Ogłoszenie z dnia 2022-03-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00340314/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa systemu zamkniętego do pobierania krwi metodą aspiracyjno – próżniową oraz pojemników na odpady ostre dla potrzeb Szpitala Ogólnego w Kolnie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Ogólny w Kolnie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450667610
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 69
1.5.2.) Miejscowość: Kolno
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-500
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: (86) 273-93-30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpitalkolno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalkolno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://szpitalkolno.pl/bip_1/index.php?id=1191.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa systemu zamkniętego do pobierania krwi metodą aspiracyjno – próżniową oraz pojemników na odpady ostre dla potrzeb Szpitala Ogólnego w Kolnie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e93bfa87-6a07-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00076857
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004575/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa systemu zamkniętego do pobierania krwi metodą aspiracyjno-próżniową
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00340314/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Sz.O./ZP/18/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 174421,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem, niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa systemu zamkniętego do pobierania krwi metodą aspiracyjno – próżniową oraz pojemników na odpady ostre dla potrzeb Szpitala Ogólnego w Kolnie. Pakiet Nr 1 zawiera 24 pozycje, których szczegółowy opis znajduje się w Załączniku Nr 2 do SWZ - Formularz asortymentowo - cenowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 33141300-3 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
4.5.5.) Wartość części: 156320,28 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem, niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa systemu zamkniętego do pobierania krwi metodą aspiracyjno – próżniową oraz pojemników na odpady ostre dla potrzeb Szpitala Ogólnego w Kolnie. Pakiet Nr 2 zawiera 5 pozycji, których szczegółowy opis znajduje się w Załączniku Nr 2 do SWZ - Formularz asortymentowo - cenowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 33141300-3 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
4.5.5.) Wartość części: 38166,90 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 153283,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 153283,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 153283,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SARSTEDT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 632511961
7.3.3) Ulica: ul. Warszawska 25 Blizne Łaszczyńskiego
7.3.4) Miejscowość: Stare Babice
7.3.5) Kod pocztowy: 05-082
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 153283,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-02-08 do 2025-02-07Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24956,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38166,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24956,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS International Group Sp. z o. o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 273295877
7.3.3) Ulica: ul. Pod Borem 18
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-808
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24956,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-02-08 do 2025-02-07INNE PRZETARGI Z KOLNA
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE GMINY KOLNO
- Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Glinkach
- Dostawa paliwa w 2025 roku do pojazdów i maszyn będących w dyspozycji Urzędu Gminy Kolno
- Przebudowa wraz z rozbudową drogi w miejscowości Janowo
więcej: przetargi w Kolnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy igieł do biopsji mammotomicznej i innych niezbędnych akcesoriów wraz z dzierżawą zamkniętego systemu do wykonywania biopsji mammotomicznej pod kontrolą USG
- Dostawa pojemników i koszy na odpady i śmieci
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstających na nieruchomościach zamieszkałych na terenie gminy Przewóz w 2025 roku
- Dostawa próbek i akcesoriów - próżniowy system zamknięty poboru materiału biologicznego z dzierżawą aparatu dla SPZOZ w Krotoszynie
- Sukcesywne dostawy asortymentu do pakowania odpadów medycznych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- 98.24 Sprzedaż i dostawę systemu zamkniętego do pobierania krwi dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.