eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinUsługa promocji gospodarczej Województwa Lubelskiego podczas rundy wiosennej sezonu 2022/2023 drużyny LUK Lublin w rozgrywkach PlusLigi



Ogłoszenie z dnia 2023-02-02

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa promocji gospodarczej Województwa Lubelskiego podczas rundy wiosennej sezonu 2022/2023 drużyny LUK Lublin w rozgrywkach PlusLigi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubelskie z siedzibą w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Artura Grottgera 4

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-029

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lukasz.bednarski@lubelskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umwl.bip.lubelskie.pl/index.php?id=85

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa promocji gospodarczej Województwa Lubelskiego podczas rundy wiosennej sezonu 2022/2023 drużyny LUK Lublin w rozgrywkach PlusLigi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-129aa8ed-98c8-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00076951

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00007483/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.90 Usługa promocji gospodarczej Województwa Lubelskiego podczas rundy wiosennej sezonu 2022/2023 drużyny LUK Lublin w rozgrywkach PlusLigi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00057592

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Ze względu na ograniczoną ilość znaków uzasadnienie w informacjach dodatkowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OP-IV.272.6.2023.ŁB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 487804,88 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest promocja gospodarcza Województwa Lubelskiego rundy wiosennej sezonu 2022/2023 drużyny LUK Lublin w rozgrywkach PlusLigi.
Przedmiot umowy zostanie wykonany w ramach trzech etapów:
Wykonawca zobowiązany jest w ramach każdego z dwóch etapów do wykonania następujących czynności:
Promocja gospodarcza Województwa Lubelskiego w ramach sezonu rozgrywkowego 2022/2023 drużyny LUK Lublin w Plus Lidze piłki siatkowej mężczyzn polegająca na:
1) Przyznaniu województwu lubelskiemu tytułu Partnera drużyny LUK Lublin oraz zamieszczenie informacji o treści: „Partnerem drużyny LUK Lublin jest Województwo Lubelskie” na oficjalnym profilu Facebook i na oficjalnej stronie internetowej Wykonawcy;
(jako dowód na prawidłową realizację świadczenia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu printscreen z zamieszczoną informacją o nadaniu tytułu partnera na oficjalnej stronie internetowej Wykonawcy lub w mediach społecznościowych);.
2) Umieszczeniu logotypu promocyjnego województwa lubelskiego na stronie internetowej Klubu tzn. www.lkpslublin.pl wraz z przekierowaniem do strony www.gospodarka.lubelskie.pl
(jako dowód na prawidłową realizację świadczenia Wykonawca dostarczy printscreen ze strony internetowej Klubu wraz z przekierowaniem);
3) Umieszczeniu logotypu promocyjnego województwa lubelskiego o wymiarze minimum 7 cm x 2,9 cm z przodu koszulek treningowych zawodników
(jako dowód na prawidłową realizację świadczenia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu zdjęcie koszulek treningowych zawodników
z zamieszczonymi logotypami);
4) Umieszczeniu logotypu promocyjnego województwa lubelskiego o wymiarze minimum 6,7 cm x 2,8 cm z przodu koszulek polo zawodników
(jako dowód na prawidłową realizację świadczenia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu zdjęcie koszulek polo zawodników z zamieszczonymi logotypami);
5) Umieszczeniu logotypu promocyjnego województwa lubelskiego o wymiarze minimum 6,7 cm x 2,8 cm z przodu bluz treningowych zawodników
(jako dowód na prawidłową realizację świadczenia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu zdjęcia bluz treningowych zawodników z zamieszczonym logotypem);
6) Umieszczeniu logotypu promocyjnego województwa lubelskiego o wymiarze minimum 15,2 cm x 6,4 cm z tyłu koszulek meczowych zawodników
(jako dowód na prawidłową realizację świadczenia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu zdjęcie koszulek meczowych zawodników z zamieszczonymi logotypami – min. 1 zdjęcie z każdego meczu);
7) Umieszczeniu logotypu promocyjnego województwa lubelskiego o wymiarze minimum 6,4 cm x 2,7 cm z przodu koszulek meczowych zawodników
