Ogłoszenie z dnia 2021-06-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00047662/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-06
- 2021/BZP 00053965/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-13
- 2021/BZP 00054187/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-13
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00076892 z dnia 2021-06-09 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i sukcesywna dostawa sterylnych obłożeń i serwet operacyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRALNY SZPITAL KLINICZNY MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI W WARSZAWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006472651
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wołoska 137
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-507
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 477221812
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@cskmswia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cskmswia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
cskmswia.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i sukcesywna dostawa sterylnych obłożeń i serwet operacyjnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-515fe4c1-a42b-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00076892
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005017/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.46 Dostawa obłożeń operacyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CSKDZP-2375/14/04/01/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 534594,35 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 125218,26 EUR
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa zestawu dla noworodka(podana wartość części to wartość netto)
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 20663,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa zestawu do iniekcji doszklistowych(podana wartość części to wartość netto)
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 15410,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa zestawu okulistycznego ogólnego(podana wartość części to wartość netto)
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 15975,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa zestawu do centralnego wkłucia(podana wartość części to wartość netto)
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 8810,5 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa zestawu do małych zabiegów(podana wartość części to wartość netto)
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 23770,80 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa zestawu odzieży(podana wartość części to wartość netto)
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 20165,60 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa zestawu do cewnikowania uniwersalnego(podana wartość części to wartość netto)
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 8864,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa zestawu do zabiegów naczyniowych (angiografia)(podana wartość części to wartość netto)
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 163500 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa serwety 30cmx40cm(podana wartość części jest wartością netto)
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 1820,40 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa serwety 60cmx60cm(podana wartość części jest wartością netto)
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 3289,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa serwety 75cmx90cm(podana wartość części jest wartością netto)
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 74556,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa serwety 75cmx90cm z taśmą lepną(podana wartość części jest wartością netto)
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 6923,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa serwety 75cmx100cm z otworem(podana wartość części jest wartością netto)
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 20770,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa serwety 100cmx120cm(podana wartość części jest wartością netto)
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 12936,00 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa serwety 150cmx200cm(podana wartość części jest wartością netto)
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 37268,00 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa pokrowca na stolik Mayo(podana wartość części jest wartością netto)
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 8856,00 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa ściereczki do osuszania rąk(podana wartość części jest wartością netto)
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 64328,00 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa se100cmx150cm(podana wartość części jest wartością netto)
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 2028,00 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa serwetki 25x25cm(podana wartość części jest wartością netto)
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 12500,00 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa serwety 60cmx90cm(podana wartość części jest wartością netto)
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 1320,00 PLN
Część 21
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa zestawu do implantacji portów naczyniowych(podana wartość części jest wartością netto)
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 10840,05 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zatwierdza unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 2019 ze zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp”. Postępowanie obarczone jest niemożliwa do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Postępowanie przetargowe na zakup i sukcesywną dostawę sterylnych obłożeń i serwet operacyjnych zostało ogłoszone w dniu 6.05.2021 r. poprzez opublikowanie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych za pomocą platformy państwowej „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne”, znajdującej się pod adresem internetowym https://ezamowienia.gov.pl/pl/ oraz poprzez opublikowanie postępowania na platformie zakupowej Zamawiającego „Market Planet” pod adresem internetowym https://cskmswia.ezamawiajacy.pl/.
Pierwotny termin składania i otwarcia ofert był wyznaczony zapisami SWZ na dzień 14.05.2021 r. W dniu 13.05.2021 r. Zamawiający dokonał modyfikacji zapisów SWZ w powyższym zakresie i wyznaczył termin składania i otwarcia ofert na dzień 18.05.2021 r. Zgodnie z ustawą Pzp Zamawiający dokonał sprostowania ogłoszenia o zamówieniu za pomocą platformy „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne” i opublikował powiadomienie o zmianach SWZ na platformie zakupowej Market Planet.
Z racji toczących się prac Komisji Przetargowej nad odpowiedziami dotyczącymi wyjaśnień treści SWZ Zamawiający zobligowany był na podstawie art. 284 pkt 3 ustawy Pzp do wyznaczenia kolejnego, późniejszego terminu składania i otwarcia ofert. W dniu 18.05.2021 r. Zamawiający przed obowiązującym terminem składania ofert tj. 18.05.2021 r. godzina 13:00, w godzinach 11:00-12:00 próbował dokonać ogłoszenia o sprostowaniu ogłoszenia o zamówieniu na platformie „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne”. Działania Zamawiającego okazały się bezskuteczne, ponieważ platforma państwowa miała awarię systemu informatycznego, trwały prace serwisowe, co zostało potwierdzone oficjalnym komunikatem.
W następstwie prac serwisowych Zamawiający nie miał możliwości ogłosić zmian parametrów postępowania, a co za tym idzie nie było możliwe zamieszczenie informacji o przedłużonym terminie składania ofert w ogłoszeniu Biuletynu Zamówień Publicznych, zgodnie z wymogiem wskazanym w art. 286 pkt 6 ustawy Pzp.
Z powodu niedogodności technicznych nie z winy Zamawiającego oraz naruszenia proceduralnego w świetle ustawy Pzp Zamawiający jest zobligowany do unieważnienia niniejszego postępowania.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zatwierdza unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 2019 ze zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp”. Postępowanie obarczone jest niemożliwa do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Postępowanie przetargowe na zakup i sukcesywną dostawę sterylnych obłożeń i serwet operacyjnych zostało ogłoszone w dniu 6.05.2021 r. poprzez opublikowanie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych za pomocą platformy państwowej „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne”, znajdującej się pod adresem internetowym https://ezamowienia.gov.pl/pl/ oraz poprzez opublikowanie postępowania na platformie zakupowej Zamawiającego „Market Planet” pod adresem internetowym https://cskmswia.ezamawiajacy.pl/.
Pierwotny termin składania i otwarcia ofert był wyznaczony zapisami SWZ na dzień 14.05.2021 r. W dniu 13.05.2021 r. Zamawiający dokonał modyfikacji zapisów SWZ w powyższym zakresie i wyznaczył termin składania i otwarcia ofert na dzień 18.05.2021 r. Zgodnie z ustawą Pzp Zamawiający dokonał sprostowania ogłoszenia o zamówieniu za pomocą platformy „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne” i opublikował powiadomienie o zmianach SWZ na platformie zakupowej Market Planet.
Z racji toczących się prac Komisji Przetargowej nad odpowiedziami dotyczącymi wyjaśnień treści SWZ Zamawiający zobligowany był na podstawie art. 284 pkt 3 ustawy Pzp do wyznaczenia kolejnego, późniejszego terminu składania i otwarcia ofert. W dniu 18.05.2021 r. Zamawiający przed obowiązującym terminem składania ofert tj. 18.05.2021 r. godzina 13:00, w godzinach 11:00-12:00 próbował dokonać ogłoszenia o sprostowaniu ogłoszenia o zamówieniu na platformie „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne”. Działania Zamawiającego okazały się bezskuteczne, ponieważ platforma państwowa miała awarię systemu informatycznego, trwały prace serwisowe, co zostało potwierdzone oficjalnym komunikatem.
