Og³oszenie z dnia 2025-01-30
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00646536/01 - Og³oszenie z dnia 2024-12-11
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Pieluchomajtki dla dzieci i doros³ych oraz podk³ady ch³onne
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZPITAL WOJEWÓDZKI IM. MIKO£AJA KOPERNIKA W KOSZALINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330006292
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Tytusa Cha³ubiñskiego 7
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-581
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliñski
1.5.7.) Numer telefonu: 94 34 88 104
1.5.8.) Numer faksu: 94 34 88 299
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: magdalena.bullo@swk.med.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.swk.med.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-29526789-0b10-4455-b3f3-5dd0e14af8411.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pieluchomajtki dla dzieci i doros³ych oraz podk³ady ch³onne2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-29526789-0b10-4455-b3f3-5dd0e14af841
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00076896
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-01-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00340772/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.46 Pieluchomajtki, podk³ady
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00646536
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP.382.134.2024 MB
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 296459,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pieluchomajtki jednorazowego u¿ytku dla dzieci:1 Pieluchomajtki dla wcze¶niaków (≤ 2 kg ) - szt. 4 200
2 Pieluchomajtki (2 – 5 kg) - szt. 4 200
3 Pieluchomajtki (3 – 6 kg) - szt. 10 000
4 Pieluchomajtki (5 – 9 kg) - szt. 2 300
5 Pieluchomajtki (8 – 14 kg) - szt. 1 100
6 Pieluchomajtki (11 – 18 kg) - szt. 1 000
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33771200-7 - Pieluszki dla niemowl±t
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 21679,35 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pieluchomajtki jednorazowego u¿ytku dla doros³ych:1 Pieluchomajtki (obwód 55 – 96 cm) S - szt. 600
2 Pieluchomajtki (obwód 75 – 130 cm) M - szt. 1 200
3 Pieluchomajtki (obwód 92 – 160 cm) L - szt. 37 000
4 Pieluchomajtki (obwód 120 – 170 cm) XL - szt. 41 000
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 159402,60 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Bardzo ch³onne podk³ady ( 60 x 90 cm) - szt. 80 0004.5.3.) G³ówny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 133920,00 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 12644,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 12644,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12644,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pe³nomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Citonet Szczecin Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozosta³ych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia: Toruñskie Zak³ady Materia³ów Opatrunkowych S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8512072633
7.3.3) Ulica: Rolna 4
7.3.4) Miejscowo¶æ: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-730
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-21
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 12644,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Oferty firm Bialmed Sp. z o.o. oraz „Gespar” – G.Pyjor, M. Sutkowski – Spó³ka jawna podlegaj± odrzuceniu na mocy art. 226 ust.1 pkt 5 ustawy Prawo zamówieñ publicznych
Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 84672,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 128736,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84672,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8490000039
7.3.3) Ulica: Kazimierzowska 46/48/35
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-546
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-21
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 84672,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Przebudowa DW 171 z podzia³em na 2 zadania
- "Dostawa kompaktora do styropianu do Regionalnego Zak³adu Odzysku Odpadów w Sianowie".
- Przebudowa DW 152 odc. Resko - P³oty
- Wykonywanie us³ug konserwacyjnych w bran¿y instalacji sanitarnych w budynkach i lokalach gminnych, administrowanych przez Zarz±d Budynków Mieszkalnych w Koszalinie.
- Rozbiórki obiektów budowlanych na terenie kompleksów wojskowych administrowanych przez 17 WOG: Zadanie nr 1 - budynek nr 516,517,518 w Dar³owie; Zadanie nr 2 - budynki nr 14 i 15 w Bobolin.
- DOSTAWA OPROGRAMOWANIA BIUROWEGO NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W KOSZALINIE
wiêcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzêtu medycznego jednorazowego u¿ytku
- DOSTAWY WORKÓW I BIURET DO SPORZ¡DZANIA MIESZANIN DO ¯YWIENIA POZAJELITOWEGO
- Dostawa sprzêtu anestezjologicznego (II)
- Dostawa bielizny szpitalnej, podk³adów, wyrobów w³ókienniczych jednorazowego u¿ytku
- Dostawa akcesoriów okulistycznych jednorazowego u¿ytku - 40-TP-2025
- Dostawa wyrobów medycznych - 37/TP/2025
wiêcej: Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.