(jako dowód na prawidłową realizację świadczenia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu zdjęcia koszulek meczowych zawodników z zamieszczonymi logotypami – min. 1 zdjęcie z każdego meczu);
8) Umieszczeniu logotypu promocyjnego województwa lubelskiego o wymiarze
minimum 6,7 cm x 2,8 cm na koszulkach polo wykorzystywanych przez sztab trenerski;
(jako dowód na prawidłową realizację świadczenia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu zdjęcie koszulki polo sztabu trenerskiego);
9) Umieszczeniu logotypu promocyjnego województwa lubelskiego o wymiarze minimum 6,7 cm x 2,8 cm z przodu koszulek treningowych wykorzystywanych przez sztab trenerski
(jako dowód na prawidłową realizację świadczenia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu zdjęcie koszulki treningowej sztabu trenerskiego);
10) Umieszczeniu 6 banerów o wymiarach minimum 2m x 1m z logotypem promocyjnym województwa lubelskiego na hali podczas meczów domowych
(jako dowód na prawidłową realizację świadczenia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu zdjęcie umieszczonych banerów);
11) Umieszczeniu naklejki o wymiarach minimum 3m x 1m z logotypem promocyjnym województwa lubelskiego na płycie hali podczas meczów domowych
(jako dowód na prawidłową realizację świadczenia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu zdjęcie umieszczonej naklejki na płycie boiska);
12) Ekspozycji nośników promocyjnych województwa lubelskiego podczas meczów domowych – nośniki zostaną przekazane przez Zamawiającego;
(jako dowód na prawidłową realizację świadczenia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu zdjęcie nośników promocyjnych podczas meczów domowych);
13) Wyświetleniu grafiki z logotypem promocyjnym województwa lubelskiego na bandach stałych LED rozmieszczonych wzdłuż boiska podczas meczów domowych - długość minimum 5 % czasu przydzielonego klubowi;
(jako dowód na prawidłową realizację świadczenia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu zdjęcie band LED rozmieszczonych wzdłuż boiska podczas meczów domowych);
14) Promocja województwa lubelskiego w mediach społecznościowych - Umieszczenie logotypu promocyjnego województwa lubelskiego na grafikach internetowych umieszczanych na profilu Facebook Wykonawcy https://www.facebook.com/LUKLublin oraz oznaczenie profilu Biznes Lubelskie @investinlubelskie – co najmniej jeden post dotyczący każdego meczu;
(jako dowód na prawidłową realizację świadczenia, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu printscreeny postów z poprawnymi oznaczeniami profilu @investinlubelskie wraz z zamieszczonymi grafikami internetowymi)
15) Wyświetleniu spotu promocyjnego województwa lubelskiego na portalu społecznościowym Wykonawcy https://www.facebook.com/LUKLublin oraz na stronie internetowej Wykonawcy www.lkpslublin.pl – spot promocyjny zostanie przekazany przez Zamawiającego;
(jako dowód na prawidłową realizację świadczenia Wykonawca dostarczy
Zamawiającemu printscreen z Facebooka oraz ze strony internetowej przedstawiający realizację świadczenia);
16) Umieszczeniu logotypu województwa lubelskiego na plakatach meczowych zapowiadających mecze domowe
(jako dowód na prawidłową realizację świadczenia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu zdjęcia plakatów zapowiadających mecze domowe);
17) Umieszczeniu minimum 4 logotypów promocyjnych województwa lubelskiego na ściance mixed-zone, która będzie używana podczas wywiadów po meczach domowych
(jako dowód na prawidłową realizację świadczenia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu zdjęcie z zamieszczonymi logotypami promocyjnymi na ściance mixed-zone - co najmniej jedno zdjęcie z każdego domowego meczu);
18) Umieszczeniu minimum 4 logotypów promocyjnych województwa lubelskiego na ściance telewizyjnej, która będzie używana podczas wywiadów po meczach domowych
(jako dowód na prawidłową realizację świadczenia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu zdjęcia z zamieszczonymi logotypami promocyjnymi na ściance telewizyjnej - co najmniej jedno zdjęcie z każdego domowego meczu);
19) Umieszczeniu minimum 2 logotypów promocyjnych województwa lubelskiego na obudowach ławek rezerwowych podczas meczów domowych
(jako dowód na prawidłową realizację świadczenia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu zdjęcia z zamieszczonymi logotypami promocyjnymi na obudowach ławek rezerwowych - co najmniej jedno zdjęcie z każdego domowego meczu).