W następstwie prac serwisowych Zamawiający nie miał możliwości ogłosić zmian parametrów postępowania, a co za tym idzie nie było możliwe zamieszczenie informacji o przedłużonym terminie składania ofert w ogłoszeniu Biuletynu Zamówień Publicznych, zgodnie z wymogiem wskazanym w art. 286 pkt 6 ustawy Pzp.
Z powodu niedogodności technicznych nie z winy Zamawiającego oraz naruszenia proceduralnego w świetle ustawy Pzp Zamawiający jest zobligowany do unieważnienia niniejszego postępowania.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zatwierdza unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 2019 ze zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp”. Postępowanie obarczone jest niemożliwa do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Postępowanie przetargowe na zakup i sukcesywną dostawę sterylnych obłożeń i serwet operacyjnych zostało ogłoszone w dniu 6.05.2021 r. poprzez opublikowanie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych za pomocą platformy państwowej „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne”, znajdującej się pod adresem internetowym https://ezamowienia.gov.pl/pl/ oraz poprzez opublikowanie postępowania na platformie zakupowej Zamawiającego „Market Planet” pod adresem internetowym https://cskmswia.ezamawiajacy.pl/.
Pierwotny termin składania i otwarcia ofert był wyznaczony zapisami SWZ na dzień 14.05.2021 r. W dniu 13.05.2021 r. Zamawiający dokonał modyfikacji zapisów SWZ w powyższym zakresie i wyznaczył termin składania i otwarcia ofert na dzień 18.05.2021 r. Zgodnie z ustawą Pzp Zamawiający dokonał sprostowania ogłoszenia o zamówieniu za pomocą platformy „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne” i opublikował powiadomienie o zmianach SWZ na platformie zakupowej Market Planet.
Z racji toczących się prac Komisji Przetargowej nad odpowiedziami dotyczącymi wyjaśnień treści SWZ Zamawiający zobligowany był na podstawie art. 284 pkt 3 ustawy Pzp do wyznaczenia kolejnego, późniejszego terminu składania i otwarcia ofert. W dniu 18.05.2021 r. Zamawiający przed obowiązującym terminem składania ofert tj. 18.05.2021 r. godzina 13:00, w godzinach 11:00-12:00 próbował dokonać ogłoszenia o sprostowaniu ogłoszenia o zamówieniu na platformie „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne”. Działania Zamawiającego okazały się bezskuteczne, ponieważ platforma państwowa miała awarię systemu informatycznego, trwały prace serwisowe, co zostało potwierdzone oficjalnym komunikatem.
W następstwie prac serwisowych Zamawiający nie miał możliwości ogłosić zmian parametrów postępowania, a co za tym idzie nie było możliwe zamieszczenie informacji o przedłużonym terminie składania ofert w ogłoszeniu Biuletynu Zamówień Publicznych, zgodnie z wymogiem wskazanym w art. 286 pkt 6 ustawy Pzp.
Z powodu niedogodności technicznych nie z winy Zamawiającego oraz naruszenia proceduralnego w świetle ustawy Pzp Zamawiający jest zobligowany do unieważnienia niniejszego postępowania.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zatwierdza unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 2019 ze zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp”. Postępowanie obarczone jest niemożliwa do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Postępowanie przetargowe na zakup i sukcesywną dostawę sterylnych obłożeń i serwet operacyjnych zostało ogłoszone w dniu 6.05.2021 r. poprzez opublikowanie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych za pomocą platformy państwowej „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne”, znajdującej się pod adresem internetowym https://ezamowienia.gov.pl/pl/ oraz poprzez opublikowanie postępowania na platformie zakupowej Zamawiającego „Market Planet” pod adresem internetowym https://cskmswia.ezamawiajacy.pl/.
Pierwotny termin składania i otwarcia ofert był wyznaczony zapisami SWZ na dzień 14.05.2021 r. W dniu 13.05.2021 r. Zamawiający dokonał modyfikacji zapisów SWZ w powyższym zakresie i wyznaczył termin składania i otwarcia ofert na dzień 18.05.2021 r. Zgodnie z ustawą Pzp Zamawiający dokonał sprostowania ogłoszenia o zamówieniu za pomocą platformy „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne” i opublikował powiadomienie o zmianach SWZ na platformie zakupowej Market Planet.
Z racji toczących się prac Komisji Przetargowej nad odpowiedziami dotyczącymi wyjaśnień treści SWZ Zamawiający zobligowany był na podstawie art. 284 pkt 3 ustawy Pzp do wyznaczenia kolejnego, późniejszego terminu składania i otwarcia ofert. W dniu 18.05.2021 r. Zamawiający przed obowiązującym terminem składania ofert tj. 18.05.2021 r. godzina 13:00, w godzinach 11:00-12:00 próbował dokonać ogłoszenia o sprostowaniu ogłoszenia o zamówieniu na platformie „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne”. Działania Zamawiającego okazały się bezskuteczne, ponieważ platforma państwowa miała awarię systemu informatycznego, trwały prace serwisowe, co zostało potwierdzone oficjalnym komunikatem.
W następstwie prac serwisowych Zamawiający nie miał możliwości ogłosić zmian parametrów postępowania, a co za tym idzie nie było możliwe zamieszczenie informacji o przedłużonym terminie składania ofert w ogłoszeniu Biuletynu Zamówień Publicznych, zgodnie z wymogiem wskazanym w art. 286 pkt 6 ustawy Pzp.
Z powodu niedogodności technicznych nie z winy Zamawiającego oraz naruszenia proceduralnego w świetle ustawy Pzp Zamawiający jest zobligowany do unieważnienia niniejszego postępowania.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zatwierdza unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 2019 ze zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp”. Postępowanie obarczone jest niemożliwa do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Postępowanie przetargowe na zakup i sukcesywną dostawę sterylnych obłożeń i serwet operacyjnych zostało ogłoszone w dniu 6.05.2021 r. poprzez opublikowanie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych za pomocą platformy państwowej „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne”, znajdującej się pod adresem internetowym https://ezamowienia.gov.pl/pl/ oraz poprzez opublikowanie postępowania na platformie zakupowej Zamawiającego „Market Planet” pod adresem internetowym https://cskmswia.ezamawiajacy.pl/.
Pierwotny termin składania i otwarcia ofert był wyznaczony zapisami SWZ na dzień 14.05.2021 r. W dniu 13.05.2021 r. Zamawiający dokonał modyfikacji zapisów SWZ w powyższym zakresie i wyznaczył termin składania i otwarcia ofert na dzień 18.05.2021 r. Zgodnie z ustawą Pzp Zamawiający dokonał sprostowania ogłoszenia o zamówieniu za pomocą platformy „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne” i opublikował powiadomienie o zmianach SWZ na platformie zakupowej Market Planet.
Z racji toczących się prac Komisji Przetargowej nad odpowiedziami dotyczącymi wyjaśnień treści SWZ Zamawiający zobligowany był na podstawie art. 284 pkt 3 ustawy Pzp do wyznaczenia kolejnego, późniejszego terminu składania i otwarcia ofert. W dniu 18.05.2021 r. Zamawiający przed obowiązującym terminem składania ofert tj. 18.05.2021 r. godzina 13:00, w godzinach 11:00-12:00 próbował dokonać ogłoszenia o sprostowaniu ogłoszenia o zamówieniu na platformie „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne”. Działania Zamawiającego okazały się bezskuteczne, ponieważ platforma państwowa miała awarię systemu informatycznego, trwały prace serwisowe, co zostało potwierdzone oficjalnym komunikatem.
