej,
e) budowę kanału technologicznego (KTP2),
f) zagospodarowanie terenów zielonych,
g) zakup i montaż (zmiana) oznakowania zgodnie ze stałą organizacją ruchu,
h) budowę zbiornika retencyjnego,
i) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (2 egz.),
j) zakup i montaż tablicy informacyjnej w miejscu wskazanym przez Zamawiającego
wg wzoru określonego w Załączniku nr 10 do niniejszej SWZ.

Do obowiązków Wykonawcy należy:
a) przejęcie terenu robót od Zamawiającego,
b) zabezpieczenie i wygrodzenie terenu robót,
c) zlokalizowanie i przygotowanie zaplecza placu budowy wg swoich potrzeb i na swój koszt,
d) dostarczenie Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia zgodnie z art. 21a ustawy- Prawo Budowlane (w razie konieczności),
e) dostarczenie deklaracji kierownika budowy o podjęciu obowiązków kierownika budowy wraz kompletem wymaganych prawem uprawnień i zaświadczeń,
f) zapewnienie dozoru mienia na własny koszt,
g) zapewnienia na własny koszt poboru energii elektrycznej i wody,
h) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za stosowanie i bezpieczeństwo wszelkich działań prowadzonych na terenie robót i poza nim, a związanych z wykonywaniem przedmiotu budowy, także w przypadku osób trzecich, które w trakcie robót będą korzystać z drogi,
i) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy jak i terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę, w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prac obiektów, dróg lub ich fragmentów, nawierzchni lub instalacji,
j) niezwłoczne informowanie Zamawiającego (inspektora nadzoru inwestorskiego) o problemach technicznych i okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót,
k) dostarczenie Zamawiającemu wszystkich dokumentów niezbędnych celem rozliczenia inwestycji,
l) uzyskanie pisemnej zgody organu nadzorującego organizację ruchu dla odpowiednich dróg o właściwym ustawieniu wybudowanych elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego (zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu),
m) uzyskanie zgody na użytkowanie odcinków dróg objętych pozwoleniem na budowę.

W czasie wykonywania robót Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie obsługiwał wszystkie tymczasowe urządzenia zabezpieczające zapewniając w ten sposób bezpieczeństwo pojazdów i pieszych. Wykonawca zapewni stałe warunki widoczności w dzień i w nocy tych urządzeń, dla których jest to nieodzowne ze względów bezpieczeństwa. Wszystkie urządzenia zabezpieczające wymagają akceptacji Inspektora nadzoru przed przystąpieniem do ich montażu lub ustawienia.

Na Wykonawcy spoczywa obowiązek, przed rozpoczęciem prowadzenia robót, dostarczenia do siedziby Zamawiającego wykonanego i zatwierdzonego tymczasowego projektu organizacji ruchu na roboty które zostały przewidziane w dokumentacji i SWZ w okresie ich realizacji.

Zamawiający w terminie do 21 dni od dnia dostarczenia przez Wykonawcę zatwierdzonego tymczasowego projektu organizacji ruchu (na roboty które zostały przewidziane w dokumentacji i SWZ w okresie ich realizacji), przekaże plac budowy wykonawcy robót.

Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wytyczenia punktów głównych przez uprawnionego geodetę i odpowiedzialność za ochronę wytyczonych punktów pomiarowych do chwili odbioru końcowego robót. Uszkodzone lub zniszczone znaki geodezyjne Wykonawca odtworzy i utrwali na własny koszt.

Przed przystąpieniem do robót w terenie zabudowanym Wykonawca zawiadomi właścicieli posesji, budynków, w tym również przyległych. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca zawiadomi również zainteresowane instytucje i właścicieli uzbrojenia podziemnego o rozpoczęciu budowy. W przypadku prowadzenia robót ziemnych w bardzo bliskim sąsiedztwie budynków należy zachować szczególną ostrożność i bezwzględnie przestrzegać przepisów prawa budowlanego.

Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami, na warunkach wskazanych w umowie oraz SWZ. Przedmiar stanowi materiał poglądowy.

Wykonawca odzyska materiały z rozbiórki, a w przyszłości mogące zostać wykorzystane przez Inwestora (nawierzchnię z kostki brukowej ułoży na palety, zabezpieczy do transportu) i złoży je w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w odległości do 7 km od miejsca prowadzenia robót. Pozostałe materiały rozbiórkowe (w tym urobek) niemogące zostać wykorzystane przez Inwestora Wykonawca podda utylizacji.

Zakres prac został przedstawiony w dokumentacji budowlanej.

W przypadku jakichkolwiek sprzeczności pomiędzy powyższymi dokumentami ich postanowienia będą miały zastosowanie zgodnie z powyższą kolejnością ważności, z zastrzeżeniem że postanowienia Umowy będą miały zawsze pierwszeństwo zastosowania.

Wykonawca zobowiązany jest posiadać i na każde żądanie Zamawiającego oraz inspektora nadzoru okazać, na wbudowane (zastosowane materiały, urządzenia), odpowiednie certyfikaty i zaświadczenia, w szczególności: certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności, deklarację właściwości użytkowych lub certyfikat zgodności z Polską Normą (lub równoważną) lub aprobatą techniczną, atesty, a po wykonaniu umowy przekazać je Zamawiającemu.

Wykonawca zobowiązuje się do dochowania najwyższej staranności i dbałości o interesy Zamawiającego przy wykonaniu przedmiotu Umowy.

Wykonawca zobowiązuje się, na swój koszt, do sporządzenia oraz dostarczenia po zakończeniu robót budowlanych dokumentacji odbiorowej i dokumentów wymaganych przez Prawo Budowlane w zakresie związanym z ich zakończeniem, przy czym wszelka dokumentacja opracowana przez Wykonawcę w wykonaniu niniejszej Umowy w każdym przypadku staje się własnością Zamawiającego, a wynagrodzenie za jej wykonanie oraz wynagrodzenie z tytułu przeniesienia autorskich praw majątkowych oraz praw zależnych na polach eksploatacji zgodnie z poniższymi postanowieniami zawarte jest w wynagrodzeniu, o którym mowa w § 3 ust. 1 Umowy. Z chwilą przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej i innej dokumentacji, o której mowa powyżej, Wykonawca przenosi na Zamawiającego – bez obowiązku uiszczania dodatkowego wynagrodzenia, poza przewidzianym w § 3 ust.1 Umowy – majątkowe prawa autorskie oraz prawa zależne do takiej dokumentacji na wszystkich znanych polach eksploatacji, niezbędnych do realizacji Przedmiotu Umowy, w tym w szczególności na następujących polach eksploatacji:
1) wykorzystanie w ramach prowadzonej działalności,
2) zwielokrotnianie dowolną techniką, na przykład przez drukowanie lub zwielokrotnienie cyfrowe;
3) wprowadzenie do pamięci komputera lub dystrybucja w sieci komputerowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11535908,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11881800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11535908,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowe Roman Jereczek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421333298

7.3.4) Miejscowość: Przyborzyce

7.3.5) Kod pocztowy: 77-100

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11535908,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.