Logotypy, o których mowa w Umowie to logotyp promocyjny województwa lubelskiego „lubelskie – Smakuj życie!” przykładowa wersja pozioma lub pionowa wg poniższego wzoru. Logotypy użyte przez Wykonawcę muszą być zgodne z SIW Województwa Lubelskiego https://www.lubelskie.pl/file/2016/11/Podstawy_SIW_internet.pdf

Zamawiający upoważnia Wykonawcę do użycia logotypów wyłącznie w celu wykonania umowy i w sposób uzgodniony z Zamawiającym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 600000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 600000

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 600000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LKPS Lublin Spółka z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123422481

7.3.3) Ulica: Czeremchowa 11

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-807

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 600000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Uzasadnienie faktyczne i prawne, wyboru trybu zamówienia z wolnej ręki: art. 213 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. a i b ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.).
Uzasadnienie: Drużyna LUK Lublin to jedna z najlepszych krajowych drużyn siatkarskich. Promocja województwa lubelskiego będzie miała miejsce podczas sezonu rozgrywkowego 2022/2023 drużyny LUK Lublin w PlusLidze piłki siatkowej mężczyzn. Podczas zeszłorocznego sezonu w spotkaniach domowych w Lublinie, hala gromadziła ok. 2600 kibiców podczas każdego meczu. Widowiska sportowe dają znakomitą okazję do promowania Województwa Lubelskiego co przekłada się na wzrost atrakcyjności regionu wśród mieszkańców całego kraju. Systematycznie ukazują się artykuły prasowe o wynikach sportowych drużyny LUK Lublin w lubelskiej prasie regionalnej (np. Dziennik Wschodni, Kurier Lubelski) oraz w ogólnopolskiej prasie sportowej i w artykułach internetowych (na takich stronach jak www.sport.pl, www.sportowefakty.wp.pl, www.plusliga.pl, www.polsatsport.pl). Spotkania transmitowane są przez ogólnopolską stację telewizyjną Polsat Sport, które przyciągają ok. 100 000 – 150 000 widzów na mecz. Idea promocji województwa lubelskiego podczas w/w wydarzenia opiera się przede wszystkim na nowoczesnym marketingu wykorzystującym sport jako efektywny nośnik reklamy oraz narzędzie tworzenia pozytywnego wizerunku. Informacja o partnerstwie Województwa Lubelskiego w turnieju pojawiać się będzie regularnie we wszystkich mediach w tym prasie, radiu, Internecie przez cały okres trwania i podsumowywania rozgrywek, co pozwoli dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. Drużyna LUK Lublin oferuje szeroki
i zróżnicowany wachlarz środków komunikacji i promocji w trakcie rundy wiosennej sezonu rozgrywkowego 2022/2023 PlusLigi, co przyczyni się do skutecznej promocji gospodarczej Województwa Lubelskiego. Ekwiwalent marketingowy ubiegłorocznego sezonu rozgrywkowego wynosi ok. 60 mln zł. LKPS Lublin Sp. z o.o. jako jedyny dysponuje prawami marketingowymi dotyczącymi Klubu LUK Lublin oraz prawami do wizerunku wszystkich siatkarzy.
Biorąc pod uwagę specyfikę i zakres zamówienia nie istnieje na rynku alternatywne rozwiązanie lub rozwiązanie zastępcze odpowiadające wymogom i potrzebom Zamawiającego, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia.
2. Termin realizacji określony datą ze względu na zakończenie terminu rozgrywek.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.