W następstwie prac serwisowych Zamawiający nie miał możliwości ogłosić zmian parametrów postępowania, a co za tym idzie nie było możliwe zamieszczenie informacji o przedłużonym terminie składania ofert w ogłoszeniu Biuletynu Zamówień Publicznych, zgodnie z wymogiem wskazanym w art. 286 pkt 6 ustawy Pzp.
Z powodu niedogodności technicznych nie z winy Zamawiającego oraz naruszenia proceduralnego w świetle ustawy Pzp Zamawiający jest zobligowany do unieważnienia niniejszego postępowania.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zatwierdza unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 2019 ze zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp”. Postępowanie obarczone jest niemożliwa do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Postępowanie przetargowe na zakup i sukcesywną dostawę sterylnych obłożeń i serwet operacyjnych zostało ogłoszone w dniu 6.05.2021 r. poprzez opublikowanie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych za pomocą platformy państwowej „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne”, znajdującej się pod adresem internetowym https://ezamowienia.gov.pl/pl/ oraz poprzez opublikowanie postępowania na platformie zakupowej Zamawiającego „Market Planet” pod adresem internetowym https://cskmswia.ezamawiajacy.pl/.
Pierwotny termin składania i otwarcia ofert był wyznaczony zapisami SWZ na dzień 14.05.2021 r. W dniu 13.05.2021 r. Zamawiający dokonał modyfikacji zapisów SWZ w powyższym zakresie i wyznaczył termin składania i otwarcia ofert na dzień 18.05.2021 r. Zgodnie z ustawą Pzp Zamawiający dokonał sprostowania ogłoszenia o zamówieniu za pomocą platformy „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne” i opublikował powiadomienie o zmianach SWZ na platformie zakupowej Market Planet.
Z racji toczących się prac Komisji Przetargowej nad odpowiedziami dotyczącymi wyjaśnień treści SWZ Zamawiający zobligowany był na podstawie art. 284 pkt 3 ustawy Pzp do wyznaczenia kolejnego, późniejszego terminu składania i otwarcia ofert. W dniu 18.05.2021 r. Zamawiający przed obowiązującym terminem składania ofert tj. 18.05.2021 r. godzina 13:00, w godzinach 11:00-12:00 próbował dokonać ogłoszenia o sprostowaniu ogłoszenia o zamówieniu na platformie „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne”. Działania Zamawiającego okazały się bezskuteczne, ponieważ platforma państwowa miała awarię systemu informatycznego, trwały prace serwisowe, co zostało potwierdzone oficjalnym komunikatem.
W następstwie prac serwisowych Zamawiający nie miał możliwości ogłosić zmian parametrów postępowania, a co za tym idzie nie było możliwe zamieszczenie informacji o przedłużonym terminie składania ofert w ogłoszeniu Biuletynu Zamówień Publicznych, zgodnie z wymogiem wskazanym w art. 286 pkt 6 ustawy Pzp.
Z powodu niedogodności technicznych nie z winy Zamawiającego oraz naruszenia proceduralnego w świetle ustawy Pzp Zamawiający jest zobligowany do unieważnienia niniejszego postępowania.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zatwierdza unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 2019 ze zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp”. Postępowanie obarczone jest niemożliwa do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Postępowanie przetargowe na zakup i sukcesywną dostawę sterylnych obłożeń i serwet operacyjnych zostało ogłoszone w dniu 6.05.2021 r. poprzez opublikowanie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych za pomocą platformy państwowej „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne”, znajdującej się pod adresem internetowym https://ezamowienia.gov.pl/pl/ oraz poprzez opublikowanie postępowania na platformie zakupowej Zamawiającego „Market Planet” pod adresem internetowym https://cskmswia.ezamawiajacy.pl/.
Pierwotny termin składania i otwarcia ofert był wyznaczony zapisami SWZ na dzień 14.05.2021 r. W dniu 13.05.2021 r. Zamawiający dokonał modyfikacji zapisów SWZ w powyższym zakresie i wyznaczył termin składania i otwarcia ofert na dzień 18.05.2021 r. Zgodnie z ustawą Pzp Zamawiający dokonał sprostowania ogłoszenia o zamówieniu za pomocą platformy „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne” i opublikował powiadomienie o zmianach SWZ na platformie zakupowej Market Planet.
Z racji toczących się prac Komisji Przetargowej nad odpowiedziami dotyczącymi wyjaśnień treści SWZ Zamawiający zobligowany był na podstawie art. 284 pkt 3 ustawy Pzp do wyznaczenia kolejnego, późniejszego terminu składania i otwarcia ofert. W dniu 18.05.2021 r. Zamawiający przed obowiązującym terminem składania ofert tj. 18.05.2021 r. godzina 13:00, w godzinach 11:00-12:00 próbował dokonać ogłoszenia o sprostowaniu ogłoszenia o zamówieniu na platformie „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne”. Działania Zamawiającego okazały się bezskuteczne, ponieważ platforma państwowa miała awarię systemu informatycznego, trwały prace serwisowe, co zostało potwierdzone oficjalnym komunikatem.
W następstwie prac serwisowych Zamawiający nie miał możliwości ogłosić zmian parametrów postępowania, a co za tym idzie nie było możliwe zamieszczenie informacji o przedłużonym terminie składania ofert w ogłoszeniu Biuletynu Zamówień Publicznych, zgodnie z wymogiem wskazanym w art. 286 pkt 6 ustawy Pzp.
Z powodu niedogodności technicznych nie z winy Zamawiającego oraz naruszenia proceduralnego w świetle ustawy Pzp Zamawiający jest zobligowany do unieważnienia niniejszego postępowania.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zatwierdza unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 2019 ze zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp”. Postępowanie obarczone jest niemożliwa do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Postępowanie przetargowe na zakup i sukcesywną dostawę sterylnych obłożeń i serwet operacyjnych zostało ogłoszone w dniu 6.05.2021 r. poprzez opublikowanie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych za pomocą platformy państwowej „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne”, znajdującej się pod adresem internetowym https://ezamowienia.gov.pl/pl/ oraz poprzez opublikowanie postępowania na platformie zakupowej Zamawiającego „Market Planet” pod adresem internetowym https://cskmswia.ezamawiajacy.pl/.
Pierwotny termin składania i otwarcia ofert był wyznaczony zapisami SWZ na dzień 14.05.2021 r. W dniu 13.05.2021 r. Zamawiający dokonał modyfikacji zapisów SWZ w powyższym zakresie i wyznaczył termin składania i otwarcia ofert na dzień 18.05.2021 r. Zgodnie z ustawą Pzp Zamawiający dokonał sprostowania ogłoszenia o zamówieniu za pomocą platformy „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne” i opublikował powiadomienie o zmianach SWZ na platformie zakupowej Market Planet.
