Ogłoszenie z dnia 2023-02-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00519350/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi ochrony osób i mienia w jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Lublinie w okresie 12 miesięcy.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022877
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tadeusza Szeligowskiego 24
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-883
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.lublin@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelskie.kas.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ias-lublin.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi ochrony osób i mienia w jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Lublinie w okresie 12 miesięcy.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5404bf27-85b7-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00076974
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00093041/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.2 Usługa ochrony osób i mienia w jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Lublinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00519350
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 0601-ILZ.260.44.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 138790,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi:1) ochrony osób i mienia realizowana w formie monitoringu technicznego z reakcją „patrolu interwencyjnego”, sprawowane przez koncesjonowane podmioty gospodarcze, świadczące usługę ochrony osób i mienia w formie zabezpieczenia technicznego;
2) konserwacji i przeglądów instalacji alarmu pożaru (SAP), dźwiękowych systemów ostrzegania (DSO), instalacji oddymiania, systemu gaszenia gazem (SUG) oraz instalacji sygnalizacji włamania i kontroli dostępu (SSWiN), systemu telewizji dozorowej (CCTV), utrzymywanie w ciągłej sprawności technicznej zleconych do konserwacji ww. systemów;
w jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Lublinie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 i nr 2 do projektu umowy (załącznik nr 6 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.5.) Wartość części: 77513,58 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi:1) ochrony osób i mienia realizowana w formie monitoringu technicznego z reakcją „patrolu interwencyjnego”, sprawowane przez koncesjonowane podmioty gospodarcze, świadczące usługę ochrony osób i mienia w formie zabezpieczenia technicznego;
2) konserwacji i przeglądów instalacji alarmu pożaru (SAP), dźwiękowych systemów ostrzegania (DSO), instalacji oddymiania, systemu gaszenia gazem (SUG) oraz instalacji sygnalizacji włamania i kontroli dostępu (SSWiN), systemu telewizji dozorowej (CCTV), utrzymywanie w ciągłej sprawności technicznej zleconych do konserwacji ww. systemów;
w jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Lublinie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 i nr 2 do projektu umowy (załącznik nr 6 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.5.) Wartość części: 40721,30 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi:1) ochrony osób i mienia realizowana w formie monitoringu technicznego z reakcją „patrolu interwencyjnego”, sprawowane przez koncesjonowane podmioty gospodarcze, świadczące usługę ochrony osób i mienia w formie zabezpieczenia technicznego;
2) konserwacji i przeglądów instalacji alarmu pożaru (SAP), dźwiękowych systemów ostrzegania (DSO), instalacji oddymiania, systemu gaszenia gazem (SUG) oraz instalacji sygnalizacji włamania i kontroli dostępu (SSWiN), systemu telewizji dozorowej (CCTV), utrzymywanie w ciągłej sprawności technicznej zleconych do konserwacji ww. systemów;
w jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Lublinie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 i nr 2 do projektu umowy (załącznik nr 6 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.5.) Wartość części: 20555,80 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88092,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88092,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88092,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Altest eTechnologie Marcin Pojmaj
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ALTEST Systemy Zabezpieczen Cezary Pojmaj
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7121042389
7.3.3) Ulica: Ochotnicza 10
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-012
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Altest eTechnologie Marcin Pojmaj
jakie przetargi wygrała firma
Altest eTechnologie Marcin Pojmaj
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88092,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49101,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49101,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49101,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Altest eTechnologie Marcin Pojmaj
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ALTEST Systemy Zabezpieczen Cezary Pojmaj
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7121042389
7.3.3) Ulica: Ochotnicza 10
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-012
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Altest eTechnologie Marcin Pojmaj
jakie przetargi wygrała firma
Altest eTechnologie Marcin Pojmaj
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49101,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25215,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25215,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25215,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Altest eTechnologie Marcin Pojmaj
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ALTEST Systemy Zabezpieczen Cezary Pojmaj
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7121042389
7.3.3) Ulica: Ochotnicza 10
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-012
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Altest eTechnologie Marcin Pojmaj
jakie przetargi wygrała firma
Altest eTechnologie Marcin Pojmaj
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25215,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Organizacja wypoczynku letniego w 2025 roku dla uczniów szkół podstawowych z terenu woj. lubelskiego, o których mowa w art. 92b ustawy o systemie oświaty, w formie 10 - dniowych turnusów kolonijnych.
- Usługa zapewnienia zakwaterowania wraz z wyżywieniem dla studentów UMCS podczas wyjazdu rekreacyjnego
- Poprawa brd na przejściach dla pieszych na DK19 na obszarze działania Rejonu w Międzyrzecu Podlaskim z podziałem na części
- Dostaw utensyliów aptecznych oraz preparatów ogólnochemicznych
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy al. Warszawskiej w Lublinie od skrzyżowania z ul. Zbożową w kierunku granicy miasta o długości 375,00m oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego pojazdu wolnobieżnego o napędzie elektrycznym dla Państwowego Muzeum na Majdanku
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia na rzecz Sądu Rejonowego w Krasnymstawie.
- Świadczenie całodobowej usługi ochrony osób i mienia realizowanej na rzecz MZO w Wołominie sp. z o.o. wraz z niezbędną rozbudową istniejącej infrastruktury monitoringu wizyjnego,
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej stałej ochrony fizycznej podczas organizacji 11. PKO Nocnego Wrocław Półmaratonu
- Świadczenie usług ochrony obiektów i świadczenie usług sprzątania terenów zewnętrznych Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Krośnie przy ul. Tysiąclecia 7
- Usługa ochrony obiektu IHAR-PIB, Oddział w Poznaniu
- USŁUGA OCHRONY FIZYCZNEJ OBIEKTÓW, OSÓB I MIENIA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO WE WROCŁAWIU
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.