eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Obsługa gospodarcza biura i sprzątanie pomieszczeń biura Oddziału GDDKiA w Kielcach, ul. Paderewskiego 43/45 - pomieszczenia na III piętrze



Ogłoszenie z dnia 2022-03-07

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa gospodarcza biura i sprzątanie pomieszczeń biura Oddziału GDDKiA w Kielcach, ul. Paderewskiego 43/45 – pomieszczenia na III piętrze

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Kielcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017511575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 43/45

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-950

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi_kielce@gddkia.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami krajowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obsługa gospodarcza biura i sprzątanie pomieszczeń biura Oddziału GDDKiA w Kielcach, ul. Paderewskiego 43/45 – pomieszczenia na III piętrze

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b92793f6-9bb4-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00076792

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021, poz. 1129 ze zm.),
Zamówienie zostało przewidziane w Ogłoszeniu o zamówieniu z dnia 06.09.2021 r. Nr 2021/BZP 00171120/01 dla zamówienia podstawowego oraz jest ono zgodne z jego
przedmiotem. Całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy
obliczaniu jego wartości: wartość zamówienia podstawowego – 137 140,44 PLN netto, w tym wartość zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 uPzp – 10 582,46 PLN netto.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: O.Ki.D-3.2421.3.2022.mj

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Obsługa gospodarcza biura i sprzątanie pomieszczeń biura Oddziału GDDKiA
w Kielcach, ul. Paderewskiego 43/45 – pomieszczenia na III piętrze (skrzydło od ul. Paderewskiego) wraz z pomieszczeniem biurowym na parterze budynku - łączna powierzchnia 325,55 m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Art. 255 pkt 8 ustawy Pzp – negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Cena w wysokości 25 120,44 zł zaoferowana przez Wykonawcę zaproszonego do negocjacji - Konsorcjum Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „KARABELA” Sp. z o. o. – Lider ul. Sokola 14, 39 – 400 Tarnobrzeg, Karabela – Serwis Sp. z o. o. ul. Mrozowa 1, 31 – 752 Kraków, przekracza kwotę jaką Zamawiający na podstawie art. 31 ust. 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp przewidział w Ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego z dnia 06.09.2021 r. Nr 2021/BZP 00171120/01, tj. kwotę 13 016,43 zł.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.