Z racji toczących się prac Komisji Przetargowej nad odpowiedziami dotyczącymi wyjaśnień treści SWZ Zamawiający zobligowany był na podstawie art. 284 pkt 3 ustawy Pzp do wyznaczenia kolejnego, późniejszego terminu składania i otwarcia ofert. W dniu 18.05.2021 r. Zamawiający przed obowiązującym terminem składania ofert tj. 18.05.2021 r. godzina 13:00, w godzinach 11:00-12:00 próbował dokonać ogłoszenia o sprostowaniu ogłoszenia o zamówieniu na platformie „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne”. Działania Zamawiającego okazały się bezskuteczne, ponieważ platforma państwowa miała awarię systemu informatycznego, trwały prace serwisowe, co zostało potwierdzone oficjalnym komunikatem.
W następstwie prac serwisowych Zamawiający nie miał możliwości ogłosić zmian parametrów postępowania, a co za tym idzie nie było możliwe zamieszczenie informacji o przedłużonym terminie składania ofert w ogłoszeniu Biuletynu Zamówień Publicznych, zgodnie z wymogiem wskazanym w art. 286 pkt 6 ustawy Pzp.
Z powodu niedogodności technicznych nie z winy Zamawiającego oraz naruszenia proceduralnego w świetle ustawy Pzp Zamawiający jest zobligowany do unieważnienia niniejszego postępowania.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zatwierdza unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 2019 ze zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp”. Postępowanie obarczone jest niemożliwa do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Postępowanie przetargowe na zakup i sukcesywną dostawę sterylnych obłożeń i serwet operacyjnych zostało ogłoszone w dniu 6.05.2021 r. poprzez opublikowanie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych za pomocą platformy państwowej „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne”, znajdującej się pod adresem internetowym https://ezamowienia.gov.pl/pl/ oraz poprzez opublikowanie postępowania na platformie zakupowej Zamawiającego „Market Planet” pod adresem internetowym https://cskmswia.ezamawiajacy.pl/.
Pierwotny termin składania i otwarcia ofert był wyznaczony zapisami SWZ na dzień 14.05.2021 r. W dniu 13.05.2021 r. Zamawiający dokonał modyfikacji zapisów SWZ w powyższym zakresie i wyznaczył termin składania i otwarcia ofert na dzień 18.05.2021 r. Zgodnie z ustawą Pzp Zamawiający dokonał sprostowania ogłoszenia o zamówieniu za pomocą platformy „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne” i opublikował powiadomienie o zmianach SWZ na platformie zakupowej Market Planet.
Z racji toczących się prac Komisji Przetargowej nad odpowiedziami dotyczącymi wyjaśnień treści SWZ Zamawiający zobligowany był na podstawie art. 284 pkt 3 ustawy Pzp do wyznaczenia kolejnego, późniejszego terminu składania i otwarcia ofert. W dniu 18.05.2021 r. Zamawiający przed obowiązującym terminem składania ofert tj. 18.05.2021 r. godzina 13:00, w godzinach 11:00-12:00 próbował dokonać ogłoszenia o sprostowaniu ogłoszenia o zamówieniu na platformie „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne”. Działania Zamawiającego okazały się bezskuteczne, ponieważ platforma państwowa miała awarię systemu informatycznego, trwały prace serwisowe, co zostało potwierdzone oficjalnym komunikatem.
W następstwie prac serwisowych Zamawiający nie miał możliwości ogłosić zmian parametrów postępowania, a co za tym idzie nie było możliwe zamieszczenie informacji o przedłużonym terminie składania ofert w ogłoszeniu Biuletynu Zamówień Publicznych, zgodnie z wymogiem wskazanym w art. 286 pkt 6 ustawy Pzp.
Z powodu niedogodności technicznych nie z winy Zamawiającego oraz naruszenia proceduralnego w świetle ustawy Pzp Zamawiający jest zobligowany do unieważnienia niniejszego postępowania.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zatwierdza unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 2019 ze zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp”. Postępowanie obarczone jest niemożliwa do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Postępowanie przetargowe na zakup i sukcesywną dostawę sterylnych obłożeń i serwet operacyjnych zostało ogłoszone w dniu 6.05.2021 r. poprzez opublikowanie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych za pomocą platformy państwowej „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne”, znajdującej się pod adresem internetowym https://ezamowienia.gov.pl/pl/ oraz poprzez opublikowanie postępowania na platformie zakupowej Zamawiającego „Market Planet” pod adresem internetowym https://cskmswia.ezamawiajacy.pl/.
Pierwotny termin składania i otwarcia ofert był wyznaczony zapisami SWZ na dzień 14.05.2021 r. W dniu 13.05.2021 r. Zamawiający dokonał modyfikacji zapisów SWZ w powyższym zakresie i wyznaczył termin składania i otwarcia ofert na dzień 18.05.2021 r. Zgodnie z ustawą Pzp Zamawiający dokonał sprostowania ogłoszenia o zamówieniu za pomocą platformy „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne” i opublikował powiadomienie o zmianach SWZ na platformie zakupowej Market Planet.
Z racji toczących się prac Komisji Przetargowej nad odpowiedziami dotyczącymi wyjaśnień treści SWZ Zamawiający zobligowany był na podstawie art. 284 pkt 3 ustawy Pzp do wyznaczenia kolejnego, późniejszego terminu składania i otwarcia ofert. W dniu 18.05.2021 r. Zamawiający przed obowiązującym terminem składania ofert tj. 18.05.2021 r. godzina 13:00, w godzinach 11:00-12:00 próbował dokonać ogłoszenia o sprostowaniu ogłoszenia o zamówieniu na platformie „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne”. Działania Zamawiającego okazały się bezskuteczne, ponieważ platforma państwowa miała awarię systemu informatycznego, trwały prace serwisowe, co zostało potwierdzone oficjalnym komunikatem.
W następstwie prac serwisowych Zamawiający nie miał możliwości ogłosić zmian parametrów postępowania, a co za tym idzie nie było możliwe zamieszczenie informacji o przedłużonym terminie składania ofert w ogłoszeniu Biuletynu Zamówień Publicznych, zgodnie z wymogiem wskazanym w art. 286 pkt 6 ustawy Pzp.
Z powodu niedogodności technicznych nie z winy Zamawiającego oraz naruszenia proceduralnego w świetle ustawy Pzp Zamawiający jest zobligowany do unieważnienia niniejszego postępowania.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zatwierdza unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 2019 ze zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp”. Postępowanie obarczone jest niemożliwa do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Postępowanie przetargowe na zakup i sukcesywną dostawę sterylnych obłożeń i serwet operacyjnych zostało ogłoszone w dniu 6.05.2021 r. poprzez opublikowanie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych za pomocą platformy państwowej „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne”, znajdującej się pod adresem internetowym https://ezamowienia.gov.pl/pl/ oraz poprzez opublikowanie postępowania na platformie zakupowej Zamawiającego „Market Planet” pod adresem internetowym https://cskmswia.ezamawiajacy.pl/.
Pierwotny termin składania i otwarcia ofert był wyznaczony zapisami SWZ na dzień 14.05.2021 r. W dniu 13.05.2021 r. Zamawiający dokonał modyfikacji zapisów SWZ w powyższym zakresie i wyznaczył termin składania i otwarcia ofert na dzień 18.05.2021 r. Zgodnie z ustawą Pzp Zamawiający dokonał sprostowania ogłoszenia o zamówieniu za pomocą platformy „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne” i opublikował powiadomienie o zmianach SWZ na platformie zakupowej Market Planet.
Z racji toczących się prac Komisji Przetargowej nad odpowiedziami dotyczącymi wyjaśnień treści SWZ Zamawiający zobligowany był na podstawie art. 284 pkt 3 ustawy Pzp do wyznaczenia kolejnego, późniejszego terminu składania i otwarcia ofert. W dniu 18.05.2021 r. Zamawiający przed obowiązującym terminem składania ofert tj. 18.05.2021 r. godzina 13:00, w godzinach 11:00-12:00 próbował dokonać ogłoszenia o sprostowaniu ogłoszenia o zamówieniu na platformie „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne”. Działania Zamawiającego okazały się bezskuteczne, ponieważ platforma państwowa miała awarię systemu informatycznego, trwały prace serwisowe, co zostało potwierdzone oficjalnym komunikatem.
W następstwie prac serwisowych Zamawiający nie miał możliwości ogłosić zmian parametrów postępowania, a co za tym idzie nie było możliwe zamieszczenie informacji o przedłużonym terminie składania ofert w ogłoszeniu Biuletynu Zamówień Publicznych, zgodnie z wymogiem wskazanym w art. 286 pkt 6 ustawy Pzp.
Z powodu niedogodności technicznych nie z winy Zamawiającego oraz naruszenia proceduralnego w świetle ustawy Pzp Zamawiający jest zobligowany do unieważnienia niniejszego postępowania.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zatwierdza unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 2019 ze zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp”. Postępowanie obarczone jest niemożliwa do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Postępowanie przetargowe na zakup i sukcesywną dostawę sterylnych obłożeń i serwet operacyjnych zostało ogłoszone w dniu 6.05.2021 r. poprzez opublikowanie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych za pomocą platformy państwowej „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne”, znajdującej się pod adresem internetowym https://ezamowienia.gov.pl/pl/ oraz poprzez opublikowanie postępowania na platformie zakupowej Zamawiającego „Market Planet” pod adresem internetowym https://cskmswia.ezamawiajacy.pl/.
Pierwotny termin składania i otwarcia ofert był wyznaczony zapisami SWZ na dzień 14.05.2021 r. W dniu 13.05.2021 r. Zamawiający dokonał modyfikacji zapisów SWZ w powyższym zakresie i wyznaczył termin składania i otwarcia ofert na dzień 18.05.2021 r. Zgodnie z ustawą Pzp Zamawiający dokonał sprostowania ogłoszenia o zamówieniu za pomocą platformy „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne” i opublikował powiadomienie o zmianach SWZ na platformie zakupowej Market Planet.
Z racji toczących się prac Komisji Przetargowej nad odpowiedziami dotyczącymi wyjaśnień treści SWZ Zamawiający zobligowany był na podstawie art. 284 pkt 3 ustawy Pzp do wyznaczenia kolejnego, późniejszego terminu składania i otwarcia ofert. W dniu 18.05.2021 r. Zamawiający przed obowiązującym terminem składania ofert tj. 18.05.2021 r. godzina 13:00, w godzinach 11:00-12:00 próbował dokonać ogłoszenia o sprostowaniu ogłoszenia o zamówieniu na platformie „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne”. Działania Zamawiającego okazały się bezskuteczne, ponieważ platforma państwowa miała awarię systemu informatycznego, trwały prace serwisowe, co zostało potwierdzone oficjalnym komunikatem.
W następstwie prac serwisowych Zamawiający nie miał możliwości ogłosić zmian parametrów postępowania, a co za tym idzie nie było możliwe zamieszczenie informacji o przedłużonym terminie składania ofert w ogłoszeniu Biuletynu Zamówień Publicznych, zgodnie z wymogiem wskazanym w art. 286 pkt 6 ustawy Pzp.
Z powodu niedogodności technicznych nie z winy Zamawiającego oraz naruszenia proceduralnego w świetle ustawy Pzp Zamawiający jest zobligowany do unieważnienia niniejszego postępowania.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zatwierdza unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 2019 ze zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp”. Postępowanie obarczone jest niemożliwa do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Postępowanie przetargowe na zakup i sukcesywną dostawę sterylnych obłożeń i serwet operacyjnych zostało ogłoszone w dniu 6.05.2021 r. poprzez opublikowanie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych za pomocą platformy państwowej „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne”, znajdującej się pod adresem internetowym https://ezamowienia.gov.pl/pl/ oraz poprzez opublikowanie postępowania na platformie zakupowej Zamawiającego „Market Planet” pod adresem internetowym https://cskmswia.ezamawiajacy.pl/.
Pierwotny termin składania i otwarcia ofert był wyznaczony zapisami SWZ na dzień 14.05.2021 r. W dniu 13.05.2021 r. Zamawiający dokonał modyfikacji zapisów SWZ w powyższym zakresie i wyznaczył termin składania i otwarcia ofert na dzień 18.05.2021 r. Zgodnie z ustawą Pzp Zamawiający dokonał sprostowania ogłoszenia o zamówieniu za pomocą platformy „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne” i opublikował powiadomienie o zmianach SWZ na platformie zakupowej Market Planet.
Z racji toczących się prac Komisji Przetargowej nad odpowiedziami dotyczącymi wyjaśnień treści SWZ Zamawiający zobligowany był na podstawie art. 284 pkt 3 ustawy Pzp do wyznaczenia kolejnego, późniejszego terminu składania i otwarcia ofert. W dniu 18.05.2021 r. Zamawiający przed obowiązującym terminem składania ofert tj. 18.05.2021 r. godzina 13:00, w godzinach 11:00-12:00 próbował dokonać ogłoszenia o sprostowaniu ogłoszenia o zamówieniu na platformie „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne”. Działania Zamawiającego okazały się bezskuteczne, ponieważ platforma państwowa miała awarię systemu informatycznego, trwały prace serwisowe, co zostało potwierdzone oficjalnym komunikatem.
W następstwie prac serwisowych Zamawiający nie miał możliwości ogłosić zmian parametrów postępowania, a co za tym idzie nie było możliwe zamieszczenie informacji o przedłużonym terminie składania ofert w ogłoszeniu Biuletynu Zamówień Publicznych, zgodnie z wymogiem wskazanym w art. 286 pkt 6 ustawy Pzp.
Z powodu niedogodności technicznych nie z winy Zamawiającego oraz naruszenia proceduralnego w świetle ustawy Pzp Zamawiający jest zobligowany do unieważnienia niniejszego postępowania.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zatwierdza unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 2019 ze zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp”. Postępowanie obarczone jest niemożliwa do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Postępowanie przetargowe na zakup i sukcesywną dostawę sterylnych obłożeń i serwet operacyjnych zostało ogłoszone w dniu 6.05.2021 r. poprzez opublikowanie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych za pomocą platformy państwowej „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne”, znajdującej się pod adresem internetowym https://ezamowienia.gov.pl/pl/ oraz poprzez opublikowanie postępowania na platformie zakupowej Zamawiającego „Market Planet” pod adresem internetowym https://cskmswia.ezamawiajacy.pl/.
Pierwotny termin składania i otwarcia ofert był wyznaczony zapisami SWZ na dzień 14.05.2021 r. W dniu 13.05.2021 r. Zamawiający dokonał modyfikacji zapisów SWZ w powyższym zakresie i wyznaczył termin składania i otwarcia ofert na dzień 18.05.2021 r. Zgodnie z ustawą Pzp Zamawiający dokonał sprostowania ogłoszenia o zamówieniu za pomocą platformy „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne” i opublikował powiadomienie o zmianach SWZ na platformie zakupowej Market Planet.
Z racji toczących się prac Komisji Przetargowej nad odpowiedziami dotyczącymi wyjaśnień treści SWZ Zamawiający zobligowany był na podstawie art. 284 pkt 3 ustawy Pzp do wyznaczenia kolejnego, późniejszego terminu składania i otwarcia ofert. W dniu 18.05.2021 r. Zamawiający przed obowiązującym terminem składania ofert tj. 18.05.2021 r. godzina 13:00, w godzinach 11:00-12:00 próbował dokonać ogłoszenia o sprostowaniu ogłoszenia o zamówieniu na platformie „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne”. Działania Zamawiającego okazały się bezskuteczne, ponieważ platforma państwowa miała awarię systemu informatycznego, trwały prace serwisowe, co zostało potwierdzone oficjalnym komunikatem.
W następstwie prac serwisowych Zamawiający nie miał możliwości ogłosić zmian parametrów postępowania, a co za tym idzie nie było możliwe zamieszczenie informacji o przedłużonym terminie składania ofert w ogłoszeniu Biuletynu Zamówień Publicznych, zgodnie z wymogiem wskazanym w art. 286 pkt 6 ustawy Pzp.
Z powodu niedogodności technicznych nie z winy Zamawiającego oraz naruszenia proceduralnego w świetle ustawy Pzp Zamawiający jest zobligowany do unieważnienia niniejszego postępowania.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zatwierdza unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 2019 ze zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp”. Postępowanie obarczone jest niemożliwa do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Postępowanie przetargowe na zakup i sukcesywną dostawę sterylnych obłożeń i serwet operacyjnych zostało ogłoszone w dniu 6.05.2021 r. poprzez opublikowanie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych za pomocą platformy państwowej „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne”, znajdującej się pod adresem internetowym https://ezamowienia.gov.pl/pl/ oraz poprzez opublikowanie postępowania na platformie zakupowej Zamawiającego „Market Planet” pod adresem internetowym https://cskmswia.ezamawiajacy.pl/.
Pierwotny termin składania i otwarcia ofert był wyznaczony zapisami SWZ na dzień 14.05.2021 r. W dniu 13.05.2021 r. Zamawiający dokonał modyfikacji zapisów SWZ w powyższym zakresie i wyznaczył termin składania i otwarcia ofert na dzień 18.05.2021 r. Zgodnie z ustawą Pzp Zamawiający dokonał sprostowania ogłoszenia o zamówieniu za pomocą platformy „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne” i opublikował powiadomienie o zmianach SWZ na platformie zakupowej Market Planet.
Z racji toczących się prac Komisji Przetargowej nad odpowiedziami dotyczącymi wyjaśnień treści SWZ Zamawiający zobligowany był na podstawie art. 284 pkt 3 ustawy Pzp do wyznaczenia kolejnego, późniejszego terminu składania i otwarcia ofert. W dniu 18.05.2021 r. Zamawiający przed obowiązującym terminem składania ofert tj. 18.05.2021 r. godzina 13:00, w godzinach 11:00-12:00 próbował dokonać ogłoszenia o sprostowaniu ogłoszenia o zamówieniu na platformie „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne”. Działania Zamawiającego okazały się bezskuteczne, ponieważ platforma państwowa miała awarię systemu informatycznego, trwały prace serwisowe, co zostało potwierdzone oficjalnym komunikatem.
W następstwie prac serwisowych Zamawiający nie miał możliwości ogłosić zmian parametrów postępowania, a co za tym idzie nie było możliwe zamieszczenie informacji o przedłużonym terminie składania ofert w ogłoszeniu Biuletynu Zamówień Publicznych, zgodnie z wymogiem wskazanym w art. 286 pkt 6 ustawy Pzp.
Z powodu niedogodności technicznych nie z winy Zamawiającego oraz naruszenia proceduralnego w świetle ustawy Pzp Zamawiający jest zobligowany do unieważnienia niniejszego postępowania.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zatwierdza unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 2019 ze zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp”. Postępowanie obarczone jest niemożliwa do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Postępowanie przetargowe na zakup i sukcesywną dostawę sterylnych obłożeń i serwet operacyjnych zostało ogłoszone w dniu 6.05.2021 r. poprzez opublikowanie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych za pomocą platformy państwowej „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne”, znajdującej się pod adresem internetowym https://ezamowienia.gov.pl/pl/ oraz poprzez opublikowanie postępowania na platformie zakupowej Zamawiającego „Market Planet” pod adresem internetowym https://cskmswia.ezamawiajacy.pl/.
Pierwotny termin składania i otwarcia ofert był wyznaczony zapisami SWZ na dzień 14.05.2021 r. W dniu 13.05.2021 r. Zamawiający dokonał modyfikacji zapisów SWZ w powyższym zakresie i wyznaczył termin składania i otwarcia ofert na dzień 18.05.2021 r. Zgodnie z ustawą Pzp Zamawiający dokonał sprostowania ogłoszenia o zamówieniu za pomocą platformy „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne” i opublikował powiadomienie o zmianach SWZ na platformie zakupowej Market Planet.
Z racji toczących się prac Komisji Przetargowej nad odpowiedziami dotyczącymi wyjaśnień treści SWZ Zamawiający zobligowany był na podstawie art. 284 pkt 3 ustawy Pzp do wyznaczenia kolejnego, późniejszego terminu składania i otwarcia ofert. W dniu 18.05.2021 r. Zamawiający przed obowiązującym terminem składania ofert tj. 18.05.2021 r. godzina 13:00, w godzinach 11:00-12:00 próbował dokonać ogłoszenia o sprostowaniu ogłoszenia o zamówieniu na platformie „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne”. Działania Zamawiającego okazały się bezskuteczne, ponieważ platforma państwowa miała awarię systemu informatycznego, trwały prace serwisowe, co zostało potwierdzone oficjalnym komunikatem.
W następstwie prac serwisowych Zamawiający nie miał możliwości ogłosić zmian parametrów postępowania, a co za tym idzie nie było możliwe zamieszczenie informacji o przedłużonym terminie składania ofert w ogłoszeniu Biuletynu Zamówień Publicznych, zgodnie z wymogiem wskazanym w art. 286 pkt 6 ustawy Pzp.
Z powodu niedogodności technicznych nie z winy Zamawiającego oraz naruszenia proceduralnego w świetle ustawy Pzp Zamawiający jest zobligowany do unieważnienia niniejszego postępowania.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zatwierdza unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 2019 ze zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp”. Postępowanie obarczone jest niemożliwa do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Postępowanie przetargowe na zakup i sukcesywną dostawę sterylnych obłożeń i serwet operacyjnych zostało ogłoszone w dniu 6.05.2021 r. poprzez opublikowanie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych za pomocą platformy państwowej „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne”, znajdującej się pod adresem internetowym https://ezamowienia.gov.pl/pl/ oraz poprzez opublikowanie postępowania na platformie zakupowej Zamawiającego „Market Planet” pod adresem internetowym https://cskmswia.ezamawiajacy.pl/.
Pierwotny termin składania i otwarcia ofert był wyznaczony zapisami SWZ na dzień 14.05.2021 r. W dniu 13.05.2021 r. Zamawiający dokonał modyfikacji zapisów SWZ w powyższym zakresie i wyznaczył termin składania i otwarcia ofert na dzień 18.05.2021 r. Zgodnie z ustawą Pzp Zamawiający dokonał sprostowania ogłoszenia o zamówieniu za pomocą platformy „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne” i opublikował powiadomienie o zmianach SWZ na platformie zakupowej Market Planet.
Z racji toczących się prac Komisji Przetargowej nad odpowiedziami dotyczącymi wyjaśnień treści SWZ Zamawiający zobligowany był na podstawie art. 284 pkt 3 ustawy Pzp do wyznaczenia kolejnego, późniejszego terminu składania i otwarcia ofert. W dniu 18.05.2021 r. Zamawiający przed obowiązującym terminem składania ofert tj. 18.05.2021 r. godzina 13:00, w godzinach 11:00-12:00 próbował dokonać ogłoszenia o sprostowaniu ogłoszenia o zamówieniu na platformie „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne”. Działania Zamawiającego okazały się bezskuteczne, ponieważ platforma państwowa miała awarię systemu informatycznego, trwały prace serwisowe, co zostało potwierdzone oficjalnym komunikatem.
W następstwie prac serwisowych Zamawiający nie miał możliwości ogłosić zmian parametrów postępowania, a co za tym idzie nie było możliwe zamieszczenie informacji o przedłużonym terminie składania ofert w ogłoszeniu Biuletynu Zamówień Publicznych, zgodnie z wymogiem wskazanym w art. 286 pkt 6 ustawy Pzp.
Z powodu niedogodności technicznych nie z winy Zamawiającego oraz naruszenia proceduralnego w świetle ustawy Pzp Zamawiający jest zobligowany do unieważnienia niniejszego postępowania.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zatwierdza unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 2019 ze zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp”. Postępowanie obarczone jest niemożliwa do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Postępowanie przetargowe na zakup i sukcesywną dostawę sterylnych obłożeń i serwet operacyjnych zostało ogłoszone w dniu 6.05.2021 r. poprzez opublikowanie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych za pomocą platformy państwowej „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne”, znajdującej się pod adresem internetowym https://ezamowienia.gov.pl/pl/ oraz poprzez opublikowanie postępowania na platformie zakupowej Zamawiającego „Market Planet” pod adresem internetowym https://cskmswia.ezamawiajacy.pl/.
Pierwotny termin składania i otwarcia ofert był wyznaczony zapisami SWZ na dzień 14.05.2021 r. W dniu 13.05.2021 r. Zamawiający dokonał modyfikacji zapisów SWZ w powyższym zakresie i wyznaczył termin składania i otwarcia ofert na dzień 18.05.2021 r. Zgodnie z ustawą Pzp Zamawiający dokonał sprostowania ogłoszenia o zamówieniu za pomocą platformy „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne” i opublikował powiadomienie o zmianach SWZ na platformie zakupowej Market Planet.
Z racji toczących się prac Komisji Przetargowej nad odpowiedziami dotyczącymi wyjaśnień treści SWZ Zamawiający zobligowany był na podstawie art. 284 pkt 3 ustawy Pzp do wyznaczenia kolejnego, późniejszego terminu składania i otwarcia ofert. W dniu 18.05.2021 r. Zamawiający przed obowiązującym terminem składania ofert tj. 18.05.2021 r. godzina 13:00, w godzinach 11:00-12:00 próbował dokonać ogłoszenia o sprostowaniu ogłoszenia o zamówieniu na platformie „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne”. Działania Zamawiającego okazały się bezskuteczne, ponieważ platforma państwowa miała awarię systemu informatycznego, trwały prace serwisowe, co zostało potwierdzone oficjalnym komunikatem.
W następstwie prac serwisowych Zamawiający nie miał możliwości ogłosić zmian parametrów postępowania, a co za tym idzie nie było możliwe zamieszczenie informacji o przedłużonym terminie składania ofert w ogłoszeniu Biuletynu Zamówień Publicznych, zgodnie z wymogiem wskazanym w art. 286 pkt 6 ustawy Pzp.
Z powodu niedogodności technicznych nie z winy Zamawiającego oraz naruszenia proceduralnego w świetle ustawy Pzp Zamawiający jest zobligowany do unieważnienia niniejszego postępowania.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.
Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zatwierdza unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 2019 ze zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp”. Postępowanie obarczone jest niemożliwa do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Postępowanie przetargowe na zakup i sukcesywną dostawę sterylnych obłożeń i serwet operacyjnych zostało ogłoszone w dniu 6.05.2021 r. poprzez opublikowanie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych za pomocą platformy państwowej „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne”, znajdującej się pod adresem internetowym https://ezamowienia.gov.pl/pl/ oraz poprzez opublikowanie postępowania na platformie zakupowej Zamawiającego „Market Planet” pod adresem internetowym https://cskmswia.ezamawiajacy.pl/.
Pierwotny termin składania i otwarcia ofert był wyznaczony zapisami SWZ na dzień 14.05.2021 r. W dniu 13.05.2021 r. Zamawiający dokonał modyfikacji zapisów SWZ w powyższym zakresie i wyznaczył termin składania i otwarcia ofert na dzień 18.05.2021 r. Zgodnie z ustawą Pzp Zamawiający dokonał sprostowania ogłoszenia o zamówieniu za pomocą platformy „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne” i opublikował powiadomienie o zmianach SWZ na platformie zakupowej Market Planet.
Z racji toczących się prac Komisji Przetargowej nad odpowiedziami dotyczącymi wyjaśnień treści SWZ Zamawiający zobligowany był na podstawie art. 284 pkt 3 ustawy Pzp do wyznaczenia kolejnego, późniejszego terminu składania i otwarcia ofert. W dniu 18.05.2021 r. Zamawiający przed obowiązującym terminem składania ofert tj. 18.05.2021 r. godzina 13:00, w godzinach 11:00-12:00 próbował dokonać ogłoszenia o sprostowaniu ogłoszenia o zamówieniu na platformie „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne”. Działania Zamawiającego okazały się bezskuteczne, ponieważ platforma państwowa miała awarię systemu informatycznego, trwały prace serwisowe, co zostało potwierdzone oficjalnym komunikatem.
W następstwie prac serwisowych Zamawiający nie miał możliwości ogłosić zmian parametrów postępowania, a co za tym idzie nie było możliwe zamieszczenie informacji o przedłużonym terminie składania ofert w ogłoszeniu Biuletynu Zamówień Publicznych, zgodnie z wymogiem wskazanym w art. 286 pkt 6 ustawy Pzp.
Z powodu niedogodności technicznych nie z winy Zamawiającego oraz naruszenia proceduralnego w świetle ustawy Pzp Zamawiający jest zobligowany do unieważnienia niniejszego postępowania.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.
Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zatwierdza unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 2019 ze zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp”. Postępowanie obarczone jest niemożliwa do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Postępowanie przetargowe na zakup i sukcesywną dostawę sterylnych obłożeń i serwet operacyjnych zostało ogłoszone w dniu 6.05.2021 r. poprzez opublikowanie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych za pomocą platformy państwowej „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne”, znajdującej się pod adresem internetowym https://ezamowienia.gov.pl/pl/ oraz poprzez opublikowanie postępowania na platformie zakupowej Zamawiającego „Market Planet” pod adresem internetowym https://cskmswia.ezamawiajacy.pl/.
Pierwotny termin składania i otwarcia ofert był wyznaczony zapisami SWZ na dzień 14.05.2021 r. W dniu 13.05.2021 r. Zamawiający dokonał modyfikacji zapisów SWZ w powyższym zakresie i wyznaczył termin składania i otwarcia ofert na dzień 18.05.2021 r. Zgodnie z ustawą Pzp Zamawiający dokonał sprostowania ogłoszenia o zamówieniu za pomocą platformy „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne” i opublikował powiadomienie o zmianach SWZ na platformie zakupowej Market Planet.
Z racji toczących się prac Komisji Przetargowej nad odpowiedziami dotyczącymi wyjaśnień treści SWZ Zamawiający zobligowany był na podstawie art. 284 pkt 3 ustawy Pzp do wyznaczenia kolejnego, późniejszego terminu składania i otwarcia ofert. W dniu 18.05.2021 r. Zamawiający przed obowiązującym terminem składania ofert tj. 18.05.2021 r. godzina 13:00, w godzinach 11:00-12:00 próbował dokonać ogłoszenia o sprostowaniu ogłoszenia o zamówieniu na platformie „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne”. Działania Zamawiającego okazały się bezskuteczne, ponieważ platforma państwowa miała awarię systemu informatycznego, trwały prace serwisowe, co zostało potwierdzone oficjalnym komunikatem.
W następstwie prac serwisowych Zamawiający nie miał możliwości ogłosić zmian parametrów postępowania, a co za tym idzie nie było możliwe zamieszczenie informacji o przedłużonym terminie składania ofert w ogłoszeniu Biuletynu Zamówień Publicznych, zgodnie z wymogiem wskazanym w art. 286 pkt 6 ustawy Pzp.
Z powodu niedogodności technicznych nie z winy Zamawiającego oraz naruszenia proceduralnego w świetle ustawy Pzp Zamawiający jest zobligowany do unieważnienia niniejszego postępowania.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.
Część 21
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zatwierdza unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 2019 ze zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp”. Postępowanie obarczone jest niemożliwa do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Postępowanie przetargowe na zakup i sukcesywną dostawę sterylnych obłożeń i serwet operacyjnych zostało ogłoszone w dniu 6.05.2021 r. poprzez opublikowanie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych za pomocą platformy państwowej „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne”, znajdującej się pod adresem internetowym https://ezamowienia.gov.pl/pl/ oraz poprzez opublikowanie postępowania na platformie zakupowej Zamawiającego „Market Planet” pod adresem internetowym https://cskmswia.ezamawiajacy.pl/.
Pierwotny termin składania i otwarcia ofert był wyznaczony zapisami SWZ na dzień 14.05.2021 r. W dniu 13.05.2021 r. Zamawiający dokonał modyfikacji zapisów SWZ w powyższym zakresie i wyznaczył termin składania i otwarcia ofert na dzień 18.05.2021 r. Zgodnie z ustawą Pzp Zamawiający dokonał sprostowania ogłoszenia o zamówieniu za pomocą platformy „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne” i opublikował powiadomienie o zmianach SWZ na platformie zakupowej Market Planet.
Z racji toczących się prac Komisji Przetargowej nad odpowiedziami dotyczącymi wyjaśnień treści SWZ Zamawiający zobligowany był na podstawie art. 284 pkt 3 ustawy Pzp do wyznaczenia kolejnego, późniejszego terminu składania i otwarcia ofert. W dniu 18.05.2021 r. Zamawiający przed obowiązującym terminem składania ofert tj. 18.05.2021 r. godzina 13:00, w godzinach 11:00-12:00 próbował dokonać ogłoszenia o sprostowaniu ogłoszenia o zamówieniu na platformie „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne”. Działania Zamawiającego okazały się bezskuteczne, ponieważ platforma państwowa miała awarię systemu informatycznego, trwały prace serwisowe, co zostało potwierdzone oficjalnym komunikatem.
W następstwie prac serwisowych Zamawiający nie miał możliwości ogłosić zmian parametrów postępowania, a co za tym idzie nie było możliwe zamieszczenie informacji o przedłużonym terminie składania ofert w ogłoszeniu Biuletynu Zamówień Publicznych, zgodnie z wymogiem wskazanym w art. 286 pkt 6 ustawy Pzp.
Z powodu niedogodności technicznych nie z winy Zamawiającego oraz naruszenia proceduralnego w świetle ustawy Pzp Zamawiający jest zobligowany do unieważnienia niniejszego postępowania.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.
2021-06-09 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Odnowienie posiadanych oraz udzielenie nowych licencji do oprogramowania antywirusowego ESET i oprogramowania biurowego ADOBE.
- Remont pokoi, dobór i wymiana zestawu podnoszenia ciśnienia na potrzeby bytowe i p. poż., remont ogrodzenia wraz z robotami towarzyszącymi w miejscowości Elbląg ul. Królewiecka 189 (...)
- Przygotowanie, produkcja i dostarczenie wydawnictw muzycznych wraz z poligrafią w oprawie twardej z nośnikami audio lub z nośnikiem Blu-ray oraz dgpacki jedno i dwuskrzydłowe z nośnikami audio
- Świadczenie usług sprzątania w budynkach Instytutu Łączności - PIB we Wrocławiu
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: A. Suligowskiego 3/5 m. 8 część nr 2: Krucza 51 m. 62 (w podziale na 2 części)
- Przebudowa przepompowni Wilczogęby gm. Sadowne, pow. węgrowski - aktualizacja dokumentacji
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa testów multiplex PCR do diagnostyki genetycznej zakażeń na panelach syndromicznych wykrywających wirusy, bakterie, mechanizmy oporności i grzyby ... w podziale na 14 części
- Dostawa materiałów medycznych do Chirurgii Naczyniowej
- Dostawa narzędzi endoskopowych.
- Dostawa materiałów zużywalnych do wstrzykiwacza Medrad Stellant na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- ZP/7/2025 Postępowanie w trybie podstawowym bez negocjacji na dostawy wyrobów medycznych jednorazowego użytku, obłożeń, plastrów oraz siatek przepuklinowych- uzupełnienie vol 4
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku oraz innych materiałów medycznych uzupełnienie I
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.